Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Koersbeweging Volkswagen herinnert aan die epische shortsqueeze Joost van Kuppeveld 16 mrt De aandelen van Volkswagen kregen dinsdag flink de wind in de rug na de aankondiging van de automaker dat het hard op weg is de Europese Tesla te worden. Het Duitse bedrijf zet stevig in op de productie van eigen autobatterijen. Maar opvallend was dat de 'gewone' aandelen Volkswagen veel harder stegen dan meest verhandelde preferente aandelen. Op enig moment was het verschil in koerswinst bijna 20%, maar op het einde van de dag was dat verschil nog maar 5%. Economisch is er niet zoveel verschil tussen beide aandelen. De preferente aandelen worden het meest verhandeld, krijgen iets meer dividend, maar hebben geen stemrechten. De gewone aandelen hebben dat stemrecht wel, maar zijn dus wel minder liquide. Normaal gesproken worden de preferente aandelen met een kleine discount ten opzichte de gewone aandelen verhandeld, maar dat verschil wil nog weleens verder uiteenlopen. Bijvoorbeeld bij een short squeeze. Dat gebeurt als shortsellers, die het aandeel verkopen nadat ze die hebben ingeleend, verrast worden door een plotselinge koersstijging en besluiten hun verlies te nemen. Dan moeten ze het aandeel terugkopen om het terug te kunnen geven aan de uitlenende partij en op zoek naar beleggers die het willen verkopen. Volgens persbureau Bloomberg was een van de redenen waarom de gewone aandelen veel harder stegen dat er grote shortposities in die aandelen waren. Nu was er van een echte short squeeze niet direct sprake, omdat er genoeg beleggers bereid waren hun winst te nemen en eventuele shortposities prima ingedekt kunnen worden. Maar dat is weleens anders geweest. Zoals in 2008. Automaker Porsche bouwde destijds in stilte een belang op in Volkswagen om het bedrijf over te nemen. Tegelijkertijd dachten veel hedgefondsen dat Volkswagen de financiële crisis die was uitgebroken niet zou overleven. Grote shortposities werden opgebouwd, tot bijna 13% van het aantal uitstaande aandelen. Dat lijkt weinig. Porsche zelf bezat namelijk iets meer dan 40% van de aandelen en de deelstaat Nedersaksen 20,1% — ooit opgebouwd om een overname te kunnen blokkeren. Totdat Porsche bekendmaakte via een optieconstructie ineens 74% van de aandelen te bezitten. Toen bleef er nog maar een vrij verhandelbaar percentage van 6% over. In de paniek die volgde steeg de koers van de gewone aandelen Volkswagen naar €999, waarmee het bedrijf voor heel eventjes, het grootste bedrijf ter wereld was. Het liep overigens slecht af. Porsche bezweek bijna onder de schuldenlast die het was aangegaan. Het bedrijf moest worden gered. Ironisch genoeg was het Volkswagen dat de reddingsboei aanreikte en Porsche daarmee in handen kreeg. Originele link van het artikel: fd.nl/beurs/1377341/niet-die-epische-...
Dit Duitse automerk stopt met de ontwikkeling van nieuwe benzine- en dieselmotoren Audi stopt met de ontwikkeling van nieuwe verbrandingsmotoren en gaat zich volledig richten op elektrische aandrijving. Dat heeft de ceo van het merk, Markus Duesmann, in een interview laten weten. Erik Kouwenhoven 17-03-21, 05:00 ,,Wij zullen alleen nog de bestaande motoren aanpassen aan de nieuwe emissierichtlijnen”, zegt de topman tegen het Duitse Automobilwoche. Volgens Audi is de nieuwe Euro 7 emissienorm zo streng en in technisch opzicht zo uitdagend, dat het geen zin meer heeft om te investeren in de verdere ontwikkeling van benzine- en dieselmotoren. Het merk gaat er naar eigen zeggen wel voor zorgen dat het huidige motorengamma aan de eisen voldoet, maar aan een nieuwe verbrandingsmotor beginnen ze niet meer. De Duitse branchevereniging VDA waarschuwde vorig jaar al dat deze zeer strenge uitstoot-richtlijn het einde zou gaan betekenen voor auto’s met een verbrandingsmotor. Audi is van plan om over vier jaar al 20 elektrische modellen in zijn gamma te hebben, waaronder de compacte Q4 e-tron. Deze SUV wordt dit voorjaar geïntroduceerd. In 2022 volgt de volledig elektrische opvolger van de Q5 en een tweede carrosserievariant van de e-Tron GT, de Avant. www.ad.nl/auto/dit-duitse-automerk-st...
