Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
tomansky schreef op 29 september 2020 13:20 :
[...]
Wat is de onderbouwing dan bij dat getal? fair value? of ben je gewoon aan het gokken?
De fair value cq intrinsieke waarde ligt daar nog onder;)
tomansky schreef op 28 september 2020 19:09 :
[...]
Dat riepen ze ook ooit over apple en de iphone.
www.youtube.com/watch?v=eywi0h_Y5_U Maar goed trek je eigen plan. Ik ben blij dat ik long zit, want niemand houd deze groei bij.
Ja je moet die gasten vooral niet wijzer proberen te maken dan ze zijn... ik heb twee jaar geleden al geprobeerd om ze duidelijk te maken dat er geld te verdienen was met longs op Tesla vanwege de potentie. Daarbij waren er ook steeds duidelijk signalen zoals bijvoorbeeld 2018 eind september toen de nummers van m3 productie bekend werden. ach shorters blijven shorters ;)
Dutcheon schreef op 30 september 2020 08:15 :
[...]
Ja je moet die gasten vooral niet wijzer proberen te maken dan ze zijn... ik heb twee jaar geleden al geprobeerd om ze duidelijk te maken dat er geld te verdienen was met longs op Tesla vanwege de potentie. Daarbij waren er ook steeds duidelijk signalen zoals bijvoorbeeld 2018 eind september toen de nummers van m3 productie bekend werden.
ach shorters blijven shorters ;)
gast, 2 jaar geleden stond tesla (omgerekend) op 60,- Nu op 430. Denk je dat er nu op dit moment dezelfde potentie is als 2 jaar geleden? Dus over 2 jaar op 3000? We leven nu, met een huidige koers en een huidige markt. Durf jij nu iedereen hetzelfde advies te geven als 2 jaar geleden? De opwaartse potentie is nog steeds zo groot? Zo oneindig dat ie de hemel in stijgt? Fundamenten spelen geen rol meer?
Totaal waanzinnig toch deze koers. Ik gun iedereen spectaculair veel winst. Maar die zelfvliegende auto met een bereik van 1 miljoen kilometer per laadbeurt is nu wel ingeprijsd toch.
Zit ook short 403 dus bijna 30p min maar heb wel reserve winst op tesla ven meer dan 100p. Dit is de eerste keer dat ik wel vastzit.
Ik zit ook short in ongeveer dezelfde situatie. SL op 502. Wat ik wel irritant vind is dat de koers ervan niet te volgen is na 18:30( op de giro) Heeft iemand hier daar nog een oplossing voor? Gaat om Goldman Sachs turbo
Titas schreef op 30 september 2020 18:36 :
Ik zit ook short in ongeveer dezelfde situatie. SL op 502. Wat ik wel irritant vind is dat de koers ervan niet te volgen is na 18:30( op de giro) Heeft iemand hier daar nog een oplossing voor? Gaat om Goldman Sachs turbo
GS turbo's kun je hier volgen:www.gsmarkets.nl/ Citi turbo's hier:nl.citifirst.com/ BNP hier:www.bnpparibasmarkets.nl/producten/NL... op deze sites kun je tevens veel meer turbo's vinden dan op de giro. Dan gewoon de ISIN nummers kopiëren en plakken in de giro en dan vind je ze. wel zorgen dat het CATS turbo's zijn een geen euronext, want anders kun je ze na 18:30 niet meer verhandelen.
Geweldig dankjewel! Ja ik heb tot dusver alleen CATS Turbo's gehad. Na 18:30 wordt het een beetje gissen wat de koers dan is maar verkopen en kopen is dan nog steeds mogelijk.
Tesla verlaagt prijzen Chinese Model 3 - media FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS Tesla Inc 369,70 5,30 1,45 % Frankfurter Wertpapierbörse (Xetra) Tesla Inc $ 428,97 9,90 2,36 % NASDAQ Tesla Inc -split- 1.915,00 0,00 0,00 % Frankfurter Wertpapierbörse (Xetra) Tesla Inc -Stock split- $ 2.214,89 0,00 0,00 % NASDAQ (ABM FN-Dow Jones) Tesla heeft de aankoopprijs van de in China geproduceerde Model 3 verlaagd met circa 8 procent tot 249.000 yuan, omgerekend circa 31.000 euro. Dit meldde persbureau Reuters donderdag op basis van informatie van de Chinese website van Tesla. De startprijs van de Model 3-auto's die in Shanghai worden gebouwd, was eerder nog 271.550 yuan na subsidies. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
wizz schreef op 30 september 2020 16:40 :
[...]
gast, 2 jaar geleden stond tesla (omgerekend) op 60,-
Nu op 430.
Denk je dat er nu op dit moment dezelfde potentie is als 2 jaar geleden?
Dus over 2 jaar op 3000?
We leven nu, met een huidige koers en een huidige markt.
Durf jij nu iedereen hetzelfde advies te geven als 2 jaar geleden?
