Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
2e kwartaal 2021 Heijmans
Volgen
Wilmetpensioen schreef op 21 april 2021 20:47 :
De oorzaak van de vraag naar huizen zal ons om zeep helpen. De bevolkingsgroei. Nederland heeft al sinds 1900 de snelst groeiende bevolking van heel Europa. De manier waarop de bevolking groeit baart ook zorgen. Oost Europeanen die werken in distributiebedrijven met alleen minimumloon en zonder pensioenvoorziening maar waarvan 30% in ons land zal blijven. Dat gaat een zware wissel trekken op de verzorgingsstaat. Hier komt een niet onbelangrijk deel van de vraag naar huizen vandaan.
Niet het feit dat er te weinig huizen worden gebouwd. We zitten ruim boven de ruimtelijke mogelijkheden van dit land.
Geroep om meer huizen is simplistisch, dat is symptoombestrijding.
Interessant, maar je hebt toch wel een verkeerd / verouderd beeld (dat was van 1900 tot 2000 inderdaad het geval) van de werkelijke situatie:www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2016/19/neder... Het tekort aan huizen is over het algemeen ook aan koopwoningen in de prijsklasse 200.000 tot 300.000 euro. Denk niet dat er veel Arbeidsmigranten die tegen minimumloon werken dat kunnen ophoesten. Wel de leraren, verpleegkundigen, politieagenten etc. De mensen werkzaam in deze beroepen zijn overwegend in Nederland geboren.
Technisch flink oversold nu. Voor wat het waard is natuurlijk.
joeparkers schreef op 22 april 2021 09:57 :
in een woord: kutaandeel
Inderdaad. Daarom nog 3 euro eraf.
Japio_ schreef op 21 april 2021 18:31 :
[...]
Als jij dik op Heijmans hebt verdiend dan is het des te zieliger om daags na de ex dividenddip de onheilsprofeet uit te hangen, of zijn de verdiende centjes op aan het raken?
De kans dat jouw debt profetie een systeem omver werpt is die is laag en voor wie een horizon van meer dan 3 jaar heeft spelen er andere risico's dan waar een aasgier oog voor heeft.
Heeft niks met ex-dividend te maken. Ik ben niet voor niets uitgestapt. Als ik er nog heil in zag, had ik niet verkocht. De gehele markt is zwaar overbought. Ik wacht rustig af en zal binnen een aantal maanden kunnen cherry picken. Het wordt dan waarschijnlijk geen Heijmans meer...
Hoi broke even, Ik schat zo in dat er veel verkopers waren onder de huidige koers, waaronder jij toch? Dat is tot nu toe dus veel te vroeg verkocht. Heb ook een beetje begrepen dat je al 10 jaar getrouwd bent geweest met het aandeel Heijmans je was zo verliefd dat je zelfs een 24 euro strik ergens in een doosje thuis hebt bewaard. Maar dat is toch ware liefde .. waarom nu zo lelijk dan terwijl het juist de goede kant op gaat! Nu hoop je dat de koers 3 euro gaat dalen dus eigenlijk vraag je aan de kopers van jouw aandelen of ze die terug willen verkopen met verlies..? Ik geef je weinig kans!! De huidige markt en met name de bouw en het sentiment er om heen ziet er toch wel heel veel anders uit dan de afgelopen 10 jaar, we staan aan de vooravond van een flinke stijging . Neem je verlies, koop ze duurder terug en geniet van de rit! Succes !!
Op huidige koers is er een dividendniveau van 5,7%. En op €12,- exact 6% ervan uitgaande dat het dividend gelijk blijft. Dat gegeven met de technische oversolde situatie zal een zekere korte termijn bodem geven is mijn verwachting.
