Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Basic-Fit AEX:BFIT.NL, NL0011872650

  • 20,700 16 apr 2024 13:35
  • +0,020 (+0,10%) Dagrange 20,420 - 20,780
  • 52.332 Gem. (3M) 247,5K

Basic-FIT 2020: richting 1.000 clubs en e45 beurskoers?

6.839 Posts
Pagina: «« 1 ... 279 280 281 282 283 ... 342 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Onder de regenboog 29 maart 2021 15:50
    quote:

    Jemoetwat schreef op 29 maart 2021 09:34:

    [...]
    Wat een sneu karakter ben je toch.
    Wellicht kan je hem KLM adviseren, top bedrijf met dito outlook !
    Dat zou geen slecht advies zijn ;-) aangezien wij dit bedrijf ook zien als een starter gezien de lage prijs per aandeel. Zijn hier ingestapt op 17 febr. 4,75-4,80 Denk gezien de aankomende stijging binnen de luchtvaart positief, zal er over maand of drie wel weer een kudde gedrag komen van mensen die naar (Nederland ) in Turkije willen en gaan liggen bakken in de zon naast de aardappelsalades. Zeker aan te bevelen dit aandeel! Mag je dus ook aan onze portefeuille toevoegen ;-)

  2. Nico V 29 maart 2021 19:13
    quote:

    Onder de regenboog schreef op 29 maart 2021 15:50:

    [...]

    Dat zou geen slecht advies zijn ;-) aangezien wij dit bedrijf ook zien als een starter gezien de lage prijs per aandeel. Zijn hier ingestapt op 17 febr. 4,75-4,80 Denk gezien de aankomende stijging binnen de luchtvaart positief, zal er over maand of drie wel weer een kudde gedrag komen van mensen die naar (Nederland ) in Turkije willen en gaan liggen bakken in de zon naast de aardappelsalades. Zeker aan te bevelen dit aandeel! Mag je dus ook aan onze portefeuille toevoegen ;-)

    Lol! Al zijn berichten komen voort uit frustratie omdat er mensen zijn die het wel goed doen op de beurs in plaats van speculeren op dalingen die slechts 1x in de zoveel jaar voorkomen en niet te voorspellen zijn. Jemoetwat achtervolgd me zelfs op andere draadjes waar hij niks te zoeken heeft puur vanwege mij.
  3. langetermijner 29 maart 2021 21:51
    quote:

    Onder de regenboog schreef op 29 maart 2021 15:50:

    [...]

    Dat zou geen slecht advies zijn ;-) aangezien wij dit bedrijf ook zien als een starter gezien de lage prijs per aandeel. Zijn hier ingestapt op 17 febr. 4,75-4,80 Denk gezien de aankomende stijging binnen de luchtvaart positief, zal er over maand of drie wel weer een kudde gedrag komen van mensen die naar (Nederland ) in Turkije willen en gaan liggen bakken in de zon naast de aardappelsalades. Zeker aan te bevelen dit aandeel! Mag je dus ook aan onze portefeuille toevoegen ;-)

    Air-france werd voor corona op 4 miljard gewaardeerd (10 euro per aandeel). Nu op 2 miljard (5 euro per aandeel). In tussen is de schuld met 6 miljard gestegen naar 11 miljard. De EV is dus gestegen van 7 naar 13 miljard, kan jij mij uitleggen waar die 6 miljard aan extra waarde vandaan is gekomen? Dit geld is namelijk gewoon weg, het gaat decenia duren voor dat is terug verdiend. Dat accepteren de schuld eisers niet dus moeten er nieuwe aandelen uitgegeven worden. Ik zie niet hoe in die situatie er nog iets van waarde voor de huidige aandeelhouders overblijft. Kan jij als Air-france bull misschien uitleggen waarom de waardering "maar" van 4 naar 2 miljard is gegaan terwijl er meer dan 6 miljard cash is verloren afgelopen jaar?

    Dit bedrijf is toch gewoon technisch failliet? Of speculeren julliie op de Frans/Nederlandse overheid is de schuld kwijtscheld?

    Daarnaast wat heeft de prijs per aandeel in hemaals naam te maken met aantrekkelijkheid? Helemaal niks toch?
  4. forum rang 4 Onder de regenboog 30 maart 2021 10:16
    quote:

    langetermijner schreef op 29 maart 2021 21:51:

    [...]

