Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom oktober 2020 (aandeel is niet goedkoop, maar spotgoedkoop)
Volgen
De Schimmelkoninck schreef op 15 oktober 2020 15:31 :
....Het beloofde gouden ei wordt op een nul waarde gezet met als gevolg een WPA waarvoor HG zich kapot moet schamen.....
"WPA" moet zijn "VPA".
gisteren vier maal het gemiddeld volume vandaag driemaal? Het schiet al aardig op Waar komt al dat aanbod vandaan? Worden de schoenendozen met B&H geleegd?
Weer wat turbohandel deze middag volgens het IEX overzicht. Ik herken de volumes niet in mijn persoonlijk overzicht. Ik neem daarom aan dat dit toch(!) aankopen zijn. Voer voor speculatie. Long 15-10-2020 Instrument Aanbieder Stoploss Hefboom Bied Laat Spread Koers Volume Tijd Turbo Long BNP 5,1 3,59 1,7 1,75 0,05 1,750 -17,06% 15.000 14:20 Turbo Long BNP 5,5 4,45 1,37 1,42 0,05 1,420 -21,11% 15.000 14:09 Turbo Long BNP 5,8 5,85 1,04 1,09 0,05 1,200 -16,08% 7.000 12:52
OFF-Topic: Fugro doet het "ook niet best" -16,00% vandaag, vanaf kort na 3en. Claimemissie ?
boem! schreef op 15 oktober 2020 15:28 :
Ik heb in het geheel niet het idee, dat HG zich ook maar 1 moment verliest in het mijmeren over een overname laat staan een dirty-exit.
Hij hoeft daar ook helemaal niet aan te denken indien de ambitie met A&E wordt waargemaakt en hij geeft zeker na het LEZEN van het transscript aan daar alle vertrouwen in te hebben.
Hij geeft aan vol op stoom te liggen en de revenuen die daaruit voortvloeien stijgen ver uit boven wat de markt nu bij een commerciele overname zou willen betalen gezien de risico's die aan dit traject kleven.
Vertrouwen in de koers van het bedrijf lees ik wel terug. Maar 'vol op stoom' toch niet. HD-maps: disappointing. Automotive: 2021 wordt beter dan 2020, maar niet zo goed als 2019. Klinkt toch meer alsof het scenario van de CMD zo'n 2/3 jaar opschuift.
De "realist" plaatst het volgende: bron FD (overigens EV take-rate TT 100% volgens Goddijn) 15:46 Gerben van der Marel AUTO Hybrides van Ford, BMW en Mini blijken brandgevaarlijk Foto: Felipe Trueba/EPA In het kort Uitrol van elektrische voertuigen in Europa kampt met tegenslagen.Modellen van Ford, BMW en Mini blijken brandgevaarlijk.Voor de problemen met de SUV Kuga heeft Ford nog geen oplossing. De introductie van elektrische voertuigen op de Europese markt verloopt niet zonder problemen. De Amerikaanse autofabrikant Ford haalt in Europa alle plug-in hybride voertuigen van het model Kuga terug naar de garage. Problemen met de batterij van de SUV kunnen leiden tot brand in de auto. Ook BMW en dochterbedrijf Mini blijken vergelijkbare problemen te hebben met de batterijen. De problemen met stekkerauto's komen op een ongelukkig moment. In autoland Duitsland maakt de verkoop van volledig elektrische en hybride auto's een inhaalslag. Fabrikanten staan onder druk van klimaatregels uit Brussel om hun nieuwe vloot schoner te maken. De Duitse overheid heeft de aankoopsubsidies eerder dit jaar flink opgevoerd. Inmiddels is één op de zes verkochte nieuwe auto's (deels) elektrisch. De problemen bij fabrikanten kunnen kopers afschrikken. Bij het Duitse BMW gaat het wereldwijd om 26.700 auto’s, bevestigt een woordvoerder. Ook de hybride Countryman van dochteronderneming Mini wordt getroffen. Dat is de eerste plug-in hybride die door VDL Nedcar is gebouwd in Born. Dat is pijnlijk omdat donderdag ook bekend werd dat BMW in 2023 helemaal stopt met VDL Nedcar in Born. De Duitsers willen de productie van de wagens in de eigen fabrieken onderbrengen. Aziatische leveranciers Bij Ford en BMW wordt nog eens duidelijk hoe afhankelijk