De opwaartse potentie is nog steeds zo groot?
Zo oneindig dat ie de hemel in stijgt?
Fundamenten spelen geen rol meer?
Jazeker die potentie durf ik zeker uit te spreken. Laat niet voor niks 400 aandelen zitten op deze prijs (en die heb ik echt niet allemaal op 60$ gekocht) Tesla word nog veel gekken, en ja voor die tijd zal ik ook nog wel ritjes naar beneden meemaken. Ik ben er nooit zenuwachtig van geworden en nu ze het momentum hebben gevonden (zie uitbreiding Shanghai en nu ook Brandenburg) krijgt de concurrentie het serieus te stellen. Op dit moment is de concurrentie leuk ev'tjes aan het bouwen voor er bij maar ze kunnen het kostentechnisch niet aan om op te schalen. Dat ligt aan heel veel factoren, die al heel vaak zijn benoemd. Het feit dat het nodig was om een samenwerking te zoeken om Laadstation's te bouwen (IONITY) zegt ook al genoeg... Bovendien zit iedereen altijd te miepen over Tesla's dat ze duur zijn, of interieur te kaal of afwerking. Maar als ze dan eens uitgebreid in een model-3 hebben gereden is bijna iedereen die ik er over hoor lyrisch. wegligging, bochtengedrag acceleratie natuurlijk. gewoon veel fun en gadgets voor je geld. Als je dat vergelijkt met een Kia Niro is dat een enorm trade saaie bak
Ik snap je wel hoor. Als ik zo dik in de plus had gestaan omdat ik zo laag was ingestapt zou ik de rit ook lekker uitzitten. Waarom niet? Echter, om nu nog er vol in te stappen op deze prijs is onverantwoord en komt neer op gokken. Want iedereen weet dat het aandeel fundamenteel veel te hoog staat. De koers winst verhouding is compleet zoek. Momenteel staat Tesla bol van sentiment en verwachtingswaarde. En daar kun je op gokken dat dat uitkomt, maar ik blijf een realist en geen dromer. Dus daarom kan ik nu niet vol vertrouwen instappen en dromen over koersen van 3000,-
Korte termijn of lange termijn is denk ik ons verschil...... ik hoef niet in een half jaartje mn rendement te zien, als het niet volgend jaar komt dan is het er in 2022 wel
Dutcheon schreef op 2 oktober 2020 11:36 :
Korte termijn of lange termijn is denk ik ons verschil......
ik hoef niet in een half jaartje mn rendement te zien, als het niet volgend jaar komt dan is het er in 2022 wel
Nee hoor, heeft niks met termijn te maken. Nogmaals, jij hebt je rendement klaarblijkelijk al. Dus dan lekker laten liggen. De buit is al binnen. Beetje naar boven beetje naar beneden, maakt niet veel uit. Maar nu instappen is gewoon een bijzonder groot risico met de huidige koers, ook voor de middellange termijn. Ik houd er niet van om in te stappen en meteen een verlies om je oren te krijgen. En die kans is nu bijzonder groot!
Nio en byd kan je nu nog redelijk goedkoop instappen.
Beleggen in elektrische auto's? Ik zou eens naar VW kijken. Dat is nu goedkoop instappen. In de jaren zeventig was VW bijna dood. De Golf I kwam en er volgden decennia van veel succes. De ID3 etc zou weleens eenzelfde kantelpunt kunnen worden.
Kees1 schreef op 2 oktober 2020 12:13 :
Beleggen in elektrische auto's? Ik zou eens naar VW kijken. Dat is nu goedkoop instappen. In de jaren zeventig was VW bijna dood. De Golf I kwam en er volgden decennia van veel succes. De ID3 etc zou weleens eenzelfde kantelpunt kunnen worden.
exact. En dat is nog maar 1 merk. Op een of andere manier denken de Tesla lovers dat Tesla het enige merk is wat ooit EV zou kunnen maken. Concurrentie bestaat niet en zal er nooit komen. Dus die koers moet wel naar de 3000+. Zodra de concurrentie op stoom is zal Tesla gemarginaliseerd worden en gewoon tussen het rijtje autobouwers komen te staan, met een daarbij reële koers.
wizz schreef op 2 oktober 2020 12:19 :
[...]
exact.
En dat is nog maar 1 merk.
Op een of andere manier denken de Tesla lovers dat Tesla het enige merk is wat ooit EV zou kunnen maken.
Concurrentie bestaat niet en zal er nooit komen. Dus die koers moet wel naar de 3000+.
Zodra de concurrentie op stoom is zal Tesla gemarginaliseerd worden en gewoon tussen het rijtje autobouwers komen te staan, met een daarbij reële koers.
Dat kan letterlijk 10 jaar duren of langer. Tesla staat toch wel serieus voor op alle andere auto-fabrikanten qua design en uitvoering. Plus veel automerken blijven veel te weinig inspelen op elektronisch. Tegen dat zij echt op dreef zijn staat Tesla gewoon weer verder met hun technologie.
