Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Dag na dag dalen we langzaam af naar de 3 euro maar wordt dit het dieptepunt ?
AIR FRANCE-KLM SL 4.55 HB 21.56 FN 4.55 R 1.00 ING BEST Sprinter Long . elke dag een nieuwe turbo long om zeep maar zo soepel zal het wel niet verlopen.
AIR FRANCE-KLM SL 4.87 HB 5.93 FN 5.24 R 2.00 SG Turbos Illimités Short . turbo short / stoploss 4.87 wie durft ?
Testcase2020 schreef op 25 januari 2021 09:35 :
Dag na dag dalen we langzaam af naar de 3 euro maar wordt dit het dieptepunt ?
ik hoop het niet. Van mij mag het snel naar die ene euro die het (waarschijnlijk nog niet eens) waard is.
€ 1,5795 -0,12 (-7,22%)..Br. Airways geeft aan hoe het ook kan en Lufthansa etc. ook grotere dip dan AF/KLM the best is yet to come.
wizz schreef op 25 januari 2021 10:50 :
[...]
ik hoop het niet.
Van mij mag het snel naar die ene euro die het (waarschijnlijk nog niet eens) waard is.
Jammer om zo een negatief sentiment zo publiekelijk te uiten over een prachtig bedrijf dat het nu wat moeilijk heeft in deze tijden... Zeker veel verloren? ?? Bedrijf is echt wel veel meer waard! Vanochtend 500 stukjes gekocht à €4,50. Alle vertrouwen erin dat ie weer (een keer) richting de 7 gaat. Of zelfs nog hoger! Wie zal het zeggen? “Sky is the limit” ?? Maar om nou te zeggen dat ie niet eens 1 euro waard is... ??
LONDEN (ANP) - Prijsvechter easyJet hoopt de komende tijd marktaandeel te winnen van grote nationale maatschappijen als KLM, Air France, British Airways en Lufthansa. Johan Lundgren, de hoogste baas van de Britse prijsvechter, denkt dat easyJet bij het herstel van de coronacrisis kan profiteren van de capaciteitskrimp bij die gevestigde maatschappijen, zo zegt hij tegen de Britse zakenkrant Financial Times. Volgens Lundgren is er bij het netwerk van easyJet vooral sprake van overlap met de grote maatschappijen van Europa. Hij spreekt daarom van een geweldige kans om te groeien. Daarbij zal de aandacht van easyJet minder uitgaan naar de concurrentiestrijd met budgetmaatschappijen als Ryanair. De coronapandemie heeft in de luchtvaartsector enorme schade aangericht. De verwachting is dat de oude nationale luchtvaartmaatschappijen langzamer herstellen omdat zij meer gericht zijn op zakenreizen en korte vluchten om reizigers op te halen voor langeafstandsvluchten. Verwacht wordt dat zakenreizen en langeafstandsreizen in een trager tempo zullen herstellen dan de luchtvaartsector als geheel. EasyJet concurreert op twee derde van zijn netwerk met juist deze gevestigde maatschappijen. Bij het plannen van het netwerk geeft easyJet dit jaar voorrang aan vluchten vanaf de duurdere luchthavens die deze maatschappijen gewoonlijk gebruiken, aldus Lundgren. Hij is voorzichtiger over de kansen die uit de crisis voortvloeien dan bijvoorbeeld Michael O'Leary van Ryanair of József Váradi van Wizz Air. Beide luchtvaartbazen spreken over een eenmalige kans om een enorm marktaandeel te veroveren. EasyJet-investeerders zijn ook nog niet overtuigd van de toekomstige mogelijkheden van het bedrijf. De aandelenkoers van het bedrijf is de afgelopen 12 maanden met 50 procent gedaald, terwijl Ryanair en Wizz Air hun eerdere verliezen hebben goedgemaakt.
De koers van AirFrance-KLM lijkt een weerstand op 4,50 te hebben. Ziet iemand daar een (technische) reden voor ? Of even geduld tot komende dagen hebben om hier doorheen te breken ?
