Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,964 24 apr 2024 17:35
  • +0,030 (+0,30%) Dagrange 9,850 - 10,110
  • 1.139.888 Gem. (3M) 1,8M

Air France 2020

3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 114 115 116 117 118 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 gbakl 8 oktober 2020 12:22
    het is net als bij een onbewaakte spoorweg overgang...
    wacht tot het rode licht gedoofd is / er kan nog een trein komen !
    .
    AIR FRANCE-KLM SL 3.4450 HB 8.05 FN 3.4450 R 1.00 BNP Paribas Booster Short
    .
    kan zomaar een volgend target zijn, maar dan zou jan gelijk krijgen ?

    ik denk het niet :o(
  2. [verwijderd] 8 oktober 2020 12:40
    quote:

    gbakl schreef op 8 oktober 2020 12:22:

    het is net als bij een onbewaakte spoorweg overgang...
    wacht tot het rode licht gedoofd is / er kan nog een trein komen !
    .
    AIR FRANCE-KLM SL 3.4450 HB 8.05 FN 3.4450 R 1.00 BNP Paribas Booster Short
    .
    kan zomaar een volgend target zijn, maar dan zou jan gelijk krijgen ?

    ik denk het niet :o(
    heb je wel een verkeersdiploma gehaald vroeger?

    rood licht/ onbewaakte spoorwegovergang lol
  3. 77Roel 8 oktober 2020 12:52
    Gekke gedachte:

    KLM is nu zo goedkoop geworden qua MarketCap dat het interessant wordt voor een andere grote airline (Delta etc.) om KLM over te nemen of deel van landingsrechten. Andere optie: private equity.

    Hoor graag jullie gedachten, of is dit onmogelijk gezien belangen van Franse en NL's overheid + staatsteun aan beide kanten van Belgie?
  4. forum rang 6 gbakl 8 oktober 2020 13:04
    quote:

    77Roel schreef op 8 oktober 2020 12:52:

    Gekke gedachte:

    KLM is nu zo goedkoop geworden qua MarketCap dat het interessant wordt voor een andere grote airline (Delta etc.) om KLM over te nemen of deel van landingsrechten. Andere optie: private equity.

    Hoor graag jullie gedachten, of is dit onmogelijk gezien belangen van Franse en NL's overheid + staatsteun aan beide kanten van Belgie?
    .
    International Consolidated Airlines Group
    € 1,171 +0,10 (+10,26%)
    .
    zelfde antwoord voor British Airways en dat is pas goedkoop
    (komt nu wel elke dag 10% bij...).
  5. [verwijderd] 8 oktober 2020 14:11
    quote:

    77Roel schreef op 8 oktober 2020 12:52:

    Gekke gedachte:

    KLM is nu zo goedkoop geworden qua MarketCap dat het interessant wordt voor een andere grote airline (Delta etc.) om KLM over te nemen of deel van landingsrechten. Andere optie: private equity.

    Hoor graag jullie gedachten, of is dit onmogelijk gezien belangen van Franse en NL's overheid + staatsteun aan beide kanten van Belgie?
    Waarom nu overnemen terwijl je ook de zaak kunt overnemen vanuit de failliete boedel?
    Waarom overnemen als de helft van je eigen vliegtuigen ook op de grond staat?
    Private equity geef ik al helemaal weinig kans. Volgens mij houden die niet van bedrijven met een negatief eigen vermogen. Want daar valt niks aan te verdienen.

    Dus de kans op een koerssprong door overname nieuws acht ik 0,01%
  6. Bache 8 oktober 2020 16:39
    Speculeren in Air F is als een soort stoelendans. Veel shorts en een lage marketcap zorgen voor wilde bewegingen. Maar als de muziek stopt, en er wordt de onvermijdelijke emissie aangekondigd met de bijbehorende (gigantische) verwatering, dan wil je niet in het aandeel zitten.Maar wanneer? Ik vermoed snel.
  7. forum rang 6 gbakl 8 oktober 2020 19:49
    "We zijn weer begonnen met praten. En we praten over vliegtuigmaatschappijen en een nog grotere deal dan die voor de luchtvaart", aldus Trump. "We praten over een deal van 1200 dollar per persoon, maar ook over andere dingen."

