Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
www.youtube.com/watch?v=TTfYnRQgKgY Nice and slow, veel forumleden begrijpen dat niet. Maar de transitie in de auto industrie is nice and slow, maar onomkeerbaar en steeds sneller. Het mooiste is puur.www.youtube.com/watch?v=whq2XZyMT9s
Met dank voor de bijdragen van “vreemd vermogen” en “Energy”. De blog van Vincent Demuynck laat met “Why quality of digital maps matters for Intelligent Speed Assistance (ISA) compliance” duidelijk zien dat TomTom er helemaal klaar voor is. Vanaf juli 2022 zit ISA in Europa in alle nieuw te introduceren modellen en vanaf juli 2024 in alle nieuwe te verkopen auto’s. In de OEM wereld hanteert men een forecast periode van 18 maanden (die over het algemeen overgaan in firm orders voor 1-6 maanden, die uiteindelijk worden uitgeleverd als Just in Time op dag- of hooguit weekbasis) De orders voor HD maps zouden bij TomTom als enige onafhankelijke kaartenmaker nu al binnen moeten kunnen stromen. Positiever kan bijna niet. Maar waarom loopt de beurskoers van TomTom hier nog niet op vooruit? Ik zie drie complicerende factoren die op het ogenblik spelen: 1. De aflopende Covid-19 perikelen en lopende chip tekorten. 2. Er is een breed gedragen standaard nodig. En zo’n standaard wordt meestal na veel gekibbel pas op het allerlaatste moment algemeen aanvaard. 2. OEM’s leveren zich niet graag uit aan een monopolist. Dus: = De Europese commissie legt regels op waar iedereen aan zal moeten voldoen. = TomTom zit via een groot aantal samenwerkingsverbanden in het centrum van de ISA en ADAS actie. = De producten van TomTom zijn zo goed, dat de concurrentie vooralsnog ver achter blijft. = Een disruptie in de vorm van ISA zonder HD maps lijkt onwaarschijnlijk. = Het zal nog enige tijd vergen alvorens de (grote) orderstroom op gang komt. www.tomtom.com/products/adas-map/ www.tomtom.com/blog/automated-driving...
afgemeld schreef op 5 juni 2021 21:46 :
...
De orders voor HD maps zouden bij TomTom als enige onafhankelijke kaartenmaker nu al binnen moeten kunnen stromen. Positiever kan bijna niet. Maar waarom loopt de beurskoers van TomTom hier nog niet op vooruit?
Ik zie drie complicerende factoren die op het ogenblik spelen:
1. De aflopende Covid-19 perikelen en lopende chip tekorten.
2. Er is een breed gedragen standaard nodig. En zo’n standaard wordt meestal na veel gekibbel pas op het allerlaatste moment algemeen aanvaard.
3. OEM’s leveren zich niet graag uit aan een monopolist.
...
Ik zie er nog een paar: 4. TomTom heeft geen pricing power, nooit gehad ook. Alleen in het begin van de pnd's, daarna nooit meer, en zeker niet bij Automotive. 5. ISA is vrij simpel, daar zijn geen echte HD maps voor nodig.
ISA is niet ingewikkeld. Technisch uitvoerbaar heb je gelijk. Het is niet ingewikkeld om een auto te laten vertragen. MAAR de keuze voor de input van de vertraging is cruciaal om de minimale 90% betrouwbaarheid te behalen. Dit gaat echt grote gevolgen hebben. Je kan niet 1 keer per jaar naar de garage gaan voor kaartupdates. Kijk bijvoorbeeld in Nederland en Frankrijk met de snelheidsaanpassingen op snelwegen en binnenwegen. DUS: ISA zal tot gevolg hebben dat OTA updates essentieel wordt. Iets waar tt sterk in is. De auto moet binnen 10meter na snelheidslimiet wijziging de goede snelheid aannemen. Dan heb je al gedetailleerde maps en met name ACTUELE maps nodig en ook om het prettig te laten verlopen voor de bestuurder. De reden dat de koers niet beweegt op deze berichten is: - aandeel is in de vergetelheid - laag volume -ASCX - kennis bij analisten(zoeken vaak achteraf een verklaring. Het weer van gisteren kan je ook goed voorspellen. Jos Versteeg is daar het beste voorbeeld van. - veel mensen denken dat tt alleen kastjes maakt - gesloten houding van tt Heeft tt al een afdeling IR/PR? Wie op dit forum had zich al verdiept in ISA?Denk niet zoveel. Als een niet aandeelhouders van tt iets leest over ISA dan moet je nog de vertaling maken naar het aandeel tt. Tt doet niet aan pr en HG zeker niet. Als een aandeel in de vergetelheid is geraakt biedt het ook mooi kansen als je je huiswerk doet en lef hebt. Beperktedijkbewaking schreef op 6 juni 2021 03:27 :
[...]
