Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Draadje met INHOUD! geen toogpraat a.u.b.
Volgen
Lithium en kobalt zijn twee grondstoffen waar we straks heel veel meer over gaan horen. Binnen 10 - 15 jaar zullen er wereldwijd namelijk meer dan 60 miljoen elektrische auto’s per jaar verkocht worden en dit zal natuurlijk voorlopig zorgen voor een explosieve vraag naar deze 2 grondstoffen. Weet iemand of AMG ook in kobalt zit ?? Lithium en vanadium valt genoeg over te lezen. Of anders goede tip wie WEL met kobalt gaat profiteren de komende jaren? B.v.d. en Gr. NKO
Nuchtere Kijk Op schreef op 6 mei 2021 12:20 :
Lithium en kobalt zijn twee grondstoffen waar we straks heel veel meer over gaan horen. Binnen 10 - 15 jaar zullen er wereldwijd
namelijk meer dan 60 miljoen elektrische auto’s per jaar verkocht worden en dit zal natuurlijk voorlopig zorgen voor een explosieve vraag naar deze 2 grondstoffen.
Weet iemand of AMG ook in kobalt zit ?? Lithium en vanadium valt genoeg over te lezen.
Of anders goede tip wie WEL met kobalt gaat profiteren de komende jaren?
B.v.d. en Gr. NKO
Kobalt is allang uit de mode en AMG zit daar niet in.
DeZwarteRidder schreef op 6 mei 2021 12:22 :
[...]
Kobalt is allang uit de mode en AMG zit daar niet in.
Uit de mode?
Nuchtere Kijk Op schreef op 6 mei 2021 13:02 :
[...]
Uit de mode?
Nog niet. Maar het is wel de bedoeling dat ze daar op den duur van af raken.
Aandachtige lezer schreef op 6 mei 2021 13:20 :
[...]
Nog niet. Maar het is wel de bedoeling dat ze daar op den duur van af raken.
Uit de mode? Vanaf raken? kan er geen kobalt van bakken ;-)
Ben volledig geholpen met uitleg op het andere forum alhier. Geen kobalt dus ;-)
De € 0,10 slotdividend wordt uitgekeerd op 13 mei. De ex-dividend datum is 10 mei. De registratiedatum voor dividendrecht is 11 mei. Er wordt 15% belasting ingehouden op de dividend-uitkering. Bron : amg-nv.com/feed-posts/amg-advanced-me... .
AMG confirmed that its started producing and selling aluminothermic chrome metal in the fourth quarter of 2020 after qualifying it with buyers. The plant is located in New Castle, PA, was formerly owned by Kennametal. Bron ryan notes 6.5.2021
AMG’s new chrome metal plant in New Castle, PA, will produce ultra high-purity chromium metal for aerospace applications. The US plant will receive its feed from AMG’s Sheffield, UK plant; the New Castle plant will not initially produce standard-grade aluminothermic chrome metal. The US plant will round out the company’s sales portfolio. beetje verwarrend. Zie ook vorig bericht
herbie bel schreef op 7 mei 2021 16:06 :
AMG’s new chrome metal plant in New Castle, PA, will produce ultra high-purity chromium metal for aerospace applications. The US plant will receive its feed from AMG’s Sheffield, UK plant; the New Castle plant will not initially produce standard-grade aluminothermic chrome metal. The US plant will round out the company’s sales portfolio.
beetje verwarrend. Zie ook vorig bericht
Mooi gevonden Herbie bel, dit soort info zou toch door AMG officieel geplaatst te moeten worden. Zo in en in triest dat sommige forumleden alles moeten opspitten om dit te kunnen melden..
