Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Lubbers verkoopt elke dag een stukje en wordt slapend rijk. Het leven kan toch mooi zijn ! Geld maakt geld. Het is alleen net wat eenvoudiger als je er veel van hebt...
Twee derde van de Nederlandse eigenaren van een elektrische auto heeft thuis een laadstation. Dat zou neerkomen op zo'n 80.000 thuislaadstations in Nederland. Bijna een derde van deze thuislaadstations is van het merk NewMotion (30 procent), gevolgd door EVBox (17 procent) en Tesla (15 procent). Gemiddeld vinden bezitters op 313 meter van hun huis ook een openbare laadplek. 62 procent van de bezitters van elektrische auto’s maakt gebruik van zo’n openbare laadplek voor het opladen van de auto. Daarnaast gebruikt de helft (50%) de laadpalen bij het werk en 25% laadt de auto op bij een tankstation.
Carlinhoske schreef op 21 januari 2021 05:53 :
Trouwens, een rendement van 130% op een jaar is absoluut top, denk dat de meesten hier (ik in elk geval) daar zeer gelukkig mee zouden zijn niet? Zijn er nog mensen hier die in de buurt komen van zo'n winsten?
Ja ik 129% 2019 (en in 2021 al weer 31%) - maar wat boeit het
Beste, bekijk mijn lijstje nog eens... Is het gestegen ?
Dit was gericht aan lanciared
Ik hoop dat het jou boeit in elk geval Pim :-).
DEN HAAG (ANP) - Olie- en gasbedrijf Shell neemt de Duitse laadpuntenmaker ubitricity over. Het Berlijnse bedrijf maakt laadpunten die in bestaand straatmeubilair zoals lantaarnpalen en andere paaltjes worden ingebouwd. Ubitricity heeft met name in het Verenigd Koninkrijk een fors marktaandeel, maar is ook actief in Duitsland en Frankrijk. Daarnaast levert het bedrijf laadpunten voor beheerders van wagenparken van bijvoorbeeld ondernemingen. Ubitricity heeft in Groot-Brittannië ruim 2700 laadpunten in straatmeubilair geplaatst. Daarmee heeft het bedrijf naar eigen zeggen een marktaandeel van ruim 13 procent. In Duitsland en Frankrijk is het bedrijf nog veel kleiner. De opkomst van elektrische auto's vormt een bedreiging voor de traditionele markt van Shell. Het bedrijf wil daarom ook groeien op de markt voor elektrisch laden. Met de overname is Shell daarin een belangrijkere speler. Het Brits-Nederlandse bedrijf heeft al eigen snellaadpalen bij 430 eigen tankstations. Nu kan Shell ook eenvoudig verder groeien op de markt voor thuisladen. Voor mensen die geen eigen oprit hebben is het laden op straat de enige oplossing om in de buurt van hun huis hun elektrische voertuig te laden. Hoeveel Shell neertelt voor ubitricity is niet bekendgemaakt. Met RDS als concurrent word je niet vrolijk, lijkt mij.
Misschien een overname kandidaat voor Shell
Beursnote schreef op 25 januari 2021 16:04 :
Misschien een overname kandidaat voor Shell
Zou wel de redding zijn voor Fastned, maar zie het niet gebeuren. Veel te duur.
Voor degene die dit aandeel nog relatief goedkoop wilt bemachtigen....... Sla je slag want voordat je het weet staat de koers weer op €70+.
Beursnote schreef op 25 januari 2021 16:04 :
Misschien een overname kandidaat voor Shell
Die wachten rustig tot Fastned failliet is en pikken dan die laadstations op voor een paar procent van de huidige prijs.
Blink Charging Co (BLNK) NASDAQ 62,540 +16,700 +36,43% omhoog wat gaan wij morgen hier zien
Misschien kunnen we meeliften??