Heijmans' hoogtij 16:14 De eerste associatie bij Heijmans in het achterliggende decennium is: probleem. Het bouwbedrijf was vrijwel structureel verlieslatend, flirtte opzichtig met de bankconvenanten, deed meerdere aandelenemissies, passeerde vijf jaar lang het dividend, zag bestuurders vertrekken. De beurskoers maakte in de kredietcrisis een geweldige smak en bewoog vervolgens jarenlang zijwaarts. Maar voor de Gustav Zech Stiftung is Heijmans een schitterende investering. Deze maand verkocht die Duitse stichting, een belegger in infrastructuur, een pluk aandelen. Gustav Zech is nog niet zo lang aandeelhouder, zo blijkt uit de AFM meldingen. Op 25 augustus vorig jaar was de eerste melding. Gustav Zech kocht 663.000 aandelen, de slotkoers van die dag was €7,36. Dat maakt een initiële investering van €4,9 mln. Met de kanttekening dat de aandelen buiten de beurs om zijn gekocht, want die dag werden er 240.000 aandelen Heijmans verhandeld. Twee weken later, op 7 september 2020, kocht de stichting aandelen bij. 440.000 stukken. Slotkoers Heijmans: €7,25. Dus de Duitsers investeerden nog eens €3,2 mln in de bouwer die is opgenomen in de smallcapindex. De totale belegging van Gustav Zech in Heijmans had daarmee een waarde van €8,1 mln. Deze maand, op 7 april, was er een fractionele mutatie in het dat aandelenbelang, zo blijkt uit gegevens van de AFM. Gustav Zech verkocht een paar duizend aandelen, maar dat valt weg in het geheel. De grote transactie volgde op dinsdag 13 april. Gustav Zech had die dag nog 'slechts' 570.000 aandelen in Heijmans, aldus de AFM-melding. Ergo: de Duitsers moeten hebben verkocht. Zo'n 530.000 aandelen. De koers van Heijmans was die dinsdag €14,50 en dat was het hoogste punt in jaren. De transactie zal Gustav Zech zo een kleine €7,7 mln hebben opgeleverd, op een investering van €8,1 mln. Dus het bedrijf moet nog vier ton om zijn investering helemaal terug te verdienen. Hoewel? Heijmans keerde over het afgelopen jaar dividend uit: €0,73 per aandeel. Dat gebeurde op 19 april. Gustav Zech had toen 570.000 aandelen. Dat keer €0,73 is net iets meer dan vier ton. Gustav Zech heeft daarmee in zo'n acht maanden zijn hele inleg terugverdiend. Een zogeheten return on equity van 100% in minder dan een jaar: menig hedgefondsmanager zal daar jaloers op zijn. Ondertussen hebben de Duitse beleggers nog steeds dus 570.000 aandelen Heijmans. Die hebben een waarde van ruim €7 mln. Dat is allemaal pure winst. Heijmans mag voor het gros der beleggers dan een nachtmerrie zijn, of toch minstens een hoofdbreken, de beleggers uit Bremen die op het juiste moment instapten, beleven bovenal een droomvlucht. Reageren? Mail naar Bartjens@fd.nl. Originele link van het artikel: fd.nl/beurs/1381425/heijmans-hoogtij-...
Update: Veel meer nieuwe woningen verkocht in VS Vrijdag 23 April 2021 | Bron: ABM Financial News (ABM FN-Dow Jones) In maart zijn er veel meer nieuwe eengezinswoningen in de Verenigde Staten verkocht. Dit bleek vrijdag uit cijfers van het Amerikaanse ministerie van Handel. Het aantal verkochte nieuwe eengezinswoningen steeg met 20,7 procent tot 1,02 miljoen stuks. Op jaarbasis was er een toename met net geen 67 procent. Maart markeerde de sterkste verkoopstijging sinds 2006. In maart 2020 daalden de woningverkopen nog met ruim 15 procent op maandbasis. Op jaarbasis bleef de daling toen beperkt net geen 10 procent. De gemiddelde huizenprijs kwam afgelopen maand uit op 397.800 dollar. Een jaar geleden was dit 375.300 dollar. Update: om meer informatie toe te voegen.
Geen interesse in een Cobouw abonnement, wel in de materie. www.heijmans.nl/nl/verhalen/slimmer-a...
