Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PB HOLDING AEX:PBH.NL, NL0000336303

  • 2,920 17 apr 2024 14:39
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 2,900 - 2,940
  • 30.150 Gem. (3M) 7,1K

Stern 2020

496 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 25 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 14 juli 2020 17:59
    Ja nu met Corona kun je een aardige deuk slaan in alles wat maar een beetje de normale niet schermpjes economie is.

    Maar feit is wel dat ze vlak voor de corona nog een deel verkocht hebben boven de boekwaarde.

    Dat er in dealerland een enorme overname golf bezig was van allerlei dealertjes door de grote jongens.

    Dat Hedin niet voor niets contact heeft gezocht met Stern en dat dit contact er nog steeds is.

    Die goodwill kan inderdaad evt versneld afgeschreven worden tov voorheen maar de rest die je noemt werd gewoon als pakket verkocht boven de boekwaarde voor Corona.

    Nu met Corona zoeken veel mensen juist nog even een autotje om naar het werk te gaan omdat ze het OV willen vermijden.

    Occasions gaat goed over het algemeen, nieuw wat minder, heb zelf nog 4 juli een andere auto gekocht wat overigens niks met corona of woonwerk verkeer of OV vermijden te maken heeft maar die zocht ik al langer, ik werk vanuit huis dus.... gewoon voor de lol, maar natuurlijk even gesproken met de verkoper tevens eigenaar en occasions gaat goed en onderhoud was ook vol.

    Zo ook met bij de auto van mijn vrouw want ik dacht even toen die auto aangaf dat regulier onderhoud aan de beurt was dit te combineren met het ophalen van die andere auto maar dat ging even niet want ze zaten nog voor ruim een maand vol en dat was zelfs 6 weken geweest.

    Over dat gedeelte maak ik mij weinig zorgen maar het is natuurlijk meer dan dat alleen bij Stern dus ....