M-Copters schreef op 25 januari 2021 14:07 :
[...]
Jammer om zo een negatief sentiment zo publiekelijk te uiten over een prachtig bedrijf dat het nu wat moeilijk heeft in deze tijden... Zeker veel verloren? ?? Bedrijf is echt wel veel meer waard! Vanochtend 500 stukjes gekocht à €4,50. Alle vertrouwen erin dat ie weer (een keer) richting de 7 gaat. Of zelfs nog hoger! Wie zal het zeggen? “Sky is the limit” ?? Maar om nou te zeggen dat ie niet eens 1 euro waard is... ??
Hahahaha, ik ben geen cent verloren aan AF-KLM. Weet je, wat jij schrijft is iets typisch Nederlands. Je mag de situatie niet meer benoemen. Realisme lijkt wel verboden. je mag alleen maar positief zijn, ook al is het nieuws nog zo slecht. Feitelijk is het bedrijf nu geen zak waard. Elk ander bedrijf was nu al kei en kei hard afgestraft. Maar aangezien AF-KLM aan het staatsinfuus hangt blijft het nog veel te lang drijven. Er wordt niks verdient. Er wordt geen dividend betaald. En het uitzicht voor de komende jaren is niet rooskleurig. AF-KLM gaat het op alle fronten afleggen op de veel beter gepositioneerde budget airliners. Jouw aankoop, die is fundamenteel NIET onderbouwt. Het enige waar jij naar kijkt is ene historische koers. En ook daarvan kan ik zeggen, leg het lineaaltje eens naast de koerslijn en kijk dan eens waar je uitkomt. Is dat bij 7? Of eerder bij 1?
Ik hoop dat je ongelijk hebt. En niet alleen omdat ik er aandelen in heb. KLM is namelijk al 18 jaar mijn werkgever. ;-) En daardoor weet ik ook heel goed wat er allemaal binnen het bedrijf speelt. Dus mijn investering heeft wel degelijk een onderbouwing. Dat het slecht gaat met de luchtvaart is algemeen bekend. Maar ook aan corona komt een einde. KLM afstraffen? Waarop? Zij hebben niks fout gedaan. Zij hebben het virus niet veroorzaakt... Erg kortzichtig om dat te zeggen... Reken maar dat KLM al genoeg is "gestraft" door de huidige idiote maatregelen en de wereldwijde lockdown waar geen einde aan lijkt te komen... Liniaaltje langs de koerslijn leggen? Tja, ook dan kijk je nog steeds naar een historische koers toch? ;-) Kijk ook eens naar de lijn vóór corona dan! Bedenk je ook wat voor een gigantische impact het zou hebben áls KLM failliet zou gaan. Voor de bedrijven eromheen, voor Schiphol, voor de regio... Dat zou ongekend zijn! Dus, "be careful what you wish for" (als reactie op je zin "van mij mag het snel naar die ene euro gaan...").
Het is duidelijk dat er binnenkort geld bij moet voor AirFrance-KLM. Mogelijk niet opnieuw alleen maar steun in de vorm van nog meer leningen, maar ook nieuwe aandelen uitgeven lijkt een optie die op tafel gaat komen, dan komt de koers toch wel onder druk lijkt me.....
M-Copters schreef op 25 januari 2021 14:54 :
Ik hoop dat je ongelijk hebt. En niet alleen omdat ik er aandelen in heb. KLM is namelijk al 18 jaar mijn werkgever. ;-) En daardoor weet ik ook heel goed wat er allemaal binnen het bedrijf speelt. Dus mijn investering heeft wel degelijk een onderbouwing. Dat het slecht gaat met de luchtvaart is algemeen bekend. Maar ook aan corona komt een einde. KLM afstraffen? Waarop? Zij hebben niks fout gedaan. Zij hebben het virus niet veroorzaakt... Erg kortzichtig om dat te zeggen... Reken maar dat KLM al genoeg is "gestraft" door de huidige idiote maatregelen en de wereldwijde lockdown waar geen einde aan lijkt te komen... Liniaaltje langs de koerslijn leggen? Tja, ook dan kijk je nog steeds naar een historische koers toch? ;-) Kijk ook eens naar de lijn vóór corona dan!
