Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Ik heb twee jaar geleden mijn rekening bij Binck opgeheven i.v.m. de hoge kosten, deze week toch weer een rekening bij Binck geopend. Een reden hiervoor is o.a.de vee voorkomende problemen met de weergave van de actuele beurskoersen bij De Giro. Ook vind ik het vervelend dat er beperkingen zijn bij het ingeven van een verkoop order op een door jou gewenste koers. Het overmaken van geld van je Giro rekening duurt nu ook nog langer via Flatex, duurt wel een week, best irritant. Daarbij heeft Binck de mogelijkheid om in OTC market aandelen te handelen, indien je hier een aanvullende overeenkomst voor hebt afgesloten. In principe wil ik Binck voornamelijk gebruiken voor de lange termijn aandelen i.v.m. de kosten, De Giro houd ik wel ernaast aan.
DeGiro vandaag weer veel dingen die haperen, aandelen die niet updaten, nieuw gekochte aandelen die niet verwerken etc etc...
Ik ben er weggegaan. Teveel storing daar. Binck is stabieler.
ik vind het gewoon een maf zooitje ongeregeld. ik doe er praktisch niks. zo hoog van de toren blazen en wat krijg je : krakkemikkige hobbycomputerbeurs rommel. ik blijf zitten, met die kisten geld die ze verdienen stappen ze misschien over naar de cloud met cloudspecialisten.
small_investor schreef op 4 januari 2021 20:09 :
ik blijf zitten, met die kisten geld die ze verdienen stappen ze misschien over naar de cloud met cloudspecialisten.
Ik ben heel tevreden met DeGiro; lekker geodkoop voor beleggers die veel handelen met relatief kleinere bedragen. En ja, er zijn bijkomende kosten maar dat weegt niet op tegen de torenhoge tarieven elders. En van storingen heb ik geen last. (NB. Hopelijk verdienen ze goed, zodat ze de goedkoopste broker blijven)
pilot1 schreef op 17 januari 2024 11:24 :
Weer storing.
Ja, is onderhand ook dagelijks:(
Kan niet inloggen,nog meer mensen met dit probleem.
JM14 schreef op 11 maart 2024 09:21 :
Storing DeGiro ?
Zeker kan geen opties kopen
JM14 schreef op 11 maart 2024 09:21 :
Storing DeGiro ?
Ik denk het.
'Uw portefeuille is leeg'
Doodziek word je hiervan, wanneer stoppen ze met dit waardeloze platform? Storingen nu dagelijks, schade door niet te kunnen handelen etc.
als je een order plaatst: I.v.m een technisch probleem kan uw order niet worden verstuurd. Neem contact op met de Servicedesk indien dit probleem zich blijft voordoen. en bij de berichten:Beste belegger,We ervaren momenteel een technisch probleem bij de weergave van infomatie op ons platform. Sommige klanten zien mogelijk een verkeerde berekening van hun vrije ruimte. We werken er hard aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen en bieden onze excuses aan voor enig ongemak dat dit mogelijk veroorzaakt.
groot onderhoud van gisteren is blijkbaar geen succes
Short A11860 ingelegd vrijdag. Wil m graag verzilveren. Balen dit zeg
Geldput schreef op 11 maart 2024 09:27 :
'Uw portefeuille is leeg'
ja :-( straks een hacker en alles foetsie :-(
Brolbroker, gewoon daar weg gaan. Die paar euro minder aan transactiekosten verlies je dik met storingen zoals nu.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Indices
AEX
874,14
+0,01%
EUR/USD
1,0724
+0,25%
FTSE 100
8.087,37
+0,58%
Germany40^
17.951,80
-0,76%
Gold spot
2.328,86
+0,55%
NY-Nasdaq Composite
15.712,75
+0,10%
Stijgers
Dalers