Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Topman KLM vreest nieuwe ontslagronde

Lees over dit aandeel ook

  1. 17:23 Nieuwe commissarissen en CFO voor KLM
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. Pavlov44 2 oktober 2020 19:24
    Het is nog niet in het nieuws maar alle maatschappijen zijn weer als een dolle vluchten aan het schrappen van hun toch al minimale vluchtschema. Had zelf nog wat vluchten staan en die worden keer op keer geannuleerd en vooruitgeschoven naar een datum dat er zogenaamd nog een vlucht is, maar ook die gaan er over een paar weken wel uit. Zomer was een tijdelijke opleving, maar nu het aantal landen dat geen verplichten 10/14 dagen quarantine nog maar op 1 hand te tellen is gaat er echt niemand meer reizen. Het wordt nog een complete winter zonder omzet voor AF-KL en u weet wat dat betekent: dokken!
  2. @iPlof 3 oktober 2020 11:32
    quote:

    Lepre Chaun schreef op 3 oktober 2020 10:57:

    Wat uiteindelijk directe invloed zal hebben op de hoeveelheid mensen die nodig is", aldus Elbers.

    Gewoon op piekmomenten Uitzendkrachten nemen.

    goed voor Randstad .
    Serieus?

    60% van het personeel zit betaald thuis niets te doen. De overige 40% werkt op halve kracht.

    Uitzendkrachten is het laatste wat je nodig hebt.

    Slecht voor Randstad.
  3. J Sterk 5 oktober 2020 14:15
    De Nederlandse luchtvaart is maar op één manier te redden.

    KLM met zijn personeel is ziek en dat was het al toen ik in dienst was.
    Teveel personeel en teveel mensen die door de jaren heen een te hoog salaris ontvingen. Het bedrijf is door verschillende overheden en bonden door de jaren heen zichzelf te vaak geholpen. De cultuur en zijn verwende personeel is verpest.

    Het bedrijf dient daarom failliet te gaan en met een frisse, gezonde cultuur een nieuwe Dutch Airways weer opnieuw te beginnen. Mooie bijkomstigheid is dat dit dan zonder Air France kan. Een blok aan het been op dit moment. AF heeft nog veel meer last van verzieking in zijn eigen organisatie.

    Binnen afzienbare termijn zal Dutch Airways weer een versterking zijn van de Nederlandse
    economie.

12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,964 17:35
+0,030 +0,30%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links