Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,964 24 apr 2024 17:35
  • +0,030 (+0,30%) Dagrange 9,850 - 10,110
  • 1.139.888 Gem. (3M) 1,8M

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 55 56 57 58 59 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 gbakl 12 maart 2021 14:46
    www.plusonline.nl/reizen-vrije-tijd/w...
    .
    al dit mooie nieuws is 100% onder voorbehoud:

    .een OK voor de voucherbank (dus WEER extra staatssteun er bovenop) ?
    .voucher van een airline? succes ermee...
    .nieuwe booking? = nieuwe ronde en slechte kansen
    .kans op een prikpaspoort = verlaat de corona gevangenis zonder extra beperking kanskaart
    onder voorbehoud van veel maatschappelijk geneuzel over discriminatie en verschil van mening
    tussen belangengroepen en ook tussen landen etc.

    sinds wanneer zit men in Europa ergens over op 1 lijn ?
  2. [verwijderd] 12 maart 2021 14:51
    quote:

    gbakl schreef op 12 maart 2021 10:08:

    Het groot kapitaal shorters heeft gewoon de macht om dit spel te spelen. Dat doen ze niet voor niets want ze weten dat de koers KLM a 5,20 veels te hoog gewaardeerd is
    ???

    hebben ze dan zitten slapen, die machtige shorters ?
    vooral sinds november toen de koers elke dag steeg ?
    na het vaccin nieuws van toen veel meer negatief nieuws dan positief en nu nog steeds
    een dikke 5 euro op de teller ?

    het is leuk om te proberen de bewegingen van deze week uit te leggen maar veel
    wijzer wordt ik er niet van want elke week is weer anders en de kans op 5.40 volgende
    week is net zo groot als 4.80.
    ik acht de kans op 5,40 groter dan op 4,80.
    Want het is wel duidelijk dat de koers nu niet naar beneden wordt gestuurd.
    En als ie naar beneden gaat, dan zal het eerder 3 zijn dan 4,80.

    Maar ja, elke logica ontbreekt bij deze zwendel...uhhh...ik bedoel dit aandeel.
  3. forum rang 8 beleggertje2020 13 maart 2021 01:18
    quote:

    gbakl schreef op 12 maart 2021 10:08:

    Het groot kapitaal shorters heeft gewoon de macht om dit spel te spelen. Dat doen ze niet voor niets want ze weten dat de koers KLM a 5,20 veels te hoog gewaardeerd is
    ???

    hebben ze dan zitten slapen, die machtige shorters ?
    vooral sinds november toen de koers elke dag steeg ?
    na het vaccin nieuws van toen veel meer negatief nieuws dan positief en nu nog steeds
    een dikke 5 euro op de teller ?

    het is leuk om te proberen de bewegingen van deze week uit te leggen maar veel
    wijzer wordt ik er niet van want elke week is weer anders en de kans op 5.40 volgende
    week is net zo groot als 4.80.
    Tja ik wacht op stijgingen naar ca 5,40 a 5,60 , daarna ga ik weer opnieuw flink shorten. Heb m'n shorts recent nog verkocht met mooie winst. uiteindelijk gok ik op ca 2 a 3 euro als meest realistische koers nog voordat het december is.
  4. forum rang 6 gbakl 13 maart 2021 09:04
    metaalmoeheid ?
    .

    Nu Athene Holding zijn reddingsactie van Greensill Capital lijkt te staken, is het einde van het wereldwijd opererende kredietbedrijf nauwelijks meer te vermijden. Bedrijven uit de Britse luchtvaartsector vrezen voor schade.

    De gesprekken tussen beide bedrijven zouden vrijdagmiddag na twee weken onderhandelen zijn gestaakt, aldus persbureau Bloomberg. Het afhaken van een belangrijke technologiepartner van Greensill zou hierbij de doorslag hebben gegeven. Athene was de laatste bieder op een gedeelte van Greensills boedel.