Rubberen schreef op 16 maart 2021 15:31 :
Gekke rit met volkswagen vandaag, zit bijna aan 30% winst ondertussen.. Ik denk er toch aan om even winst te nemen tegen sluitingsuur - en vervolgens terug in te kopen 'als' er zich een dip voordoet.
Na 2 dagen z'n sterke stijging zou je toch wel eens een correctie kunnen verwachten!?
ja dat d8 ik ook. helaas of gelukkig was is telaat om ze rond 300 euries te verkopen.... toch gehouden, even de billen bij elkaar toen het rond de 260 werd maar ik verkoop niets. ik verwacht dat dit aandeel binnen afzienbare tijd ook moet worden gesplitst om verhandelbaar te blijven...... :-)
Volkswagen haalt SAP in als waardevolste Duitse bedrijf Gepubliceerd op 17 maart 2021 19:07 | Views: 2.851 Volkswagen 17 mrt 307,00 0,00 (0,00%) VOLKSWAGEN AG VZO O.N. 17 mrt 235,45 +27,20 (+13,06%) FRANKFURT (ANP) - Volkswagen is de waardevolste Duitse beursgenoteerde onderneming geworden. De automaker haalde woensdag softwarebedrijf SAP in, gedreven door een groeiend vertrouwen van investeerders dat Volkswagen concurrent Tesla kan verdringen als marktleider op het gebied van elektrisch rijden. Volkswagen won de voorbije dagen flink aan beurswaarde. Het bedrijf is momenteel zo'n 140 miljard euro waard. De beurswaarde van SAP zakte daarentegen tot 127 miljard euro. Dat Volkswagen SAP voorbijstreefde betekent een spectaculaire comeback voor het autoconcern dat zes jaar geleden voor het laatst het waardevolste concern in de Duitse DAX-index was. Dat was voordat het dieselschandaal ervoor zorgde dat de onderneming flink aan waarde moest inleveren. Tesla Verschillende bedrijven hebben sindsdien de titel waardevolste onderneming in handen gehad, waaronder Wirecard, het financiële technologiebedrijf dat failliet ging na een groot boekhoudschandaal. Tesla blijft 's werelds meest waardevolle autofabrikant met een waarde van 640 miljard dollar, omgerekend 537 miljard euro. De recente stijging van Volkswagen toont aan dat beleggers de agressieve stap in elektrische rijden door traditionele fabrikanten beginnen te waarderen.
van harte aan alle volkswagen aandelen bezitters. Ik heb het forum en internet al al even afgezocht maar ik wordt er niet veel wijzer op. Ik heb een vraag. Gisterenavond ben ik short gegaan op VOW. Deze gaf gisterenavond aan dat de koers 361 euro? was. Dat was ruim dertig procent stijging. ik heb geen ISIN nummer maar ik zie staan VOW IBIS in mijn portefeuille als ik ook kijk naar die analyses en company info dan zie ik ook netjes alle informatie over VW staan dus ik zit wel in het "goede aandeel". Ik snap werkelijk waar niets van dit aandeel/ type Ik begrijp dat er twee type aandelen zijn maar volgens mijn zijn daar de symbolen VOW en VOW3 van. Mijn vraag is, Iemand enig idee waarom ik gisterenavond nog wel een short positie blijkbaar kon innemen maar nu voorbeurs niet kan handelen erop? Tweede vraag, gisteren de analisten adviezen nog gelezen bij mijn broker maar de hoogste gaf een waardering van 300 en gemiddeld ligt het op 250. Hebben jullie ook niet het idee dat het wat is doorgeschoten al? Ook op de vijf jaar grafiek vraag ik mij af waarom het opeens hosanna is? Juist elektrisch zorgt ervoor dat er meer nieuwe spelers op het auto front komen. Kansen maar dat kost dan toch ook wat marktaandeel zou je denken? Wat denken jullie ervan? Ik ben ook niet van plan mijn short positie te houden overigens. Als ik die met winst weet te verkopen vandaag ben ik al een heel gelukkig man. Vind het alleen zo irritant dat ik het even niet snap wat ik in mijn eerste alinea vermeld dus hopelijk heeft iemand van jullie daar goed zicht op! kan ik op FRA om 09:00 ook al handelen?
