Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom december 2020, kom uit de kast!
Volgen
2 miljard over 9 @ 10 jaar, we weten niet eens wat ons de komende jaren nog allemaal te wachten staat, complete waanzin om over 10 jaar een verwachting uit te spreken, daar waar je de laatste paar jaar compleet een andere route bent ingeslagen, zal niet herhalen wat ze allemaal niet van plan waren te doen en wat gefaald heeft, wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan Garmin en dat zie je dan ook duidelijk in het verschil aan beurswaarde en aan uitkering van dividend laat TT nou maar eens verklaren en waarmaken wat ze de komende 2 jaar beogen te laten zien als resultaat en of ze bereid zijn die cashberg te delen met de reguliere investeerder , maw krijgen we dividend en dat zal bepalend zijn of we nu voor de 3e keer en nu hopelijk de laatste maal een 6 euro aandeel gezien hebben en op weg gaan naar een betere range van 8 - 10 euro voor 2021 en 10 - 12 euro voor 2022 , met dividend, daar zou ik persoonlijk zonder overname/exit al tevreden mee zijn, en natuurlijk zoals iedere investeerder hoe hoger - hoe liever
Schijnvertoning die groene indexen ...... lockdown moet zeker nog indalen ..... banken, olie en luchtvaart worden weer keihard geraakt ....... daling kan niet uitblijven, ondanks vaccin. TT blijft redelijk liggen ...... maar die radiostilte de laatste jaren is niet echt positief..... qua PR zouden ze veel meer kunnen doen.
Dat waren nog eens tijden. The Battle tussen Tom Tom en Garmin om Tele atlas. De winnaar werd Tom Tom en in heel veel ogen is dat nu de verliezer tov garmin. De cijfers spreken wat dat betreft boekdelen :-) Waar Garmin al over alle bergen is, wil TT een grote positie in Locatie technologie voor autos en ook andere toepassingen. Bij TT is het willen en bij Garmin is willen al omgezet :-) Als je de omzetten gaat vergelijken, lacht bijna het hele forum zich een bult :-) Q3 2020 TT omzet 147 miljoen euro. Q3 2020 Garmin Marine 165 Fitness 328 Outdoor 334 auto 129 Aviation 151 totaal 1109 miljoen dollar Waar TT inderdaad alle ballen op locatie technologie gooit ( automotive en Enterprise ) heeft Garmin 5 onderdelen. Waar Garmin strooit met geld moet TT zuinig zijn. TT R en D Q3 80 op een omzet van 147 is 54% Garmin R en D Q3 174 op een omzet van 1109 is 15,6% Alle ballen op !!!!! deferred revenue kort ( max 1 jaar ) TT 176 miljoen euro Garmin 88 miljoen dollar Deferred revenue lang ( langer dan 1 jaar ) TT 220 en Garmin 52 miljoen dollar. Vergelijken heeft dus geen zin. Garmin heeft de transitie al jaren geleden afgerond. TT ( kosten gaan nog voor de baten uit ) heeft zijn zinnen gezet op iets, dat nog grotendeels moet gaan gebeuren. In mijn ogen wil TT nooit zelfstandig een grote jongen worden. Op de amerikaanse beurs is alles veel groter, zelfs de wonderen. Als je zelfstandig een grote jongen wilt worden, kies je toch ook voor de beurs in de VS. Mijn mening, TT wil niet zelfstandig blijven. Of dit op ten duur een vette overname wordt, of heel snel een kleine door de founders en of een PE. Ik weet het niet. Ik denk dat ik de strategie wel zie. Of ze dat samen met ons doen, is de vraag. Zelfs de meest cynische forumleden, blijven zitten in TT. Je weet maar nooit. Bols: vandaag zuipen ze je rijk, maar of dat morgen ook zo is ? De koers is en blijft voor ons de koers. Ik schat alle forumleden bij elkaar in, op 0,5% of te wel 650000 aandelen. Ave :-)