CHINESE PREMIES VOOR LITHIUMCARBONAAT WORDEN KLEINER NAARMATE DE HYDROXIDEPRIJS VERSNELD STIJGT 7 mei 2021 De premie van lithiumcarbonaat ten opzichte van lithiumhydroxide op de Chinese binnenlandse markt, gezien in het eerste kwartaal van 2021, begint af te nemen, aangezien de verschuivende vraag naar kathodechemie de hydroxideprijzen in China blijft ondersteunen, terwijl de stijging van carbonaat afneemt te midden van beperkte spottransacties. De Chinese lithiumhydroxideprijzen zagen in april 15,5% (EXW China) maand-op-maand stijgen volgens de meest recente Lithium Price Assessment van Benchmark . Ondertussen stegen de lithiumcarbonaatprijzen van batterijkwaliteit in dezelfde periode met slechts 6,6% (EXW China), met een afvlakking van de beweging in de tweede helft van de maand als gevolg van een extreem beperkte voorraadafdekking van de spotliquiditeit, vergeleken met eerdere winsten van 14,2%. moeder in maart en 19,1% moeder in februari. Terwijl de opname van lithiumijzerfosfaat (LFP) kathodechemie dit jaar boven verwachting in China is gestegen en de vraag naar lithiumcarbonaat heeft beïnvloed, begint de markt ook een stijgende vraag te zien naar de voorheen weinig gebruikte hoge nikkelchemie, voornamelijk NCM 811, aangezien de product ondergaat commerciële implementatie na een lange periode van onderzoek en ontwikkeling. Hierdoor is het gebruik van hydroxide op de Chinese markt toegenomen en beginnen de binnenlandse prijzen te stijgen. Bovendien, vanwege de beperktere aanbodstructuur voor hydroxide als gevolg van een beperktere omzettingscapaciteit, is de chemische stof gevoeliger voor krapte in de levering met een meer bescheiden toename van de marktvraag waardoor de chemische stof een tekort krijgt. Bovendien is het onwaarschijnlijk dat carbonaatprijzen tegen een hogere prijs dan hydroxide in China worden gehandhaafd, aangezien nieuwere hydroxideconversiefaciliteiten de flexibiliteit hebben om over te schakelen op carbonaatproductie als de prijzen hoog zijn, wat betekent dat de capaciteit kan worden vergroot in een carbonaat-premiumomgeving zoals de huidige zou moeten het bedrijf heeft toegang tot grondstoffen. Het aanhoudende opwaartse momentum van de Chinese hydroxideprijzen zou ervoor kunnen zorgen dat de chemische stof zijn premie ten opzichte van in het binnenland verhandeld lithiumcarbonaat terugkrijgt, waardoor de historische marktrelatie van vóór de carbonaatprijsstijging in het eerste kwartaal van 2021 wordt hersteld. Buiten China blijven de prijzen van zowel lithiumhydroxide als lithiumcarbonaat stijgen, aangezien de prijzen op de internationale markt zich bewegen om de Chinese binnenlandse prijzen in te halen te midden van het krappere wereldwijde aanbod. Veel van de langetermijncontracten in deze regio's hebben geïntegreerde prijsverlagingen, waarbij de prijzen elk kwartaal opnieuw worden onderhandeld, waardoor de onderkant van de prijsklassen voor lithiumchemicaliën in april naar boven kwam toen de rally in het eerste kwartaal van 2021 in deze contracten werd ingeprijsd. Op de Aziatische, Noord-Amerikaanse en Europese markten blijft hydroxide de chemische stof met een hogere waarde, vanwege de langere termijn van contracten en de kostenstructuur die gepaard gaat met het omzetten van carbonaat in hydroxide, wat het historische conversieproces is, in tegenstelling tot het produceren van hydroxide rechtstreeks uit spodumeengrondstof. De wereldwijde toeleveringsketen van lithium is gebaseerd op gecompliceerde relaties tussen de markten, waarbij Chinese prijzen vaak het vroegtijdige waarschuwingssysteem zijn voor het marktsentiment in de rest van de wereld. Het begrijpen van de relatie tussen deze markten is de sleutel tot het voorspellen en interpreteren van prijsbewegingen in de lithiumindustrie.
