Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,700 19 apr 2024 17:35
  • -0,280 (-4,68%) Dagrange 5,700 - 5,925
  • 569.243 Gem. (3M) 307,3K

TomTom oktober 2020 (aandeel is niet goedkoop, maar spotgoedkoop)

2.074 Posts
Pagina: «« 1 ... 38 39 40 41 42 ... 104 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Halte 13 oktober 2020 22:00
    Uber zit met haar Europese Hoofdkantoor met daar ook gevestigd diverse ontwikkelteams , met tegen de 1000 fte dik in het Amsterdamse. Pal langs de Ring Zuid wordt momenteel ter hoogte van het Olympisch Stadion letterijk een nieuw hoofdkantoor voor Uber uit de grond gestampt waar Uber maar liefst 36.000m2 van de 49.000m2 gaat huren om straks alle Uber medewerkers in Amsterdam op een locatie te hebben. Tomtom en Uber zijn wat dat betreft ook een logische combinatie die hopelijk in de toekomst tot nog meer samenwerking gaat leiden. Daarnaast is er volgens mij ook nog een behoorlijke overnamekas bij Uber dus wie weet als Harold over enkele jaren gaat stoppen is hij misschien wel genegen om de toko aan Uber te verkopen dat immers qua activiteiten veel raakvlak heeft met de ambities van Tomtom en dan vooral ook op het gebied van autonoom rijden.
  2. forum rang 4 H. Berkhof 13 oktober 2020 22:07
    quote:

    Ketelbinkie02 schreef op 13 oktober 2020 20:21:

    [...]
    Morgen verwacht ik toch beter dan verwachte cijfers en vooruitzichten, jammer dat ik gezien de rare handel in het orderboek wat meer heb moeten inbinden met mijn posities bij TT.
    Misschien toch beter om in het vervolg niet meteen het achterste van je tong te laten zien dan hoef je later ook niet in te binden. :-))
  3. forum rang 4 Ketelbinkie02 13 oktober 2020 22:20
    quote:

    Ikkenietweten schreef op 13 oktober 2020 22:07:

    [...]

    Misschien toch beter om in het vervolg niet meteen het achterste van je tong te laten zien dan hoef je later ook niet in te binden. :-))
    Liever inbinden dan door gaan als een kip zonder kop het orderboek en wat hier rondhangt is allemaal op zeer kort gebaseerd, dus ik ben dan zeer op mijn hoede.
  4. forum rang 7 sniklaas 13 oktober 2020 23:33
    quote:

    boem! schreef op 13 oktober 2020 10:42:

    [...]

    Op speciaal verzoek van @sniklaas.

    Martin, samengevat zijn jouw eerdere beweringen dat de cash uitkering de GAK van jouw resterende positie met €3,20 heeft verlaagd als onjuist beschouwen.

    en hetzelfde, een onjuiste bewering van jouw zijde is van toepassing voor jouw bewering dat het resultaat in 2019 €4,70 per aandeel betreft, in werkelijkheid €1,04 per aandeel..

    en het betreft enkel het resultaat voor @TOM2 voor 2019, het effect van de 'asset for cash' actie op het meerjarig resultaat op de positie is natuurlijk zoals eerder door mij vermeld voor iedereen verschillend..

    Ik ga ervan uit dat deze discussie aangaande het effect van de €3,20 'asset for cash' uitkering nu definitief stopt of jij Martin moet nog de behoefte hebben om te melden dat jouw eerdere berekeningen onjuist zijn en niet gebaseerd op de werkelijkheid.
  5. forum rang 7 sniklaas 13 oktober 2020 23:34
    Morgen de cijfers, naar ik verwacht zullen die redelijk zijn gezien het herstel van de autoverkopen, Consumer wordt naar ik verwacht een ander verhaal en zou het toejuichen wanneer ASAP afscheid genomen wordt van het hardware deel van deze tak van sport; stekker eruit en voorraden, verplichtingen en kosten sociaal plan nemen.
  6. forum rang 6 boem! 13 oktober 2020 23:38
    quote:

    DerksVisie schreef op 13 oktober 2020 21:36:

    Dit nieuwsbericht van vandaag laat wederom zien dat TomTom het toch echt zelfstandig gaat proberen. En niet zoals zovelen hier geloven dat er een dirty exit komt. Maar tegelijkertijd laat dit bericht ook zien dat ze wel degelijk proberen ieder stuk goed nieuws te delen. Helaas hebben we nog niks gehoord van de samenwerking met Apple dus ik vrees het ergste.

