Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Februari, de maand van de definitieve ommekeer en herstel.
Volgen
Komt daar weer een RNM momentje aan = dump TT?
Dutchy Ron schreef op 1 februari 2021 20:46 :
Ford (+4,2%) kondigt een samenwerking aan met Google (+4,1%). De autofabrikant zal onder meer clouddiensten van Google afnemen. Het techbedrijf gaat op zijn beurt kennis van de verwerking van data, kunstmatige intelligentie en machine learning delen met Ford. De twee ondernemingen denken daarmee de ontwikkeling te versnellen van zogeheten ’verbonden voertuigen’, waarbij auto’s met andere voertuigen, maar ook met stoplichten en met systemen van Ford communiceren.
Vlgs mij geen goed nieuws voor Tommie.
Ford was geen grote klant van TT, nam voor zover mij bekend alleen traffic info af. Dat zal nog wel zolang blijven. Dus TT verliest geen klant, Google wint wel marktaandeel qua cloud, maar het is nog niet duidelijk of de maps van Google zich lenen voor zelfrijdende auto’s. Google heeft geen HD-maps. De schade valt wel mee denk ik. Was Ford in zee gegaan met MSFT dan zou het voor de hand liggen dat Ford MSfT Azure en Azure Maps en MCVP gaat gebruikten. Helaas is dat niet het geval. Zoals eerder aangegeven is het wachten op Volkswagen en MSFT MCVP en MSFT Azure. Als die in praktijk laten zien dat alles werkt en autofabrikanten gek zijn niet ook aan te sluiten, dan volgen er meer (in)directe klanten dus deals en inkomsten voor TT. Maar dit kan nog wel 2 jaar duren..... 2021/2022 zijn wel de jaren dat alle grote deals gesloten worden. China voert het tempo op onder druk van de overheid.... en niemand wil de boot missen. Er worden enorme investeringen gedaan. Daar moet TT van meeprofiteren zou je verwachten. Maar HG houdt de kaken stijf op elkaar.
Lees dit artikel maar eens, Ford spreekt niet over zelfrijdende auto’s of ADAS icm de Google deal A couple of weeks after General Motors and Microsoft announced a partnership that will see the tech giant providing the cloud data backbone to support GM’s autonomous driving initiatives, Ford and Google have joined forces as well. And in Ford’s case, data is merely where this collaboration begins. Yes, there are obvious implications here for self-driving tech development built on all of Google’s achievements in machine learning and so on, but then automakers and tech companies learning from each other to realize those goals is nothing new. What makes this particular news a bit more tangible and relevant is that it’ll have a direct effect on the infotainment systems in Ford vehicles, as Google will power the Blue Oval’s in-car digital experience from 2023 onward, and the two have agreed to work together for the next six years. Per a blog from Ford’s David McClellan, on Medium: Now, it’s important to clarify that there’s a difference between what Ford is suggesting here — “digital experiences built on top of Android” — and Android Auto, which is available in almost any car made within the last five years when you plug your phone in. Lately, Google has redoubled its efforts to custom tailor Android as a foundation for some brands’ infotainment systems. Google calls this initiative Android Automotive, and Android Automotive-based systems have appeared in several brands of vehicles to date, including Fiat Chrysler and Volvo products. Bear in mind, Android-based in-car platforms still let you to project your iPhone to your car’s screen, CarPlay style; we’re talking about the vehicle’s underlying OS here, not projection software. This is a big deal, because Google happens to be really good at this sort of thing. If you’ve interacted with the infotainment system in a recent Volvo, you’ll know what I’m talking about. The graphics are slick and intuitive, the screen is responsive, and helpful voice-based utilities like Google Assistant are baked right into the software, so you don’t have the middle man of a carmaker’s rudimentary OS as the go-between standing between you and Google Maps navigation. For many years, carmakers kept companies like Google and Microsoft at arm’s length, even while they were ostensibly working with them, because they were