Na de piek in de Chinese spotprijzen van eind december 2020 tot eind januari verwacht onderzoeksbureau Fitch Solutions Country Risk and Industry Research dat de brede lithiumprijzen snel zullen normaliseren. De Chinese spotprijzen voor lithiumcarbonaat en lithiumhydroxide van batterijkwaliteit zijn sinds eind vorig jaar getuige van een stijging als gevolg van een krappere aanvoer. De rally werd in januari geïntensiveerd doordat Chinese lithiumproducenten, zoals Jiangxi Ganfeng, een beperkt aanbod voorspelden tijdens de eerste twee maanden van het jaar als gevolg van de toegenomen vraag stroomafwaarts in de aanloop naar het Chinese maannieuwjaar. Ondanks een stijging van tussen de 50% en 80% (op basis van lithiumhydroxide of lithiumcarbonaat) tussen eind december 2020 en eind januari, blijven de lithiumprijzen aanzienlijk lager dan de pieken in 2016 en 2017 voordat ze in 2018 crashten, wat bevestigt naar de resterende aanvoer, zegt Fitch Solutions . Zo zijn de prijzen van hoogwaardig lithiumcarbonaat in oktober 2018 nog steeds ongeveer 1,5% hoger dan dezelfde spotprijs tijdens de huidige rally. ADVERTENTIE De lithiumprijzen zijn ondertussen gepositioneerd om op middellange termijn te profiteren van de versnelde opkomst van elektrische voertuigen (EV's), wat de optimistische vooruitzichten van het bureau voor een aanhoudend prijsherstel ondersteunt. Lithium is een belangrijke grondstof (CRM) noodzakelijk zijn voor de overgang naar een groene economie toepasselijke gebruik in lithiumionbatterijen die gewoonlijk worden gebruikt in EV productie , evenals elektrische inrichtingen of naast solar panels om overtollige opslaan van zonne -energie . In tegenstelling tot eerdere opwinding over overdreven verwachtingen van een steile en aanhoudende vraag naar lithium vanaf 2016, heeft de wereldeconomie het afgelopen jaar belangrijke beleidsstappen en milieuverbintenissen genomen die de toon zullen zetten voor een betrouwbare groei van de vraag. "Ons autoteam voorspelt momenteel dat de wereldwijde EV-vloot gemiddeld 23,6% zal groeien op jaarbasis tussen 2021 en 2030, en 83,6 miljoen EV's op de wegen wereldwijd zal bereiken tegen 2030, vergeleken met 10,3 miljoen in 2020," merkt Fitch Solutions op , eraan toevoegend dat Als gevolg hiervan verwacht zij dat het wereldwijde aanbod van lithium de komende jaren zal afnemen, aangezien de vraag constant stijgt, wat een opwaartse druk op de prijzen zal uitoefenen. In deze context zegt Fitch Solutions dat aanzienlijke investeringen in lithiumontwikkelingen nodig zijn om een ??aanbodstekort binnen het decennium te voorkomen. Volgens persbureau Barrons heeft het ongeveer 60.000 ton lithiumcarbonaat-equivalent (LCE) nodig om een ??miljoen elektrische voertuigen te produceren, waarbij de US Geological Survey rapporteert over de wereldwijde jaarlijkse lithiumproductie van ongeveer 410.000 ton LCE in 2019. Ervan uitgaande dat er geen groei in de absolute lithiumproductie en de jaarlijkse EV-verkoopprognoses van het Fitch Solutions- autoteam is, verwacht het bureau dat de levering van lithium in de komende vijf jaar problemen zal krijgen om de vraag naar de autosector alleen te beheren , met een waarschijnlijk tekort tegen 2027 wanneer de wereldwijde EV de verkoop zal naar verwachting 10,9 miljoen bedragen. Terwijl het autoteam momenteel voorspelt dat de EV-verkoop in 2030 14 miljoen stuks zal bedragen, verklaarde Tesla-CEO Elon Musk in september 2020 dat hij verwacht dat de EV-verkoop in de hele industrie tegen 2030 30 miljoen stuks zal bedragen. Met ongeveer 60.000 ton LCE die nodig is om een ??miljoen EV-eenheden te produceren, zegt Fitch Solutions dat het doel van Musk vereist dat de lithiumvoorraad 1,8 miljoen ton LCE bereikt, ongeveer 439% groter dan de wereldwijde productie in 2019. Mocht de vraag van de industrie zo hoog stijgen, merkt Fitch Solutions op dat het zou verwachten dat de wereldwijde lithiumvoorziening "waarschijnlijk niet in staat zal zijn om een ??dergelijke groei op te vangen bij de huidige projectontwikkelingssnelheden ". Dit brengt aanzienlijke opwaartse risico's met zich mee voor de lithiumprijzen in de tweede helft van het decennium, betreurt het bureau, hoewel het opmerkt dat de zorgen over het aanbod "niet nieuw zijn" en zeggen dat landen initiatieven hebben genomen om hun toeleveringsketens te versterken. Financiële steun en investeringsstimulansen zullen van cruciaal belang blijven voor stroomopwaartse producenten om lopende lithiumprojecten vooruit te helpen die vertraging hebben