Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,964 24 apr 2024 17:35
  • +0,030 (+0,30%) Dagrange 9,850 - 10,110
  • 1.139.888 Gem. (3M) 1,8M

Air France 2020

3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 151 152 153 154 155 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 november 2020 13:33
    Koers wordt al weken gemanipuleerd. Vaak vlak na opening schiet deze omhoog om stoplosses te triggeren. Daarna zakt de koers terug en vervolgens bouwt hij rustig verder op.
    Dat er een emissie komt is eigenlijk al min of meer door KLM bevestigd. Alleen wanneer en met welke omvang is nog niet duidelijk. Kan goed zijn dat de koers daarom omhoog wordt gezet.
  2. forum rang 6 gbakl 27 november 2020 13:36
    wat wel zwaar meespeelt hier, is dat het relatief weinig moeite kost om de koers nog maar
    weer eens wat hoger te zetten vandaag richting 5.49 a 5.55 om nog een keer flink wat
    short turbos uit de markt te knikkeren.

    weinig tegenstand van verkopende partijen, die zijn er niet voldoende simpelweg.
    meer nog dan bij andere aandelen heeft men hier de vrije hand en als ze naar 5,55 willen
    dan staat die ZO op de borden.
  3. [verwijderd] 27 november 2020 13:49
    quote:

    Jemoetwat schreef op 27 november 2020 13:33:

    Koers wordt al weken gemanipuleerd. Vaak vlak na opening schiet deze omhoog om stoplosses te triggeren. Daarna zakt de koers terug en vervolgens bouwt hij rustig verder op.
    Dat er een emissie komt is eigenlijk al min of meer door KLM bevestigd. Alleen wanneer en met welke omvang is nog niet duidelijk. Kan goed zijn dat de koers daarom omhoog wordt gezet.
    Het probleem is dat dit risico wordt toegeschreven aan degene die dirigeren naar de stoploss punten en niet aan de mong**** die deze stoploss producten kopen :)
  4. forum rang 6 gbakl 27 november 2020 14:30
    quote:

    Stephan010 schreef op 27 november 2020 14:09:

    Zijn er hier rekenwonders die kunnen rekenen als KLM 10milj nodig heeft voor 2021 en hierdoor een emmissie plaatst.
    Wat doet dat met huidig koers van €5.5 ?
    .
    misschien eerst toch maar eens realiseren dat het hier om het aandeel van een holding gaat
    en dat het Franse aandeel hierbij om ruim 60% gaat...

    plus dat het niet de huidige koers is die je mag verwachten als de emissie eindelijk aan bod komt
    en dat duurt nog wel even gezien de complexe achtergrond vh bedrijf, de holding en
    de beide overheden die een zware rol spelen.

    zo'n emissie kun je er wel even doorheenjassen als een grote Amerikaanse airline
    maar hier ligt dat compleet anders...een holding van twee nationale airlines.
  5. @iPlof 27 november 2020 14:31
    quote:

    Jemoetwat schreef op 27 november 2020 14:22:

    Er zijn nu 428 miljoen uitstaande aandelen.
    Ik las ergens dat men in Q1 € 2 miljard wil ophalen met een emissie.
    Bij een emissie koers van 5 euro zijn dat 400 miljoen extra aandelen = een verwatering van ca. 95%

    Overheden en pensioenfondsen kopen dan gewoon bij.
    De burger betaalt toch.
    Feitelijk is dit bedrijf niks waard en technisch failliet..
  6. Dago_Bert_Duck 27 november 2020 15:01
    Geen probleem al die schulden, Real Madrid wint toch ook regelmatig de Champions League terwijl ze grote schulden hebben.. In de huidige beleggerswereld moet je alle logica opzij zetten en je graantje meepikken waar je kan. Ik pak zelf vaak aandelen die in de stijgende lijn zitten i.c.m. hoge volumes. Dat de onderliggende waarde er niet is vind ik persoonlijk niet zo interessant. Alleen als ik voor 1-5 jaar zou beleggen maar nu is het graaien en pakken wat je kan. Daardoor heb ik in november al 2 maandsalarissen extra :)
  7. forum rang 5 maarten030 27 november 2020 15:09
    quote:

