Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,700 19 apr 2024 17:35
  • -0,280 (-4,68%) Dagrange 5,700 - 5,925
  • 569.243 Gem. (3M) 304,1K

Februari, de maand van de definitieve ommekeer en herstel.

1.672 Posts
Pagina: «« 1 ... 36 37 38 39 40 ... 84 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 boem! 6 februari 2021 00:57
    Indien ik de webcast terugluister kan ik tot geen andere conclusie komen dat TT een meer dan goede uitgangspositie bekleedt in een zeer beloftevolle markt.
    Die goede uitgangspositie wordt gestaafd met groei in marktaandeel , verschuiving van ICE naar EV met een veel hogere take-rate en door het grote aantal nieuw verworven orders.

    Dat dit NOG niet direct leidt tot hogere winsten is een uitvloeisel van de zeer voorzichtige outlook waarbij de effecten van Covid 19 tot in 2023 voelbaar zijn waardoor de potentiele winstuitkering naar aandeelhouders slechts beperkt blijft tot 10% in 2023.

    Ik zie graag een opsomming van fondsen voorbij komen die aan deze criteria kunnen voldoen.

  2. Gerard_ecb 6 februari 2021 03:37
    quote:

    boem! schreef op 6 februari 2021 00:57:

    Indien ik de webcast terugluister kan ik tot geen andere conclusie komen dat TT een meer dan goede uitgangspositie bekleedt in een zeer beloftevolle markt.
    Die goede uitgangspositie wordt gestaafd met groei in marktaandeel , verschuiving van ICE naar EV met een veel hogere take-rate en door het grote aantal nieuw verworven orders.

    Dat dit NOG niet direct leidt tot hogere winsten is een uitvloeisel van de zeer voorzichtige outlook waarbij de effecten van Covid 19 tot in 2023 voelbaar zijn waardoor de potentiele winstuitkering naar aandeelhouders slechts beperkt blijft tot 10% in 2023.

    Ik zie graag een opsomming van fondsen voorbij komen die aan deze criteria kunnen voldoen.


    Nou Martin het probleem zit in het zinnetje “nog niet geleid tot hogere winsten”. Dit zinnetje is vanaf 2015 jaarlijks herhaald. Wanneer jaarlijks de verwachting niet overeenkomt met de werkelijkheid, wat zit er dan niet goed. De verwachting of de werkelijkheid? En ja ik weet dat winst maakbaar is en cashflow niet. Dat weet ik maar al die analisten nog beter en toch wil de koers niet uitbreken. En ik heb ook geleerd dat de markt altijd gelijk heeft. Hij kan even overreageren maar op de langere tijd heeft de markt gelijk. Verder als je de toekomst wilt voorspellen dan is gedrag uit het verleden de belangrijkste indicator (deze komt van dr Phill). Nou het gadrag van TT is dat ze steeds met iets op de proppen komen waarom hun voorspelling niet uitgekomen is. Zo nu ook. Wat is er met die CAGR van 15% gebeurd? Ook consistentie is ver te zoeken. Jaren geleden waren ze de uitdager van Philips en lazen ze iedereen de les over consumenten marketing, we weten hoe dit afgelopen is. Ten tijde van de verkoop van Here werden er enorme bedragen geboden voor de kaartenbak, dezelfde als die nu als “oud vuil” afgeschreven wordt maar TT ging die niet verkopen want .....
    Google verandert haar beleid omtrent gebruik van haar maps oo websites, de kosten gaan met enorme percentages omhoog. Hoe heeft TT hiervan geprofiteerd
    Telematica wordt verkocht omdat ze deze groeiparel niet konden laten groeien zoals ze verwacht hadden.

    Dus de toekomst die jij al jaren voor ogen ziet veranderd steeds en is duidelijk minder zeker en in de praktijk zeker minder winstgevend.

    Ken ik bedrijven die prachtige vooruitzichten hebben met enorme groei?

    Ja heel veel!

    Abbvie, groeit de komende 2 jaar circa 15% in omzet en winst betaalt ca. 5 % dividend en noteert ongeveer 9 keer k/w, Dividendgroei de afgelopen jaren meer dan 10% per jaar.
    disclaimer Humira gaat teruglopen vanaf 2023 maar dat wordt opgevangen door nieuwe medicatie

    BMY zie Abbvie en betaalt

    PNL, groeit mede door rugwind Corona tegen de klippen omhoog, verder gaan ze in maart dividend betalen de verwachting is dat ze circa 8 % dividend rendement gaan bekend maken.