opgelopen als gevolg van een getemperd beleggerssentiment na de sterke prijsdaling vanaf 2018. Onlangs, op 26 januari, de Europese Unie (EU) goedgekeurd $ 3,5 miljard aan subsidies voor de 12 lidstaten als onderdeel van de Europese Battery Innovation project verspreid over de hele batterij productieketen, met inbegrip van de winning. “We verwachten dat door de overheid geleide initiatieven de lithiumvoorziening zullen helpen versterken, waardoor sommige zorgen over de voorziening zullen worden weggenomen. Bovendien verwachten we lithiumhydroxide inhalen lithiumcarbonaat gebruik op langere termijn, profiteert van verhoogd aanbod van hardrock mijnbouw projecten .” Lithiumcarbonaat zal op korte termijn vaker worden gebruikt bij de ontwikkeling van batterijen, zegt het bureau, en merkt op dat de vraag blijkt uit de Chinese spotprijzen voor lithiumcarbonaat die lithiumhydroxide overtreffen tijdens de recente prijsstijging voor het eerst sinds april 2018. Lithiumhydroxide zal de komende jaren echter waarschijnlijk een sterkere groei doormaken, geholpen door een toename van de ontwikkeling van hard-rock lithium in Europa en Australië en vooruitgang in batterijtechnologieën die lithiumhydroxidekathodes begunstigen. Lithiumrijk spodumeen dat uit hardsteenmijnen wordt geëxtraheerd, kan aanvankelijk worden verwerkt tot lithiumhydroxide, terwijl lithium-pekels die in Latijns-Amerika gebruikelijk zijn, eerst moeten worden verwerkt tot lithiumcarbonaat voordat ze tegen een meerprijs worden omgezet in lithiumhydroxide. Bovendien zegt Fitch Solutions dat een toename van de levering van lithiumhydroxide ook zal helpen het prijsverschil tussen de twee vormen van lithium van batterijkwaliteit te verkleinen. Een toenemende wens om de prestaties van lithiumijzerfosfaatkathodemateriaal te verbeteren, zal ook een verhoogde productie van lithiumhydroxide ondersteunen, aangezien autofabrikanten proberen de prijzen van batterijpakketten te verlagen tot onder $ 100 / kW. “We benadrukken een verhoogde focus op duurzaamheid in de hele waardeketen als een mogelijke bedreiging voor de vraag naar lithiumcarbonaat en dus voor de prijzen langs de lijn. “Als grote economieën uit te breiden het bereik van duurzaamheidscriteria stroomopwaarts, water -intensieve, koolstofuitstoot lithium pekel operaties kon gunst aan groenere lithiumhydroxide praktijken zoals koolstof-neutrale directe lithiumwinning verliezen wordt ontwikkeld in Duitsland,” het agentschap zegt. Het voegt eraan toe dat de EU ook probeert een koolstofbelasting aan de grens in te voeren om 'koolstoflekkage' te voorkomen, wat waarschijnlijk de toekomstige kosten van de invoer van lithiumcarbonaat uit Latijns-Amerika zou verhogen
Heinz was tijdens zijn presentatie vooral bezig met uitleggen hoe weinig ongevallen er afgelopen jaar zijn gebeurd in de bedrijven van AMG. Daarnaast heel veel tijd genomen door bestuursvoorzitter om uit te leggen dat de vergoedingen en bonussen voor het management echt door de beugel kunnen. Zelfs een duur bureau ingehuurd om daar een rapportje over te schrijven. En dat de heren zo goed waren geweest om over hun hart te strijken en zich opnieuw voor enige jaren opnieuw te verbinden aan AMG. Dit bestuur zuigt AMG inderdaad leeg. Iedereen roemt over de kennis van Heinz, waarom zijn de prestaties van AMG dan zo beroerd? Dit jaar terecht geen bonus, volgend jaar kan die zomaar weer 70% van hun jaarsalaris zijn. De inhoudelijke info over hoe het echt met AMG gaat is miniminiminimaal. Vragen van aandeelhouders wordt niet inhoudelijk op ingegaan. Heinz leest een vooraf opgeschreven antwoord voor. En dan nog zeggen dat hij het directe contact met de aandeelhouders zo mist. Weinig inspirerend, enthousiast, gedreven. Tja, als er geen corona was geweest en de vliegtuigindustrie volop draaide dan hadden we niet geklaagd over de aandelenkoers. Weet ik. Ik voorzie ook dat we nog langer geduld moeten hebben met echt hogere koersen en dat de bewegelijke koersen blijven. De chinesen en russen kunnen zo de hype in de grondstoffenprijs weer om zeep helpen. Hebben ze eerder gedaan. Het is aan ons om te beslissen of we hier blijven hangen te klagen of dat we op zoek gaan naar andere 'pareltjes'. Ik hou ze zelf vast maar ga wel deels eruit zodra de koers aantrekt. AMG is ook bezig met CO2 rechten. Voor zover ik het zeer gebrekkige Engels van Heinz kon volgen kan dat zelfs een inkomstenbron opleveren voor AMG door hun overschot te verkopen. Alles vraagt heel veel tijd, onderzoek, rapporten. Succes allen.