Stap voor stap rolt Heijmans haar slimme asfalt uit over alle landingsbanen van Schiphol Na steeds grootschaliger praktijkproeven heeft Heijmans nu de complete Polderbaan op Schiphol voorzien van een nieuw type asfalt. Komende jaren worden ook de andere banen geplaveid met Flightflex. Hij is maar liefst drie maanden buiten gebruik. In tijden van corona hakt dat er wat minder in dan normaal, maar toch. Het is uitzonderlijk voor Schiphol om een start- en landingsbaan zo lang niet te gebruiken. Zeker een preferente baan zoals de Polderbaan. Want die is, samen met de Kaagbaan het belangrijkst voor de afwikkeling van het vliegverkeer. Als zo’n voorkeursbaan er langere tijd uit ligt, leidt dat onherroepelijk tot meer drukte op de andere banen en daarmee tot meer hinder voor de omgeving. Ander onderhoudsregime Maar Schiphol is volgens Batu Vudali van de luchthaven in samenwerking met luchtverkeersleiding, aannemers en andere belanghebbenden gekomen tot een rigoureus ander onderhoudsregime. Werden voorheen de landingsbanen stukje bij beetje opgelapt, nu wordt het allemaal in één keer vervangen. Dus de touchdownzone, de exits en de taxibanen worden allemaal tegelijk aangepakt, inclusief de baanverlichting en het navigatiesysteem ILS waarop de vliegtuigen zich oriënteren. Daarna hopen de bouwers zeven jaar lang niet meer langs te komen voor groot onderhoud. Op het jaarlijks vervangen van wat lampen en het herstel van wat scheuren na. Het is een compleet nieuwe benadering van het onderhoud van de luchthaven. Heijmans is de uitverkoren partij. De aannemer uit Rosmalen kreeg drie jaar terug het perceel voor de start- en landingsbanen en alles wat daarnaartoe leidt. BAM en VolkerWessels wonnen de percelen voor andere delen van de luchthaven-infra. Vorige week werden de meerjarencontracten verlengd. Dus de komende drie jaar gaat het door, met een mogelijke verlenging van nog eens drie jaar.
De opvallendste vernieuwing die Heijmans doorvoert op de Polderbaan is het aanbrengen van nieuw type asfaltverharding: Flightflex. Dat is een combinatie van deklaag en onderconstructie die de enorme belasting van vliegtuigen kan dragen en voldoende stroef is, terwijl het toch een goed waterbergend vermogen heeft. Zeker geen zoab Staand op de vrijwel verlaten baan geeft projectmanager Jeroen Endhoven van Heijmans een toelichting. Hij wijst op de structuur van de onmetelijke zwarte vlakte aan zijn voeten. “Het is duidelijk geen zoab. Bij lange na niet. Maar de holtes in de deklaag, deels ontstaan door een nabehandeling met waterstralen, zorgen dat het regenwater geen plassen vormt en er geen gevaar is voor aquaplaning.” Al speelt het afschot daarin natuurlijk ook een belangrijke rol. Het dek van de Polderbaan loopt bol, zodat het regenwater zo snel mogelijk wegloopt naar de goten aan de zijkant. Grootste voordeel van Flightflex is dat het in één werkgang kan worden aangebracht onder nagenoeg alle weersomstandigheden. Het oude mengsel werd vooral vanwege de stroefheid afgewerkt met een Antiskid-laag, een dunne slijtlaag van verlijmde steentjes. Dat moest onder droge omstandigheden en bij temperaturen boven de tien graden worden aangebracht. Nadat alles was uitgehard, moest de baan uitvoerig worden geveegd om losse steentjes die de vliegtuigen zouden kunnen beschadigen af te voeren. En ook in de gebruiksfase moest er nog regelmatig een veegwagen overheen. Met Flightflex hoeft dat allemaal niet meer. Ontwikkeltraject Het ontwikkeltraject van het mengsel is door Heijmans en Schiphol vijf jaar terug ingezet. Nadat de proeven in het eigen laboratorium veelbelovend uitpakten is het eerst op een dienstweg op de luchthaven aangelegd waarover alleen auto’s rijden. Daarna werd een taxibaan voorzien van Flightflex en vervolgens een klein stukje van een startbaan. Bij een laatste onderhoudsbeurt van de Polderbaan drie jaar terug werd zo’n 500 meter uitgerust met het nieuwe mengsel. Inmiddels zijn de ervaringen dusdanig dat de grootste baan van de luchthaven over de volledige lengte en breedte (3800 x 60 meter), wordt voorzien van een 3,5 centimeter dikke deklaag. Nadat de Polderbaan in week 4 van dit jaar werd gesloten, begon Heijmans met het frezen van het