    20 augustus horen we meer
  2. ronald64 18 juli 2020 09:20
    Aantal autodealerbedrijven met showroom en werkplaats daalt snoeihard
    De opmars van online verkoop, de komst van Aziatische stekkerauto’s en een markt die nauwelijks groeit. Autodealers staan voor grote veranderingen, waarbij de kleine dealerorganisaties wegkwijnen. „We hebben nu een top 100 en 300 kleintjes, dat is over tien jaar een top 100 en 100 kleintjes.”
    Gert van Harskamp
    De Polestar, de elektrische auto van Volvo en Geely uit China, wordt heel anders aan de man gebracht dan de Nederlandse automobilist gewend is. Niet vanuit een grote showroom op een zichtlocatie langs de snelweg, de Chinese elektrische stekkerbak staat vanaf volgende week zaterdag in strak ingerichte etalages in twee drukke winkelstraten in de binnenstad: de Nieuwe Emmasingel in Eindhoven en de Meent in Rotterdam.
    Klanten kunnen zich hier laten informeren over de auto. Ze kunnen via computeranimaties de mogelijkheden bekijken en in de auto de boordcomputer met Google-apps testen, want de auto is full connected. Maar een deal sluiten, dat moet je thuis doen.
    „Wij werken met zogeheten spaces, waarvan de eerste twee 25 juli opengaan”, legt Valéry Gresnigt, marketingbaas van Polestar Nederland, uit. „In die ruimte is wel iemand aanwezig die jou van informatie kan voorzien, maar we hebben geen verkopers die commissie krijgen als ze een auto verkopen. Het zijn echte productspecialisten. Als de klant een proefrit wil maken en de auto wil kopen, dan moet die dat thuis online regelen.”
    Het initiatief van Polestar is tekenend voor de toekomst van dealerbedrijven, waarbij de showroom geen vanzelfsprekendheid meer is. Vorig jaar schreef Rabobank al in een economische sectoranalyse dat dealerbedrijven door de online verkoop van ’bricks naar clicks’ (stenen naar muiskliks) gaan. De opmars van Tesla in het afgelopen jaar bevestigt dit. Met een minimaal aantal servicecentra heeft de elektrische autobouwer uit Californië de tweede plek als grootste dealerorganisatie in Nederland veroverd. Daarmee loste het de beursgenoteerde Stern Groep af.
    Daarnaast willen ook grote automerken het mes in het aantal dealerorganisaties zetten. Zo rolt PSA (Peugeot, Citroën, Opel) kopen op afstand uit. Kopers kunnen de auto online in 360o-beelden bekijken en via videoconference onderhandelen met de verkoper.
    „De auto wordt deels een commodity, een basisproduct”, zegt Henk Hofstede, die als sectorbankier bij ABN Amro autodealerbedrijven volgt. Connectiviteit, autonoom rijden, autodelen en elektrificatie zijn de trends die volgens hem de toekomst van dealerbedrijven en showrooms bepalen, naast wetgeving, fiscaliteit en internet: „De auto heeft voor een steeds grotere jongere generatie geen status meer en autodelen in plaats van bezit wordt gangbaarder. Aziatische autofabrikanten, met name de Chinese, springen heel goed in op nieuwe technieken, maken goede prijs/kwaliteitsauto’s en richten zich op het online verkoopkanaal. Vroeger ging de gemiddelde koper zes keer naar een showroom om over te gaan tot een koop, nu nog maar één keer.”
    Onderhoud
    Ook in onderhoud en reparatie hebben de nieuwe auto’s minder zorg nodig. Dat leidt volgens marktkenners onherroepelijk tot minder servicestations met showrooms, waarbij vooral de kleinere bedrijven aan het kortste eind trekken. „We hebben nu een top 100 van dealers en daarnaast zo’n driehonderd kleine dealers”, zegt Clem Dickmann, directeur van automarktanalist Aumacon. „Over tien jaar hebben we nog steeds een top 100 en daarnaast nog maar honderd kleintjes. Het aantal vestigingen gaat ook van zo’n vijftienhonderd nu, naar hooguit duizend over tien jaar.”
    In het marktaandeel is ook een enorme scheefgroei te zien. De grootste tien dealers waren afgelopen jaar goed voor 40,3% van het aantal verkochte auto’s. Dat was vijf jaar eerder nog geen kwart. En de top 100 verkoopt ruim 82% van de auto’s. Het restje verkoop dat overblijft, mag over de driehonderd overige dealerbedrijven verdeeld worden.
    Die schaalvergroting blijft onverminderd doorzetten, is de volle overtuiging van zowel dealerorganisaties als marktdeskundigen. Maar dat betekent niet dat de kleinere autodealers zomaar opgeslokt worden door de grote verkopers. Dickmann: „De kleinere dealers zijn vaak servicestations voor kleinere merken als Suzuki en Honda. Daar zijn de grote dealerorganisaties niet in geïnteresseerd. Die richten zich op de top 8-automerken.”
    ’Zichtlocatie te duur’
    Autodealers die hun zaak verkopen, moeten daarbij wel met minder genoegen nemen dan voorheen. „Het dealerbedrijf wordt wel overgenomen”, weet Dickmann. „Maar de panden zitten niet meer in de overnamesom. Grote showrooms en een werkplaats op een zichtlocatie, dat is te duur.”
    Die schaalvergroting bij dealerbedrijven is nodig voor de efficiency en om rendement te kunnen blijven maken, legt sectorbankier Hofstede uit. „Op nieuwe auto’s zijn de marges gering, hooguit enkele honderden euro’s voor een gemiddelde auto. Dealerbedrijven verdienen hun geld voornamelijk met aftersales, onderhoud en reparatie, en met financiële diensten als lease. De auto’s worden kwalitatief steeds beter, rijden minder schade door slimme technologie en de transitie naar elektrisch rijden zorgt voor auto’s met minder kwetsbare draaiende onderdelen. Dat betekent dat merkdealers met aftersales ook steeds minder kunnen verdienen, want de auto’s hebben minder onderhoud en reparatie nodig.”
    De grote autodealers bundelen hun krachten om hun inkoopmacht, om marges op peil te houden en aan importeurseisen te voldoen. Zij zien hun verkoopaantallen nog wel stijgen. De kleintjes dreigen weg te kwijnen. Hofstede: „Om kosten te besparen moeten de dealers consolideren. Daarbij worden de groten steeds groter, maar de markt wordt niet groter.”
    Corona
    Deze ontwikkeling kan door de corona-uitbraak nog wel eens sneller gaan. In de eerste helft van dit jaar zijn in Nederland bijna 30% minder auto’s verkocht dan vorig jaar. Over het hele jaar is de verwachting dat de verkoop met een vijfde daalt.
    „De nieuwmarkt is ziek en de vraag is of die zich gaat herstellen en hoe dit de dealers en het aantal showrooms gaat raken”, zegt Hofstede. „Nog maar een kwart van de nieuwe auto’s wordt gekocht door particulieren, waarbij vooral de verkoop van occasions weer enorm toeneemt doordat consumenten minder van het OV afhankelijk willen zijn. Hoe zal zich dat na corona ontwikkelen?”
    Data-analist Aumacon verwacht dat de internationalisering nog verder door gaat zetten. „Stern wil fuseren met het Scandinavische Hedin en Van Mossel Groep is op overnamepad in België en behoort daar inmiddels ook tot de vijf grootste dealerorganisaties”, zegt Dickmann. „Toename van online verkoop leidt daarbij automatisch tot minder showrooms en werkplaatsen.”
    Aziatische nieuwkomers zoeken voor hun stekkerauto’s onderdak bij de bestaande dealernetwerken. De koper van een MG kan terecht bij Van Mossel. De rijder van een nieuwe Polestar kan voor het onderhoud naar de Volvo-dealer. Gresnigt: „Polestar is nu een zelfstandig merk, maar de naam komt natuurlijk bij Volvo vandaan. Het was het sportieve type van Volvo. Het servicenetwerk moet op orde zijn vóór de wereldwijde lancering van de auto.”
  3. _Aurum_ 18 juli 2020 11:22
    quote:

