Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Jemoetwat schreef op 14 oktober 2020 14:00 :
Koers gaat al even zijwaarts. Wanneer komt die correctie?
Ik verwacht dat Q3 toch wel wat ogen gaat openen, deze koers is en blijft bijzonder onredelijk.
Ik ben eruit momenteel, Even zijn gang laten gaan, het was te onstuimig voor me :D
Niet al te bang zijn, heb gemiddeld gekocht op 382 en sta na 3 weken alweer op +3900euro. Let wel allemaal ouderwetse aandeeltjes en niks geen optiegeneuzel alsnog bijna 15%. Ik doe dat al een jaar of 3 zo en dat bevalt me prima naast mn vaste portie tesla. Tesla maakt meestal een runnetje richting het echte nieuws, en daarna is het ouderwets Sell the news bij de Tesla beleggers
Aandeel zit op een rollercoaster vandaag. Al paar mooie ritjes gemaakt. Wel onverwachts sterk opwaarts momenteel. Al lijkt het me dat hij de 18 EUR stijging toch moeilijk zal kunnen houden.
Welke datum komen de kwartaalcijfers?
VeniVidi schreef op 14 oktober 2020 20:00 :
Aandeel zit op een rollercoaster vandaag. Al paar mooie ritjes gemaakt.
Wel onverwachts sterk opwaarts momenteel. Al lijkt het me dat hij de 18 EUR stijging toch moeilijk zal kunnen houden.
Het gaat in de grote lijn geleidelijk omhoog de afgelopen twee weken. Dus die 18 euro stijging is niet heel vreemd toch? die zal vandaag of morgen wel weer een beetje naar beneden gedrukt worden. @Rob 21ste is earnings call
Onaangename verrassing voor Elon Musk: Duitsers draaien waterkraan naar zijn fabriek dicht Een miljardair die wegens onbetaalde rekeningen wordt afgesloten van het water. Het klinkt onwaarschijnlijk maar het is Tesla-baas Elon Musk toch overkomen. Niet bij hem thuis maar op het bouwterrein van zijn eerste Europese Gigafabriek bij Berlijn. Caspar Naber 15-10-20, 20:15 Laatste update: 07:19 Daardoor ligt de bouw van de autofabriek, die in juli 2021 zijn deuren moeten openen op het 300 hectare grote terrein bij Grünheide, voorlopig stil. Oorzaak zijn onbetaalde rekeningen voor bouwwater, meldt de regionale omroep RBB. Om hoeveel geld en verbruikt water het gaat, wil het waterbedrijf Strausberg-Erkner (WSE) niet zeggen. Een woordvoerster verklaarde alleen dat de waterkraan vandaag dicht ging omdat de autobouwer geen gevolg gaf aan de betalingsherinneringen, aanmaningen en waarschuwing voor afsluiting en de uiterste betalingstermijn nu is verstreken. Waarom Tesla de waterrekening niet betaalde, is volgens de zegsvrouwe onbekend. Tesla was tot dusverre niet bereikbaar voor commentaar, aldus de regionale omroep. Het waterbedrijf benadrukte tegenover de RBB dat het afsluiten van bouwwater gebruikelijk is bij niet-betaling en dat er geen uitzondering wordt gemaakt voor de Amerikaanse autofabrikant. 15000 euro Volgens informatie van Der Tagesspiegel gaat het om een achterstallige betaling van 15.000 euro, ‘een marginaal bedrag bij een investeringsvolume van 4 miljoen euro.’ Het uitblijven van de betaling zou geen opzet zijn maar te wijten aan compatibiliteitsproblemen tussen het boekhoudingssysteem op het Tesla-hoofdkantoor in het Californische Palo Alto en het Europese systeem van het waterbedrijf. Bronnen binnen het deelstaatministerie van Economische Zaken verklaarden tegenover de Berlijnse krant dat Tesla het bedrag al wel had overgemaakt maar dat het vanwege de internationale transactie enkele dagen zou duren voordat het geld is bijgeschreven op de rekening van het waterbedrijf. Dat had op de hoogte moeten worden gebracht van de gang van zaken. Het afsluiten van het water, dat onder andere wordt gebruikt voor beton, cement en plamuur, komt amper een dag na de ondertekening van de ontwikkelingsovereenkomst voor het bouwterrein door Tesla. Het