concerned about ceding too much control. The fear was that if the in-car experience came to be more associated with Google or Apple than the make or model, the car itself would fade in the hearts and minds of consumers, only to be replaced by the company delivering whatever’s on screen. Some carmakers scrambled and teamed up to develop their own frameworks and application environments as a safe haven from Silicon Valley, but of course they didn’t get particularly far, nor did they cultivate a thriving third-party development ecosystem like iOS or Android enjoys. Anytime the primary motivating factor behind building a platform is to drive people away from another, better platform rather than offering anything of value to users, you’re kind of doomed from the start. Eventually, the auto industry accepted the realization that folks would much rather use CarPlay than, say, Ford’s Sync or Toyota’s Entune, and the relationship between car and tech companies has become far less contentious. Which is good, because it results in quicker progress and tech that’s more pleasant to use. To those with long memories, the news of Ford and Google uniting is the the recovery of a deal that both sides tried and failed to ink roughly four years ago. That failure led to the firing of Ford’s then-CEO Mark Fields, according to an Automotive News report at the time. Ford and Google’s work together will start on your car’s screen, but where will it go? Interestingly, Ford’s post on Medium doesn’t mention the words “autonomy” or “self driving” anywhere, though the press release lists self driving as part of “the most profound transformation in Ford’s history,” spurring this partnership. I’ll make an educated, safe guess that Google’s data insights and logistics will contribute to that goal, even though it’s not explicitly stated yet. Elsewhere, the two entities are working on less-clearly defined ways to innovate, like “developing new retail experiences.”
Ja dat zijn de feiten. Nu de beurskoers. (Ik waardeer je berichten Dutch, dat erbij zeggende, maar de koers doet vaak iets heel anders en er wordt vanuit TT nooit iets gedaan om iets te te ontkrachten. Of pas heel laat waarbij er niks meer zal herstellen)
TT kiest voor de underdog positie, zo min mogelijk communiceren en laten zien waar je mee bezig bent., erg kwalijk. Er zal best een strategische visie zijn, die wordt alleen niet gedeeld. De tijd tikt door en Google Maps wordt steeds beter naarmate ook zij steeds meer data ontvangen en verwerken in Maps. In beginsel lag bij Google de focus op Streetview en Google Maps voor navigatie. Beiden gebruik ik veelvuldig en met mij velen. Dat genereert zoveel data waar ze tot nu toe nog niet voldoende mee deden volgens mij. Dus TT krijgt het zwaar de komende jaren en moet zich weten te onderscheiden. Over 10 jaar denk ik niet meer dat TT nog bestaat. Dan is het of overgenomen of het is achterhaald. Tenzij ze met het ei van Columbus komen zoals Road DNA, Roadcheck of iets anders unieks waar je vanuit veiligheid niet omheen kunt en waar zij het patent op hebben. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ik sluit daarom ook niet uit dat TT een nieuwe markt gaat verkennen en andere producten gaat leveren.
Nederland is een klein land, het leent zich bij uitstek om over te gaan op de infrastructuur2.0 voor zelfrijdende auto’s , dat zou pas disruptief zijn. Dat iedereen naar NL komt om te kijken hoe wij dat hebben gedaan en dat NL voorloopt qua level 5 zelfrijdende auto’s. Het kan nu nog.......
Dutchy Ron schreef op 1 februari 2021 21:40 :
Ik sluit daarom ook niet uit dat TT een nieuwe markt gaat verkennen en andere producten gaat leveren.
OMG sports? [Modbreak IEX: Aangepast, gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen.]
Knife Catcher schreef op 1 februari 2021 21:48 :
[...]
OMG
sports?
misschien moet je die pillen een dag laten staan;-)
Nou, het stomme is dat ze met dat stomme sporthorloge stiekem wel een beter product hadden dan o.a. Garmin. In ieder geval gebruiksvriendelijker. Ze hebben het alleen compleet vergeten te hypen. Het is meestal niet de beste die het spelletje wint, maar de slimste.