Bedenk je ook wat voor een gigantische impact het zou hebben áls KLM failliet zou gaan. Voor de bedrijven eromheen, voor Schiphol, voor de regio... Dat zou ongekend zijn! Dus, "be careful what you wish for" (als reactie op je zin "van mij mag het snel naar die ene euro gaan...").
Ah, dat verklaard je invalshoek. Maar ergens werken is niet perse een goede invalshoek om erin te investeren. Ik straf KLM niet af, dat doet de markt, gebaseerd op resultaten en die liegen er niet om. Mega verlies. Negatief EV, slechte outlook. Redenen genoeg om hier je vingers niet aan te willen branden. Andere fondsen genoeg om je geluk in te proberen. En of dit nou de schuld is van van KLM of niet, dat maakt niet uit. De kapper op de hoek kan er ook niks aan doen dat corona er is, maar hij kan de tent wel sluiten als ie failliet gaat. Ook al is het niet zijn schuld. Ik bedenk me zeker wat de impact is. Maar KLM hoeft niet perse failliet. Het kan wel gered worden. Maar wie denk je dat dat gaat betalen? Er kan een (MEGA) emissie komen. Resultaat, koers keihard onderuit. Er kan een nationalisatie komen. Resultaat, koers keihard onderuit. Dus uiteindelijk gaat de aandeelhouder aan het kortste eind trekken. En terecht, want dit kun je de belastingbetaler niet laten betalen.
M-Copters schreef op 25 januari 2021 14:54 :
Ik hoop dat je ongelijk hebt. En niet alleen omdat ik er aandelen in heb. KLM is namelijk al 18 jaar mijn werkgever. ;-) En daardoor weet ik ook heel goed wat er allemaal binnen het bedrijf speelt. Dus mijn investering heeft wel degelijk een onderbouwing. Dat het slecht gaat met de luchtvaart is algemeen bekend. Maar ook aan corona komt een einde. KLM afstraffen? Waarop? Zij hebben niks fout gedaan. Zij hebben het virus niet veroorzaakt... Erg kortzichtig om dat te zeggen... Reken maar dat KLM al genoeg is "gestraft" door de huidige idiote maatregelen en de wereldwijde lockdown waar geen einde aan lijkt te komen... Liniaaltje langs de koerslijn leggen? Tja, ook dan kijk je nog steeds naar een historische koers toch? ;-) Kijk ook eens naar de lijn vóór corona dan!
Bedenk je ook wat voor een gigantische impact het zou hebben áls KLM failliet zou gaan. Voor de bedrijven eromheen, voor Schiphol, voor de regio... Dat zou ongekend zijn! Dus, "be careful what you wish for" (als reactie op je zin "van mij mag het snel naar die ene euro gaan...").
Heftig om in deze tijd voor KLM te werken. Dan heb je al heel wat jaren van alles over je heen gekregen. De impact die het zou hebben als KLM failliet zou gaan kan je ook overdrijven, waar vraag is zal uiteindelijk ook weer aanbod ontstaan. Er zijn genoeg airlines die wel kunnen en willen investeren en die niet te kampen hebben met veel te duur kantoorpersoneel, een verliesgevende partner en irreële cao's. In mijn ogen is het bedrijf op sterven na dood en is het ook de afgelopen jaren maar zelden gelukt om gezonde winst te maken. De geleasede toestellen moet je ook niet teveel waarde toedichten. wanneer corona achter de rug is zal de olieprijs weer fors oplopen, waardoor op die manier de winsten weer onder druk komen te staan. Ik wens je als werknemer en belegger veel succes maar ik ben erg sceptisch over de toekomst van KLM.
M-Copters schreef op 25 januari 2021 14:07 :
[...]
