Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

PostNL verkoopt onderdeel Cendris

Lees over dit aandeel ook

  1. 17 apr Slotcall: AEX is het kneusje van Europa, met dank aan ASML 7
  2. 26 feb Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. MartijnN1932 17 december 2020 08:28
    Ik ben benieuwd, het klant contact was al niet super, dus wat gaat er gebeuren nu dit geoutsourced wordt.

    ook ben ik benieuwd wat het effect is op langere termijn. Met andere woorden tegen welk hoger tarief PostNL nu callcentermedewerkers moet inhuren.

    Klant contact is toch wel essentieel bij de dienstverlening. Tenzij ze ook het klant contact verder willen automatiseren zodat er minder mensen nodig zijn. in dat geval goede zaak voor KPN minder voor de medewerkers omdat KPN zo natuurlijk wel goedkoop van 3000 medewerkers afkomt.
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

PostNL Koninklijke

1,196 16:12
-0,037 -3,00%
Premium

Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links