Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,730 24 apr 2024 17:35
  • +0,210 (+3,80%) Dagrange 5,550 - 5,735
  • 524.733 Gem. (3M) 321,3K

TomTom december 2020, kom uit de kast!

844 Posts
Pagina: «« 1 ... 36 37 38 39 40 ... 43 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Gvv2024 26 december 2020 12:16
    Leuk overzicht van de aandelen verdeling, thanks

    quote:

    Wereldbelegger schreef op 25 december 2020 09:35:

    Uitstaande aandelen 132.366.672
    founders -58.505.387
    anders/elders 73.861.285
    tresury shares -824.674
    "officiele" freefloat 73.036.611

    instituten -25.000.000
    John de Mol -6.739.285 (5,1% blijft aanname)
    Alain De Taeye -272.000 (blijft aanname)
    PietParticulier 41.025.326
    "werkelijke" freefloat

    Jaarcijfers 2019
    corporate.tomtom.com/static-files/ae9...
    pagina 111

    John de Mol
    www.businessinsider.nl/tomtom-sluist-...

    Alain De Taeye
    www.tijd.be/ondernemen/technologie/go...

  2. forum rang 6 tatje 27 december 2020 11:59
    Je zou knettergek worden van die haagse hopjes.

    Van de hak op de tak.

    Mij interesseert alleen de opgeschoonde balans momenteel.

    De strategie en de kansen die Tom Tom momenteel heeft met al zijn produkten.

    Wat geweest is, is geweest.

    Alleen de toekomst van een bedrijf interesseert mij.

    Dus kijken hoe de balans eruit ziet en de kansen inschatten.

    De rest is geschiedenis.

    In 2010 zag TT al dat de SDC de toekomst zou worden en al zijn tussenfases.

    Dat het allemaal iets langer duurt, accepteren en door !

    Dacht eerst er zitten op dit forum enkele haantjes, maar het worden er steeds meer in mijn visie.

    Het constant roepen van de grootte van posities, streelt menig ego hier.

    Zielig.

  3. forum rang 8 Wereldbelegger 27 december 2020 12:37
    Tesla Full Self Driving kan herten ontwijken

    Sinds een paar weken test Tesla in de Verenigde Staten en Canada met volledige autonoom rijdende software voor zijn elektrische auto's. CEO Elon Musk heeft die functies al lang beloofd, maar het lijkt er nu eindelijk aan te komen. Zo te zien werkt het goed, want de computers herkennen objecten als overstekende herten en omzeilen die.

    De betatest van de Tesla Autopilot FSD is in volle gang in Noord-Amerika (Noorwegen komt binnenkort ook online). De auto's kunnen met de nieuwe software helemaal uit zichzelf rijden en hebben geen bestuurder nodig. Uiteraard moeten de bestuurders momenteel nog goed opletten, want een betatest kan fouten bevatten.

    bron:
    autobahn.eu/artikel/312327/tesla-full...

  4. [verwijderd] 28 december 2020 13:59
    quote:

    vreemd vermogen schreef op 28 december 2020 13:40:

    mtsprout.nl/startups-scaleups/deze-10...

    En dat Goddijn de coronapot om die reden links laat liggen, verdient een diepe buiging.

    Ik wil ook wel een diepe buiging maken voor harold, hoor. Maar uh dan moet er wel wat anders tegenover staan.

    uhm..
  5. forum rang 7 Dutchy Ron 28 december 2020 14:46
    The new ADAS market is expected to be huge. A report by Expert Market Research titled Global Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) Market Report and Forecast 2020-2025 predicts a 2025 ADAS market size of $65 billion (USD).

    A hot topic when discussing new ADAS features – such as automatic lane changing – is the role that highly-detailed maps (that is, maps designed to be read by machines, not humans) will play at the core of L2+/L3 systems.

    In this post, I will make the case as to why automakers would be remiss to not utilize maps for next-generation ADAS systems. In fact, I propose that the most significant difference between today’s ADAS and the new ADAS will be the use of maps to extend the functional capabilities and safety – as well as comfort – of L2+/L3 systems.

    The better the map, the better the system

    New ADAS driving systems are designed to drive a vehicle with minimal input from the human driver, while still requiring driver supervision in a variety of situations and conditions.

    In general, these driving systems use some sort of a machine-readable map to help them do their job safely and comfortably. Different systems vary in how accurate and detailed the maps are, what is mapped, and how the maps are kept fresh. The bottom line is, the better the maps, the better the system. Here’s why:

    Maps let the vehicle determine its current location better.
    Maps let the vehicle establish lane geometry accurately and reliably in order to position the car in the correct lane.
    Maps increase driving comfort by looking ahead and optimizing the driving path.
    Maps see around blind corners and can predict which lane to drive in.
    Maps know where the lanes are even when lane lines are missing or worn out.
    Maps let the system know about hazards and potentially dangerous areas to improve comfort and safety.
    Maps know where to park the car safely in a dangerous situation.
    Maps have a solid and verified understanding of the rules of the road and contain road controls like traffic signals and signs for safe and legally correct driving.
    Maps can inform the vehicle about expected accuracy and confidence levels for the sensors actively used in the car to guarantee safety.

    Rest van het artikel zie
    www.geospatialworld.net/blogs/maps-ar...
844 Posts
Pagina: «« 1 ... 36 37 38 39 40 ... 43 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links