    CVS Caremark
    Groeit enorm is een new businessmodel aan het uitrollen en genereert ten tijde van die uitrol niet alleen veel meer winst maar ook een berg aan cash. Ze brengen nu de schuld terug, die ze opgebouwd hadden door de aankoop van Aetna. Direct gecommuniceerd dat ze deze schuldenberg eerst gingen terugbrengen door bevriezing van dividend te bevriezen (niet stoppen) en geen aandeleninkoop te doen. Ze gaven als leidraad eind 2023 nu kunnen we er vanuit gaan dat ze hun doelstelling al in 2022 gaan bereiken.
    Ze groeien jaarlijks flink.

    Duik ook eens in de prognoses van Shell!

    En zo kan ik er nog wel meer benoemen die prachtige groei prognotiseren met een bewezen trackrecord.

    TT voor buy en hold is gewoon the wrong bet!

    Sorry Martin.

  3. forum rang 6 boem! 6 februari 2021 04:08
    Dat de 15% CAGR is bijgesteld naar 12% is volgens mij geen grote verandering.

    De oorzaak daarvan ligt bij de Covid19 uitbraak.

    Dat jij vindt dat het mgt van TT de Covid19 uitbraak had moeten zien te voorkomen is jouw goed recht echter niet erg steekhoudend.

    Jij ziet een buy en hold van TT als een wrong bet.

    Ik voorzie wel goede kansen voor TT en denk dat een B&H voor Shell een wrong bet zal blijken te zijn.

    We gaan het zien want voor het einde van het jaar is er veel meer bekend over de houdbare dividend uitbetalingsmogelijkheden van Shell en TT.
  4. Gerard_ecb 6 februari 2021 04:35
    quote:

    boem! schreef op 6 februari 2021 04:08:

    Dat de 15% CAGR is bijgesteld naar 12% is volgens mij geen grote verandering.

    De oorzaak daarvan ligt bij de Covid19 uitbraak.

    Dat jij vindt dat het mgt van TT de Covid19 uitbraak had moeten zien te voorkomen is jouw goed recht echter niet erg steekhoudend.

    Jij ziet een buy en hold van TT als een rwrong bet.

    Ik voorzie wel goede kansen voor TT en denk dat een B&H voor Shell een wrong bet zal blijken te zijn.

    We gaan het zien want voor het einde van het jaar is er veel meer bekend over de houdbare dividend uitbetalingsmogelijkheden van Shell en TT.
    Er is altijd een reden waarom iets niet lukt. Maar wanneer dat regel is dan is er toch echt iets anders aan de hand. Een keer kan en ja Corona is een geval apart maar Google, Consumentenmerk. Het probleem van TT is dat ze zich in een markt begeven waar ze vol in de wind staan en die gedomineerd wordt door de grote jongens.
    Neem nu Apple, jarenlang zijn ze de leverancier van maps geweest en nu wederom speculatie, door jullie, inside Apple car. Als dat zo is en ik herhaal ALS, dan is er geen beter moment om uje fabriek te koop te zetten. MSFT en Apple zullen dan hun tanden moeten laten zien. Dat wordt dan een make or buy beslissing. Make kost behalve tijd, en die heb je niet, ook een enorme bom duiten en zijn de mensen, die daarvoor nodig zijn wel aanwezig? Maar goed dat gaan ze toch niet doen maar daar is de huidige koers wel voor een groot deel op gebaseerd.

    Verder reageer je op 1 zinnetje “duik eens in Shell”. En dan denk jij dat TT wen beter buy en hold zal hebben. Ik denk van niet. Shell heeft een dividendcut gedaan en na die tijd inmiddels het dividend met 4% verhoogd. Shell heeft haar oliereserves geherwaardeerd op 50 dollar per barrel en inmiddels staan we al weer oo 59 per barrel, Shell is de partner als het gaat om de distributie ven nem energie. Olie en nog veel meer gas is voor de komende 20 jaar de energiebron waar wij op bouwen. Lees het boekje van Maarten van Andel eens, de groene illusie, er gaat een wereld voor je open. Als waterstof een van de groene energiebronnen wordt, wat ik betwijfel, wie gaat dat dan opwekken em wie heeft hier al enorm veel onderzoek naar gedaan? Dus ja ik zet mijn geld op Shell en ik niet alleen.

    Ik schrijf dit niet om jou af te zeiken, helemaal niet want ik waardeer je bijdragen maar ik doe dit om je te motiveren om eens naar andere zaken te kijken, zaken die zeker zo interessant zijn als waar TT mee bezig is. Wil je dat niet jouw goed recht em ik wens jou het allerbeste Martin, veel plezier op Koh Samui .