Ik zie er nog een paar:
4. TomTom heeft geen pricing power, nooit gehad ook. Alleen in het begin van de pnd's, daarna nooit meer, en zeker niet bij Automotive.
5. ISA is vrij simpel, daar zijn geen echte HD maps voor nodig.
Een interessante tweet van EddysOfT Latest docs obtained by @PlainSite from CA DMV via FOIA confirm Tesla use fleet data to enhance their maps (we knew this but this is just another confirmation), also TomTom is named (we also knew this from map metadata).twitter.com/greentheonly/status/13999...
by @PlainSite from CA DMV via FOIA??? Geen idee wat deze afkortingen betekenen.
Alles hangt af van het herstel. Voor corona zei TT op de CMD. Locatie technologie in 2021 500 met een CAGR van 15% is in 2023 661 Locatie technologie was door corona in 2020 392 met een CAGR van 19% is dit in 2023 661. Gaan we dadelijk een inhaalslag maken van corona dollar en chips dan is 4% peanuts. Zo kunnen we nog veel meer variabelen bedenken. - gedeeltelijke disruptie - prijs erosie 392 met 15% CAGR is in 2021 al 451 en dat is de bovenkant van de outlook 420 - 450 Q1 locatie technologie van 91,3 naar 104,8 is een CAGR van 14,8% Q2 locatie technologie 93,8 ik schat ( 70 en 42 ) 112 is een CAGR van 20% 392,2 met 15% is 451 392,2 met 16% is 455 392,2 met 20% is 470
FOIA Freedom Of Information Act
Voor mij is het al een gegeven, zonder bewijs vanaf 2017. AVA 2017. Andre Jorna Met welk produkt rijdt Tesla. Harold Goddijn Ik wil eigenlijk niet ingaan waar Tesla meewerkt. Dat kunt U het beste aan Tesla zelf vragen. Andre Jorna Misschien is dan een betere vraag of ze werken met Tom Tom. Harold Goddijn. Ik wil daar niet over uitweiden dit moment. Andre Jorna U weet toch wel wie uw klanten zijn. Harold Goddijn. Ik weet dat heel goed, maar soms kunnen we het niet tegen de markt zeggen, omdat dat contractueel zo geregeld is. Andre Jorna Laat ik de vraag dan anders stellen. Heeft U met Tesla een contract over communicatie afgesloten. Harold Goddijn Ik wil daar niets over zeggen.U kunt het linksom of rechtsom proberen, maar ik wil er niets over zeggen. Tja ! Mijn mening: als je niet met Tesla werkt, kan er ook geen contract zijn en kun je nee zeggen. Werk je wel met Tesla, dan kan er een contract zijn, dat je niets mag zeggen.
Ik moet het eerst allemaal nog maar zien.
Koos99 schreef op 6 juni 2021 11:56 :
Een interessante tweet van EddysOfT
Latest docs obtained by @PlainSite from CA DMV via FOIA confirm Tesla use fleet data to enhance their maps (we knew this but this is just another confirmation), also TomTom is named (we also knew this from map metadata).
twitter.com/greentheonly/status/13999... Dank je Koos ! Ja, ook ik vond het erg interessant. Mede omdat Tesla onlangs heeft aangekondigd alleen op camera’s over te stappen. Wellicht dat Tesla Vision in samenwerking met TomTom’s RealTime HDmap als meest betrouwbare en redundante HighGrade sensor uitkomst biedt, waar Tesla de komen jaren op door kan ontwikkelen voor Level 3 en hoger… Even ter aanvulling om het volledig te krijgen.. The customer is also advised to download the most recent version of HDmaps from Tesla. Tesla partners with TomTom to build the maps. The maps are also constructed with data from Tesla’s other vehicles. The feature doesn’t rely solely on maps, but offers a reference in instances where the cameras may not be able to see..