oude asfalt. Twee lagen van in totaal 8,5 centimeter dikte werden weggefreesd. Bij de zogeheten touchdownzone, het 500 meter lange stuk waar de vliegtuigen de baan raken en hun wielen aan de grond zetten werd nog een extra laag weggefreesd. Dat is veruit het zwaarst belaste deel van de landingsbaan. In totaal werd er 150.000 ton asfalt afgevoerd, dat zoveel mogelijk ter plekke werd gebroken en gezeefd in een mobiele installatie. Daarna ging het materiaal naar de centrale van AsfaltNu die BAM en Heijmans delen in de Amsterdamse haven. Zo’n 60 procent van het materiaal werd daar hergebruikt en keerde terug in de onderlaag van de baan. Voor de Flightflex deklaag is nieuw materiaal (steentjes, bitumen en vezels) gebruikt ter versterking. Spreidmachines in slagorde Het werd niet aangebracht met zo’n arsenaal van acht of tien asfaltspreidmachines op rij, die achter elkaar alle banen laag in laag warm tegen elkaar aanlegden, zoals dat soms te zien is op karakteristieke foto’s van asfalteerwerkzaamheden op luchthavens. Dat was volgens Endhoven niet nodig. “ We hebben steeds met drie spreidmachines in slagorde een strook aangepakt over de halve lengte van de baan om de volgende dag de naastgelegen strook aan te pakken. De naad hebben we daarbij zorgvuldig behandeld zodat het netjes één geheel werd.” Lopend over de baan heeft Endhoven zelfs moeite de naden aan te wijzen. “Dit is er één”, wijst hij, waarna de twijfel toeslaat. “Nee, dit moet hem zijn.” Dat geeft wel aan dat de deklaag inderdaad één homogeen geheel is. Heijmans legt inmiddels de laatste hand aan de renovatie. Half mei gaat de baan weer open. En van alle drukte en bedrijvigheid die maandenlang de baan domineerde is niet veel meer te zien. Terwijl Endhoven en Vudali een toelichting geven op de werkzaamheden brengen een paar Heijmans-medewerkers de markeringen aan op het asfalt en lopen de schroeven na waarmee de baanverlichting vastzit. Halogeen maakt plaats voor led-verlichting De oude halogeenverlichting die bij de aanleg van de Polderbaan in 2003 is aangebracht, heeft plaatsgemaakt voor led-verlichting. Dat is niet alleen veel energiezuiniger. De levensduur is ook veel langer. Er hoeven dus minder lampen vervangen te worden tijdens tussentijdse onderhoudsbeurten. Want dat er de komende zeven jaar geen enkel onderhoud zal plaatsvinden, dat verwachten de bouwers ook weer niet. Vudali: “We gaan ervan uit dat de baan elk jaar om en nabij een week eruit ligt voor het herstel van scheuren, vervanging van beschadigde armaturen en het maken van andere kleine modificaties. De werkzaamheden die je lastig kunt plannen tussen het normale reilen en zeilen van de luchthaven.” De voedingskabels voor de in totaal 2100 baanlampen zijn bij deze operatie wat dieper in de baan aangebracht. Niet meer in de deklaag, maar in de laag daaronder. Als dus het Flightflex vroeg of laat vervangen moet worden, heeft de bekabeling daar weinig last van en raakt deze niet beschadigd bij het asfaltfrezen. In totaal verwerkte de aannemer zo’n 70 kilometer voedingskabel. In de zone direct naast het gedeelte waarover de vliegtuigen razen, de zogeheten shoulder, laat Endhoven zien hoe de kabels in de onderlaag zijn weggewerkt. Ze zijn gelegd in een zaagsleuf die daarna met twee componenten hars is opgevuld. “Op de shoulder vormt dat geen probleem, daar komen in principe geen vliegtuigen. Maar op het start- en landingsgedeelte wil je de oneffenheden niet die dat oplevert.” Vudali vindt dat de Polderbaan er weer strak bij ligt. De testvakken hebben aangetoond dat het Fligthflex bestand is tegen het wringen van de banden in de buurt van de exits. Daar verlaten de vliegtuigen vaak nog met flinke snelheid de landingsbaan en rijden de taxibaan op. Alle lichten staan dus op groen. “Ons meerjarenonderhoudsprogramma voorziet in het aanbrengen van een complete Flightflex deklaag op meer start- en landingsbanen. Volgend jaar staat de Aalsmeerbaan op het programma, een jaar later volgt de Zwanenburgbaan en in 2024 de Kaagbaan. Allemaal volgens het nieuwe onderhoudsregime met een grote renovatie eens in de zeven jaar. Al blijven we alles onderwijl uiteraard goed monitoren en sturen we bij als dat nodig blijkt.”