Morgen een mooie rit maken richting de €75.
voor de believers van Fastned .Alfen klaar voor de Midkap - index
Niets Alfen , het gaat hier over FastNed ; En inderdaad beslist vele malen meer waard dan Nummer 21 - ook wel gekend onder de naam : xx En, inderdaad in zo'n periode zijn we aanbelandt. Kurt VanSteelandt - Redacteur Beleggen ; 22jan 2021 : Fin. Ec. Tijd Het is met beurshausses zoals met lange trans-Atlantische vluchten: naarmate het einde nadert, beginnen velen ongemakkelijk te wriemelen in hun zitje, maar niemand kan of wil uitstappen. 1 december 1999. Die dag verscheen de vaakst herlezen beursspiegel aller tijden in de kolommen van De (Financieel-Economische) Tijd. Met dank aan de zeer intrigerende en uitnodigende kop 'Passagiersvliegtuig'. Enig probleem: nergens in de kolommen stond die kop uitgelegd. Na de uitsmijter over de niet onaardige dagklim van 88 procent voor het Spaanse softwarebedrijfje - nomen est omen - Meta op Easdaq, was de lezer nog niet wijzer. Een tweede (en derde) lezing bevestigde: geen passagiersvliegtuig. Over de gekke periode eind 1999, begin 2000 vertelt veteraan Kristoff Van Houte in de jongste editie van zijn beleggersblad Kroffinvest een heerlijke anekdote. Zijn toenmalige werkgever Bank Corluy wou een 'groeitechnologiefonds' lanceren. En de Corluy-baas vroeg Van Houte mee 'voor de moeilijke vragen', maar eigenlijk was het de bedoeling dat hij zou zwijgen. 'Want ik had gezegd dat ik elke vraag naar eer en geweten zou antwoorden', herinnert hij zich. 'De baas begreep dat dat problematisch zou worden als je voor een paar honderd genodigden een nieuw fonds wil lanceren.' Toen vanuit de zaal de vraag 'Wat denkt u van Briksworx?' kwam, antwoordde Van Houte inderdaad naar eer en geweten: 'Goede vraag. Dit is exact hoe beleggers nu bezig zijn, want ze kunnen de naam nog niet juist uitspreken. Ik neem aan dat u Bricsnet bedoelt.' (Noot: dat Gentse softwarebedrijf verdween in 2002 roemloos van de beurstabellen en werd in 2004 failliet verklaard). Er zijn wel meer beurswatchers met heel wat kilometers op de teller ongemakkelijk de vergelijking aan het maken met de zotte toestanden eind 1999. Centraal bankiers zouden het omfloerst 'een staat van tamelijke uitbundigheid' noemen, wij noemen het zeepbellen. En dus speelt de muziek en danst iedereen mee, ook de fully invested bears. Terwijl er eigenlijk voor het eerst in tien jaar hausse échte tekenen van overdrijving opduiken. Eind vorig jaar was er al de manische 'robohandel' in all things robotica en Materialise, nu kijken we op ons Bloomberg-scherm met groeiende verbazing naar all things brandstofcellen. Het beurshuis UBS stipte deze week in een rapport de redelijk waanzinnige hausse in 'pure' brandstofcelspelers als Plug Power , Ballard Power Systems , Ceres Power en ITM Power aan. Die zijn over het voorbije jaar maal 13 gegaan, alleen de voorbije maand was er een ruime verdubbeling. Met dank aan de hoop op een forse 'green deal' waarmee Joe Biden samen met zijn infrastructuurproject zal uitpakken, nu hij als 46ste president van de Verenigde Staten zijn hand op de Bijbel heeft gelegd. Een hausse waar tussen haakjes zijdelings ook Umicore en diens eeuwige rivaal Johnson Matthey van meeprofiteren, ook al schat UBS dat brandstofcellen daar respectievelijk minder dan 1 en 2 procent van de omzet vertegenwoordigen. De hausse wordt gevoed door een stevige nieuwsflow, die computergestuurde koopprogramma's gretig oppikken: Renault dat in zee gaat met Plug Power voor bestelwagens, Johnson Matthey dat voor brandstofcellen samenwerkt met het Duitse SCF Energy, de Duitse reus in industriële gassen Linde die met het Britse ITM Power in het Oost-Duitse Leuna de grootste elektrolysefabriek ter wereld gaat bouwen. ITM Power waarderen beleggers nu op 3,75 miljard pond (4,2 miljard euro). Niet slecht voor een bedrijf dat het voorbije boekjaar met 179 werknemers 3,3 miljoen pond omzet draaide (4,6 miljoen in het precovidjaar) en