Tesla voert productie flink op FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS Tesla Inc 361,50 -13,10 -3,50 % Frankfurter Wertpapierbörse (Xetra) Tesla Inc $ 447,88 0,00 0,00 % NASDAQ Tesla Inc -split- 1.915,00 0,00 0,00 % Frankfurter Wertpapierbörse (Xetra) Tesla Inc -Stock split- $ 2.214,89 0,00 0,00 % NASDAQ (ABM FN-Dow Jones) Tesla heeft in het derde kwartaal ruim 145.000 elektrische auto's geproduceerd, waarvan de meeste ook daadwerkelijk werd afgeleverd. Dit bleek vrijdag uit cijfers van de fabrikant uit Palo Alto. Tesla produceerde afgelopen kwartaal 145.036 auto's, waarvan er 139.300 werden afgeleverd. De Tesla S en Z waren samen goed voor 15.200 afleveringen en de 3 en Y voor 124.100 stuks. Daarbij merkte Tesla op dat het conservatief heeft gemeten. De definitieve cijfers zouden tot een half procent hoger kunnen uitvallen. In het tweede kwartaal produceerde Tesla 82.272 auto's en werden er 90.650 afgeleverd. Voor winstcijfers en de kasstroom in het derde kwartaal moeten beleggers wachten tot de volledige kwartaalcijfers worden gepubliceerd. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
De almaar betere batterij De ontwikkeling van batterijen gaat een belangrijke fase in. Sinds er veel meer elektrische auto’s worden verkocht, is ook het onderzoek naar batterijen in een stroomversnelling gekomen. Dat lijkt nu zijn vruchten af te werpen. Zo maakte Tesla op zijn recente Battery-day bekend dat het binnen een paar jaar nieuwe batterijtechnologie gaat toepassen, met beduidend lagere kosten en flink meer bereik. Het bedrijf van Elon Musk denkt door een combinatie van nieuwe productieprocessen, nieuwe batterijtechniek, en nieuwe ontwerpkeuzes de kostprijs van batterijen te kunnen halveren, en het bereik te verdubbelen. Ook het volume en het gewicht van de batterijen gaan omlaag. Dit zal resulteren in meer energieopslag per kilo en per volume batterij. Het geheim is te vinden in onder meer de batterij zelf: in plaats van grafiet, gaat Tesla silicium gebruiken als materiaal om de lithiumionen in de batterij op te slaan. Silicium kan heel veel lithium bevatten, maar zet zonder bijzondere maatregelen ook zeer sterk uit als het vol zit met lithium. Door een slim ontwerp kun je dit vermijden. Overigens worden de nieuwe batterijen ook helemaal kobaltvrij. Foto: Tesla Naast Tesla is nog een aantal andere bedrijven bezig betere, op silicium gebaseerde batterijen te maken, zoals Amprius in Silicon Valley en Leyden-Jar in Eindhoven. Bij het laatste was ik afgelopen week op bezoek. Het interessante is dat beide bedrijven technieken gebruiken die jaren geleden door TNO en de TU Eindhoven zijn ontwikkeld om een nieuwe generatie zonnepanelen te produceren. De techniek bestaat uit het maken van dunne laagjes silicium op een nikkelen of koperen drager. In combinatie met nanodraadjes of poreuze structuren kunnen deze siliciumlaagjes voor een lage prijs beduidend meer energie opslaan. Ook hebben ze een goede levensduur. De afgelopen tien jaar is de energiedichtheid van batterijen al fors verbeterd, en is de kostprijs met sprongen gedaald. Met de nieuwste ontwikkelingen in zicht, naderen we het punt waarop de elektrische auto niet langer zwaarder is dan auto’s met een verbrandingsmotor, voldoende bereik en laadsnelheid heeft, en zelfs goedkoper is in aanschaf dan een fossiel aangedreven auto. Allemaal dankzij de batterij.fd.nl/futures/1358734/de-almaar-beter...
Matsversch schreef op 2 oktober 2020 13:20 :
[...]
Dat kan letterlijk 10 jaar duren of langer. Tesla staat toch wel serieus voor op alle andere auto-fabrikanten qua design en uitvoering. Plus veel automerken blijven veel te weinig inspelen op elektronisch. Tegen dat zij echt op dreef zijn staat Tesla gewoon weer verder met hun technologie.
Andere gevestigde fabrikanten hebben wel weer een dealernetwerk met service. Zo zijn er plussen en minnen. Ik denk eigenlijk dat Tesla op den duur geen zelfstandige bouwer blijft, maar een toeleverancier wordt voor de gevestigde fabrikanten. Een beetje zoals Intel in de wereld van de computers. Je ziet dan als het ware op je Renault, VW of wat dan ook staan 'Tesla inside'. Voor Tesla behoeft dat geen nadelige positie te zijn.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)