Dutchy Ron schreef op 1 februari 2021 21:40 :
Dus TT krijgt het zwaar de komende jaren en moet zich weten te onderscheiden.
Over 10 jaar denk ik niet meer dat TT nog bestaat. Dan is het of overgenomen of het is achterhaald. Tenzij ze met het ei van Columbus komen zoals Road DNA, Roadcheck of iets anders unieks waar je vanuit veiligheid niet omheen kunt en waar zij het patent op hebben. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Voor de grap een quote uit oktober 2013 opgehaald over hoe men Tommie toen zag op dit forum:TomTom is namelijk de absolute wereldklasse aan het worden. Men laat de concurrentie (Google+Nokia-Here software/kaarten en Garmin hardware)ver achter zich. Waar ging het toch mis ??? HG en co hadden na de uitkering van het superdividend in 2019 ( ik meen dat 340 miljoen ging naar de founders ) een stichting op moeten richten genaamd "sail on" om vervolgens de wereldzeeen te gaan bevaren/bezeilen, op zoek naar (ei)landjes waar het zeilen nog ontdekt moest worden. Daar had men nog toegevoegde waarde kunnen hebben. HG is nu 1-maal geen Gates, geen Jobs, geen Musk, geen Bezos en geen Branson. Die zagen kansen en de rest is geschiedenis. HG kreeg kansen maar wordt uiteindelijk slechts geschiedenis. En dat gaat echt geen jaren meer duren.
HG wordt 61 binnenkort. Zou mij niet verbazen als er weer een rondje marktverkenning bezig is. Hij moet geen jaren meer gaan wachten.
Morgen komen de Josti's om te zeggen dat bij Google alles gratis is en iets van een dolksteek... Enz
Mojo schreef op 1 februari 2021 23:13 :
Morgen komen de Josti's om te zeggen dat bij Google alles gratis is en iets van een dolksteek... Enz
Dat zegt de Consumentenbond ook haha Die hebben de nieuwe gratis TT Go app getest. Die werkt erg goed, maar de andere ‘gratis’ apps zijn beter omdat die meer functies hebben. Meer functies, maar Google Maps kun je allerminst gratis noemen. Bij alles van Google lever je privacy in, en dat is mij toch wel wat waard. Slecht vergelijk dus.
Dutchy Ron schreef op 1 februari 2021 20:46 :
Ford (+4,2%) kondigt een samenwerking aan met Google (+4,1%). De autofabrikant zal onder meer clouddiensten van Google afnemen. Het techbedrijf gaat op zijn beurt kennis van de verwerking van data, kunstmatige intelligentie en machine learning delen met Ford. De twee ondernemingen denken daarmee de ontwikkeling te versnellen van zogeheten ’verbonden voertuigen’, waarbij auto’s met andere voertuigen, maar ook met stoplichten en met systemen van Ford communiceren.
ABM FN-Dow Jones) Ford Motor en Google slaan de handen ineen om technologieën te ontwikkelen voor zogenoemde verbonden auto's. Dit maakten beide partijen maandagavond bekend. Vanaf 2023 moeten miljoen auto's van Ford voorzien zijn van het Android-besturingssysteem en ondersteuning bieden aan diverse apps en diensten van Google, waaronder Google Assist, Google Maps en Google Play. Bovendien wil Ford gebruikmaken van de clouddiensten van Google, om autorijders meer opties te bieden tijdens het rijden. Er werden geen financiële details gemeld over de samenwerking, die in de eerste instantie zes jaar zal duren. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 Bron: Binck
Wat heeft Microsoft verkeerd gedaan dat ze voor Google zijn gegaan.