Ik heb de shorts in ieder geval met wat winst kunnen sluiten. Ben daar al heel blij mee.
Het kopieergedrag van Volkswagen 11:36 Het verhaal om een auto heen is vaak belangrijker dan de prestaties of betrouwbaarheid. Maar voor mij zijn bij de aankoop van een nieuwe auto de bevindingen van de Consumentengids belangrijker dan het imago. U raadt het al: mijn auto’s zijn saai en degelijk. Op de beurs is het niet anders, ook daar gaat het om het verhaal. Tesla is er groot mee geworden. Door een uitgekiende mediastrategie werd het bedrijf de belangrijkste fabrikant van elektrische auto’s. Winst doet even niet ter zake. Maar goede ideeën kunnen gekopieerd worden. En dat gebeurt nu en masse. De aandelenmarkt wordt overspoeld met nieuwe start-ups in de ontwikkeling van elektrische auto’s, batterijen en laadstations. Het liefst doet men dat via een spac, de beleggingsvehikels die tegenwoordig zo hot zijn. Dit jaar is er wereldwijd maar liefst $78 mrd met 257 spac's opgehaald. Lucid, Nikola, Fisker, en Lordstown om maar eens een paar noemen, zijn zo naar de beurs gekomen. Het voordeel van zo’n spac is dat je tijdens de beursintroductie wilde groeiverhalen mag verkondigen. Met een standaard IPO mag dat niet. Zo’n bubbel is tijdelijk. Het is goed voor de industrie. Er stroomt veel geld naar allerlei prachtige ideeën en ontwikkelingen. Het lijkt erg veel op de internetbubbel van 2000. Ook toen is er veel geld naar diverse internetinnovaties gegaan. Goed voor de industrie, alleen is het niet goed voor het rendement. 99% van de internetbedrijven van toen zijn verdwenen. Alleen die enkele succesvolle, zoals bijvoorbeeld Amazon, is dan ook gelijk heel erg succesvol. Dat zal dit keer niet anders zijn. De beleggingskoorts slaat nu ook over naar traditionele autobouwers. De koers van Volkswagen is sinds begin vorig jaar met maar liefst 60% gestegen en bereikte deze week het hoogste punt in ruim vijf jaar. Ondertussen daalden de autoverkopen in Europa in februari met 19,2%; ook Volkswagen ontkwam niet aan die neergang. Het bedrijf kampte nog niet zo lang geleden met een slechte corporate governance en het dieselschandaal. Dan is een dergelijke koersstijging raar. Een van de redenen voor de koersexplosie is de aandacht van Volkswagen voor elektrische auto’s. Zoals dat gaat in het kapitalisme: het bedrijf kopieerde snel Tesla's evenement 'Battery Day' en kwam deze week met een eigen 'Power Day'. Volkswagen kondigde op dit evenement aan zes fabrieken te bouwen voor de productie van batterijen voor elektrische auto's en flink te investeren in Europese laadstations. In een vrij kapitalistisch systeem kunnen goede ideeën snel gekopieerd worden. Allemaal ontwikkelingen waar u als consument beter van wordt. In de afgelopen verkiezingsstrijd heb ik sommige partijen horen praten over de negatieve kanten van het kapitalisme. Deze technologische race laat u de andere kant van de medaille zien. Corné van Zeijl is analist en strateeg bij vermogensbeheerder Actiam en belegt ook privé. Reageer via: corne.vanzeijl@actiam.nl . Disclaimer en meer columns op fd.nl/vanzeijl. Originele link van het artikel: fd.nl/beurs/1377523/het-kopieergedrag...