    Ik zal verder niet reageren.

    Fijne dag
  5. forum rang 8 Wereldbelegger 6 februari 2021 08:07
    Straks gaat u weer beweren dat ik in dienst ben van TomTom.
    Terwijl we allemaal weten dat u betaald krijgt door de 'grote verkoper om te toeteren dat TomTom een "StrongBuy" is.

    quote:

    Vive tu vida positivamente schreef op 5 februari 2021 19:58:

    [...]

    En maar sneaky negatief manipuleren!!
    quote:

    Wereldbelegger schreef op 5 februari 2021 19:25:

    Dit vind ik nou leuk.
    Een PietParticulier die op het scheiden van de handelsdag een beslissing neemt om 450 euro te gokken op een verdere koersdaling van TT en investeert in een Turbo short.

    Met een Stoploss van iets minder dan twee euro boven de actuele koers kan het m.i. geen kwaad om een gokje te wagen. wellicht brengt het wat tientjes op en een tevreden gevoel over een juist besluit.

    Short
    5-2-2021
    Instrument Aanbieder Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd
    Turbo Short BNP 9,8 2,75 0 0 0 2,925 +9,35% 150 18:30
  6. forum rang 8 Wereldbelegger 6 februari 2021 08:09
    'Scania stuurt autonome trucks de Zweedse snelweg op

    Scania heeft van de Zweedse overheid toestemming om zelfrijdende vrachtwagens te testen in het snelwegverkeer. De autonome truck gaat goederen voor de productie van Scania zelf vervoeren over een traject van een kleine 300 kilometer.

    De vrachtwagenfabrikant werkt voor de proef samen met het specialistische bedrijf TuSimple. Het gaat om een vrachtwagens met technologie volgens niveau 4 op de 5 niveau’s tellende SAE-schaal voor zelfrijdende voertuigen. Dat betekent dat de vrachtwagens autonoom rijden, maar om veiligheidsredenen nog wel onder toezicht staan van een chauffeur.

    bron:
    www.nieuwsbladtransport.nl/wegvervoer...
  7. forum rang 7 ketchup 6 februari 2021 09:16
    de markt en de analisten zijn zich rot geschrokken
    voor de rest moet iedereen zelf weten waarom hij in een aandeel investeert
    ik blijf zitten, ga ervan uit dat we het ergste gehad hebben, de volumes waren mega voor TT en alhoewel dat pijnlijk is op de weg naar beneden, schoont het wel het aandeel
    de vooruitzichten zijn broos de komende jaren, de cash zal gebruikt worden voor bonusverplichtingen en de reguliere aandeelhouder moet wachten op een exit of overname die mi ook gaat komen
    de onderkant lijkt mij beperkt tot 7-7.50 euro in extremis en denk dat we over 12-18 maand weer richting de 10 euro zijn gekropen

    Na 6 jaar , waarvan 5 in de min gestaan - heb ik met veel bloed, zweet en tranen en een dosis geluk en lef om verleden jaar op de dip van 6.75 naar 5.75 grof te kopen , mijn gemiddelde naar 7 euro kunnen brengen, het excess heb ik ondertussen allang weer laten gaan en zit nu weer aan mijn basis positie en die staat in de slaapstand - koop niet bij en verkoop ook niks, wacht af

    ING - ABN en UBS de 3 analisten die TT goed volgen zijn ontzet , da's wel duidelijk
    hier de beloofde cijfers voor FY21_FY22_FY23

    automotive: 227 - 280 - 323
    enterprise: 165 - 170 - 181
    location tech: 392 - 451 - 503
    consumer: 136 - 107 - 86
    total revenue: 528 - 558 - 589

    gross profit: 423 - 458 - 492
    gross margin% : 80 - 82 - 84
    opex: ( 711 ) - (508) -(514)

    EPS: ( 1.97) - (0.36) - (0.18)
    FCF m: ( 26) - 36 - 56

    - lack of acceleration
    - slower than expected growth
    - valuation not attractive enough to wait for the long term