waterbedrijf had het contract ruim drie weken geleden al goedgekeurd en ondertekend na maanden van onderhandelen. De overeenkomst regelt de levering van 1,5 miljoen kubieke meter drinkwater per jaar en de afvoer van het afvalwater. Bezwaren Tegen de bouw van de fabriek in het bos- en waterwingebied werden ruim driehonderd bezwaren ingediend waarin het waterverbruik door Tesla een grote rol speelt. De bezwaarschriften werden eind september besproken tijdens een gemeentelijke hoorzitting met tegenstanders en critici. Het deelstaatministerie van Milieu bekijkt het milieueffectenrapport nu met in acht neming van de bezwaren. Hoe lang dat duurt, is nog onduidelijk. Pas daarna kan de omgevings- en bouwvergunning worden afgegeven. Minister van Economie Jörg Steinbach van de deelstaat Brandenburg verwacht dat uiterlijk in december volledig zal zijn goedgekeurd. Trip Tesla-ceo Elon Musk was begin september in Duitsland voor een reeks zakelijke besprekingen. Hij bezocht onder andere het bouwterrein voor zijn gigafabriek bij Berlijn. Daar moeten jaarlijks uiteindelijk 500.000 elektrische auto’s van het model Tesla-Y van de band rollen. Na zijn trip bedankte hij de autoriteiten op zijn Musks. ,,Het was een geweldige trip. De steun van de regering en mensen wordt super gewaardeerd’’, schreef hij op Twitter. In het Duits bedankte hij in een andere tweet de bouwers (Manschaft) voor hun goede werk aan de autofabriek. Daarbij plaatste ‘mister Tesla’ een foto van zichzelf in een wit overhemd en zwarte broek met dito gilet en hoed. Het leek op een soort klederdracht. Voor foto's, zie link:www.ad.nl/auto/onaangename-verrassing...
Ik zit short 403usd dus int rood nu maar had al wel shortwinst ervoor opgebouwd van 125p. Afwachten en de daling komt wel
Elon Musk mikt op internet uit de ruimte Met 40.000 satellieten wil de Tesla-oprichter afgelegen gebieden van breedbandinternet voorzien. Zoals wel vaker denkt Musk te slagen waar anderen faalden. Om de paar jaar gaan er miljarden aan investeringen verloren als een nieuw satellietbedrijf dat zich als baanbrekend presenteert failliet gaat. Sinds het eind van de jaren negentig hebben bedrijven als Globalstar, Iridium, Leosat, Skybridge en Teledisc geprobeerd om geld te verdienen met communicatie via de ruimte, en allemaal zijn ze failliet gegaan of niet verder gekomen dan een nichemarkt. Maar nu verschijnt Elon Musk ten tonele, de miljardair die eerst de auto-industrie op zijn kop zette en daarna van satellietlanceringen een commercieel succes maakte. Nu stapt hij in een andere sector met een moeilijk verdienmodel: communicatietechnologie in de ruimte. Musk wil met duizenden satellieten afgelegen delen van de wereld van breedbandinternet voorzien. In mei 2019 bracht zijn bedrijf Space Exploration Technologies (SpaceX) de eerste satellieten van het Starlink-netwerk in een baan om de aarde. Inmiddels zijn dit er bijna 700, waarmee het totale aantal werkende satellieten in de ruimte met ongeveer een derde is toegenomen. Breedbandinternet via de ruimte bestaat al, via satellieten in een geostationaire baan op grote hoogte (35.727 kilometer). Daardoor is de internetverbinding te traag om te kunnen concurreren met de nieuwste technologie op aarde. De Starlink-satellieten van Musk hangen op 547 kilometer hoogte, waarmee ze theoretisch snellere verbindingen kunnen leveren dan de snelste glasvezelkabels op de zeebodem. Maar er zijn forse obstakels. Deze zogenoemde LEO-satellieten (Low-Earth Orbit) schieten met een snelheid van ongeveer 8 kilometer per seconde rond de aarde. Voor een stabiele internetverbinding moet een ontvangstation op aarde constant van het ene satellietsignaal naar het volgende schakelen. Tot