    Voor de lange termijn beleggers is dit in principe de meest winstgevende strategie. Mits TomTom het waar kan maken.
    Indien je de hoeveelheid goede nieuwsberichten afzet tegen het "gevaar" dat Apple onverhooopt stopt met het afnemen van alle diensten bij TT kan je maar tot 1 conclusie komen dat het met de nieuwsvoorziening vanuit TT wel snor zit.

    Zelfs in het voor mij hoogst onwaarschijnlijke geval dat Apple besluit geen diensten meer af te nemen bij TT(bij wie dan wel, of gaan zij alle global info zelfstandig verzamelen) is NIET de hoeveelheid goed nieuws maar de uitwerking daarvan op de cijfers van belang.

    Hoeveel goed nieuws wil je nog meer ontvangen.

    TT is nu aan zet om via de 3q cijfers aan te tonen dat zij wel degelijk kans maken om de tijdens de CMD gepresenteerde strategie waar te maken.

    Met deze in 2de helft aangekondigde strategie waarbij een omzet van A&E in 2020 werd voorzien van 450 mio met aan haar zijde een cashcow rijk Consumer heeft door de uitbraak van Corona veel te verduren gehad.

    Door sluiting van autofabrieken heeft TT in het 1ste helft van het jaar 80 mio omzet misgelopen terwijl voor het derde kwartaal daar nog eens 20-30 mio bijkomt.
    Vanuit het principe , dat de vrijval uit deferred een steeds groter gedeelte uitmaakt van de te rapporteren omzet zie je deze enorme val in werkelijke productie omzet niet terug in de gerapporteerde omzet .
    Zelfs met een 25% mindere productieomzet in Automotive(330 vs 440 mio) zal de gecombineerde omzet van A&E zelfs de zeer voorzichtig bepaalde omzet ad 450 mio vanuit het getoonde vergezicht kunnen overtreffen.

    Voor mij ligt het voor de hand dat TT haar outlook van 495 mio voor A&E naar boven bijstelt maar daar zullen zij mee wachten tot de outlook 2021 bij de presentatie van de jaarrekening.

    Er zijn twee zaken die opgehelderd moeten worden door TT.

    Wat is de konsekwentie van de implosie bij Consumer.
    Wat blijft erover van Consumer als cash-cow en hoelang nog.
    Maar daarnaast wat zijn de permanente gevolgen van Covid19 op A&E ;dat het grote schade heeft veroorzaakt in 2020 met minimaal 110 mio is nu wel bij iedereen bekend maar wat zijn de gevolgen voor met name Automotive op de langere termijn.

    Op basis van de uitspraken gedaan door HG dat 2020 financieel een rampjaar is voor TT maar dat hij denkt sterker uit deze crisis te komen laat mij geloven dat Automotive een productieomzet moet kunnen halen van 530 mio in 2021.(vs 2019 381mio).

  7. forum rang 6 boem! 14 oktober 2020 00:44
    quote:

    sniklaas schreef op 13 oktober 2020 23:33:

    [...]Martin, samengevat zijn jouw eerdere beweringen dat de cash uitkering de GAK van jouw resterende positie met €3,20 heeft verlaagd als onjuist beschouwen.

    en hetzelfde, een onjuiste bewering van jouw zijde is van toepassing voor jouw bewering dat het resultaat in 2019 €4,70 per aandeel betreft, in werkelijkheid €1,04 per aandeel..

    en het betreft enkel het resultaat voor @TOM2 voor 2019, het effect van de 'asset for cash' actie op het meerjarig resultaat op de positie is natuurlijk zoals eerder door mij vermeld voor iedereen verschillend..

    Ik ga ervan uit dat deze discussie aangaande het effect van de €3,20 'asset for cash' uitkering nu definitief stopt of jij Martin moet nog de behoefte hebben om te melden dat jouw eerdere berekeningen onjuist zijn en niet gebaseerd op de werkelijkheid.
    [Modbreak IEX: Aangepast, gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen.]