Cijfers HERE over 2020 (2019) Omzet: 857 (1113) -Automotive 610 (796) -non-Automotive 247 (317) Gross profit: 674 (887) OPEX 823 (1195) -D&A 169 (192) EBIT -149 (-308) Net Income -216 (-361) Cash 136 (127) Debt 493 (341) CAPEX 74 (48) Capital contribution from Shareholders 158 (242) Deferred revenue 417 (473) HERE heeft vertrouwen in de toekomst:Despite the challenging market conditions, we won more new business in 2020 than in 2019. 0ur Bookings, or the estimated lifetime revenue of deals closed within the calendar year, were close to EUR 1.7 billion, a slight increase year year. Maar de aandeelhouders lijken de tekorten niet zomaar meer te willen aanvullen:HERE International B.V entered into a subordinated shareholder loan agreement in May 2020 with There Holding B.V. and Intel Holdings B.V. to provide liquidity support In 2020, the HERE Group borrowed EUR 125 million, received in three tranches: EUR 60 million in May 2020, EUR 40 million in June 2020, and EUR 25 million in August 2020. The interest rate on th1s loan is 6.25%, with principal and interest both payable at the earlier of July 31, 2023 or the date falling six months after all outstanding balances on its main debt agreement are repaid in full. In January 2021, HERE borrowed a fourth tranche in the amount of EUR 25 million. HERE kijkt naar mogelijkheden om meer geld op te halen:For 2021, we target a return to strong sales growth. However, to fully exploit the opportunities in front of us over the long-term, we are presently exploring a wide range of options for raising additional capital to accelerate the company's growth and value creation. The assessment includes the possibility of accessing funding through public and private equity markets.
Wellicht kun je voor 500 euro een turbo beide kanten opkopen. Kan je vet geld verdienen. Vraag anders wereldbelegger even. Die is echt goed met turbo's.... NewKidInTown schreef op 6 juni 2021 19:50 :
Ik moet het eerst allemaal nog maar zien.
Lekker bedrijf dat Here!! The end als er geen geld ingepompt wordt Als ze een beursnotering aanvragen zou mooi zijn. Zien we gelijk de waarde van tt!!
Eddysoft mooie re-tweet op je Twitter account. Ben benieuwd of je een reactie gaat krijgen van TomTom, Tesla of nog beter van Reuters. Heb jij enig idee wat @greentheonly precies bedoeld met de dik gedrukte test? Latest docs obtained by @PlainSite from CA DMV via FOIA confirm Tesla use fleet data to enhance their maps (we knew this but this is just another confirmation), also TomTom is named (we also knew this from map metadata). twitter.com/Eddysoft Eddysoft schreef op 6 juni 2021 20:54 :
[...]
Dank je Koos !
Ja, ook ik vond het erg interessant.
Mede omdat Tesla onlangs heeft aangekondigd alleen op camera’s over te stappen.
Wellicht dat Tesla Vision in samenwerking met TomTom’s RealTime HDmap als meest betrouwbare en redundante HighGrade sensor uitkomst biedt, waar Tesla de komen jaren op door kan ontwikkelen voor Level 3 en hoger…
Even ter aanvulling om het volledig te krijgen..
The customer is also advised to download the most recent version of HDmaps from Tesla. Tesla partners with TomTom to build the maps. The maps are also constructed with data from Tesla’s other vehicles. The feature doesn’t rely solely on maps, but offers a reference in instances where the cameras may not be able to see..
Ik heb, hier boven, van u begrepen dat TT volgens u in de vergetelheid is geraakt, maar omdat u uw huiswerk heeft gedaan en lef hebt er mooie kansen voor u liggen. En? Heeft u al met TT iets verdiend?Energy schreef op 6 juni 2021 21:58 :
Wellicht kun je voor 500 euro een turbo beide kanten opkopen. Kan je vet geld verdienen. Vraag anders wereldbelegger even. Die is echt goed met turbo's....
[...]
NewKidInTown schreef op 6 juni 2021 19:50:
Ik moet het eerst allemaal nog maar zien.
Een RDW instantie in Californië.
