Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 4,022 25 apr 2024 10:03
  • +0,002 (+0,05%) Dagrange 3,996 - 4,036
  • 64.660 Gem. (3M) 1,4M

BAM oktober 2020

2.904 Posts
Pagina: «« 1 ... 9 10 11 12 13 ... 146 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 amice 2 oktober 2020 11:46
    Brunbuttel stel de kosten van het meerwerk bedragen 440 m.
    Opslag/marge 10%= 44 m. In rekening gebracht bij opdrachtgever 484 m.
    Een anzienlijk deel wordt vergoed, lees ik, indien dit 75 % is wordt vergoed 0,75x484= 363 m, afgerond
    370 m. Werkelijke kosten 440m. Verlies op het meerwerk 70 m. Veel aannamen zijn natuurlijk discutabel, om nu zo erg blij te zijn.
  2. forum rang 7 innicksname 2 oktober 2020 11:49
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 2 oktober 2020 09:19:

    [...]Stumperts, ik weet NIET waarover je insinueert. IK heb niemand geband en ook niet verzocht. Dat is niet mijn stijl.
    Wat wel mijn stijl is: echtheid oprechtheid en feitelijkheid. Ik besodemieter hier niemand en fakenieuws is niet aan mij besteed. Nu niet toen niet en nooit niet.

    Kan ik op basis van je berichten volledig beamen Ed. Duimpje.
  3. forum rang 4 Tartessos 2 oktober 2020 12:40
    “BAM Infra bouwt de sluis samen met Wayss & Freytag uit Duitsland, een dochterbedrijf van de BAM groep.”

    Er zijn dus twee hoofd aannemers. Het is onduidelijk of er een aparte BV is opgericht met defectere bedrijven (niet ongebruik).

    Een Eventuele extra betaling van de Duitse overheid wordt verdeeld over de twee hoofd aannemers of gaat naar de BV (waar BAM voor 50% in zit).

    Er doen bedragen van 370 / 450 miljoen de ronde.
    De helft ervan naar BAM zou een heel andere kijk geven op “het verlies “ van BAM.

    PS: Als de Duitse overheid een extra betaling kan doen vanwege hogere (meerwerk) kosten. Waarom doet de Ned overheid dat dan niet bij IJmuiden? Dit zet iets in gang ...
  4. bikkelharde winst 2 oktober 2020 12:44
    Zonneklaar dat er een shorters-algoritmetje aan het draaien is. Maar dit keer heeft het wel veel aandelen gekost om de boel tegen te houden. Zou toch wel een keertje grappig zijn als ze op hun bek gaan. Aan de andere kant: het is en blijft BAM, dan denk je niet direct aan goed nieuws en meevallers.
  5. forum rang 7 innicksname 2 oktober 2020 13:05
    quote:

    WigWam schreef op 2 oktober 2020 12:47:

    [...]

    Jup!!
    En Wapwip maar afdoen als stumpert.

    Wapwip heeft groot gelijk!!
    Nietszeggend bericht over 370miljoen, niet eens officieel.

    Wat een vreugde hier, +4% na 400% daling.

    Als nieuwkomer schreeuw je wel heel hard van de daken. Doe je dat in het dagelijks leven ook of alleen online?
  6. forum rang 7 innicksname 2 oktober 2020 13:07
    quote:

    Tartessos schreef op 2 oktober 2020 12:40:

    “BAM Infra bouwt de sluis samen met Wayss & Freytag uit Duitsland, een dochterbedrijf van de BAM groep.”

    Er zijn dus twee hoofd aannemers. Het is onduidelijk of er een aparte BV is opgericht met defectere bedrijven (niet ongebruik).

    Een Eventuele extra betaling van de Duitse overheid wordt verdeeld over de twee hoofd aannemers of gaat naar de BV (waar BAM voor 50% in zit).

    Er doen bedragen van 370 / 450 miljoen de ronde.
    De helft ervan naar BAM zou een heel andere kijk geven op “het verlies “ van BAM.

    PS: Als de Duitse overheid een extra betaling kan doen vanwege hogere (meerwerk) kosten. Waarom doet de Ned overheid dat dan niet bij IJmuiden? Dit zet iets in gang ...
    In NL was het niet de overheid/opdrachtgever die met aanvullende eisen kwam of een aangepast ontwerp wilde.
  7. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 2 oktober 2020 13:28
    quote:

    WigWam schreef op 2 oktober 2020 12:47:

    [...]

    Jup!!
    En Wapwip maar afdoen als stumpert.

    Wapwip heeft groot gelijk!!
    Nietszeggend bericht over 370miljoen, niet eens officieel.

    Wat een vreugde hier, +4% na 400% daling.

    hoeveel aliassen worden er nog aangemaakt?
  8. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 2 oktober 2020 13:33
    quote:

    Tartessos schreef op 2 oktober 2020 12:40:

    “BAM Infra bouwt de sluis samen met Wayss & Freytag uit Duitsland, een dochterbedrijf van de BAM groep.”

    Er zijn dus twee hoofd aannemers. Het is onduidelijk of er een aparte BV is opgericht met defectere bedrijven (niet ongebruik).

    Een Eventuele extra betaling van de Duitse overheid wordt verdeeld over de twee hoofd aannemers of gaat naar de BV (waar BAM voor 50% in zit).

    Er doen bedragen van 370 / 450 miljoen de ronde.
    De helft ervan naar BAM zou een heel andere kijk geven op “het verlies “ van BAM.

    PS: Als de Duitse overheid een extra betaling kan doen vanwege hogere (meerwerk) kosten. Waarom doet de Ned overheid dat dan niet bij IJmuiden? Dit zet iets in gang ...
    De BAM-dochters Wayss & Freytag Ingenieurbau, BAM Civiel en Wayss & Freytag Spezialtiefbau bouwen de sluis. Dus een volledige BAM aangelegenheid.
2.904 Posts
Pagina: «« 1 ... 9 10 11 12 13 ... 146 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links