    UBS en ABN komen nog met additionele updates
    ga ervan uit dat de mix naar hold gaat voor 9 - 10 euro ( er zijn ook nog 3 andere analisten, waarvan Barclays de meest behoudende is )

    ik ga mee met de hold en hou mijn positie vast en wacht af

    verder zal later nog even wat over PostNL updaten, dat ziet er echt veelbelovend uit
    ongelofelijk hoe daar de corona boost het aandeel omzet van lelijk eendje naar money and dividend collector
    verder hou Deutsche Post in de gaten, die gaan ook als een speer

    ook KPN, die ontwaakt uit een 10 jaar winterslaap en let op Deutsche Telekom die gaan naar numero uno
    koopt Carlos, omdat DT eraan komt ?

    gd wknd

    ps: goed van Gerard en Justin weer te horen, we hoeven het niet met elkaar eens te zijn - maar apprecieer jullie bijdrages en views

  8. RESEARCH 6 februari 2021 11:01
    Bedankt voor de update Wies. Ben benieuwd naar update van PostNL. Zit hier met een grote positie in, net als in KPN. Zolang er nog gestimuleerd wordt dan zal de hosanna op de beurs nog wel even aanhouden. Ga wel op tijd mijn winsten veilig stellen zodra de markt verzwakt. Wies dat je nog steeds in TT zit verbaasd mij enigzins. Zeker als je gemiddeld op 7 euro zit heb je al een mooi rendement. TT gaat in mijn opinie nooit leveren aan de aandeelhouders. Alleen een fonds voor korte ritjes.
  9. forum rang 6 tatje 6 februari 2021 11:05
    quote:

    Dutchy Ron schreef op 5 februari 2021 19:42:

    Yes. François, thank you. So, first question market share movement. We believe it will go up this year, because mostly because the switching over during 2021 from one of our North American customers from a competitor to our technology that will take place in 2021, 2022 with the introduction of new models. Otherwise, there's no significant changes in market shares that we can see in 2021.

    Een van de Noord Amerikaanse klanten gaat over op TT in 2021 en zal het marktaandeel doen stijgen..... Ford kiest voor Google, GM voor MSFT..... dus ik denk dat ze GM bedoelen. Zolang dat nog niet definitief zal die deal niet meegenomen zijn in de cijfers en outlook.

    Yeah. It's difficult to say at this stage, Francois. I think there are good opportunities for us to land some significant deals. But it's too early to say, how it will all pan out of course.
    Moet je kijken wat Harold zegt.

    So, first question market share movement. We believe it will go up this year, because mostly because the switching over during 2021 from one of our North American customers
    Market share Up want GM wordt klant in 2021 en die modellen komen 2021 2022 op de markt.

    Otherwise, there's no significant changes in market shares that we can see in 2021.
    Aan de andere kant zien we geen significante wijziging marktaandeel in 2021.

    Harold ziet dus geen significante wijziging in het markt aandeel.
    Hoe kun je dat nu zeggen, als je daarna zegt : I think there are good opportunities for us to land some significant deals.

    Harold wist dat de openingsveiling meteen de toon van de outlook zou brengen.

    Het complot plaatste een vraag en aanbod van 77000 stuks op 8,20 en wist zo de openingskoers al op 8,20 te zetten.

    De openingsveiling doet hetzelfde als de slotveiling.

    www.rtlnieuws.nl/economie/beurs/artik...

    Dus Harold onderdeel van het complot, liet de koers wat spelen. voor de cijfers.

    Met de cijfers en de outlook werd het weer recht getrokken.

    9,56 boem met de cijfers en de outlook makkelijk in de ochtendveiling naar 8,20.

    Rond de 8 tot 8,50 gem 8,25 4 miljoen aandelen uit de markt halen.

    Als iemand gelooft dat Harold en Taco geen deel uitmaken van het complot, is ie in mijn ogen dom.

    Het complot.
    - Harold Taco
    - Barclays
    - Microsoft
    - MW
    - DNB bij Morningstar en de AFM.

    Niet vergeten, dat 20,22% van de aandelen in fondsen zitten, bekend bij Morningstar.

  10. forum rang 7 ketchup 6 februari 2021 11:06
    ja, wat ik al aan JP schreef aan 4 euro plus hoop ik wel een gedeelte PostNL om te zetten naar meer KPN, vooral als KPN nog naar mijn mening attractief geprijsd staat

    @Sniklaas, de Belgische Staat is ,grootaandeelhouder in Bpost - PostNL snoept steeds meer marktaandeel af van Bpost, dat is een doorn in het oog van de Staat
    denk dat het artikel wel wat gekleurd is, maar er is geen twijfel het is hier een nationale sport bij ondernemers zo min mogelijk aan de fiscus af te dragen, dus het kan maar zo
    precies zoals hier in den Belgique een nieuwe regelgeving pas in werking gaat, als er toch ook een ontsnapping-clausule te vinden is.

