Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Ryanair duikt in rode cijfers door corona

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

6 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 MOEdig Voorwaarts 2 november 2020 07:54
    Zo kan het ook!

    Easyjet en IAG hebben ook al geld opgehaald bij aandeelhouders via aandelenuitgifte. Alleen het slapende, massaal geld lekkende AF-KLM is nog in afwachting van "donaties" door de overheid.

    Het belangrijkste (stille) argument om de lijdensweg van AF-KLM nog wat op te rekken is de impact die een faillissement heeft op haar schuldeisers. Van die wetenschap maken piloten momenteel kennelijk dankbaar gebruik met hun "chantagepraktijken"!
  2. @iPlof 2 november 2020 08:04
    Zo doet men dat dus in een competitieve markt;
    “ Het bedrijf laat weten nog 4,5 miljard euro in kas te hebben en flink op de kosten te hebben bespaard. Ook heeft de Ierse prijsvechter geld opgehaald met een nieuwe aandelenuitgifte.”

    Heel ander verhaal dan vergadertijger Elbers die dan na 10 maanden ook nog eens met lege handen staat..
  3. Cloverleaf 2 november 2020 18:26
    quote:

    MOEdig Voorwaarts schreef op 2 november 2020 07:54:

    Zo kan het ook!

    Easyjet en IAG hebben ook al geld opgehaald bij aandeelhouders via aandelenuitgifte. Alleen het slapende, massaal geld lekkende AF-KLM is nog in afwachting van "donaties" door de overheid.

    Het belangrijkste (stille) argument om de lijdensweg van AF-KLM nog wat op te rekken is de impact die een faillissement heeft op haar schuldeisers. Van die wetenschap maken piloten momenteel kennelijk dankbaar gebruik met hun "chantagepraktijken"!
    Er wordt helemaal niet gechanteerd. Het is nog altijd 2 vechten 2 schuld.

    Vervelend toch die piloten. Lastpakken zijn het.
    Probleem is dat ze vaak intelligent zijn en na omscholing (want leren kunnen ze!) bij faillissement andermans banen komen overnemen.
    Dus ik weet niet wat u doet, maar wie weet zit over een paar jaar een ex vlieger op uw functie.
    Kijk uit wat je wenst.
6 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,956 17:37
+0,076 +0,77%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links