    Ik zal dat met 3 voorbeelden trachten te verduidelijken.
    1. dividend bij vastgoedbedrijven
    2. risico bij CFD vanwege de lage automatische uitstopprijs.
    3. het al dan niet vermelden van de ontvangen kapitaaluitkering.

    ad1 : Op mijn opmerking dat dividend bij vastgoedbedrijven geheel anders moet worden uitgelegd dan bij overige ondernemingen krijg ik de wind van voren de ongemakkelijke discissie die daarop volgt laat ik graag voor wat het is.
    ad2 : zelfde verhaal mijn waarschuwende opmerking bij de zeer goede resultaten door @sniklaas behaald met CFD producten dat deze producten zich niet lenen voor Piet Particulier vanwege het grote verlies bij een relatief korte terugval in prijs is een zelfde lot beschoren.
    Hoezo automatische sluiting, er werd zelfs met CFD-olie gesuggereerd dat er een soort middeling plaats kon vinden. Deze discussie bereikte een punt ver boven het kookpunt waarbij allerlei niets ter zake en volledig uit de lucht gegrepen persoonlijke insinuaties werden geplaatsd.
    ad3 : ook deze aan @wies ter correctie dienende opmerking ter aanvulling op zijn met TT behaalde rendement wordt door @sniklaas weer aangegegrepen om weer los te gaam op mijn persoon.
    Hij heeft geen 3,20 euro ontvangen en dat wordt veroorzaakt door de ruil tussen kapitaal en onlevering van aandelen. Hoe kan er iemand op deze aarde rondlopen die denkt er ook maar iets van te hebben gezien was zijn wanhopige en door velen gesteunde opmerking.
    Ik moest maar eens nader uitleggen wat de financiele konsekwenties voor mij zijn geweest in 2019.

    Dat doe ik met als vertrekpunt de koers per 1 januari waaruit blijkt dat er wel degelijk een klein positief resultaat is behaald met een positie die start op 1 jan en er verder geen mutaties worden doorgevoerd.

    Waarom ik @sniklaas nu betitel als iemand met een enome betonnen plaat voor zijn kop komt voort uit de reactie die hij daarop geeft.

    Dat die plaat al lange tijd aanwezig is is voor mij geen nieuws hij bindt op ad1 en ad2 in en verkondigt nu zelf exact datgene wat ik hem als waarschuwende opmerking heb toevertrouwd maar daar is hij zich waarschijnlijk niet zo bewust van.

    In het 3de geval ligt het vele malen makkelijker en doordat het zo makkelijk valt af te vinken en ook voor iedere technisch minder geschoolde goed te volgen is.

    Hij stelt dat hij per saldo niets heeft ontvangen.
    Ik spreek van een kapitaalteruggave die mijn GAK terugbrengt met 3,20 euro.
    HIj stelt voor om daar het bewijs van te leveren door aan te geven wat het resultaat dan wel zou zijn bij mij in 2019.
    Dat hij zelf niet in staat is de rekensom te maken die voor een gemiddelde leerling uit groep 8 van het basisonderwijs gesneden koek is laat ik even voor wat het is.

    Het is met name zijn reactie op deze door mij uitgevoerde rekenexercitie die mij zorgen baart.

    Nu gaat het niet meer om de invloed die 3,20 euro kapitaaluitgave heeft gehad op het rendement van iedere belegger in TT.

    Nu komt hij weer aan met het door mij feitelijk behaalde resultaat in twijfel te trekken door te suggereren dat ik een GAK koers zou hebben gelijk aan de koers per 1 jan 2019.

    Ik loop geenszins weg voor discussies maar om met iemand de discussie aan te gaan die telkenmale aantoont die betonnen plaat voor zijn hoofd te hebben en die bij gebrek aan argumenten snel uitwijkt naar beledigend bedoelde opmerkingen gaat zelfs mij te ver.

    Ik snap dat bij oplopende spanningen veroorzaakt door onzekere tijden de reacties soms wat te persoonlijk kunnen worden en daarvoor kan ik begrip opbrengen maar wat jij bij herhaling laat zijn is voor mij reden jou niet meer lastig te vallen met goed bedoelde opmerkingen en waarbij ik me zeker zal onthouden om jou nog te voorzien van inhoudelijk commentaar op jouw commentaar.