ketchup schreef op 15 december 2020 07:10 :
2 miljard over 9 @ 10 jaar, we weten niet eens wat ons de komende jaren nog allemaal te wachten staat, complete waanzin om over 10 jaar een verwachting uit te spreken, daar waar je de laatste paar jaar compleet een andere route bent ingeslagen, zal niet herhalen wat ze allemaal niet van plan waren te doen en wat gefaald heeft, wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan Garmin en dat zie je dan ook duidelijk in het verschil aan beurswaarde en aan uitkering van dividend
laat TT nou maar eens verklaren en waarmaken wat ze de komende 2 jaar beogen te laten zien als resultaat en of ze bereid zijn die cashberg te delen met de reguliere investeerder , maw krijgen we dividend en dat zal bepalend zijn of we nu voor de 3e keer en nu hopelijk de laatste maal een 6 euro aandeel gezien hebben en op weg gaan naar een betere range van 8 - 10 euro voor 2021 en 10 - 12 euro voor 2022 , met dividend, daar zou ik persoonlijk zonder overname/exit al tevreden mee zijn, en natuurlijk zoals iedere investeerder hoe hoger - hoe liever
Je kan natuurlijk blijven hangen in je eigen frustatie dat HG niet besloten heeft om zijn geesteskind te offeren terwijl dat wel het advies was dat jij met jouw adviseurs voor ogen hadden in 2015-2016. Ook kan je trachten het doel van HG belachelijk te maken door te verwijzen naar de lange weg die nog te gaan is voordat 2030 realiteit wordt. Omdat het bij alle nu ingenomen posities behoort te gaan over de potentie komt het mij voor, dat je bij TT op je wenken wordt bediend. Zij hebben aangegeven dat zij in 2021 en 2022 een omzet A&E verwachten van resp 495 mio en 570 mio met daarbij een FCF van double digit. Waar zijn die afgegeven omzetdoelen incl winstverwachting bij de door jou gepomote aandelen zoals een Post.Nl , Shell en ING.
Kijk Boskalis noemt de opdrachtgever en het bedrag. TT mag de opdrachtgever niet noemen, maar noemt ook nooit bedragen. Tja TT is geen tesla. Die jagen de koers omhoog en geven dan nieuwe aandelen uit. Kan goed gaan, maar kan ook knappen ! Boskalis (plus 19 procent) was de grote winnaar bij de middelgrote bedrijven. De baggeraar en maritiem dienstverlener heeft een landontwikkelingsproject voor de nieuwe internationale luchthaven van Manilla binnengesleept. Het project heeft een waarde van 1,5 miljard euro en is de grootste opdracht ooit voor Boskalis. KBC Securities verhoogde zijn advies voor het bedrijf Je zal maar in Galapagos zijn gestapt op 250 en momenteel is de koers 97. Daling van 62% Die vent had pas een goed verhaal. Over gokken gesproken :-)
boem! schreef op 15 december 2020 10:18 :
[...]
Je kan natuurlijk blijven hangen in je eigen frustatie dat HG …..
Maar blijf jij ook niet een beetje hangen Martin?
Wanneer komt TT eens met een + 20% persbericht? Wat gebeurd er allemaal in het zwijgpaleis aan het IJ? Intussen ligt Lionheart al 3 maanden stil in de haven van Palma de Mallorca. Waarmee is HG zo druk mee.
Knife Catcher schreef op 15 december 2020 10:40 :
[...]
Maar blijf jij ook niet een beetje hangen Martin?
Helemaal waar. Ik blijf hangen in mijn veronderstelling dat TT een gouden toekomst tegemoet KAN gaan op het moment dat ik daar anders over denk ben jij een van de eersten die daar kennis van kan nemen op dit forum.
boem! schreef op 15 december 2020 11:40 :
[...]
Helemaal waar.