operationeel 29 miljoen in het rood dook (minus 9 miljoen in het pre covid boekjaar). XX ITM Power hééft tenminste nog werknemers. Dat kun je niet zeggen van NR21 . Op de Engelstalige website staat onder de noemer 'NR21 in een notendop' iet of wat mysterieus 'xx' en dat lijkt ons onbedoeld eerlijk. NR21 is een lege beursschelp die vorig jaar geruisloos van de Brusselse naar de Parijse kant van Euronext verkaste. Dat gebeurde na de overname van de notering door Altarea, dat zich omschrijft als 'pure player of the real estate development in France'. Da's helder. Wat Altarea met NR21 van plan is weten we niet, maar op dit ogenblik is het antwoord 'weinig'. We citeren uit het verslag over de eerste helft van 2020: 'Over het voorbije semester heeft NR21 geen enkele activiteit ontwikkeld.' Niet onlogisch dus dat in de volgende zin te lezen staat dat 'Covid-19 geen grote impact had'. Voor de belegger met wat kilometers op de teller: NR21 is het ter ziele gegane Arthur, een Franse ondergoedproducent die begin 2000 naar het Brusselse beurssegment voor 'jonge en beloftevolle groeibedrijven' Euro.NM trok. Goed voor af en toe wat onderbroekenlol in de beursspiegels, maar niet meer dan dat. Niettemin kreeg de lege schelp NR21 deze week bij de piek plots een beurswaarde van 100 miljoen euro mee. En dat is dan weer onderbroekenlol à la Benny Hill waar wij niet echt meer mee kunnen lachen.
Overheid mikt op 1,7 miljoen laadpalen in 2030: beleggers zien gouden kansen Nergens ter wereld is zo gemakkelijk een laadpaal te vinden als in Nederland. Elektrisch rijden is hot. De beurskoersen van bedrijven in de laadpaalbranche schieten door het dak. Ton Voermans 27-01-21, 13:02 Laatste update: 14:56 Wie vorig jaar - als goed voornemen - voor 10.000 euro aandelen van het Amsterdamse Fastned had gekocht, zag de waarde van de aandelen groeien naar ruim 40.000 euro. Heel waardevast is het aandeel nog niet, het jojoot nogal want vorige week had dat aandeelpakketje nog een waarde van 58.000 euro. De beurswaarde van Fastned tikte toen de 1 miljard euro aan. Al met al niet gek voor een bedrijf met 131 laadstations dat nog nooit een cent winst maakte. Fastned ziet het anders; er is wel operationele winst. Op het moment dat het bedrijf niet langer alle inkomsten besteedt aan groei noteert het zwarte cijfers. En Fastned wil groeien. Niet alleen in Nederland, maar ook in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, België en Zwitserland staan snellaadstations van het Amsterdamse bedrijf. Voorsprong Het lijkt op het verhaal van Tesla; de onderneming van Elon Musk werd in 2020 zeven keer meer waard waardoor het evenveel waard werd als Toyota, Volkswagen, General Motors, Ford, Fiat Chrysler, Nissan en Daimler samen. Beurswatchers zijn het er niet over eens of dat terecht is. Toyota maakt bijvoorbeeld zes keer meer winst dan Tesla. En Toyota verkoopt per jaar meer dan 10 miljoen auto's, tegen ‘slechts’ een half miljoen stuks bij Tesla. Maar de beleggers geloven dat Tesla een technologische voorsprong behoudt die zich ooit zal vertalen in gouden bergen. Nog een ogenschijnlijk succesverhaal: laadpalenproducent EVBox uit Amsterdam gaat in maart naar de beurs; het bedrijf krijgt een notering aan de New York Stock Exchange. Het bedrijf dat elf jaar geleden werd opgericht, zal in één klap bijna 1 miljard euro waard zijn. Er zijn tot dusver 200.000 laadpalen door het bedrijf gebouwd. Winst? Misschien in 2023. Tot die tijd gaat al het geld naar de ontwikkeling van nieuwe producten en naar het winnen van marktaandeel. De beurskoersen spreken vooral hoge verwachtingen uit. Veel bedrijven in de sector verdienen geen cent. En ook Tesla is nog lang geen Apple dat een hoge beurswaarde ook koppelt aan tientallen miljarden dollars winst. Maar de voortekenen voor de sector zijn gunstig. Booming Ook in Nederland is de branche booming. Vorig jaar kwamen er 73.000 volledig elektrische auto's bij, ruim 20 procent van alle