  8. forum rang 7 sniklaas 14 oktober 2020 01:02
    quote:

    boem! schreef op 14 oktober 2020 00:44:

    [...]

    Men heeft het hier op het forum veel over mensen die uit hun nek lullen, super negatief zijn en op de man trachten te spelen.

    Al deze zaken gaan zeker op voor @sniklaas met daarnaast niet onbelangrijk te vermelden dat hii gezegend is met een enorme betonnen plaat voor zijn kop.

    Ik zal dat met 3 voorbeelden trachten te verduidelijken.
    1. dividend bij vastgoedbedrijven
    2. risico bij CFD vanwege de lage automatische uitstopprijs.
    3. het al dan niet vermelden van de ontvangen kapitaaluitkering.

    ad1 : Op mijn opmerking dat dividend bij vastgoedbedrijven geheel anders moet worden uitgelegd dan bij overige ondernemingen krijg ik de wind van voren de ongemakkelijke discissie die daarop volgt laat ik graag voor wat het is.
    ad2 : zelfde verhaal mijn waarschuwende opmerking bij de zeer goede resultaten door @sniklaas behaald met CFD producten dat deze producten zich niet lenen voor Piet Particulier vanwege het grote verlies bij een relatief korte terugval in prijs is een zelfde lot beschoren.
    Hoezo automatische sluiting, er werd zelfs met CFD-olie gesuggereerd dat er een soort middeling plaats kon vinden. Deze discussie bereikte een punt ver boven het kookpunt waarbij allerlei niets ter zake en volledig uit de lucht gegrepen persoonlijke insinuaties werden geplaatsd.
    ad3 : ook deze aan @wies ter correctie dienende opmerking ter aanvulling op zijn met TT behaalde rendement wordt door @sniklaas weer aangegegrepen om weer los te gaam op mijn persoon.
    Hij heeft geen 3,20 euro ontvangen en dat wordt veroorzaakt door de ruil tussen kapitaal en onlevering van aandelen. Hoe kan er iemand op deze aarde rondlopen die denkt er ook maar iets van te hebben gezien was zijn wanhopige en door velen gesteunde opmerking.
    Ik moest maar eens nader uitleggen wat de financiele konsekwenties voor mij zijn geweest in 2019.

    Dat doe ik met als vertrekpunt de koers per 1 januari waaruit blijkt dat er wel degelijk een klein positief resultaat is behaald met een positie die start op 1 jan en er verder geen mutaties worden doorgevoerd.

    Waarom ik @sniklaas nu betitel als iemand met een enome betonnen plaat voor zijn kop komt voort uit de reactie die hij daarop geeft.

    Dat die plaat al lange tijd aanwezig is is voor mij geen nieuws hij bindt op ad1 en ad2 in en verkondigt nu zelf exact datgene wat ik hem als waarschuwende opmerking heb toevertrouwd maar daar is hij zich waarschijnlijk niet zo bewust van.

    In het 3de geval ligt het vele malen makkelijker en doordat het zo makkelijk valt af te vinken en ook voor iedere technisch minder geschoolde goed te volgen is.

    Hij stelt dat hij per saldo niets heeft ontvangen.
    Ik spreek van een kapitaalteruggave die mijn GAK terugbrengt met 3,20 euro.
    HIj stelt voor om daar het bewijs van te leveren door aan te geven wat het resultaat dan wel zou zijn bij mij in 2019.
    Dat hij zelf niet in staat is de rekensom te maken die voor een gemiddelde leerling uit groep 8 van het basisonderwijs gesneden koek is laat ik even voor wat het is.

    Het is met name zijn reactie op deze door mij uitgevoerde rekenexercitie die mij zorgen baart.

    Nu gaat het niet meer om de invloed die 3,20 euro kapitaaluitgave heeft gehad op het rendement van iedere belegger in TT.

    Nu komt hij weer aan met het door mij feitelijk behaalde resultaat in twijfel te trekken door te suggereren dat ik een GAK koers zou hebben gelijk aan de koers per 1 jan 2019.