Ik blijf hangen in mijn
veronderstelling dat TT een gouden toekomst tegemoet
KAN gaan op het moment dat ik daar anders over denk ben jij een van de eersten die daar kennis van kan nemen op dit forum.
Als je zoveel twijfel hebt, waarom ga je dan zo frequent en zo scherp in op mensen die ook hun twijfel uiten, dat is voor mij onbegrijpelijk
Amazon wil met zelfrijdende taxi de strijd aangaan met Uber Een dochterbedrijf van Amazon, Zoox, heeft een elektrische robottaxi zonder stuurwiel onthuld. Amazon wil met de zelfrijdende wagens de concurrentie aangaan met onder meer Uber. Het autonome voertuig van Zoox kan vier mensen vervoeren. De elektrische robottaxi heeft geen stuur en rijdt met maximaal 120 km/u. Het voertuig heeft twee accupakketten aan boord, waardoor het volgens Zoox van 's ochtends tot 's avonds kan rijden zonder opnieuw opgeladen te hoeven worden. Zoox zegt dat medewerkers op afstand kunnen ingrijpen om de voertuigen te besturen als dit nodig is. Ze kunnen ook met passagiers communiceren. Passagiers kunnen aangeven dat ze onherkenbaar willen blijven voor de camera's aan boord. bron:www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5203032...
Knife Catcher schreef op 15 december 2020 11:53 :
[...]
Als je zoveel twijfel hebt, waarom ga je dan zo frequent en zo scherp in op mensen die ook hun twijfel uiten, dat is voor mij onbegrijpelijk
Omdat in de beschouwing van anderen er GEEN sprake is van twijfel en men de resultaten uit het verleden juist aanhaalt om hun gelijk voor de negatieve toekomst van TT te benadrukken. Ik weet dat de toekomst onzeker is en geef daar ook de ruimte aan die het verdiend en reageer daarom zo scherp op mensen die die toekomst wel menen te kennen zeker als men daar het verleden als bepalende factor in betrekt.
Bedankt voor je reactie Martin. Ik heb net als velen hier twijfel over - of lange termijn doelen wel gehaald worden; er is te vaak iets beloofd dat vrij kort daarna onjuist bleek - of wij wel de informatie horen waar wij als aandeelhouders recht op hebben; er is te vaak informatie onder de pet gehouden die de koers had kunnen versterken bij tijdig bekend maken - of niet voordat de markt vol ontwikkeld is er disruptie aan de orde is En toch zien de meeste van de forumvolgers hier wel grote mogelijkheden voor HD maps en de fabriek; dat is juist de reden waarom de meeste aandeelhouders in dit aandeel zitten. Door aandeelhouder te zijn - en daar open over te spreken - lijkt het me logisch dat je ook de negatieve punten moet kunnen benoemen. Helaas laat jij geen mogelijkheid onbenut om mensen daar dan weer op aan te vallen. (ik doe bij tijd en wijle het tegenovergestelde) Naast bovengenoemde punten over T2: waar het wat mij betreft aan ontbreekt is een stevig standpunt van T2 als het gaat om marktontwikkeling en haar eigen ambitie daarin. 2030 Is te ver weg als je een toko runt die beursgenoteerd is, of als je de belangen voor aandeelhouders in zo'n toko moet behartigen. Daar falen T2 management en toezichthouders volledig, ondanks mooie kansen in mooie markt in de toekomst. Geef elkaar ook de ruimte om eigen inzichten te hebben/houden
Dutchy Ron schreef op 14 december 2020 10:47 :
Met de vernieuwde 5 Serie heeft BMW een grote stap voorwaarts gemaakt. De auto is immers niet meer verantwoordelijk voor het berekenen van de route. Deze is via een simkaart in realtime verbonden met 4G. Het communiceert met een cloud, die het de beste routekeuzes stuurt, met de mogelijkheid om ze veel sneller en relevanter te herberekenen dan een traditioneel systeem. "Qua koersberekening zijn we consequent sneller dan Waze om van punt A naar punt B te komen", verzekerde Harold Goddijn ons. En dit is precies de oplossing van het Nederlandse bedrijf waarvoor BMW heeft gekozen. Wanneer is bekend gemaakt dat TT meer dan traffic info levert voor BMW Maps?