nu toe heeft nog niemand de geavanceerde technologie hiervoor weten te vervaardigen – althans niet voor een prijs die in de consumentenmarkt winstgevend is. ‘Over de toekomst van dergelijke systemen heerst nog veel onzekerheid’, zegt Carissa Christensen, ceo van het analistenbureau Bryce Space & Technology. Ze erkent dat SpaceX ‘buitengewoon succesvol’ is in het creëren van technologische doorbraken, maar wijst erop dat het bedrijf minder ervaring heeft in consumentenmarkten en telecommunicatie. SpaceX laat, geheel in de stijl van Musk, maar mondjesmaat informatie los. Tijdens de twaalfde Starlink-lancering, op 3 september, zei een woordvoerster dat het netwerk al downloadsnelheden van ruim 100 megabit per seconde haalt — snel genoeg om een paar hd-films tegelijkertijd te streamen. SpaceX wil ruim 40.000 satellieten in de ruimte brengen, ongeveer dertien keer zo veel als het huidige aantal in de ruimte. Met die schaalgrootte vormt Musk een bedreiging voor de huidige spelers in de internetsatellietsector. SpaceX kan een geduchte concurrent worden voor ViaSat, Hughes Satellite Systems en andere bedrijven die nu in afgelegen gebieden breedband aanbieden, en voor providers van wifi in vliegtuigen en op schepen. Bovendien aast SpaceX met Starlink ook op militaire klanten, waar de gevestigde bedrijven nu veel geld aan verdienen. Beleggers en investeerders hebben hooggespannen verwachtingen; in juli schatten analisten van Morgan Stanley dat Starlink nu al $40 mrd van de totale waarde van $50 mrd van SpaceX uitmaakt. Musk betreedt een sector die het al zwaar heeft. Aanbieders van satelliettelevisie, zoals DirecTV (eigendom van AT&T) en het in Luxemburg gevestigde SES, concurreren met glasvezelnetwerken met zoveel capaciteit dat ze grote evenementen als voetbalwedstrijden naar miljoenen kijkers tegelijk kunnen streamen. En de coronacrisis heeft de cruisevaart en de luchtvaart zwaar getroffen — en dus ook de internetproviders van die sectoren, zoals Inmarsat Global en Intelsat. Communicatie via de ruimte heeft steeds meer terrein verloren aan terrestrische communicatietechnologie. Veertig jaar geleden zorgden satellietverbindingen voor langeafstandstelefoonverbindingen. Vijftien jaar geleden vormden ze de belangrijkste schakel voor Afrika met het World Wide Web. Dat is verleden tijd. Tegenwoordig is een van de meest winstgevende activiteiten het verkopen van overtollige, conventionele breedbandcapaciteit aan wifiproviders. Het laatste slachtoffer daarvan is OneWeb, een Brits bedrijf dat €2,9 mrd ophaalde bij investeerders zoals Airbus en de Softbank Group, met de belofte van ‘internet voor iedereen, overal’. In maart ging OneWeb failliet. 547 km De Starlink-satellieten van Musk hangen op 547 kilometer hoogte, waarmee ze theoretisch snellere verbindingen kunnen leveren dan de snelste glasvezelkabels op de zeebodem. Amerikaanse leger Oprichter Greg Wyler zei daarna dat de satellietbedrijven in de markt van breedbandinternet voor consumenten bij voorbaat kansloos zijn. Volgens hem is het probleem dat de satelliet-aanbieders de ontwikkelingen bij de terrestrische netwerktechnologie niet kunnen bijhouden. SpaceX verdiende tot nu toe zijn geld met het in opdracht lanceren van satellieten, maar voor zijn missie naar Mars heeft Musk meer geld nodig dan SpaceX nu oplevert. Hij is niet de enige die denkt dat het tijdperk van breedband vanuit de ruimte is aangebroken. De kosten daarvan zijn gedaald doordat computers krachtiger zijn geworden, satellieten kleiner en onderdelen en processen steeds meer gestandaardiseerd worden. Daarbij is SpaceX in het voordeel ten opzichte van zijn rivalen, doordat het zelf satellieten kan lanceren.