    TomTom: denk dat TT het echt een stuk beter doet dan HERE en HERE weet toch telkens weer nieuwe investeerders te strikken basis 2.5 miljard euro en tegenover TT met een ondernemingswaarde van 1 miljard, dat gaat er bij mij niet in
    denk daarom dat dit toch wel allemaal vooropgezet is , waarom anders ook maar al die afschrijvingen op je assets naar Nul en dat cost before income maw steeds meer opex voor minder capex.

  11. forum rang 6 tatje 6 februari 2021 11:16
    quote:

    Dutchy Ron schreef op 5 februari 2021 19:52:

    VW werkt samen met MSFT en gebruikt Azure en MCVP
    VW zet de trend voor toekomstige MSFT gebruikers.

    And then the -- what we have seen, and what we read every day is, more and more momentum, behind the EV movement. So I think Volkswagen really, really pushed boat out with the ID3, ID4 to follow now. We see FCA coming out. We see PSA coming out with volume products that are offering consumers now a much broader choice, much more -- it's becoming mainstream is really rapidly.

    And I think we just taken a long time this whole EV thing to become mainstream. And maybe at the beginning we have been a bit too optimistic about that transition. Now I think we could be underestimating the speed by which, things are happening with respect to electrical vehicles.

    Het gaat nu sneller dan we denken met de EV met L3
    RNM werkt toch ook met de Microsoft cloud.

    news.microsoft.com/2019/03/20/renault...
  12. forum rang 6 tatje 6 februari 2021 11:22
    corporate.tomtom.com/static-files/093...

    slide 4

    RNM
    VW
    Toyota

    Waarschijnlijk.

    PSA FCA ( Stellantis ) GM Honda.

    Top 6 toch.

    What is Iconiq Capital?

    ICONIQ Capital is a privately held investment firm dedicated to improving the world by channeling capital, talent, and ideas to initiatives that advance society. With approximately $43 billion in assets under management, we cultivate a community of some of the world’s most influential leaders to drive global impact and change.
  13. forum rang 6 boem! 6 februari 2021 11:43
    quote:

    ketchup schreef op 6 februari 2021 09:16:

    de markt en de analisten zijn zich rot geschrokken

    ING - ABN en UBS de 3 analisten die TT goed volgen zijn ontzet , da's wel duidelijk
    hier de beloofde cijfers voor FY21_FY22_FY23

    automotive: 227 - 280 - 323
    enterprise: 165 - 170 - 181
    location tech: 392 - 451 - 503
    consumer: 136 - 107 - 86
    total revenue: 528 - 558 - 589

    gross profit: 423 - 458 - 492
    gross margin% : 80 - 82 - 84
    opex: ( 711 ) - (508) -(514)

    EPS: ( 1.97) - (0.36) - (0.18)
    FCF m: ( 26) - 36 - 56

    - lack of acceleration
    - slower than expected growth
    - valuation not attractive enough to wait for the long term

    UBS en ABN komen nog met additionele updates
    ga ervan uit dat de mix naar hold gaat voor 9 - 10 euro ( er zijn ook nog 3 andere analisten, waarvan Barclays de meest behoudende is )

    gd wknd

    ps: goed van Gerard en Justin weer te horen, we hoeven het niet met elkaar eens te zijn - maar apprecieer jullie bijdrages en views

    Ik zie dat de analist TT volledig volgt.

    Een groeiend Loc Tech met een dalend Consumer levert per saldo een FCF van 10% in 2022.

    Hoe men teleurgesteld kan zijn met het gebrek aan groei is mij een raaadsel gegeven de Covid 19 uitbraak.

    Dat er ten gevolge van Covid de komende 6 a 18 maanden geen wonderen zijn te verwachten moge dan waar zijn maar indien de recovery sneller verloopt zal ook deze analist snel terug komen op zijn holdadvies.
    Waar laat je een potentieel dividend van 10% onbesproken?
  14. forum rang 6 tatje 6 februari 2021 12:21
    Colonel was net op TV.

    Ging alleen over Mercedes.

    Nu nog Hybride met EV van 70km.

    Maar dit jaar komen er tig modellen helemaal EV op de markt.

    Nu nog Hybrid met EV van 70 km, omdat er in sommige landen, nog onvoldoende laadcapaciteit is.

    Dit jaar komen er al Mercedes modellen op de markt, helemaal EV met een bereik tot 700 km.

    snel - sneller - snelst.

    Hoe zei de CEO van Mercedes het ook al weer.