Ik denk dat dit bewust onder de pet is gehouden
Ik denk dat dit teruggaat op onderstaand persbericht uit 2018: October 02, 2018 TomTom to Provide Live Traffic, Online Routing and Electric Vehicle Services to Major German Automaker Paris Motor Show, France, October 2, 2018 TomTom (TOM2) today announced that it has been chosen by the BMW Group to provide drivers with Live TomTom Traffic information, Online Routing and Electric Vehicle (EV) Services for BMW, MINI and Rolls-Royce vehicles. The deal is being announced after an extensive testing programme that began in April 2018. TomTom Traffic provides drivers with live updates on upcoming traffic and delays, keeping the driver informed and reducing their total travel time. TomTom’s Online Routing technology uses cloud-based processing power to quickly send alternative routes to the navigation system embedded in the vehicle. TomTom’s EV Service provides drivers with information on the distance that their vehicle can travel before running out of charge, and plans the most efficient route to a charging point on their journey which is suitable for their vehicle and is actually available at the right time. Antoine Saucier, Managing Director TomTom Automotive, comments “TomTom’s vision is a safe, connected and autonomous world, free of congestion and emissions. The introduction of TomTom Live Traffic, Online Routing and Electric Vehicle Services into BMW vehicles is a huge step forwards to achieve this goal.” TomTom is at the Paris Motor Show 2018 – Pavillion 1, Booth 212.www.tomtom.com/company/press-releases...
@Win Some thx die had ik niet op m’n netvlies staan en ik leg niet zoals Tatje allerlei ordners aan .... die deal gaat nu z’n vruchten afwerpen want het beperkt zich niet tot de BMW 5-serie alleen ....
boem! schreef op 15 december 2020 13:27 :
[...]
Omdat in de beschouwing van anderen er GEEN sprake is van twijfel en men de resultaten uit het verleden juist aanhaalt om hun gelijk voor de negatieve toekomst van TT te benadrukken.
Ik weet dat de toekomst onzeker is en geef daar ook de ruimte aan die het verdiend en reageer daarom zo scherp op mensen die die toekomst wel menen te kennen zeker als men daar het verleden als bepalende factor in betrekt.
niemand heeft een glazen bol Martin om daarmee de toekomst te voorspellen, maar de stelligheid waarmee jij keer op keer dividend uitkeringen en euro's aan FCF beschrijft doet voorkomen of jij wel zo'n glazen bol hebt, maar dan wel eentje met hele grote zwarte gaten waar de loze beloftes, het worst-verhangen, minstens 6 miljard euro aan geldverbranding, in 15 jaar tijd nada noppus niks netto uitkering, 90% koersverlies niet worden getoond.