nieuwe auto's is volledig elektrisch. Als ook de plug-in hybride auto's meegerekend worden, moeten zo'n 290.000 automobilisten het doen met 63.700 oplaadpalen: 4,5 stekkerauto per laadpaal. In 2019 waren het nog 4 auto's per laadpaal en in 2018 nog 3,8. Geen paniek, stelt hoogleraar autotechniek Maarten Steinbuch. ,,Werkgevers leggen ook laadpalen aan. En heel veel mensen hebben een laadpaal thuis waar ze 's nachts laden.'' Er zijn 151.000 laadpalen bij mensen thuis. En deze groep is niet of nauwelijks afhankelijk van openbare laadplaatsen. Twee derde van de bezitters van een elektrische auto heeft volgens Newmotion - de marktleider onder de thuislaadpaalleveranciers - thuis de mogelijkheid de auto op te laden. De helft 'tankt' ook op het werk. Gemiddeld vinden bezitters, volgens Newmotion, op 313 meter van hun huis een openbare laadplek. Maar de krapte is voelbaar, zeker als elektrisch voor iedereen de standaard wordt. Drie kwart van de Nederlanders heeft immers géén ruimte voor een auto met laadpaal op eigen terrein. Te veel In 2030 rijden er volgens de voorspellingen 1,9 miljoen elektrische auto's in Nederland en de rijksoverheid mikt op 1,7 miljoen laadpalen in dat jaar. ,,Genoeg? Ik denk dat dat er te veel zijn'', zegt Vincent Everts van de Vereniging Elektrische Rijders. ,, Auto's krijgen grotere accu's dus hoeven ze maar een paar maal per week te laden. Eén keer per week is genoeg voor 400 kilometer. De gemiddelde zakelijke rijder legt 70 kilometer per dag af en een particulier 30 kilometer.'' Kortom, een elektrische auto hoeft niet dag en nacht aan de laadpaal te staan. Van de ongeveer 2 miljoen elektrische auto's zal ongeveer de helft alleen thuis en op het werk laden, denkt Everts. ,,Met 500.000 openbare laadpalen voor de overige auto's zijn we er dan wel.'' Maar niets is zo moeilijk als voorspellen. ,,We moeten scherp blijven op de laadinfrastructuur, want de verkoop van elektrische auto's blijft hard stijgen'', zegt Steinbuch. Hij denkt dat al in 2024 de helft van alle nieuwe wagens elektrisch zal zijn. ,,Dit jaar komen we uit op een kwart van de nieuwe auto's, dus ruim 100.000 erbij.'' En die goedkopere elektrische auto's zullen niet alleen meer gekocht worden door mensen die een oprit hebben. De laadpaal op straat wordt daardoor nog belangrijker, denken beleggers.www.ad.nl/auto/overheid-mikt-op-1-7-m...
Beursblik: Berenberg zet koopadvies op Fastned FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS Fastned 56,80 0,00 0,00 % Euronext Amsterdam (ABM FN-Dow Jones) Berenberg heeft donderdag een vers koopadvies afgegeven voor Fastned met een koersdoel van 80,00 euro. De analisten van Berenberg noemen Fastned een aantrekkelijke speler in de snel groeiende markt voor elektrische auto's in Europa. "Een megatrend", aldus analist Jan Richard. Door al in 2012 te starten met het opzetten van een netwerk van laadstations, is Fastned volgens de zakenbank in een positie gekomen om de één van de grootste aanbieders te worden op middellange termijn. Berenberg denkt dat Fastned in 2029 in totaal 460 laadstations exploiteert en dat is volgens de analist goed voor een omzet van 447 miljoen euro en een EBIT-marge van 42 procent. Het aandeel Fastned sloot woensdag op 56,80 euro. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
Weten we ook meteen wie de "onvermijdelijke" emissie zal gaan verzorgen;)
Omzet 1,9 mio, (in een heel kwartaal !) dat is eur 6,60 per laadstation per uur....en iets minder dan 36 euro per klant per kwartaal. Op de beurs is het bedrijf inmiddels bijna een miljard waard, en is de waarde per klant euro 20.000. (maar ze tanken slechts voor 36 euro per kwartaal !) Met deze wetenschap in het achterhoofd is elk bedrijf dat op de beurs noteert heel erg koopwaardig. En ja, zelfs ook nummer 21 ook gekend als xx (van hierboven , Beurs van Parijs). Ze zijn zo eerlijk om te zeggen dat ze geen last hebben van Corona.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)