    Air-france werd voor corona op 4 miljard gewaardeerd (10 euro per aandeel). Nu op 2 miljard (5 euro per aandeel). In tussen is de schuld met 6 miljard gestegen naar 11 miljard. De EV is dus gestegen van 7 naar 13 miljard, kan jij mij uitleggen waar die 6 miljard aan extra waarde vandaan is gekomen? Dit geld is namelijk gewoon weg, het gaat decenia duren voor dat is terug verdiend. Dat accepteren de schuld eisers niet dus moeten er nieuwe aandelen uitgegeven worden. Ik zie niet hoe in die situatie er nog iets van waarde voor de huidige aandeelhouders overblijft. Kan jij als Air-france bull misschien uitleggen waarom de waardering "maar" van 4 naar 2 miljard is gegaan terwijl er meer dan 6 miljard cash is verloren afgelopen jaar?

    Dit bedrijf is toch gewoon technisch failliet? Of speculeren julliie op de Frans/Nederlandse overheid is de schuld kwijtscheld?

    Daarnaast wat heeft de prijs per aandeel in hemaals naam te maken met aantrekkelijkheid? Helemaal niks toch?
    Zal er kort over zijn, aangezien ik anders weer commentaar krijg dat dit een BF forum is. Wij verwachten dat de binnenlandse vluchten van Frankrijk deels worden overgenomen door KLM ivm extra kapitaal Franse overheid. Voor fusie vloog ik bijvoorbeeld direct Amsterdam- Pau, , tegenwoordig door fusie met Air-France moet ik vaak twee keer overstappen.
    En wij gokken op het laatste, dat de Frans/ Nederlandse overheid er deze maand inspringt, dan komt het vertrouwen terug en gaat de koers omhoog. Wij volgen eenvoudig het kudde gedrag, niet de waarde op dit moment. Je ziet de koers al oplopen afgelopen weken/maanden, men verwacht een lading geld van FR en NL. En na Covid zit alles gewoon weer vol, ook zakenreizen gaan weer los. Mensen bulken na Covid van het geld, dus er valt zeer veel te verdienen. Dat thuis werken is gebaseerd op hoop en zeker niet op realiteit, dat is al te zien in de treinen. Begonnen 25 Januari op 4,65, ons doel is 5,75.
    (De omzet van Europese luchtvaartmaatschappijen uit vluchten binnen Europa is in de week tot en met 21 maart gestegen van 20 naar 22 procent van het niveau van 2019, dankzij hogere volumes. Dat bleek maandag uit een analistenrapport van Bank of America.)



  5. forum rang 7 Bert12345 30 maart 2021 14:44
    quote:

    Onder de regenboog schreef op 30 maart 2021 10:16:

    [...]
    En wij gokken op het laatste, dat de Frans/ Nederlandse overheid er deze maand inspringt, dan komt het vertrouwen terug en gaat de koers omhoog. Wij volgen eenvoudig het kudde gedrag, niet de waarde op dit moment. Je ziet de koers al oplopen afgelopen weken/maanden, men verwacht een lading geld van FR en NL. En na Covid zit alles gewoon weer vol, ook zakenreizen gaan weer los. Mensen bulken na Covid van het geld, dus er valt zeer veel te verdienen. Dat thuis werken is gebaseerd op hoop en zeker niet op realiteit, dat is al te zien in de treinen. Begonnen 25 Januari op 4,65, ons doel is 5,75.
    (De omzet van Europese luchtvaartmaatschappijen uit vluchten binnen Europa is in de week tot en met 21 maart gestegen van 20 naar 22 procent van het niveau van 2019, dankzij hogere volumes. Dat bleek maandag uit een analistenrapport van Bank of America.)
    Dank voor advies. Net verkocht op 5,15.
  6. Nico V 30 maart 2021 15:34
    quote:

    Onder de regenboog schreef op 30 maart 2021 10:16:

    [...]

    Zal er kort over zijn, aangezien ik anders weer commentaar krijg dat dit een BF forum is. Wij verwachten dat de binnenlandse vluchten van Frankrijk deels worden overgenomen door KLM ivm extra kapitaal Franse overheid. Voor fusie vloog ik bijvoorbeeld direct Amsterdam- Pau, , tegenwoordig door fusie met Air-France moet ik vaak twee keer overstappen.
    En wij gokken op het laatste, dat de Frans/ Nederlandse overheid er deze maand inspringt, dan komt het vertrouwen terug en gaat de koers omhoog. Wij volgen eenvoudig het kudde gedrag, niet de waarde op dit moment. Je ziet de koers al oplopen afgelopen weken/maanden, men verwacht een lading geld van FR en NL. En na Covid zit alles gewoon weer vol, ook zakenreizen gaan weer los. Mensen bulken na Covid van het geld, dus er valt zeer veel te verdienen. Dat thuis werken is gebaseerd op hoop en zeker niet op realiteit, dat is al te zien in de treinen. Begonnen 25 Januari op 4,65, ons doel is 5,75.
    (De omzet van Europese luchtvaartmaatschappijen uit vluchten binnen Europa is in de week tot en met 21 maart gestegen van 20 naar 22 procent van het niveau van 2019, dankzij hogere volumes. Dat bleek maandag uit een analistenrapport van Bank of America.)