Deel 2: Een van die rivalen is Project Kuiper, van Amazon-miljardair Jeff Bezos, maar dat moet de eerste testsatelliet nog lanceren. Het Canadese Telesat, dat al 50 jaar bestaat, schakelt nu van traditionele geostationaire satellieten over op LEO-satellieten, om regeringen, luchtvaartmaatschappijen en rederijen te kunnen bedienen. Anders dan SpaceX wil Telesat de consumentenmarkt juist mijden, zolang er geen betaalbare, hoogwaardige grondterminals bestaan. ‘Wij denken dat die er uiteindelijk wel zullen komen, maar dat zal niet op korte termijn zijn’, zegt Dan Goldberg, de ceo van Telesat. ‘Het is een moeilijke markt.’ Andere bedrijven wagen zich niet aan de LEO-satellieten, want ze bieden veel minder megabits per dollar dan geostationaire satellieten. Daardoor zijn ze moeilijk rendabel te maken, zegt Peter Hadinger, chief technical officer van Inmarsat. Een geostationaire satelliet heeft een levensduur van ruim tien jaar, is constant in gebruik en kan op de drukste gebieden van de wereld worden gericht. Een satelliet van SpaceX gaat volgens Hardinger maar een derde van die tijd mee. Musk heeft beloofd dat er een kleine Starlink-ontvanger komt, iets heel anders dan de plompe schotelantennes, die je door een vakman moet laten installeren. Analist Chris Quilty schat dat de Starlink-ontvanger met antenne eerder $2000 dan $1000 zal gaan kosten. ‘De concurrentie met een stuk gebogen metaal van 50 dollar is heel moeilijk te winnen’, zegt hij. ‘Ik zie niet hoe zij wél kostenbarrières kunnen slechten, als dat nog niemand is gelukt.’ Quilty verwacht dat Musk gaat lobbyen voor overheidsopdrachten om met Starlink zo veel mogelijk geld te verdienen. Het Amerikaanse leger, een van de grootste afnemers van satellietcommunicatie, wil de nieuwe LEO-technologie gaan gebruiken omdat die een tactisch voordeel biedt. De huidige geostationaire, grote militaire communicatiesatellieten zijn potentiële sitting ducks: een vijand kan met één welgemikte raket het hele communicatienetwerk platleggen. Maar als er van het enorme Starlink-netwerk een paar satellieten worden uitgeschakeld, zou het communicatiesysteem nog steeds functioneren. In de toekomst moeten de LEO-satellieten onderling direct communiceren met laserstralen, zodat data regelrecht over de polen, oceanen en vijandelijke gebieden kunnen worden gestuurd. Zonder die laserverbinding wordt het voor Starlink moeilijk om de lucratieve markt van internet in vliegtuigen en op schepen te veroveren. Het betekent ook dat SpaceX een wereldomspannend netwerk van grondstations moet opbouwen, maar daaraan zullen China, Rusland en andere grote landen vermoedelijk niet meewerken — om de Verenigde Staten te dwarsbomen en om hun eigen nationale telecommunicatiebedrijven te beschermen. Als Starlink mislukt, is dat niet alleen een klap voor de financiers van SpaceX. ‘Als Starlink een grote teleurstelling wordt’, zegt investeringsconsultant Tim Farrar, ‘dan krijgen we weer een inzinking in de cyclus van investeringen in de ruimtecommunicatie.’fd.nl/futures/1360606/elon-musk-mikt-...
AB @Voda Bedankt voor de door jou op meerdere fora gepubliceerde objectieve info mbt de "strategische" moves die bij veel bedrijven plaatsvinden. In eerste instantie vond ik het sec plaatsen van deze info zonder begeleidend commentaar een beetje pover. Ik ga er meer en meer de "waarde" van inzien omdat jij er juist geen waarde aan hangt maar dat aan de lezer overlaat.
Wat moeten we hiermee op het Tesla topic?
Dat is waar. On topic: Komende woensdag Q3 cijfers (nabeurs), en er is nog geen run op aandelen Tesla zoals in de aanloop naar H1.
En wat denken jullie van de Q3 cijfers woensdag?