    Volgens Pelosi, die Trump op diverse punten tegensprak, is een bedrag van 1200 dollar niet voldoende om de coronacrisis het hoofd te bieden. Donderdag praten zij en Mnuchin verder.

    Mnuchin zou woensdagavond ondanks dat de president zich terugtrok uit de gesprekken aan Pelosi geopperd hebben om de gesprekken te hervatten, meldt persbureau Bloomberg op basis van ingewijden. Pelosi zei in een persconferentie dat ze woensdagavond tegen Mnuchin heeft gezegd dat er geen apart wetsvoorstel voor steun aan vliegtuigmaatschappijen komt, zonder een "groter wetsvoorstel" over coronasteun. Het Witte Huis en Pelosi verschillen nog van mening over de inhoud van de luchtvaartsteun
    ---------------------------------------------------------------------
    de airlines en Boeing etc. etc. het gaat kapitalen kosten en het maakt allemaal niks uit...
    dollars printen maar en de dollarkoers wil toch niet zakken en trump zou graag een lagere
    usd koers willen zien...goed voor de export.

    we leven in nieuwe onontdekte economische tijden en niemand weet wat de uitkomst zal zijn
    op termijn, voorlopig is schulden maken het recept voor een betere financiele toekomst.

    absurt...
  8. forum rang 6 gbakl 9 oktober 2020 07:56
    Personeel KLM verbolgen over extraatjes voor piloten
    Vliegers krijgen in ruil voor loonoffer privileges voor reizen met familie en upgrades naar businessclass. CNV en FNV spreken van een ongelijke behandeling.
    .
    Vliegers zijn net kleuters en zorgen er via de onderhandelingen van de VNV altijd voor
    dat ze er net weer beter uitspringen dan het gepeupel, het grondpersoneel.
    kunnen ze het niet meer winnen met salarisstijging dan komen alle andere opties aan bod
    en het is geen wonder dat de andere bonden huiverig zijn om CAO afspraken te maken
    die eerder rond zijn dan die van de piloten want dan is het steeds weer hetzelfde liedje.
    ze hebben leukere speeltjes en weigeren te delen met anderen want zij zijn de uitverkorenen,
    de halfgoden van de lucht.

    volkomen misplaatst en achterhaald.
    er moet een omgekeerde inhaalslag worden gemaakt en ze moeten inleveren op alle
    fronten om weer tot een evenredige verdeling te komen van de lusten en de lasten.

    en toevallig zijn deze periode de lasten groot, pech !
  9. forum rang 6 gbakl 9 oktober 2020 09:42
    dat geldt inderdaad voor de hele luchtvaartbranche incl. de easyjets en de ryanairs waar
    je ook steeds meer alarmerende signalen hoort.
    het is ook niet evenredig verdeeld qua staatssteun en het zal veel langer duren voordat herstel
    behoorlijk op gang komt, voorlopig niet in elk geval.

    dat wil niet zeggen dat de nabije toekomst voor de hele luchtvaart kansloos is en een
    bijna failliete branche.
    het vrachtverkeer is een klein deel van de oplossing.
    de slachting tussen de airlines en de faillissementen (Norwegian ?) gaan wat lucht geven
    en alle zwakke broeders verdwijnen.
    Boeing en Airbus kunnen geen wurgcontracten meer sluiten en de leasemaatschappijen
    kunnen wel proberen de harde contract afspraken uitgevoerd te krijgen maar van een
    kale vleugellamme kip....

    wordt een onzekere maar ook spannende tijd vol gebakken lucht en ook met
    verrassingen.
3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 114 115 116 117 118 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links