    Luchtvaartbedrijven in het Verenigd Koninkrijk bereiden zich alvast voor op mogelijke financiële schade door de deconfiture van Greensill Capital. De van oorsprong Australische schaduwbank kocht facturen op van multinationals en verkocht die via complexe constructies door aan beleggers. Tot vorige week wist het op die manier wereldwijd ondernemingen van werkkapitaal te voorzien. Toen moest Greensill uitstel van betaling aanvragen.

    Liberty Steel
    De ondernemingen uit de luchtvaartsector komen in actie, omdat ze afhankelijk zijn van gespecialiseerde staalproducten geleverd door de belangrijkste zakenpartner van Greensill: staalbedrijf Liberty Steel.

    Originele link van het artikel: fd.nl/ondernemen/1377015/britse-lucht...
  5. forum rang 6 gbakl 14 maart 2021 08:01
    zeer tegenstrijdige berichten over hosannaverhalen en steeds meer vakantie boekingen
    en dit
    .
    Het liefst een huisje in de natuur, want een verre reis durven we nog niet
    Richard Smit Jan Verbeek 06:00
    We snakken naar vakantie. Maar massaal boeken doen we in coronatijd nog niet. Huisjesverhuurders in Nederland rekenen niettemin op een topzomer, terwijl de specialisten voor exotische reizen op een houtje moeten bijten.

    Originele link van het artikel: fd.nl/ondernemen/1376778/het-liefst-e...
  6. forum rang 8 beleggertje2020 14 maart 2021 22:01
    Tja er zijn wellicht nog heel veel beleggers die voorsorteren dat er vast wel een duidelijk KLM-plan komt en zetten daarmee de koers weer op een nieuwe TOP . Wellicht dat als die nieuwe TOP er komt, ik wederom weer een trits puts ga kopen ! Es effe kijken daar wat er de komende week gebeurd met dit aandeel.
  7. [verwijderd] 15 maart 2021 11:43
    Beursblik: UBS verhoogt koersdoel Air France-KLM
    (ABM FN-Dow Jones) UBS heeft het koersdoel voor Air France-KLM verhoogd van 4,15 naar 4,35 euro met een onveranderd Neutraal advies.
    Air France-KLM denkt volgens UBS in het eerste kwartaal meer te kunnen vliegen dan concurrenten Lufthansa en IAG. Evenwel wezen alledrie de maatschappijen erop dat ze dit kwartaal verlieslatend zijn. "Het is ook een uitdagender kwartaal dan we hadden voorzien aan het begin van dit jaar", schreef UBS.
    Vanwege de slechte jaarstart heeft UBS de ramingen voor de EBIT van Air France-KLM in 2021 en 2022 met respectievelijk 38 en 68 procent verlaagd.
    Het aandeel Air France-KLM steeg maandag 1,3 procent naar 5,29 euro.
    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    ik heb even de twee belangrijkste delen vet gemaakt in het bericht. Ik heb er verder niets aan gewijzigd.

    Logisch toch die koersdoelverhoging? De EBIT voor twee achtereenvolgende jaren sterk verlagen en dan het koersdoel verhogen.

    Crimineel!
  8. [verwijderd] 15 maart 2021 11:50
    quote:

    Knife Catcher schreef op 15 maart 2021 11:43:

    Beursblik: UBS verhoogt koersdoel Air France-KLM
    (ABM FN-Dow Jones) UBS heeft het koersdoel voor Air France-KLM verhoogd van 4,15 naar 4,35 euro met een onveranderd Neutraal advies.
    Air France-KLM denkt volgens UBS in het eerste kwartaal meer te kunnen vliegen dan concurrenten Lufthansa en IAG. Evenwel wezen alledrie de maatschappijen erop dat ze dit kwartaal verlieslatend zijn. "Het is ook een uitdagender kwartaal dan we hadden voorzien aan het begin van dit jaar", schreef UBS.
    Vanwege de slechte jaarstart heeft UBS de ramingen voor de EBIT van Air France-KLM in 2021 en 2022 met respectievelijk 38 en 68 procent verlaagd.
    Het aandeel Air France-KLM steeg maandag 1,3 procent naar 5,29 euro.
    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    ik heb even de twee belangrijkste delen vet gemaakt in het bericht. Ik heb er verder niets aan gewijzigd.