tijd om vooruit te kijken, laten we hopen dat TT het jaar uit kan aan 8 euro, dan is er deze 12 maand slechts 1.50 euro verdampt en dan staat TT bij 132 mio uitstaande aandelen voor 1 miljard aan de beurs cijfers liegen niet ... eind 2015 nog aan 12 euro bij 235 mio uitstaande aandelen ofwel 2.8 miljard euro we hebben 750 mio aan kapitaal mogen ontvangen en nu heeft TT nog een restwaarde van 1 miljard euro aan de beurs HG heeft dus in 4 jaar tijd 1 miljard aan beurswaarde verdampt voor de aandeelhouders, precies zoals destijds de analisten MdD, Exane, Morgan , Kumar enz al aangaven ... als je het met deze assets niet kan verdienen, dan doe je er beter aan nu te profiteren van de HERE en Fleetmatics hype en was het volgens deze experts zeker mogelijk 18 @ 20 euro te krijgen bij een openbreken van de toko en in de verkoop om nu deze zelfde 18 - 20 euro terug te zien moet TT naar 4.5 miljard beurswaarde ( - 750 mio ontvangen voor Telematics ) = 3.75 miljard euro : 132 mio aandelen = 28 euro per aandeel volgens Tatje en Martin , geen enkel probleem en daar staan we zo, eens dat de analisten de cijfers begrijpen Nou, dan lijkt het mij toch een stuk eenvoudiger als ze destijds maar hadden gesplitst en in de verkoop, had je 4 jaar geen pijn gehad met aan in de 6 euro te noteren en nu ook geen gevecht om het naar 28 euro te krijgen dus dat zal wel een brug te ver zijn, is dan die beurswaarde van 2.8 miljard van eind 2015 wel mogelijk, wel daarvoor moet TT na aftrek van Telematics kapitalisatie van 750 mio naar 2 miljard euro gaan voor beurswaarde bij thans 132 mio uitstaande aandelen geeft dat 15 euro is dan die 15 euro mogelijk 7 jaar na dato , maw bij 2023 ? wel mi, mocht HG volgend jaar overgaan tot dividend uitbetalen van 1 euro per aandeel geeft dat bij huidige uitstaande aandelen een bedrag 132 mio in totaal en indien TT dat ook de daarop volgende jaren gaat uitbetalen , wat mogelijk zou moeten zijn met de huidige cashberg is het antwoord: Ja, dat kan nou nog eens zien of HG willing is dit met ons te delen mocht HG volgend jaar niet overgaan tot uitbetaling dividend en ook geen aanmerkelijke acquisitie/investering doen ( ik betwijfel of TT iets gaat kopen ) en enkel verder aandelen inkopen voor bonusverplichtingen, dan ben ik benieuwd wat voor hoera verhaal we dan weer van sommigen hier op het forum mogen horen, over hoe geweldig dit management wel niet aandeelhouderwaarde weet te creëren en hoe genereus ze zijn met verdelen.
Herhaling is de kracht van de boodschap.
Mobileye’s autonomous cars use cameras to navigate freeways in Munich Mobileye, Intel’s autonomous driving division, today published an hourlong video of its test vehicle navigating urban and highway driving in Munich, Germany. Mobileye says that it was able to drive autonomously within days of delivering the vehicle thanks to its technology that leverages crowdsourced data to map over 15 million kilometers (~9.32 million miles) of roads daily. Some experts predict the pandemic will hasten adoption of autonomous transportation technologies. Despite needing disinfection, driverless cars can potentially minimize the risk of spreading disease because of the reduced human interaction. In partnership with Moovit, the mobility-as-a-service startup Mobileye acquired in May for $900 million, Mobileye aims to build full end-to-end ride-hailing experiences with its Luminar lidar-equipped vehicles using Moovit’s platform and apps. Mobileye says that the video shows its vehicle reaching speeds of up to 130 kilometers per hour (~80 miles per hour) and navigating a left turn on green through an intersection, among other maneuvers. It also avoids an opened car door, a bus pulled to the side of the road, and a vehicle that’s parallel parking; executes an unprotected left turn and lane changes on a highway; and moves around stopped emergency vehicles and down a narrow, congested street. Mobileye, which Intel acquired for $15.3 billion in March 2017, is building two independent self-driving systems. One is based entirely on cameras, while the second incorporates radar, lidar sensors, modems, GPS, and other components. According to Mobileye, the vehicle shown in the video is using its camera-only subsystem, which runs on two of the company’s EyeQ 5 systems-on-chips processing 11 cameras, along with lidar and radar for redundancy. Mobileye’s system isn’t unlike Tesla’s Autopilot, which uses eight cameras, 12 ultrasonic sensors, and front-facing radar in tandem with an onboard computer to achieve a level of