    De auto wordt opnieuw uitgevonden, covid - 19 heeft dit versneld.

    Het maken van een elektrische auto is over 5 jaar ook goedkoper dan een auto met een verbrandingsmotor.

    Nergens in Europa werden in 2020 zoveel E - autos verkocht als in Duitsland.

    De overheden bepalen met subsidies de richting.

    Het maken van een elektrische auto is over 5 jaar ook goedkoper dan een auto met een verbrandingsmotor.
    Dan heb je dus over 5 jaar geen subsidie meer nodig, het is een feit.

    De omzet van TT laat dus uitstel zien, maar voor mij geen afstel :-)

    Prettig weekend.

    PS.

    Mijn volgende auto is geen Tesla, maar een Mercedes, wel een SUV model maar helemaal EV.
  15. forum rang 7 ketchup 6 februari 2021 12:21
    dividend was een verwachting die niet uitgesproken mocht worden, dat was al merkbaar bij de voor-call , er is ook een hele duidelijke reden dat de huisanalist afhaakt
    kijk je naar de cijfertabellen die men voor verwachting uitgaf tegenover de cijfertabellen na de CC , dan is dat de koers-killer geweest

    het is overduidelijk en het laat geen twijfel dit is een opzet om massive liquidatie in het aandeel te zetten en dat is gelukt
    je denkt toch niet dat dit aandeel zonder window-dressing 15% in elkaar kakt ?
    het inkoop programma is heilig ... corona of niet !

    wacht maar af, wat er de komende 24 maand staat te gebeuren, het is onmogelijk dat TT het beduidend beter doet dan HERE en aan 40% van de ondernemingswaarde noteert, dit is pur-sang manipulatie en jouw goedgelovigheid in HG is bij mij compleet afwezig
    de man geeft lip-service voor de bühne, maar is zo gehaaid als de pest.

    Barclays gaat dit jaar nog aan het werk, die worden mi veel meer gebruikt dan wij voor mogelijk houden.

    hoe dan ook - ik blijf zitten en wacht af.
  16. [verwijderd] 6 februari 2021 12:49

    TomTom moet nieuwe hausse-route bepalen
    Geplaatst door Eddy Schekman | 5 februari 2021 Nog geen reactiesTips van Eddy Schekman

    Jammer maar waar, TomTom is voorlopig vergane glorie.

    TomTom moet nieuwe hausse-route bepalenDe omzet

    Prijs het management maar de Hemel in
    De echte feiten staan hierboven
    Prutsers zijn het van het hoogste niveau
  17. forum rang 6 boem! 6 februari 2021 13:02
    Blijf jij maar herhalen dat HG uit is op een dirty exit.

    Indien je ook maar enig belang hecht aan jouw kwalificatie van "gehaaid" als de pest zal je toch moeten beamen dat dat met die gehaaidheid wel mee valt.

    Indien HG zich zou gedragen comform jouw kwalificatie zou hij naast een dividenduitkering van 1 euro ook hebben aangekondigd dat men er vertrouwen in heeft dat de omzet Automotive slechts tijdelijk hard is geraakt door Covid.

    Een dergelijke aankondiging had de koers zeker boven de 25 euro gebracht.
  18. forum rang 4 marathon 11 6 februari 2021 13:08
    We worden voorgelogen en we accepteren dat.
    Hij komt er al jaren mee weg en dus gaat zijn spelletje gewoon door.
    Geen schuld, alles weg geboekt en het negatiefste toekomst perspectief moeten de laatste hulpverleners na het Teleatlas debacle eruit jagen en dan staat de weg voor de FF kliek open om te gaan cashen.
    Hier zou een club als Reddit al lang korte metten mee hebben gemaakt.
  19. forum rang 7 sniklaas 6 februari 2021 13:13
    quote:

    boem! schreef op 6 februari 2021 11:43:

    [...]
    Waar laat je een potentieel dividend van 10% onbesproken?
    Martin, bij aandelen waarbij je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunt stellen dat het beleid aangaande dividend uitkeringen nu en in de toekomst niet zal worden gewijzigd.
    De analisten schrijven niet over zaken welke niet in het vat zitten..

    Al jarenlang is het beleid bij @TOM2, frustreren van koersaanwas, reduceren van de free float en minimaliseren van de asset waarde. Komt pas verandering in dit beleid wanneer de ruif is leeggevreten of de free float is opgedroogd..
1.672 Posts
Pagina: «« 1 ... 36 37 38 39 40 ... 84 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links