fabrikanten in Europa zijn van Aziatische leveranciers voor hun accucellen. Bij BMW wordt een reeks modellen geraakt. Bij Ford gaat het alleen om de Kuga. Ford heeft al langer tegenslagen met deze hybride SUV. Het voertuig blijkt zelfs in brand te kunnen vliegen als het is geparkeerd. In enkele gevallen hebben de voertuigen daadwerkelijk vlam gevat. Ford heeft Kuga-bezitters opgeroepen alleen met de verbrandingsmotor te rijden en de auto niet meer te op te laden bij openbare oplaadstations en een wallbox. Meer dan 33.000 auto’s worden teruggehaald naar de garage. Ford heeft de verkoop van de Kuga stilgelegd. BMW heeft eveneens problemen met de batterijen. Vanwege het gevaar van oververhitting kunnen de accucellen vlam vatten. Samsung SDI Volgens de Duitse media kopen zowel Ford als BMW een groot deel van hun accucellen bij het Koreaanse Samsung SDI dat de productie van een nieuwe fabriek in Hongarije recent flink heeft opgevoerd. BMW heeft gezegd dat het gevaar van oververhitting slechts een klein deel van de vloot betreft. Het bedrijf schrijft de problemen toe aan vervuiling in de productie van accucellen bij een leverancier. Wie de accucellen heeft geleverd wil een Nederlandse woordvoerder van de Duitse autofabrikant niet zeggen. Zeventien Mini's In Nederland gaat het wat BMW betreft in totaal om 448 plug-in hybrides die terug moeten naar de dealer om gecontroleerd te worden, zegt de woordvoerder. Dat zijn zeventien Countryman-modellen van Mini, de rest is BMW. De problemen bij Ford lijken groter. De Kuga had net zijn debuut gemaakt op de weg. Totdat de auto's kunnen worden gerepareerd, ontvangen de klanten nu als goedmaker benzinetegoedbonnen. Ford, dat in Duitsland in omzet en aantal werknemers gemeten de een na grootste Amerikaanse onderneming is, kan niet zeggen hoe lang de reparatie en stop op de levering duurt omdat een oplossing nog niet voorhanden zou zijn. BMW en Ford zijn niet de enige autobedrijven die met problemen kampen. Concurrent Volkswagen had hardnekkige softwareproblemen met de ID.3 die sinds kort op de markt is. VW-dochter Audi moest de productie van zijn e-tron tijdelijk stopzetten, omdat de leverancier LG niet in staat was om voldoende batterijen te produceren. Ook autofabrikant Daimler heeft te maken met kwaliteitsproblemen met zijn hybrides van Mercedes.
PS de brandweer beschikt over speciale containers, waarin ze brandende Tesla's laten uitbranden , want zo'n vuurtje is niet op een normale manier te blussen.......
moneymaker_BX schreef op 15 oktober 2020 14:05 :
Kan iemand mij aan een telnr helpen van hoofdkantoor in Amsterdam en dan heb ik het niet over de klantenservice
En jij hebt in het verleden al tig keer gebeld, en je hebt het nummer nog steeds niet??? Rarararara......:))
NewKidInTown schreef op 15 oktober 2020 15:51 :
OFF-Topic: Fugro doet het "ook niet best" -16,00% vandaag, vanaf kort na 3en.
Claimemissie ?
Hé Kid, Nog steeds TT op mijn lijstje, maar na de cijfers en vooral de outlook en CC niet erg enthousiast. Ze laten vooral weten: Op korte termijn hoeft u niets te verwachten. Nou dan leg ik mijn aankooplimiet ook weer iets lager. Nu op 5.30. Gaan we daar komen? Ik sluit het niet uit. Want wat gaat TT doen als de markten eens serieus corrigeren? Dit is nog maar één slechte beursdag, maar ik verwacht, door alle omstandigheden die ik al eens heb gedeeld, op zijn minst een correctie van 15-20%. Harold &co doen er werkelijk alles aan om de koers nog verder de put in te helpen. Helaas voor de LT ers, maar ik blijf op het vinkentouw en hap een stuk lager wel toe.
lucky14 schreef op 15 oktober 2020 16:28 :
[...]
