Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,958 25 apr 2024 12:50
  • -0,006 (-0,06%) Dagrange 9,860 - 10,015
  • 293.304 Gem. (3M) 1,8M

Air France 2020

3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 115 116 117 118 119 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 gbakl 9 oktober 2020 15:10
    slechts een dump van 200.000 stuks (gezien het dagvolume dus erg weinig)
    volstaat om forse koersimpact te geven en dat bewijst dat de hedgefunds met hun
    grote procentuele belang en dus impact op de koersbewegingen
    hier volstrekt de dienst uitmaken.

    teveel aandelen zitten vast bij overheden en grote partijen en zo hebben
    ze meestal vrij spel en daarom ook is af/klm zo populair bij de shorters.

    nogmaals: ook koersstijging wordt hier geregisseerd om het verdienmodel
    optimaal te maken en incl,. het turbojagen.
    binnen een paar dagen worden turboshorts uitgestopt en vervolgens een aantal
    series turbolongs (SL onder 3 euro...).
  2. [verwijderd] 9 oktober 2020 16:29
    quote:

    gbakl schreef op 9 oktober 2020 15:10:

    slechts een dump van 200.000 stuks (gezien het dagvolume dus erg weinig)
    volstaat om forse koersimpact te geven en dat bewijst dat de hedgefunds met hun
    grote procentuele belang en dus impact op de koersbewegingen
    hier volstrekt de dienst uitmaken.

    teveel aandelen zitten vast bij overheden en grote partijen en zo hebben
    ze meestal vrij spel en daarom ook is af/klm zo populair bij de shorters.

    nogmaals: ook koersstijging wordt hier geregisseerd om het verdienmodel
    optimaal te maken en incl,. het turbojagen.
    binnen een paar dagen worden turboshorts uitgestopt en vervolgens een aantal
    series turbolongs (SL onder 3 euro...).
    Tis inderdaad soms net tikkertje spelen. Wel makkelijk mee speculeren zo... ten koste van de turbo-fools.
  3. @iPlof 10 oktober 2020 17:00

    DOHA - Door de tweede golf van het coronavirus worden de komende maanden nog zwaarder voor de luchtvaart dan afgelopen voorjaar. Daarvoor waarschuwt Qatar Airways-topman Akbar al Baker. Volgens hem zullen veel airlines failliet gaan of nieuwe steun ontvangen.

    “Nog geen enkele maatschappij heeft het ergste achter zich gelaten, ook niet Qatar”, zei de topman tegen CNBC. “In Europa zullen er snel weer airlines gered worden, en er zullen wereldwijd airlines ten onder gaan. Door de tweede golf denk ik dat het zelfs erger wordt dan in de eerste golf.”

    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...
  4. @iPlof 10 oktober 2020 20:02
    Analyse – Het blijft verdacht stil bij AF-KLM Cargo
    VLEUGELLAM
    Welke strategie gaat Air France-KLM op vrachtgebied ontvouwen nu het passagiersvervoer nog steeds grotendeels vleugellam is en buitenlandse carriers versterkt inzetten op meer vrachtvervoer? Er ligt sinds vorige week op hoofdlijnen een akkoord met de bonden over ingrijpende bezuinigingen, maar wat deze kostenbesparingen precies betekenen voor de vrachtactiviteiten van de nationale carrier, blijft onduidelijk.
    www.nieuwsbladtransport.nl/luchtvrach...
  5. forum rang 4 Jelle Trader 12 oktober 2020 12:04
    quote:

    Knife Catcher schreef op 9 oktober 2020 14:54:

    Vanmorgen een dump van 200.000 stukken met een dubbeltje omlaag.
    Nu 244.000 stukken in de bied op 3.21. Forse transacties en ik neem aan dat er wat nieuws op komst is, mogelijk komende week al
    Ehhh shortcovering Hedge Funds wellicht?
  6. [verwijderd] 12 oktober 2020 12:20
    quote:

    Jelle Trader schreef op 12 oktober 2020 12:04:

    [...]Ehhh shortcovering Hedge Funds wellicht?
    probeer je in deze trieste tijden mensen aan het lachen te brengen?

    Als een hedgefund de shortpostitie wil gaan coveren, dan gaat ie dat zeker niet in het boekje laten zien.

    Afijn, vanaf de weerstand rond 3.35 knetteren we al weer behoorlijk naar beneden op een groene beurs.
    Bleek een mooi moment afgelopen week om nog wat stukken te lossen voor wie eigenlijk al te laat was.
    Onderzoek Binckbank: AF-KLM in top 3 onder beleggers om te verkopen. Beter laat dan nooit denk ik dan maar.

    edit: de belangrijkste vraag die je je als belegger moet stellen bij een old school bedrijf: wat is het EV per aandeel, wat is dat over een jaar en evt over 3 jaar

    ik hoor graag een antwoord
  7. forum rang 4 Jelle Trader 12 oktober 2020 12:27
    quote:

    Knife Catcher schreef op 12 oktober 2020 12:20:

    [...]

    probeer je in deze trieste tijden mensen aan het lachen te brengen?

    Als een hedgefund de shortpostitie wil gaan coveren, dan gaat ie dat zeker niet in het boekje laten zien.

    Afijn, vanaf de weerstand rond 3.35 knetteren we al weer behoorlijk naar beneden op een groene beurs.
    Bleek een mooi moment afgelopen week om nog wat stukken te lossen voor wie eigenlijk al te laat was.
    Onderzoek Binckbank: AF-KLM in top 3 onder beleggers om te verkopen. Beter laat dan nooit denk ik dan maar.
    Ik hoor 't U zeggen,...

    Lufthansa & KLM worden inderdaad vrijwel alleen maar 'ge -short'. Dat is juist KC, om die reden zou de verassing wel eens kunnen zijn dat de beweging juist de andere kant op 'vliegt'...dan lachen de baissiers even niet meer,...

  8. forum rang 4 Jelle Trader 12 oktober 2020 13:30
    Korte termijn analyse Air France-KLM

    Air France-KLM gaat consolideren, binnen het neerwaarts gerichte trendkanaal. Air France-KLM neemt een adempauze binnen de neerwaartse trend. Air France-KLM vormt nog wel lagere toppen en bodems, echter zonder overtuiging. Omdat de koers gaat consolideren, lijkt de verkoopdruk in Air France-KLM af te nemen. Bij een eventuele daling onder de laatste bodem wordt de neerwaartse trend hervat. Steun zien we rond 2,00 (berekend koersdoel). Weerstand ligt rond 4,00 (top van 28 augustus). Pas bij een doorbraak boven de weerstand komt er mogelijk opwaarts potentieel vrij.

    Bron: Tostrams www.tostrams.nl/artikel-detail.aspx?I...
3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 115 116 117 118 119 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links