    Je zou er kort over zijn?

    En dit is een Basic-Fit forum.
  7. forum rang 4 Onder de regenboog 1 april 2021 10:07
    Sportscholen blijven nog dicht, lees hier stukken in de Franse krant, dat als men op dreef is met vaccineren de sportscholen snel open gaan. Dus waarschijnlijk ergens half Mei weer open.
    Nieuwe regels sinds paar dagen.
    www.frankrijk.nl/2021/03/corona-virus...

    Vanaf half april zijn de Fransen vanaf 60 jaar aan de beurt en vanaf half mei de Fransen vanaf 50 jaar. Volgens premier Castex zullen eind mei 20 miljoen Fransen gevaccineerd zijn (alle 50 plussers). Eind van de zomer moeten 50 miljoen Fransen een vaccin hebben gekregen (ofwel tweederde van de Fransen). Vaccinatie is vrijwillig en gratis op vertoon van een ziektekostenkaart (carte vitale) in Frankrijk.

  8. forum rang 4 BowmoreBoerke 6 april 2021 10:58
    quote:

    Travis Bickle schreef op 1 april 2021 19:33:

    Cashburn is mega, koers is mega, voor mij is dit aandeel nog moeilijker te doorgronden dan de bitcoin. Daarom heb geen bitcoins en BF. Tja, ik ben een simpele ziel.
    Je bent niet de enige! De koers stijgt terwijl Frankrijk een veel strengere lockdown afkondigt. Op het emissienieuws van AF-KLM daalt de koers van AF-KLM ook nauwelijks.
  9. Wisselgeld 6 april 2021 16:19
    quote:

    BowmoreBoerke schreef op 6 april 2021 10:58:

    [...]

    Je bent niet de enige! De koers stijgt terwijl Frankrijk een veel strengere lockdown afkondigt. Op het emissienieuws van AF-KLM daalt de koers van AF-KLM ook nauwelijks.
    Strenge lockdown kan als positief nieuws worden gezien, aangezien dit kan leiden tot snellere controle krijgen op het virus en dus uiteindelijk eerdere opening van de sportscholen.
  10. forum rang 7 Dividend Collector 6 april 2021 16:22
    quote:

    BowmoreBoerke schreef op 6 april 2021 10:58:

    [...]

    Je bent niet de enige! De koers stijgt terwijl Frankrijk een veel strengere lockdown afkondigt. Op het emissienieuws van AF-KLM daalt de koers van AF-KLM ook nauwelijks.
    Zou dit dan de welbekende euforiefase zijn waar de experts het altijd over hebben? Ik blijf zelf wel in de markt maar ben wel cash aan het opbouwen. Ik zie heel weinig koopjes meer op het moment. Cash is trash misschien maar ik laat me niet leiden door FOMO!
  11. forum rang 5 The Third Way... 7 april 2021 15:49
    De roep om meer mogelijk te maken klinkt steeds luider. Burgemeesters pleiten in koor voor het openen van de terrassen. De experts van het Outbreak Management Team (OMT) moeten zich nog buigen over het plan. Op 13 april is de volgende persconferentie van het kabinet.

    www.telegraaf.nl/nieuws/1855957014/br...
  12. forum rang 5 The Third Way... 7 april 2021 15:52
    De Nederlandse Sportraad wil dat de overheid tot 2030 jaarlijks honderden miljoenen investeert in de sport in Nederland. Het recht op sport moet worden vastgelegd.
    ...
    De bedragen liegen er niet om, in het advies dat de raad dinsdagavond openbaar maakte. De timing is geen toeval: het is bedoeld als leidraad voor de komende kabinetsformatie. Maar wie de fitness van de Nederlandse bevolking serieus neemt ontkomt niet aan forse investeringen, stelt de raad.

    www.nrc.nl/nieuws/2021/04/06/de-nlspo...
6.839 Posts
Pagina: «« 1 ... 279 280 281 282 283 ... 342 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Markt reageert wel erg cru op cijfers en outlook Basic-Fit

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links