Hier is al vaker uitgelegd wat het verschil is tussen VOW en VOW3 en als ik het goed heb dan is het voornaamste verschil een paar cent dividend. Dat kan toch nooit het verschil in de koers van bijna 50% verklaren (220 vs 320). Is dit niet een enorme mogelijkheid om ‘gratis’ geld te verdienen dmv arbitrage? Wat mis ik hier?
EersterangsDubbeltje schreef op 18 maart 2021 15:49 :
Hier is al vaker uitgelegd wat het verschil is tussen VOW en VOW3 en als ik het goed heb dan is het voornaamste verschil een paar cent dividend. Dat kan toch nooit het verschil in de koers van bijna 50% verklaren (220 vs 320).
Is dit niet een enorme mogelijkheid om ‘gratis’ geld te verdienen dmv arbitrage? Wat mis ik hier?
Ik heb hier ook nooit echt iets van begrepen.
Erny schreef op 18 maart 2021 18:34 :
[...]
Ik heb hier ook nooit echt iets van begrepen.
Ik heb dit gevonden op het forum van Yahoo Finance. Klinkt plausibel: History, nothing more. Read my post from a few weeks ago. People still remember 2008 and can't let go. The Preference shares are not Preferred shares like in the US, but it's like talking to a wall on that one. With SAP and Siemans, the Preference shares (Like VWAPY) were always higher than the Ords (like WAGY). At some point, VW management will clarify this and VWAPY and VWAGY will be the same. After all, the only difference is voting rights. Preference shares are unique to Germany and have no voting rights. They were created to prevent hostile takeovers. The other difference is in the float. VWAGY has only 29M shares to trade because Porsche SE (Symbol POAHY) owns 50% of those shares and QATAR and Lower Saxony own another 35%. So that leaves 15% of the voting shares left to trade. With the non-voting preference shares, there are 298M shares outstanding to trade. That 10:1 difference creates big swings in VWAGY. I have bought 1/3 of each stock in VW (VWAGY, VWAPY, POAHY) and see the difference. But overall, they are both 1 share of VW. Google has a similar thing with GOOG and GOOGL and the voting shares trade higher by 5%, but here it's a crazy 40%. It's so high that I'm sure some hedge funds are tempted to short VWAGY and long VWAPY, but 2008 and that epic short squeeze might deter them. Right now, POAHY is treading at a 50% discount to the VWAGY shares (Porsche SE owns 50% of those shares).
Vandaag ingestapt in Volkswagen, op zoek naar rendement uiteraard en uit interesse voor het electrische verhaal. Tesla achterna gaan, dat zal wel heel erg overdreven zijn. Er zal veel nodig zijn om dat te halen. Ten eerste vele tienduizenden wagens afleveren die prima recensies krijgen van professionals en particulieren. Die 6 fabrieken met een eigen batterij klinkt natuurlijk goed. Maar het blijft een nieuwe technologie waar je je in moet bewijzen. Het zou niet de eerste keer zijn dat er wagens worden afgeleverd die massaal fouten of tekortkomingen hebben. Dat zal de toekomst moeten uitwijzen. Het lijkt alsof er momenteel een opbod aan de gang wie er witter dan wit wast. Of wie nog meer electrisch is dan een ander. Ford die tegen 2030 alleen nog electrische wagens wil verkopen, Renault met de vele plannen, VW, vandaag Audi ... maar totnogtoe kwam niemand af met eigen productie van batterijen op zo'n grote schaal. Of zie ik dat helemaal verkeerd. Ben zoals gezegd nieuw, dus moet me nog inlezen zonder twijfel.