    Logisch toch die koersdoelverhoging? De EBIT voor twee achtereenvolgende jaren sterk verlagen en dan het koersdoel verhogen.

    Crimineel!

    Yup, alvast de voorbereidingen treffen voor een goede claim emissie.
    Hoe hoger de koers op dat moment hoe beter.
    Dus kosten nog moeite worden gespaard om die koers hoger te krijgen.

    En als aandeelhouder zit je bij AFKLM blijkbaar wel veilig:

    Van de 3,4 miljard aan steun vanuit de overheid in de vorm van een lening en garantstellingen is steeds gezegd dat die terugbetaald zou worden. Naar het zich nu laat aanzien wordt een deel daarvan toch omgezet in een gift.


    Dat dat toch zomaar kan...
  9. [verwijderd] 15 maart 2021 13:16
    quote:

    FairValue schreef op 15 maart 2021 12:56:

    Wat is de bron van je stuk? Want een gift terwijl andere maatschappijen claimemissie moeten doen? Lijkt me niet dat EU dat toestaat!
    googelen is ook een vak:
    Maar ik ben met je eens dat bronvermelding altijd handig is

    www.nu.nl/economie/6117203/klm-topman...
  10. [verwijderd] 15 maart 2021 14:32
    En dit krijg je dan als je denkt dat je kunt blijven vliegen "omdat je COVID19 wel onder control hebt"

    17 more Calgary flights identified with confirmed COVID-19 cases
    by yyctimes March 15, 2021 in Calgary

    The Authorities of Canada has up to date their record of flights which have confirmed COVID-19 exposures. Over the previous two weeks, 17 worldwide and home flights to and from Calgary over the previous two weeks have been affected.
    In line with the Authorities of Canada, 5 worldwide flights that handed by way of YYC are confirmed to have potential exposures, one in all which arrived in Calgary from Amsterdam.
    Affected airways heading to and from Calgary embody American Airways, Delta, and KLM Royal Dutch Airways.
    American Airways flight AA646 from Dallas to Calgary on February 28 was unable to determine which rows had been affected.
    “A row is taken into account affected if it’s three rows behind or in entrance of the place a seated particular person is confirmed to have COVID-19, and through a interval when they could have been infectious to others,” reads the Authorities of Canada’s web site.17 more Calgary flights identified with confirmed COVID-19 cases
    by yyctimes March 15, 2021 in Calgary

    The Authorities of Canada has up to date their record of flights which have confirmed COVID-19 exposures. Over the previous two weeks, 17 worldwide and home flights to and from Calgary over the previous two weeks have been affected.
    In line with the Authorities of Canada, 5 worldwide flights that handed by way of YYC are confirmed to have potential exposures, one in all which arrived in Calgary from Amsterdam.
    Affected airways heading to and from Calgary embody American Airways, Delta, and KLM Royal Dutch Airways.
    American Airways flight AA646 from Dallas to Calgary on February 28 was unable to determine which rows had been affected.
    “A row is taken into account affected if it’s three rows behind or in entrance of the place a seated particular person is confirmed to have COVID-19, and through a interval when they could have been infectious to others,” reads the Authorities of Canada’s web site.

    yyctimes.ca/index.php/2021/03/11/17-m...
  11. [verwijderd] 15 maart 2021 16:38
    quote:

    FairValue schreef op 15 maart 2021 12:56:

    Wat is de bron van je stuk? Want een gift terwijl andere maatschappijen claimemissie moeten doen? Lijkt me niet dat EU dat toestaat!
    Ja sorry, zal volgende keer de link erbij zetten.
    Maar inderdaad, dat is de reinste staatssteun!!

    En dan te bedenken dat ze van dat geld een reisbureau hebben gekocht om zo pakketreizen te kunnen aanbieden.
    Op die manier is het ook oneerlijke concurrentie tegen de de tui's e.d..

    Het is echt bizar wat hier gebeurd.

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 55 56 57 58 59 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links