CA DMV Carlifornia Department of Motor Vehicles FOIA Freedom Of Information Act
zowaar een positieve update van investment Banking over TomTom - recovery this year will be increasingly back end loaded - underlying developments on deal volume in the Automotive space for the total value of RFQs is improving ( Request for Quotation ) , there are several RFQs with a triple digit value the company hopes to win a few of those, which should bring the book-to-bill significantly above 1x for the year modest growth in Enterprise ( 80% of this revenue stream comes from the 10 top clients which are mostly on fixed contracts ) Automotive revenues should see healthy growth underpinned by a strong order backlog of 1.8 bn euro ( representing 8 years of revenues) The company expects to lift both volumes ( higher take rates ) as well as price per car , increasing their share by selling more products into their client base ( IVI software ) Drivers that could push take rates ( currently 34% ) to higher levels : 1) increase in the adoption of electric cars ( 100%) 2) more connectivity which will allow OEMs to match the consumer experience with that of smartphones, while improving time to market for innovation and opening the gateway to push incremental revenue opportunities ( Traffic, Parking, Speedcam, EVs ...) 3) Regulation is helping as well as new requirements push for connectivity and larger screen sizes and Intelligent Speed Assist 4) Autonomous Driving, while real level 5 driving is still far out, we do note that the industry is progressing more and more to L3/L4 functionality, which is pushing the market to the migration of SD Maps too HD Maps estimates on numbers 2022 - 2023 sales: 586 - 637 EBITDA: 19.7 - 38.8 EBIT: (7.7) - 13.0 Net Profit: ( 62) - (41) ADJ EPS: ( 0.48) - ( 0.31) dividend: 0 - 0 FCF Yield % : 7.0 - 6.7 EV/Sales: 1.54 - 1.34 EV/EBITDA x : 45.7 - 22.0 recommendation: BUY ( loop mee met de Bank )
win some... schreef op 6 juni 2021 21:47 :
Cijfers HERE over 2020 (2019) Omzet: 857 (1113)
-Automotive 610 (796)
-non-Automotive 247 (317)
Gross profit: 674 (887)
OPEX 823 (1195)
-D&A 169 (192)
EBIT -149 (-308)
Net Income -216 (-361)
Cash 136 (127)
Debt 493 (341)
CAPEX 74 (48)
Capital contribution
from Shareholders 158 (242)
Deferred revenue 417 (473)
HERE heeft vertrouwen in de toekomst:
Despite the challenging market conditions, we won more new business in 2020 than in 2019. 0ur Bookings, or the estimated lifetime revenue of deals closed within the calendar year, were close to EUR 1.7 billion, a slight increase year year. Maar de aandeelhouders lijken de tekorten niet zomaar meer te willen aanvullen:
HERE International B.V entered into a subordinated shareholder loan agreement in May 2020 with There Holding B.V. and Intel Holdings B.V. to provide liquidity support In 2020, the HERE Group borrowed EUR 125 million, received in three tranches: EUR 60 million in May 2020, EUR 40 million in June 2020, and EUR 25 million in August 2020. The interest rate on th1s loan is 6.25%, with principal and interest both payable at the earlier of July 31, 2023 or the date falling six months after all outstanding balances on its main debt agreement are repaid in full. In January 2021, HERE borrowed a fourth tranche in the amount of EUR 25 million. HERE kijkt naar mogelijkheden om meer geld op te halen:
For 2021, we target a return to strong sales growth. However, to fully exploit the opportunities in front of us over the long-term, we are presently exploring a wide range of options for raising additional capital to accelerate the company's growth and value creation. The assessment includes the possibility of accessing funding through public and private equity markets. Tja. Wat valt op. Omzet 2018 1068 2019 1113 2020 857 Automotive 2018 814 2019 796 2020 610 Consumer en Enterprise 2018 consumer 137 2018 Enterprise 117 2019 consumer 161 2019 Enterprise 156 2020 worden consumer en Enterprise samengevoegd als non - automotive 247 opex 2018 1195 2019 1195 2020 823 cash 2018 178 2019 127 2020 136 debt 2018 430 2019 341 2020 493 capex 2018 120 2019 48 2020 74 kapitaalstortingen eigenaren 2018 199 2019 242 2020 158 Deferred revenue 2018 464 2019 473 2020 417 Die lening van There Holding BV en intel is totaal 125 miljoen, zal bij de debt staan. 60 40 25 . Mijn conclusie : consumer en Enterprise op 1 hoop onder non - automotive Willen alleen nog geld geven als lening, geen kapitaalbijdrage Spreken van nieuw geld. Kan zowel public als private. Naar de beurs !!! Moeten nog sloten geld bij en de eigenaren willen alleen nog lenen . Zie de lening 25 van jan 2021. Zie in de cijfers, dat Here geen partij is voor ADAS en HD, dan moet je online en een platform hebben. vers en snel. Opex zonder D en A 2018 1036 2019 1003 2020 654 Hebben volgens mij de handdoek in de ring gegooid voor Automotive. Hebben waarschijnlijk R en D zwaar verlaagd. Ik zeg niet, dat het nooit meer iets wordt. Maar in automotive is de handdoek geworpen :-) TT speelt een hoofdrol in Automotive, maar ook in Enterprise :-) We zullen het wel gaan zien, hoe het haasje huppelt. Win some bedankt.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)