Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Staat mag kans niet laten liggen om uitstoot KLM te verlagen'

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

3 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 Ronald Engels 18 november 2020 21:34
    Wat iedereen weet, als KLM geen CO2 meer mag uitstoten, dan betekent dit simpel, stoppen met vliegen.

    Commercieele vliegtuigen op batterijen, waterstof en/of kernenergie bestaan de komende 20 jaren nog niet, dus vergeten die onzin, of je moet willen dat KLM definitief ophoudt te bestaan, dat wordt dan geen boeren en geen KLM meer, maar nog meer uitkeringstrekkers in het zogenaamd rijke Nederland.

    M.v.g. uit het Gezond Verstand Zeeland.
  2. oilexpert 19 november 2020 13:58
    Helemaal mee eens. Allemaal symbool politiek. Nee vliegtuigen moeten over naar syntetische Kerosine. Die groenen snappen niet wat se roeptoeteren. Verdiep je er eens in zou ik zeggen. Diverse maatschappijen zijn al meer dan 20 jaar (!!) bezig met syntetische fuels. Benzine lukt al aardig, maar kerosine niet. Waarom? Omdat er veel strengere eisen zijn aan Kerosine. Sotterende auto, kun je mee leven. Sotterende vliegtuimotoren zijn best spannend:) Je mag daar geen vlokvorming om octaan en zwavelproblemen krijgen.

    Dus zoek het in zuinigere motoren. Wanner KLM verdwijnt verdwijnen circa 120.000 banen en de mentale zorg mag je ook uit de kast gaan trekken. Niet doen dus. Economisch onzin en ook qua welzijn niet wenselijk.

    oilexpert.nl
  3. forum rang 6 Ronald Engels 20 november 2020 21:47
    quote:

    oilexpert schreef op 19 november 2020 13:58:

    Helemaal mee eens. Allemaal symbool politiek. Nee vliegtuigen moeten over naar syntetische Kerosine. Die groenen snappen niet wat se roeptoeteren. Verdiep je er eens in zou ik zeggen. Diverse maatschappijen zijn al meer dan 20 jaar (!!) bezig met syntetische fuels. Benzine lukt al aardig, maar kerosine niet. Waarom? Omdat er veel strengere eisen zijn aan Kerosine. Sotterende auto, kun je mee leven. Sotterende vliegtuimotoren zijn best spannend:) Je mag daar geen vlokvorming om octaan en zwavelproblemen krijgen.

    Dus zoek het in zuinigere motoren. Wanner KLM verdwijnt verdwijnen circa 120.000 banen en de mentale zorg mag je ook uit de kast gaan trekken. Niet doen dus. Economisch onzin en ook qua welzijn niet wenselijk.

    oilexpert.nl
    ======================

    De Bombardier CS 200 en Bombardier CS 300 vliegtuigen zijn wel ruim 20 % zuiniger en bovendien met ruim 5 decibel minder geluid produceren ze erg weinig geluidshinder.
    Leek mij in de goede oude tijd het ideale vliegtuig voor KLM/Air France, de keuze viel echter op goedkopere aanzienlijk slechtere vliegtuigen van Embraer uit Brazilie, met meer verbruik en meer geluidshinder!

    Ik vraag me vaak af of er in Den Haag alleen maar "Simpelen van Geest" in onze regering en bij onze ambtenaren zitten, gezien de altijd gekke onverstandige beslissingen in ons overbevolkte met ambtenaren Den Haag?????

    Weet niet zeker wie nu eigenaar is van deze vliegtuigen technologie, Airbus of wellicht weer Bombardier??

    M.v.g. uit Hulst.
3 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,484 17 apr
0,000 0,00%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links