Heijmans gaat dijk bij Gorinchem versterken Opdracht van 80 miljoen euro. (ABM FN-Dow Jones) Het toekennen van een subsidie van 350 miljoen euro betekent een grote stap voor de dijkversterking tussen Gorinchem en Waardenburg, die voor Heijmans 80 miljoen euro omzet zal opleveren. Dat maakte het bouwbedrijf maandag voorbeurs bekend. Er is een gezamenlijk risicodomein met de opdrachtgever benoemd in het overheidscontract. De dijk langs de Waal tussen Gorinchem en Waardenburg zal over een lengte van 23 kilometer worden versterkt. Het is één van de tien meest urgente projecten om Nederland te beschermen tegen hoog water. Tot 2050 wordt 1.300 kilometer dijk versterkt. De werkzaamheden starten in juni 2021. In 2026 moet het project afgerond zijn. Heijmans voert het werk uit in samenwerking met Waterschap Rivierenland, GMB en De Vries & Van de Wiel. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Voor HEIJMANS presenteren we een Daily TTL Setup, verpakt in mijn IEX column, hier alvast de charts @Thedailyturbo Nico pr Bakker
Vrijdag boven de 14. Mark my words.
buf schreef op 26 april 2021 10:53 :
Vrijdag boven de 14.
Mark my words.
Klinkt als een hele boude uitspraak, terwijl de koers vorige week maandag (dag van ex-dividend) al even €14,28 noteerde, toen ongeinformeerde beleggers het aandeel kennelijk oppikten omdat het die dag "zonder reden" zoveel lager van start was gegaan. Als ik me had gerealiseerd dat Zonnewijser c.s. de volgende dag (in een zwakke markt) hun verkregen aandelen rucksichtlos zouden dumpen, had ik wel iets agressiever gelimiteerd m.b.t. mijn beoogde tijdelijke gedeeltelijke uitstap. Verder vraag ik me af of Heijmans de prijsstijgingen van grond- en hulpstoffen makkelijk kan/mag doorberekenen; we hebben al vaker meegemaakt dat dit als domper op de feestvreugde werkte. Als dat echter geen probleem is, ben ik benieuwd of ze het al aandurven de behoudende outlook te verhogen. Ik vermoed echter dat ze het daar nog wat te vroeg voor vinden.
PM verwacht dat het aandeel terug gaat naar 14-15 oo korte termijn na de recente toch wel vrij forse en onlogische daling
Profitmaker vindt de huidge stijging niet meer dan logisch en terecht na de recente onlogische daling (behalve dan de koersdaling ex dividend) Aandeel staat bij IEX PREMIUM nog steeds op STRONG BUY! Zie ook onderstaande korte samenvatting van dit laatste artikel : Koersdoel Heijmans verder omhoog Door Peter Schutte op 15 februari 2021 12:30 Koersdoel Heijmans verder omhoog HEJMANS: STRONG BUY KOERS: €12,50 KOERSDOEL: €15 UPSIDE 20% Samenvatting: Resultaten boven verwachting Dividend veel hoger dan geschat Outlook 2021 sterk gezien de stikstofproblematiek
Het hele artikel van Peter Schutte mag gezien betaalde content niet geplaatst worden maar hierbij de link:www.iex.nl/Premium/Adviezen/511576/Ko...
Aldus de "woordvoerder van" PM (?!)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)