Reddit-belegger heeft aandeel Volkswagen in vizier Gepubliceerd op 19 maart 2021 09:02 | Views: 481 | Onderwerpen: autoindustrie Volkswagen 18 mrt 334,80 0,00 (0,00%) VOLKSWAGEN AG VZO O.N. 18 mrt 216,55 -18,90 (-8,03%) FRANKFURT (ANP/RTR) - Kleine particuliere beleggers storten zich op het aandeel Volkswagen. De ambitieuze verkoopdoelstellingen die de Duitse automaker eerder uitsprak, trok de aandacht van beleggers op fora zoals "Wall Street Bets" op het internetplatform Reddit. Daarop wordt Volkswagen neergezet als het nieuwe Tesla. Het zorgde er ook voor dat de aandelen Tesla werden ingeruild voor die van Volkswagen, dat onlangs weer het waardevolste beursgenoteerde bedrijf van Duitsland werd. Donderdag won de Duitse automaker tussentijds 15 procent aan beurswaarde. Het aandeel steeg daarmee naar de hoogste stand in 12,5 jaar, om uiteindelijk toch met verlies te sluiten. De laatste keer dat Volkswagen een dergelijke koerssprong beleefde was in 2008 in verband met de overname door Porsche. De gewone aandelen van Volkswagen bewegen vaak heftiger dan gemiddeld. Dat komt omdat slechts een klein deel van de stukken vrij verhandelbaar is. Circa 90 procent van de gewone aandelen zijn in handen van grote aandeelhouders als Porsche, Nedersaksen en Qatar. Volgens kenners wordt Volkswagen met zijn nieuwe platform een serieuze concurrent van Tesla. Ook is er een grote kans dat Volkswagen, geholpen door de plannen om de kosten omlaag te krijgen zoals een afvloeiingsregeling voor oudere werknemers, zijn beoogde winstmarge van 5,5 tot 6,5 procent zal overschrijden. Ook rivaal BMW richt zich steeds meer op elektrische mobiliteit, waarmee het de handen van beleggers op elkaar krijgt. De aandelen van de in München gevestigde autofabrikant stegen tot het hoogste niveau in drie jaar. Het is niet voor het eerst dat de Reddit-beleggers zich roeren. Eerder stuwden ze aandelen als die van gamewinkelketen GameStop en bioscoopuitbater AMC Entertainment tot grote hoogte. Particuliere beleggers moedigden elkaar via internet fora aan om te investeren in de aandelen, om daarmee grote beleggingsfondsen die speculeerden op een koersdaling een hak te zetten.
Misschien een stomme vraag, maar kan het antwoord nergens vinden. Wat is het verschil tussen de aandelen van VW - DE0007664039 vs DE0007664005? Welke aandeel handelen jullie in?
Je hebt gewone aandelen en preferente aandelen Volkswagen. De preferente worden o.a. in de DAX genoteerd en worden daarom het meeste verhandeld. Het dividend op de pref.aandelen is iets hoger dan op de gewone. Verder kun je alles vinden op internet door Volkswagen in te toetsen. Momenteel lopen de koers fors uiteen, mede door een short sqeeze in de gewone aandelen, omdat hierin de omzet klein is. Normaliter lopen de koers weer naar elkaar toe.
Dank je wel. Heel apart idd, op dit moment staan de gewone aandelen -10% tegen 294 eur en preferente aandelen +1% tegen 226 eur. Apart.
Iberdrola, Volkswagen & SEAT to Develop EV Chargers in Spain SEAT SA, Iberdrola and the Volkswagen Group have strengthened their commitment to electric mobility by signing a strategic alliance to promote electrification in Spain. The main objectives of the collaboration agreement, which was signed within the framework of the Power Day organised today by the Volkswagen Group, are to supply renewable energy in the electric vehicle value chain, develop and create a public charging infrastructure network. Firstly, this strategic plan calls for the supply of renewable energy for the Volkswagen Group’s facilities in the Iberian Peninsula. With this move the Volkswagen Group is taking a further step towards its goal of becoming an environmentally neutral company by 2050, in line with the Paris Agreement. The agreement makes Iberdrola the energy partner of reference, which will help the automotive group achieve these targets. The alliance, which can be extended to other countries, also calls for the supply of energy with guarantees of renewable origin and other energy solutions to the Group end customers. Another key area of action of the agreement to promote electromobility will be the contribution to the development of the country’s charging infrastructure. The three partners estimate that, by taking into account the expected evolution of the electric vehicle fleet in Spain, the roll-out of a network of around 350,000 urban and interurban public charging points will be needed by 2030. Iberdrola is developing a public charging infrastructure plan that will ensure a sufficient number of charging points, including fast and ultra-fast charging (HPC), to serve the country’s main corridors and cities. Source - Strategic Research Institute