Ik verwacht geen vuurwerk, misschien wel iets dalen met goede cijfers. Of onze Musk moet nog met een truc komen ;-)
Quo Vadis ? . Het is stil bij Tesla in Tilburg Ook bij Tesla, dat woensdagavond de derdekwartaalcijfers presenteert, zijn in Nederland de verkopen flink teruggevallen. Maar dat de assemblage in Tilburg nagenoeg stilligt, komt niet alleen voor rekening van corona. (FD)
Elektrische auto's en hybrides opeens brandgevaarlijk: wat is er aan de hand? BMW, Ford en Hyundai roepen in Europa vele tienduizenden elektrische en semi-elektrische auto’s terug vanwege brandgevaar. De accu’s kunnen spontaan in brand vliegen tijdens het opladen of tijdens het rijden. Het brandgevaar van grote krachtige accu’s van elektrische auto’s is al een tijd bekend. Filmpjes van spontaan ontbrandende Tesla’s komen met enige regelmaat op internet. De brandweer waarschuwde eerder voor het gevaar van opladen in parkeergarages vanwege het felle vuur dat ontstaat als een elektrische auto vlam vat. Het risico werd altijd gebagatelliseerd. . Plug-ins Maar nu is het anders. In een paar weken tijd roepen twee automerken - BMW en Ford - plug-in hybrides terug naar de garage en nieuwe worden er voorlopig niet afgeleverd. Het is onduidelijk waardoor de auto’s brandgevaarlijk zijn. Of de accu’s vertonen mankementen, of bij de montage zijn fouten gemaakt, of de software die het laden en ontladen regels is slecht. Het probleem is wijdverspreid. BMW roept liefst twaalf verschillende hybride modellen terug. Hyundai roept de elektrische Kona terug. Hyundai roept in Nederland bijna 8000 Kona’s terug naar de garage. Een software-update van het batterijmanagement moet de problemen oplossen maar mogelijk moeten er ook onderdelen worden vervangen. Wereldwijd zouden sinds vorig jaar 16 Kona’s van Hyundai spontaan in brand zijn gevlogen. Bij plug-in hybrides wordt er veel gevraagd van de kleine accu’s. Vaak moeten ze de eerste 10, 20 kilometers de gehele auto voortstuwen totdat de benzinemotor het overneemt. Als de software dat niet goed regelt kan de accu een opdonder krijgen waarbij eenmaal aan de laadpaal de elektriciteit niet wordt opgeslagen maar wordt omgezet in warmte. Tot de accu zó heet wordt dat er brand ontstaat. Eigenaren van de hybrides van BMW en Ford wordt gevraagd de auto niet meer op te laden met de kabel. Ford voorziet geen snelle oplossing en de eigenaren van de getroffen Kuga-serie krijgen als compensatie een tegoedbon van 500 euro voor benzine. . Hybrides zijn relatief nieuw voor autobedrijven. Toyota is al twintig jaar actief met de techniek, maar veel merken komen pas de laatste jaren met plug-ins om te kunnen voldoen aan Europese milieu-eisen. Er is grote paniek bij de autobouwers die problemen hebben met hun hybrides, want elektrisch en semi-elektrisch rijden is letterlijk van levensbelang. Zonder hybrides en elektrische auto stoten de auto’s gemiddeld te veel CO2 uit en dat wordt streng beboet door de Europese Unie. Om boetes te ontlopen betaalt Fiat bijvoorbeeld miljarden euro's aan Tesla in ruil voor CO2-rechten. Ook Tesla mág auto’s verkopen die uitlaatgassen uitstoten maar de volledig elektrische auto’s rijden schoon. De op papier uitgespaarde CO2 is verhandelbaar. Elon Musk Topman Elon Musk van Tesla kan zich in de handen wrijven want ook Ford vreest te moeten winkelen voor CO2-rechten nu de verkoop van de Ford Kuga hybride stokt vanwege de brandrisico’s. Er waren in Europa al zeven brandincidenten met Kuga’s. Kortsluiting in de accu zou de oorzaak zijn. Dat de batterijcellen zelf niet deugen is niet uit te sluiten. Autofabrikanten kopen die weliswaar gerenommeerde elektronicabedrijven als Samsung en LG, maar ook die firma’s werken zich een slag in rondte om aan de grote vraag te voldoen
Chinese Tesla's komen deze maand al naar Nederland Tesla begint nog deze maand met de export van China naar Europa. Het gaat om de Model 3. Dat is bevestigd door de directie van Tesla’s nieuwe autofabriek, bij Shanghai. Tot nu toe kwamen de in Nederland geleverde modellen uit de fabriek in de VS. Autoredactie/HLN 20-10-20, 15:22 Laatste update: 15:56 De auto's zullen uitgevoerd worden naar meer dan tien landen. De nieuwe fabriek in Shanghai, de eerste van Tesla buiten de Verenigde Staten, was sinds begin dit jaar al operationeel voor leveringen op de Chinese markt. De fabriek in Shanghai heeft Tesla geholpen om het marktaandeel in China te vergroten. Er is capaciteit voor 200.000 auto's per jaar. De verkoop van elektrische auto’s neemt intussen in Europa in een dermate hoog tempo toe, dat Europa China in de nabije toekomst wel eens zou kunnen inhalen, voorspelt het in Londen gevestigde onderzoeksbedrijf Jato Dynamics. Tesla bouwt momenteel ook een fabriek nabij Berlijn, de eerste van de Amerikaanse autoproducent in Europa.www.ad.nl/auto/chinese-tesla-s-komen-...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)