Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Parijs belooft Air France verdere steun

Lees over dit aandeel ook

  1. 24 apr Nieuwe commissarissen en CFO voor KLM
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 9 objectief 1 februari 2021 10:44
    quote:

    jhgy schreef op 1 februari 2021 10:36:

    ze kennen alleen het woordje steun. Het woord opdoeken kappen met die onzin komt niet voor, veel te veel vriendjes van airfrance in regering. Ga eens een referendum over die steun houden.
    De fransen zijn wel slimmer; AF is onmisbaar. (en referendum is voor Anti-groepen: komt nooit meer)
  2. Chippie 1 februari 2021 12:10
    Omdat de huidige schulden al extreem hoog zijn kan dit alleen in de vorm van subsidies (zoals NOW) oid of het kopen van aandelen. Ik verwacht dat het een emissie wordt met achtergestelde leningen. Gegeven de huidige lage marktwaarde zal het belang van de huidige aandeelhouder gedecimeerd worden.

    Zelf denk ik dat failliet laten gaan beter is. Je kan dan meteen schoon schip maken. Ik hoop dan ook dat de NL overheid geen extra steun geeft aan KLM
  3. [verwijderd] 1 februari 2021 12:17
    Een Dreamliner of triple seven wide body doet ongeveer $200 miljoen.
    Easyjet verkoopt nu toestellen("afschalen") om de eerste nood te ledigen, extra cash om in de lucht te blijven(zowel letterlijk als figuurlijk)

    "KLM kan toch ook afschalen? " alles is helaas lease, private lease, maar dan voor vliegtuigen, je kunt er niets mee, alleen maar vliegen, KLM zit dus eigenlijk in een next level vergeleken met een Easyjet of Ryanair.
  4. [verwijderd] 1 februari 2021 14:50
    quote:

    drooglegging schreef op 1 februari 2021 12:17:

    Een Dreamliner of triple seven wide body doet ongeveer $200 miljoen.
    Easyjet verkoopt nu toestellen("afschalen") om de eerste nood te ledigen, extra cash om in de lucht te blijven(zowel letterlijk als figuurlijk)

    "KLM kan toch ook afschalen? " alles is helaas lease, private lease, maar dan voor vliegtuigen, je kunt er niets mee, alleen maar vliegen, KLM zit dus eigenlijk in een next level vergeleken met een Easyjet of Ryanair.
    Dan kunt je nog veel makkelijker de boel op de fles laten gaan toch? Met die lease maatschappijen later weer dealtje maken dat je toestellen voor flink stuk minder gaat huren.

  5. createmonnie 1 februari 2021 16:56
    Faillissement aanvragen is toch zoveel beter, dan het eeuwig steunen. Eerlijk is eerlijk, de royaal betaalde piloten willen hun salaris niet eens inleveren om het bedrijf te redden. Waar zijn we dan in godsnaam mee bezig als overheid? Puur steunen zodat de piloten kaviaar kunnen eten.
    Sommige hier vinden ook dat alle vliegroutes van KLM goud waard zijn. In huidige tijden zijn die routes echt niks waard... We zullen nog minstens een jaar op een laag pitje vliegen, terwijl het beest KLM 500K per uur verbrand.

    Als het personeel nou op het IC mee hielp, zou ik het niet erg vinden. Maar ze doen letterlijk niks en verbranden al het belangrijke belastinggeld die harder nodig zijn bij onze horeca ondernemers en winkeleigenaren.
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,964 24 apr
0,000 0,00%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links