Deutsche Bank hebt Ziel für Volkswagen-Aktie auf 270 Euro Die Deutsche Bank hat das Kursziel für Volkswagen Vorzüge von 185 auf 270 Euro angehoben und die Einstufung auf "Buy" belassen. Der Konzern gehe "all in" im Bereich E-Mobilität, schrieb Analyst Tim Rokossa in einer am Montag vorliegenden Studie. Der Experte bringt gar ein mögliches Kursniveau von 400 Euro ins Spiel, für das der Weg frei gemacht werde. FRANKFURT (dpa-AFX)
Met plezier de eerste pagina's van deze draad teruggelezen. Ook alweer 11 jaar oud..... Zie je ook zo mooi hoe rap het kan stijgen EN hoe lang het kan duren dat een aandeel weer aantrekt. Ik leest op eerste pagina dat Daimler onder de 20 Euro door Qatar gekocht werd. Dat was 11 jaar geleden, ondertussen rond de 70 Euro. Niet dat ze daar iets aan gehad hebben want de Qatarezen zijn, achteraf gezien, op het goede moment uitgestapt en hebben al die recente jaren van achteruitgang mooi misgelopen. Maar sinds een jaar is Daimler toch weer dik verdubbeld.... Zelfde geldt voor Volkswagen Vorzuege Aktien, Het is nog wel geen Tesla ( Altijd heerlijk sparren met mijn zoon), maar ik kan hem al iets zelfverzekerder aankijken..... Wie zoals ik alle avonden naar Boerse vor Acht op ARD kijkt ( Ongeveer tien minuten voor acht, kwaliteits-mini-programma) die krijgt na ruim twee jaar de overtuiging dat Duitsers zich nooit gewonnen geven en.... terugslaan. Of het nu de septemberdagen 1944 rond Arnhem, of het Ardennenoffensief met de kerstdagen in 1944...... Duitsers geven nooit op. Die omschakeling van verbrandingsmotoren naar elektromotoren, de bouw van mega accufabrieken...Die gaat er gewoon komen. Jammer voor mijn Umicore-aandelen en nu maar brainstormen welke accu's het echt gaan maken... Peter
Zie mijn posting van gisteren. Dat maakt beleggen zo leuk of zo je wilt zo ontzettend moeilijk. Berenberg vond de afstraffing van Umicore zwaar overdreven. Die was er namelijk gekomen na het opzienbarende bericht dat Volkswagen massaal aan de batterijen gaat werken. En dus herstelde de rust en daarmee de koers van Umicore en kwam er zo maar 9 procent bij. Maar het lijken wel communicerende vaten, want ondertussen werd de winst bij Volkswagen weer flink verminderd en ging er 4,75 procent af.... Voor traders met stalen zenuwen is er leven in de accutent, of elektrische autofabrikant; alleen moet je wel steeds goed zitten met je investering. In beide aandelen doe ik voorlopig niks. Dus stil blijven zitten. Beide al heel lang in portefeuille. Umicore pakweg 40 jaar toen ze nog papieren vellen waren en bij de aandelensplitsing in 10 stuks voor één oude Union Miniëre je ze moest inleveren en je er een stempeltje op ieder aandeel kreeg.... Goed voor tien aandelen. Heerlijke tijden toen ze nog met stempeltjes werkten bij de bank( iers) Peter
Volkswagen benoemt nieuwe strateeg FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS Volkswagen AG 305,40 -16,40 -5,10 % Frankfurter Wertpapierbörse (Xetra) Volkswagen AG 304,00 -14,60 -4,58 % Euronext Brussel (ABM FN-Dow Jones) Volkswagen heeft Andreas Walingen benoemd als nieuwe chief strategy officer voor het gelijknamige merk van personenauto’s. Dat maakte de Duitse autogroep dinsdag bekend. Walingen, die momenteel nog directeur van productstrategie is bij de Volkswagen Group, volgt Michael Jost op die vertrekt om eigen projecten na te jagen. “Michael Jost is één van de belangrijkste pioniers van ons elektrische offensief. Met zijn schrandere analyses en gedurfde visies, heeft hij de transformatie van ons bedrijf versneld”, zei CEO Ralf Brandstätter van het automerk Volkswagen. Walingen werkte sinds 2001 bij Porsche, dat fuseerde met Volkswagen. In 2019 stapte hij over naar de Volkswagen Group. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Premium
Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!
Word abonnee