    Ik loop geenszins weg voor discussies maar om met iemand de discussie aan te gaan die telkenmale aantoont die betonnen plaat voor zijn hoofd te hebben en die bij gebrek aan argumenten snel uitwijkt naar beledigend bedoelde opmerkingen gaat zelfs mij te ver.

    Ik snap dat bij oplopende spanningen veroorzaakt door onzekere tijden de reacties soms wat te persoonlijk kunnen worden en daarvoor kan ik begrip opbrengen maar wat jij bij herhaling laat zijn is voor mij reden jou niet meer lastig te vallen met goed bedoelde opmerkingen en waarbij ik me zeker zal onthouden om jou nog te voorzien van inhoudelijk commentaar op jouw commentaar.
    NOK NOK NOK wat een schandalige reactie en een groot brevet van onvermogen, IEX forum onwaardig..
  9. forum rang 7 ketchup 14 oktober 2020 06:19
    wat een gigantische ge-oh
    heb het al eerder gezegd , je kan niet in een ander zijn porto kijken, want je weet niet wat voor akties hij of zij heeft genomen

    wat je wel kan zien is de performance van het bedrijf waar je in hebt geïnvesteerd en als je puur naar de performance van TT kijkt de laatste 5 jaar en dat is best een lange periode, waar beurzen zijn ontploft

    dan zie je dat TT als bedrijf aan de beurs voor 2.8 miljard euro noteerde met een bright future in een zeer gevraagde sector, en dat het vandaag aan 925 mio noteert , na een kapitaaluitkering van 750 mio met nog steeds dezelfde bright future in een gevraagde sector en het dus voor haar investeerders in 5 jaar 1.125 miljard verdampt heeft aan beurswaarde
    en dat is de keiharde realiteit, vergelijk dat met HERE gekocht door BAD voor 2.8 miljard euro en vandaag de dag weten ze nog steeds nieuwe investeerders naar zich toe te trekken basis die waarde

    neem dan ook Fleetmatics een bedrijf zeker te vergelijken met Telematics , verkocht basis 2.4 miljard $ ( of wel ca 2 miljard euro ) en Telematics bracht 950 mio op

    dus als lange termijn aandeelhouder/investeerder in TT voor de laatste 5 jaar is dit gewoon een wanprestatie en onbegrijpelijk dat het Management dan toch nog zo genereus uit de bonuspool vreet.

    zo, dat denk ik erover
    verder is het nu vooruit kijken en ik ben uiterst optimistisch dat ik veel geld ga verdienen aan mijn heropgebouwde positie en alhoewel ik boven de markt Long zit @ 7.50 euro gemiddeld ( all cost adjusted) ga ik ervan uit 4 @ 5 euro winst te maken binnen 2 jaar

    voor vandaag hoop ik op een koers in de 7 , zie mijn prognostiek van 7.3750 euro
    mochten we om wat voor reden ook onderuit komen, koop ik me verder in

    zo even na 8 uur de eerste reacties uit de markt afwachten
    succes
  10. forum rang 5 nr36 14 oktober 2020 07:05
    THIRD QUARTER 2020 RESULTS

    TomTom achieves 20% quarter on quarter revenue growth
    TOMTOM’S CHIEF EXECUTIVE OFFICER, HAROLD GODDIJN
    "Market conditions continue to improve and we are pleased that our Automotive business shows robust sequential operational revenue growth.

    Deal activity was strong despite COVID-19. We are especially excited to announce a multi-year expansion and extension of our Uber contract, supplying both maps and traffic. Uber will also become a map editing partner, deepening our relationship and enhancing our mapping ecosystem.