Chili gaat tot 80% belasting heffen op koperproductie. Overheden in allerlei landen gaan dat vast volgen. Er is heel veel geld nodig om de gevolgen van de C-19 te betalen. Koper, timmerhout, chips, tin, ijzererts, cokes, koffie, mais, lithium. Grondstoffenprijzen stijgen, mijnbouwers maken gigantische winsten, en overheden willen een groter deel. Ook in Afrika komen er al signalen dat landen belastingen gaan verhogen op grondstoffen. Ik vind het terecht. Zo vloeit geld van rijke landen/consumenten waar die grondstoffen blijkbaar nodig zijn naar arme landen. Helaas zijn overheden vaak corrupt.
Deskundigen van sectorale ministeries, het voorzitterschap van de Republiek, het kabinet van de premier en werkgeversorganisaties, waaronder FEC en FENAPEC, ontmoetten elkaar rond minister van Industrie Julien Paluku in Kinshasa als opmaat naar de aanstaande participatie in de Congolese hoofdstad van het Business Forum. Deze bijeenkomsten zullen zich richten op het thema: "DRC Business Forum: ontwikkeling van een waardeketen en een markt voor elektrische batterijen en hernieuwbare energiebronnen in Afrika." Het doel is om de verschillende partners te mobiliseren om de transformatie van lithium op het grondgebied van Manono in Tanganyika en andere natuurlijke hulpbronnen die in het land overvloedig zijn, te starten met de installatie van transformatiefabrieken. Julien Paluku Kahongya, minister van Industrie, herinnerde bij deze gelegenheid aan het belang van een paradigmaverschuiving om de DRC in staat te stellen het proces van transformatie van zijn materialen op lokaal niveau te starten. “De eerste lithiumreserve ter wereld, na Australië, is de DRC. Het is in de provincie Tanganyika op het grondgebied van Manono waar we bijna 16 miljoen pond hebben. Helaas is het dit lithium dat wordt geëxploiteerd voor de fabricage van batterijen. De DRC, die de belangrijkste producent is, moet de managementparadigma's van onze natuurlijke hulpbronnen veranderen zoals de president van de republiek wil. We moeten beginnen met het exploiteren van onze eigen rijkdom door het ter plekke te transformeren, om fabrieken op te zetten die elders in Congo staan ??”, aldus Julien Paluku. De laatste denkt dat de oprichting van grondstofverwerkingsfabrieken op lokaal niveau het creëren van verschillende banen zal bevorderen. “Als we alleen grondstoffen exporteren, creëren we banen elders in plaats van thuis. Het is bedoeld om de werkloosheid te bestrijden. Hetzelfde geldt voor goud. Wij produceren goud. terwijl de goudsmelterijen zich in de buurlanden bevinden. Terwijl ze geen goudvoorraden hebben, ”zei hij. Bovendien vindt Jean-Marc Kilolo, de functionaris voor economische zaken van de Economische Commissie voor Centraal-Afrika van de Verenigde Naties, dat lobbyen bij Afrikaanse financiers en elders, evenals bij internationale industriëlen, de truc zou zijn om lokale industrieën op te richten. “We moeten zowel de nationale als internationale financiers mobiliseren. We denken aan Afrikaanse financiers, elders en aan internationale fabrikanten. We moeten ze overtuigen om hun bedrijfsmodel te veranderen. Niet langer alleen mineralen uit Congo halen, maar ook rijkdom creëren voor het welzijn van de Congolese natie. Congo is 's werelds grootste lithiumreserve ”, stelt hij. De oprichting van verwerkingsfabrieken op lokaal niveau door de DRC, die de grootste voorraad lithium bezit, een strategisch mineraal voor de productie van batterijen, zal het scheppen van banen bevorderen. Ik zag onlangs een filmpje over Ivanhoe koperproducent. Wel indrukwekkend hoor. Jammer dat ze al zo hoog staan genoteerd.