Hé Kid,
Nog steeds TT op mijn lijstje, maar na de cijfers en vooral de outlook en CC niet erg enthousiast. Ze laten vooral weten: Op korte termijn hoeft u niets te verwachten. Nou dan leg ik mijn aankooplimiet ook weer iets lager. Nu op 5.30. Gaan we daar komen? Ik sluit het niet uit. Want wat gaat TT doen als de markten eens serieus corrigeren? Dit is nog maar één slechte beursdag, maar ik verwacht, door alle omstandigheden die ik al eens heb gedeeld, op zijn minst een correctie van 15-20%. Harold &co doen er werkelijk alles aan om de koers nog verder de put in te helpen. Helaas voor de LT ers, maar ik blijf op het vinkentouw en hap een stuk lager wel toe.
Verstandig. Ik hoop dat ik met 5.81 niet te hoog zit, maar koop dan eventueel net onder de 5 nog bij.
Op korte termijn niets te verwachten...... Maar weerhoudt de believers, diehards en LT-schoenendoosbeleggers er niet van om in de aanloop naar de jaarcijfers 2020 in februari weer de bazuinen uit hun foedraal te halen en vals te toeteren met koersverwachtingen die de huidige koers doen verbleken.lucky14 schreef op 15 oktober 2020 16:28 :
[...]
Hé Kid,
Nog steeds TT op mijn lijstje, maar na de cijfers en vooral de outlook en CC niet erg enthousiast. Ze laten vooral weten:
Op korte termijn hoeft u niets te verwachten. Nou dan leg ik mijn aankooplimiet ook weer iets lager. Nu op 5.30. Gaan we daar komen? Ik sluit het niet uit. Want wat gaat TT doen als de markten eens serieus corrigeren? Dit is nog maar één slechte beursdag, maar ik verwacht, door alle omstandigheden die ik al eens heb gedeeld, op zijn minst een correctie van 15-20%. Harold &co doen er werkelijk alles aan om de koers nog verder de put in te helpen. Helaas voor de LT ers, maar ik blijf op het vinkentouw en hap een stuk lager wel toe.
win some... schreef op 15 oktober 2020 15:54 :
[...]
Vertrouwen in de koers van het bedrijf lees ik wel terug. Maar 'vol op stoom' toch niet. HD-maps: disappointing. Automotive: 2021 wordt beter dan 2020, maar niet zo goed als 2019. Klinkt toch meer alsof het scenario van de CMD zo'n 2/3 jaar opschuift.
Weet wel wat je hiermee zegt het 2 a 3 jaar opschuiven met als ijkpunt 2021 laat A&E een omzet realiseren van 495 mio niet in 2021 maar pas in 2023-2024. Ik verwacht in 2021 een omzet van A&E van minimaal 485 mio. Enterprise 175 mio met een operationele omzet bij Automotive van 345 mio( 90% van 381 uit 2019) wat een IFRS omzet oplevert van 310 mio. Men heeft wel flink ingeleverd maar de afgegeven outlook voor de CAGR was te laag vastgesteld waardoor de oude targets zonder Corona met twee vingers in de neus gehaald zouden worden.
Zijn (al) uw verwachtingen m.b.t. TT de afgelopen jaren uitgekomen? Ik heb namelijk de indruk van.......boem! schreef op 15 oktober 2020 17:03 :
[...]
Weet wel wat je hiermee zegt het 2 a 3 jaar opschuiven met als ijkpunt 2021 laat A&E een omzet realiseren van 495 mio niet in 2021 maar pas in 2023-2024.
Ik verwacht in 2021 een omzet van A&E van minimaal 485 mio.
Enterprise 175 mio met een operationele omzet bij Automotive van 345 mio( 90% van 381 uit 2019) wat een IFRS omzet oplevert van 310 mio.
Men heeft wel flink ingeleverd maar de afgegeven outlook voor de CAGR was te laag vastgesteld waardoor de oude targets zonder Corona met twee vingers in de neus gehaald zouden worden.