niks, er zijn gewoon keuzes en er is gewoon concurrentie TT staat iets onder druk omdat er altijd toch weer wat angst kruipt voor de opkomende cijfers, maar de verwachtingen zijn gewoon dat die slecht gaan zijn wat betreft verlies en winst rapportage voor cijfers de focus zal men proberen te leggen naar de beschikbare cash en de FCF vooruitzichten voor FY21 en FY22 .. het gebruikelijke bij TT, tegenvallende resultaten, maar goede vooruitzichten ... een trigger voor de koers gaat dividend zijn, geeft HG echter geen indicatie dat die komt of gaat komen op termijn, dan zal de focus liggen op een herstart van het inkoopprogramma voor bonusdoelen en dan moet je maar weer afwachten wat het de komende 2 jaar gaat geven belangrijk is dat de omzet bij TT fiks omhoog gaat, de kosten ( opex-capex) contained blijven tot maximaal 550 mio en met de marge zit het wel snor, die 80-85% ziet er voor de komende jaren safe uit wat je niet moet krijgen is dat ze bij Google de beslissing nemen dat ze marktaandeel willen kopen door een service te gaan aanbieden als lossmaker binnen hun bedrijfs filosofie/model , just to get the deals en bedrijven aan hen te binden
ketchup schreef op 2 februari 2021 07:08 :
[..]
wat je niet moet krijgen is dat ze bij Google de beslissing nemen dat ze marktaandeel willen kopen door een service te gaan aanbieden als lossmaker binnen hun bedrijfs filosofie/model , just to get the deals en bedrijven aan hen te binden
Blijft apart. Als een staat een bedrijf subsidie geeft zijn er allerlei regels op het gebied van mededinging. Internationaal gezien worden er door andere landen als reactie soms invoerheffingen geheven. Maar als een bedrijf als Google, waarvan de jaaromzet groter is dan menige staat, binnen hun bedrijf geld van het ene bedrijfsonderdeel gebruikt om bij een andere bedrijfsonderdeel onder de kostprijs te gaan zitten, is dat geen probleem. Vanuit het oogpunt van marktwerking en concurrentie zou dit wel een probleem moeten zijn.
klopt, maar vergis je niet dit doen ze ook bij een Nestlé en ook bij supermarkten @ la Ahold die hebben vaak ook lossmakers in hun pakket , gewoon om klanten aan zich te binden wat dat betreft is er zeker ook een punt te maken waarbij sommigen zeggen dat wanneer een bedrijf zo dominant is in haar sector en deze gelden/winst gebruikt om zich naar andere sectoren te begeven en daar de concurrenten wegdrukt, dat er een halt toegeroepen dient te worden en desnoods dit soort bedrijven zich opsplitsen kijk, naar hoe de politiek zich nu ook begint te mengen in de big Tech discussie " over te groot en te overheersend "
Als aanvulling op bovenstaande berichten van Dutchy Ron Uitgebreid artikel in het Nederlands Ford en Google kondigen een unieke strategische samenwerking van zes jaar aan om de transformatie van Ford te versnellen en de beleving van verbonden voertuigen naar een compleet nieuw niveau te tillen. Ford roept daarbij Google Cloud uit tot voorkeurscloudprovider en maakt gebruik van Googles toonaangevende expertise op het gebied van data, kunstmatige intelligentie (AI) en machine learning (ML). Als onderdeel van de nieuwe zesjarige samenwerking – waarvan de aftrap in 2023 plaatsvindt – worden miljoenen toekomstige Fords en Lincolns* in alle prijscategorieën uitgerust met Android-software met ingebouwde Google apps en services.*In Europa worden geen Lincolns verkocht. www.blikopnieuws.nl/auto/286449/ford-...
Ja, nu ‘al’. Dat hadden ze 20 jaar geleden kunnen voorzien, het was toen al duidelijk dat het die kant op zou gaan en die bedrijven veel te veel macht zouden gaan hebben. Grootste probleem is het opslaan van al die informatie over mensen. De online dossiers. Men denkt echt gratis te kunnen zoeken en gratis gebruik te maken van onder meer social media. Terwijl je ondertussen gewoon onderdeel bent van een veel groter winstbejag. En achteraf iedereen zich afvragen waarom de jeugd zo verpest is, hoe komt dat toch. Tja, hadden we social media maar aan banden gelegd.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)