wesmail schreef op 8 mei 2021 12:56 :
Heinz was tijdens zijn presentatie vooral bezig met uitleggen hoe weinig ongevallen er afgelopen jaar zijn gebeurd in de bedrijven van AMG. Daarnaast heel veel tijd genomen door bestuursvoorzitter om uit te leggen dat de vergoedingen en bonussen voor het management echt door de beugel kunnen. Zelfs een duur bureau ingehuurd om daar een rapportje over te schrijven. En dat de heren zo goed waren geweest om over hun hart te strijken en zich opnieuw voor enige jaren opnieuw te verbinden aan AMG. Dit bestuur zuigt AMG inderdaad leeg. Iedereen roemt over de kennis van Heinz, waarom zijn de prestaties van AMG dan zo beroerd? Dit jaar terecht geen bonus, volgend jaar kan die zomaar weer 70% van hun jaarsalaris zijn. De inhoudelijke info over hoe het echt met AMG gaat is miniminiminimaal. Vragen van aandeelhouders wordt niet inhoudelijk op ingegaan. Heinz leest een vooraf opgeschreven antwoord voor. En dan nog zeggen dat hij het directe contact met de aandeelhouders zo mist. Weinig inspirerend, enthousiast, gedreven.
Tja, als er geen corona was geweest en de vliegtuigindustrie volop draaide dan hadden we niet geklaagd over de aandelenkoers. Weet ik. Ik voorzie ook dat we nog langer geduld moeten hebben met echt hogere koersen en dat de bewegelijke koersen blijven.
De chinesen en russen kunnen zo de hype in de grondstoffenprijs weer om zeep helpen. Hebben ze eerder gedaan. Het is aan ons om te beslissen of we hier blijven hangen te klagen of dat we op zoek gaan naar andere 'pareltjes'. Ik hou ze zelf vast maar ga wel deels eruit zodra de koers aantrekt.
AMG is ook bezig met CO2 rechten. Voor zover ik het zeer gebrekkige Engels van Heinz kon volgen kan dat zelfs een inkomstenbron opleveren voor AMG door hun overschot te verkopen. Alles vraagt heel veel tijd, onderzoek, rapporten.
Succes allen.
Ik houd mij maar vast dat Heinz over 2 jaar verdwenen is! Je hebt volledig gelijk qua gebrekkig Engels. Ik begrijp nu absoluut niet hoe deze man de CEO kan zijn. Hij heeft wel veel kennis, maar voor aspirant grote beleggers volstrekt niet interessant als hij met zijn uitspraken achter de overlegtafel zit. Meneer vult nog even 2 jaar zijn zakken en mag dan riant het verzorgingstehuis in. Begrijp sowieso niet dat deze CEO nog zolang wil werken; ben zelf al op mijn 52ste deels met pensioen, ondanks dat ik niet zijn riante salaris iedere maand ontvang. Ach...laten we hopen dat de markt verder aantrekt en dat Heinz dan vertrekt omdat hij het werk niet meer aan kan.
Solid state batterij vanaf 2030 de nieuwe energiedrager bij auto.www.triplepundit.com/story/2021/autom...
Weet iemand of AMG al onderdeel is van de European Raw Materials Alliance en de European Battery Alliance? 2020 critical raw materials (new as compared to 2017 in bold) Antimony Hafnium Phosphorus Baryte Heavy Rare Earth Elements Scandium Beryllium Light Rare Earth Elements Silicon metal Bismuth Indium Tantalum Borate Magnesium Tungsten Cobalt Natural graphite Vanadium Coking coal Natural rubber Bauxite Fluorspar Niobium Lithium Gallium Platinum Group Metals Titanium Germanium Phosphate rock Strontiumec.europa.eu/growth/industry/policy/e... Aanmeldformulier: erma.eu/about-us/join-erma/ ec.europa.eu/growth/industry/policy/e... Aanmeldformulier: www.eba250.com/contact-us/?cn-reloaded=1 Verdere info: The European Raw Materials Alliance ---> erma.eu/
Ja want dat staat op linkedin AMG lithium te lezen Athans ERMA
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)