Het blaadje waar het opstond opgegeten uit pure frustratie. omdat koersdoelen van € 17,50 plus voorheen en € 11,75 op Q3 cijferdag 15 okt niet gehaald worden. Wat kan je dan anders doen dan laten blijken dat je een grote jongen bent in de beleggingswereld terwijl je al jaren tegen dood geld aan kijkt omdat je de heer Goddijn bewonderd en afgunstig bent op het zakelijke- en privé financieel succes van deze CEO. Dus ga je met veel bravour en aandacht vragend zeggen dat je gaat bellen en dat dat "ze" je naam kennen. btw Herkent u dat? Dat ze je naam kennen? help desk ticketing system, wat zo beetje elk bedrijf heeft.POSTNLTT schreef op 15 oktober 2020 16:23 :
[...]
En jij hebt in het verleden al tig keer gebeld, en je hebt het nummer nog steeds niet??? Rarararara......:))
Harold, ik vind het grote schande hoe je gisteren twijfelachtig hebt gecommuniceerd en totaal maar dan ook totaal niets onderneemt om aandeelhouderswaarde te creëren!!! Van €7,49 ( plus 7%) in de ochtend naar een koers van €6,34 vandaag is ongehoord, ongekend, verwerpelijk! UBS, ING positief, Uber even nabeurs positief berichten om daarna te zwijgen en twijfelachtig te communiceren! Als je op een dirty aanstuurt verlos ons dan morgen van dit vervloekte aandeel en bied €12,- om het verlies van de trouwe (long) beleggers te verzachten. Genoeg is genoeg Harold!
Vive tu vida positivamente schreef op 15 oktober 2020 17:44 :
Harold, ik vind het grote schande hoe je gisteren twijfelachtig hebt gecommuniceerd en totaal maar dan ook totaal niets onderneemt om aandeelhouderswaarde te creëren!!!
Van €7,49 ( plus 7%) in de ochtend naar een koers van €6,34 vandaag is ongehoord, ongekend, verwerpelijk!
UBS, ING positief, Uber even nabeurs positief berichten om daarna te zwijgen en twijfelachtig te communiceren!
Als je op een dirty aanstuurt verlos ons dan morgen van dit vervloekte aandeel en bied €12,- om het verlies van de trouwe (long) beleggers te verzachten.
Genoeg is genoeg Harold!
Harold lacht zich echt suf als ie dit leest.
bikkelharde winst schreef op 15 oktober 2020 17:50 :
[...]
Harold lacht zich echt suf als ie dit leest.
Dan heeft hij het in ieder geval gelezen!!
Iemand nieuws gezien? Turbo long loopt ineens 6% op... edit: en alweer de helft terug
boem! schreef op 15 oktober 2020 17:03 :
[...]
Weet wel wat je hiermee zegt het 2 a 3 jaar opschuiven met als ijkpunt 2021 laat A&E een omzet realiseren van 495 mio niet in 2021 maar pas in 2023-2024.
Ik verwacht in 2021 een omzet van A&E van minimaal 485 mio.
Enterprise 175 mio met een operationele omzet bij Automotive van 345 mio( 90% van 381 uit 2019) wat een IFRS omzet oplevert van 310 mio.
Men heeft wel flink ingeleverd maar de afgegeven outlook voor de CAGR was te laag vastgesteld waardoor de oude targets zonder Corona met twee vingers in de neus gehaald zouden worden.
2019 operational revenue was 381 mio, 2019 IFRS-omzet was 266 mio, Deferred Automotive nam dus toe met 115 mio. Bij een operational revenue van 345 mio, lijkt me 310 mio IFRS omzet wat aan de hoge kant. Dit zou immers impliceren dat deferred Automotive met slechts 35 mio toeneemt. Zelf in het 'slechte' jaar 2020 zitten we YTD al op 25 mio toename bij deferred Autmotive, terwijl het beste kwartaal qua operational revenue nog moet komen.
Meer dan driemaal! Volume 1144,081 Average Vol. (3m)326,665 1-Year Change - 34.46% Wereldbelegger schreef op 15 oktober 2020 15:38 :
gisteren vier maal het gemiddeld volume
vandaag driemaal? Het schiet al aardig op
Waar komt al dat aanbod vandaan?
Worden de schoenendozen met B&H geleegd?
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)