high-speed autonomy. (Tesla “shadow-tests” its cars’ autonomous capabilities by collecting anonymized data from hundreds of thousands of customer-owned vehicles “during normal driving operations.”) Tesla’s cars, however, omit lidar; CEO Elon Musk has called the laser-based sensors “a crutch.” In a step toward its ambitious robo-taxi service, Mobileye announced in July that German certification body TÜV Süd awarded it a recommendation for a permit to drive its autonomous vehicles on public roads in the country, enabling it to conduct tests like the one captured in the video. By the end of this year Mobileye expects to scale open-road testing in other countries, including Israel, France, and South Korea. Mobileye has previously demonstrated that its perception system can detect traffic lights and signs, enabling it to handle intersections fully autonomously. But it also relies on the alluded-to high-definition maps of transportation lines, light rail lines, and roads themselves captured by the company’s Road Experience Management (REM) technology. Harvesting agents, the Mobileye-supplied advanced driver-assistance systems embedded in vehicles from automakers who agree to share data with the company, collect and transmit maps with driving path geometries and stationary landmarks around them. Software running within cars automatically localizes within the maps via real-time detection of recorded, stored, and annotated landmarks. Mobileye is aiming to deploy robo-taxi fleets in three major cities by 2022, with the hardware cost per robo-taxi coming in at $10,000 to $15,000. By 2025, Mobileye expects to bring the cost of a self-driving system below $5,000. In the interim, the company plans to deploy dozens of vehicles with unrestricted travel between destinations in Israel, followed by a rollout across the country. This could potentially play out alongside the launch of Mobileye’s China-based service in partnership with Beijing Public Transport Corporation and Beijing Beytai.venturebeat.com/2020/12/15/mobileyes-...
www.theverge.com/2020/12/15/22175017/... There is something inherently disorienting about the Mach-E. The Ford Mustang is one of the most iconic cars in American history Ford says the Mach-E will eventually have Level 2 autonomy, meaning a partially autonomous driver assist system analogous to Tesla’s Autopilot. The top trim levels have all the hardware to support hands-free highway driving at launch, but the feature will not be available yet; it’s supposedly coming in one of the first major over-the-air updates for the automaker. The version I drove had all the basic advanced driver assist functions, including blindspot detection, adaptive cruise control, lane-keep assist, and automatic emergency braking. They worked fine, nothing revelatory. The lane-keep assist was a little ping-pongy, but not excessively. All Mach-Es come standard with Ford’s Co-Pilot 360 electronic driver aid package that includes automatic emergency brakes and lane-keeping assist and can be upgraded with adaptive cruise control, self-parking and evasive steering assist, which uses cameras to help guide you past obstacles with a light nudge of the wheel. It can also be ordered with a prep package that includes the hardware for Ford’s upcoming Active Drive Assist, which uses facial recognition technology, a package of sensors and hyperaccurate maps to allow for hands-free highway driving within a lane as long as you keep your eyes on the road. A software update to activate it will be sent to the Mach-E late next year and more capabilities can be added, but unlike Tesla’s so-called Full Self-Driving feature, Ford is not promising to deliver anything close to true autonomous driving
F ord en Tomtom hebben een overeenkomst gesloten voor het leveren van verkeersdata. Tomtom levert een wereldwijde, realtime verkeersdienst voor de volgende generatie Sync, het navigatieysteem van Ford. Dat melden beide partijen vandaag. Tomtom levert de dienst ook aan andere fabrikanten. In Europa komt het systeem als eerste beschikbaar voor de volledig elektrische Mustang Mach-E, waarvan de komst is uitgesteld naar volgend jaar. Sync werkt met Tomtom Traffic. Kaarten worden regelmatig vernieuwd en voorzien van de laatste verkeersinformatie en wegwerkzaamheden. Net als bij het plannen van ritten rond weersvoorspellingen, kunnen bestuurders van de Mustang Mach-E ritten aanpassen op basis van verkeersvoorspellingenautomotive-online.nl/management/laats...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)