    Research and development remain a priority, with further developments to our mapmaking platform, connected navigation product and our Maps APIs, laying the foundations for future success."
    OPERATIONAL SUMMARY
    A multi-year contract extension to provide maps, traffic and Maps APIs to Uber
    A new global deal to provide maps, navigation and traffic to Maserati
    A new product launch, RoadCheck, allowing for safer activation of automated driving functions
    FINANCIAL SUMMARY THIRD QUARTER 2020
    Compared with Q2 '20
    Group revenue increased by 20% (Q2 '20: €124 million)
    Location Technology increased by 13% (Q2 '20: €94 million)
    Automotive operational revenue increased by 24% to €59 million (Q2 '20: €48 million)
    Free cash flow is an outflow of €20 million (Q2 '20: outflow of €54 million)
    Compared with Q3 '19
    Group revenue decreased by 10% (Q3 '19: €164 million)
    Location Technology increased by 9% (Q3 '19: €97 million)
    Automotive operational revenue decreased by 33% to €59 million (Q3 '19: €88 million)
    Free cash flow is an outflow of €20 million (Q3 '19: inflow of €23 million)
    Net cash of €346 million (Q3 '19: €393 million)
    KEY FIGURES
    (€ in millions)
    Q3 '20
    Q2 '20
    q.o.q change
    Q3 '19
    y.o.y. change
    YTD '20
    YTD '19
    y.o.y. change
    Location Technology
    105.6
    93.8
    13
    %
    96.5
    9
    %
    290.7
    315.6
    -8
    %
    Consumer
    42.3
    29.9
    41
    %
    67.7
    -38
    %
    112.1
    228.9
    -51
    %
    Revenue
    147.9
    123.7
    20
    %
    164.2
    -10
    %
    402.8
    544.5
    -26
    %
    Gross profit
    112.0
    105.8
    6
    %
    127.9
    -12
    %
    320.3
    391.2
    -18
    %
    Gross margin
    76
    %
    86
    %

    78
    %

    80
    %
    72
    %

    EBITDA
    3.9
    7.3

    15.9

    5.7
    65.6

    EBITDA margin
    3
    %
    6
    %

    10
    %

    1
    %
    12
    %

    Net result1
    -67.0
    -62.0

    -43.4

    -191.7
    701.8

    Free cash flow (FCF)
    -20.0
    -54.0

    22.7

    -60.3
    18.2

    FCF as a % of revenue
    -14
    %
    -44
    %

    14
    %

    -15
    %
    3
    %

    1 All figures presented in the table above relate to continuing operations, except for the YTD'19 Net result.
    TOMTOM’S CHIEF FINANCIAL OFFICER, TACO TITULAER
    "Sequential operational improvements in car production translated into 24% quarter on quarter revenue growth in Automotive. For Q4, we expect that Automotive operational revenue continues to show strong sequential growth. Full year reported revenue for the Group is expected to be around €530 million.

    The start of new car lines in Automotive reduced gross margin this quarter. But we expect our gross margin for the full year to be around 80%.

    Free cash flow in the quarter was in line with expectations. Seasonal customer receipts, combined with further improvements in Automotive operational revenue, will lead to positive free cash flow in Q4 '20 of around €30 million.

    Although there have been notable sales improvements in recent months, we feel that the economic circumstances remain too uncertain to resume our share buyback program at the moment.”
  11. forum rang 6 boem! 14 oktober 2020 07:09
    Dat het voor jou niet uitmaakt wat iemand beweert is jouw goed recht en dat jij de opmerkingen gemaakt over je eigen positie niet wil meenemen daar kan ik me bij jou ook wel iets bij voorstellen

    Maar dan zal je er toch geen bezwaar tegen hebben om jouw eigen positie met TT nog eens tegen het licht te houden.
    Begin 2015 aankoop 6,20 euro.
    Ontvanst kapitaaluitkering met 2019 3,20 euro
    Koers vandaag 6,90 euro.

    Dat jij zelf bent gaan handelen kan je moeilijk HG verwijten.
    Zonder nadere acties van jou zou TT met HG aan het roer jou een rendement hebben gebracht van 3,90 euro ofwel 63% in 5 jaar tijd en dat is nog maar het voorzichtige begin.
  12. forum rang 10 voda 14 oktober 2020 07:19
    *TomTom ziet omzet 2020 circa 530 mln euro, verwachte sterke groei Automotive-omzet op kwartaalbasis
    07:15
    *TomTom EBITDA Q3 2020 3,9 mln euro positief , was 71 mln euro negatief
    07:15
    *TomTom omzet Q3 2020 147,9 mln euro, verwacht werd 134 mln euro
    07:15
    *TomTom vrije kasstroom Q3 20 mln euro negatief, verwacht werd 1 mln euro positief
    07:15
    *TomTom nettoverlies Q3 2020 67 mln euro, verwacht werd 62 mln euro

    bron Binck
2.074 Posts
Pagina: «« 1 ... 38 39 40 41 42 ... 104 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links