Jammer om zo een negatief sentiment zo publiekelijk te uiten over een prachtig bedrijf dat het nu wat moeilijk heeft in deze tijden... Zeker veel verloren? ?? Bedrijf is echt wel veel meer waard! Vanochtend 500 stukjes gekocht à €4,50. Alle vertrouwen erin dat ie weer (een keer) richting de 7 gaat. Of zelfs nog hoger! Wie zal het zeggen? “Sky is the limit” ?? Maar om nou te zeggen dat ie niet eens 1 euro waard is... ??
Heb je toch weer ruim 500 Euro verdient vandaag :)
Het gaat er inderdaad niet om of AF-KLM in een of andere vorm blijft bestaan, daar zijn volgens mij de meningen niet over verdeeld, maar het is de vraag of KLM gered wordt door de overheden en de aandeelhouders daar niets van merken. Nu is het zo dat de overheden garant staan voor de leningen die KLM pas heeft afgesloten, maar over die leningen moet rente worden betaald en ze moeten ook worden terugbetaald. Dat kan KLM, ook na forse reorganisaties niet zomaar opbrengen. Europa zal niet toestaan dat er rechtstreeks geld wordt overgemaakt aan AF-KLM, zonder forse concessies op het gebied van mededinging. Dus zal er door AF-KLM nieuw kapitaal moeten worden aangetrokken om de crisis te doorstaan. Aangezien AF-KLM per ultimo 2020 een negatief EV heeft van circa € 6 miljard, kan een claimemissie een oplossing zijn. Bij de huidige koers betekent dit dat er dan 2,5 miljard aandelen bijkomen, bovenop de huidige 428 miljoen. De winst die AF-KLM na afloop van de Corona maakt moet dan gedeeld worden door 3 miljard aandelen i.p.v de huidige 428 miljoen. Als de koers van AF-KLM op basis van de winst voor de crisis € 11 was, is een koers van € 2,00 na de emissie zeer logisch volgens mij.
M-Copters schreef op 25 januari 2021 14:07 :
[...]
Vanochtend 500 stukjes gekocht à €4,50.
Waarom zou u kopen vlak voor een aandelenuitgifte ? Dit klinkt me masochistisch in de oren.
John1995 schreef op 25 januari 2021 16:08 :
[...]
Heb je toch weer ruim 500 Euro verdient vandaag :)
het wordt steeds leuker op dit forum, 1x taalfout en 1x rekenfout in 1 kort zinnetje... ;0)
Man man, werk je in zo'n toko en heb je nog niet in de gaten dat het op omvallen staat? Zonder NOW was de tent failliet Zonder Franse salarissteun was de tent failliet Zonder de 3.4 miljard lening was de tent failliet Zonder de Franse lening a 7 miljard was de tent failliet En in december is al aangegeven dat ze opnieuw geld nodig hebben, waarschijnlijk voor eind maart. Zonder nieuw geld is de tent failliet. En nu komen Nederlandse en Franse overheid er samen al twee maanden niet uit…. Ik gun ieder van harte zijn/haar baan en inkomen, maar als je al nagenoeg met je kop in de strop zit, dan nog aandelen kopen? Ik zeg: zoek hulp
Laten we onze KLM-vriend niet bang maken. We denken allemaal dat het een vergissing van zijn kant is om nu AF-KLM-aandelen te kopen, maar hij heeft nog tijd om ze terug te verkopen (misschien met winst) voordat de Grote Verdunning plaatsvindt.
Beurrestaxe schreef op 25 januari 2021 20:11 :
Laten we onze KLM-vriend niet bang maken.
We denken allemaal dat het een vergissing van zijn kant is om nu AF-KLM-aandelen te kopen, maar hij heeft nog tijd om ze terug te verkopen (misschien met winst) voordat de Grote Verdunning plaatsvindt.
Je hebt helemaal gelijk: kans op 10-30% winst en risico op 80-99% verlies. En dat met je hoofd in de faillissementsstrop van je werkgever. De combinatie van die drie....
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)