    Dago_Bert_Duck schreef op 27 november 2020 15:01:

    Geen probleem al die schulden, Real Madrid wint toch ook regelmatig de Champions League terwijl ze grote schulden hebben.. In de huidige beleggerswereld moet je alle logica opzij zetten en je graantje meepikken waar je kan. Ik pak zelf vaak aandelen die in de stijgende lijn zitten i.c.m. hoge volumes. Dat de onderliggende waarde er niet is vind ik persoonlijk niet zo interessant. Alleen als ik voor 1-5 jaar zou beleggen maar nu is het graaien en pakken wat je kan. Daardoor heb ik in november al 2 maandsalarissen extra :)
    Met alle respect, maar als je in november hebt verloren dan kan je beter stoppen.
  8. Cloverleaf 27 november 2020 15:20
    quote:

    Dago_Bert_Duck schreef op 27 november 2020 15:01:

    Geen probleem al die schulden, Real Madrid wint toch ook regelmatig de Champions League terwijl ze grote schulden hebben.. In de huidige beleggerswereld moet je alle logica opzij zetten en je graantje meepikken waar je kan. Ik pak zelf vaak aandelen die in de stijgende lijn zitten i.c.m. hoge volumes. Dat de onderliggende waarde er niet is vind ik persoonlijk niet zo interessant. Alleen als ik voor 1-5 jaar zou beleggen maar nu is het graaien en pakken wat je kan. Daardoor heb ik in november al 2 maandsalarissen extra :)
    RMA stond niet eens in de top 20 van clubs met hoogste schulden in die periode.
    Klm staat misschien wel op nr1 als luchtvaartmaatschappij met schulden.
  9. forum rang 6 gbakl 27 november 2020 15:41
    als er een emissie komt, meer de vraag wanneer er een emissie komt, dan zal het wel
    een claimemissie worden.

    succes verzekerd, kijk maar eens hoe laaiend enthousiast ze opeens zijn bij Fugro alsof
    alle financiele onzekerheid opeens uit de lucht is en de toekomst alleen maar roos(roze)
    kleurig is.

    OK, Fugro zal eerder mogelijk weer eens winstgevend kunnen zijn dan AF/KLM maar
    de situatie is voorlopig niet best.

    Hier dus ook niet en de idiote koers van vandaag is weer een schijnbeweging.
    .
    € 5,48 +0,33 (+6,44%)
  10. forum rang 6 gbakl 27 november 2020 16:08
    quote:

    Baltimore schreef op 27 november 2020 15:53:

    Ben er gisteren bij 5,14 ingestapt, zal ik mij winst nemen of wachten op volgende week? Volgende week veel meer positief vaccinnieuws enz
    .
    hoezo ?
    .
    Over een van de beoogde vaccins tegen het longvirus, dat van AstraZeneca en de Universiteit van Oxford, zijn ook twijfels gerezen. In het onderzoek dat de effectiviteit van het middel moest aantonen, zijn fouten gemaakt.

    denk je dat na drie maandagen met positief nieuws en daarmee groeistuipen voor de koers
    dit alleen maar zo door kan gaan ?
  11. Baltimore 27 november 2020 16:11
    quote:

    gbakl schreef op 27 november 2020 16:08:

    [...]
    .
    hoezo ?
    .
    Over een van de beoogde vaccins tegen het longvirus, dat van AstraZeneca en de Universiteit van Oxford, zijn ook twijfels gerezen. In het onderzoek dat de effectiviteit van het middel moest aantonen, zijn fouten gemaakt.

    denk je dat na drie maandagen met positief nieuws en daarmee groeistuipen voor de koers
    dit alleen maar zo door kan gaan ?

    Pfizer krijgt officiële goedkeuring
3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 151 152 153 154 155 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links