    jonas schreef op 22 april 2020 19:11:

    Gaat de enige Sternanalist en u ook al aan?

    "De Haagse zakenbank NIBC grijpt hard in bij de Capital Markets divisie en schrapt circa 50 banen.

    De kaalslag in aandelenland houdt aan. NIBC liet vanochtend weten dat het circa 50 banen schrapt bij de Capital Markets desk. Het gaat om zowel de desk die zich met bedrijfsleningen bezig houdt, als om de aandelendesk. De bank treft een voorziening van €9 miljoen voor de afvloeiing van de 50 medewerkers die hun baan verliezen.

    Tegelijk met de aangekondigde reorganisatie liet de bank weten dat die kosten ruimschoots worden gecompenseerd door sterke operationele resultaten binnen de rest van de bank. Het slotdividend van ten minste €0,50 per aandeel komt dan ook niet in gevaar.

    Daarmee zou het totale dividend per aandeel over FY19 uitkomen op minstens €0,75. Als we dit afzetten tegen de huidige koers, rolt er een dividendrendement uit de bus van 10%. Dat is onhoudbaar hoog. Beleggers moeten er dan ook serieus rekening mee houden dat het dividend over het lopende boekjaar lager zal uitvallen.

    Conclusie
    NIBC mist voldoende schaalgrootte en plaatsingskracht om de Capital Markets divisie in stand te houden. Een en ander past in de bredere trend binnen bankenland om te bezuinigen op het relatief dure analistencorps. Spijtig, maar onvermijdelijk.

    De bank draait met zijn overige activiteiten volgens het persbericht goed: 26 februari komt NIBC met de definitieve jaarcijfers. Een analyse van de halfjaarcijfers vindt u hier,.

    Disclaimer: Crum heeft geen positie in bovenvermeld fonds."

    Groet, Jonas
    De Capital Markets desk maakt een 'doorstart': www.tijd.be/markten-live/nieuws/aande... .
    De eerste klant van de vestiging in de Benelux is ... Stern Groep (zie markets.businessinsider.com/news/stoc... )!
    Hopelijk wordt er binnenkort dus als vanouds een hoog koersdoel bekend gemaakt.
  4. ronald64 20 juli 2020 16:56
    Dealergroep Bilia ziet winst toenemen
    De Pan-Europese Zweedse dealergroep Bilia heeft in het tweede kwartaal van dit jaar 32 miljoen euro aan inkomsten geboekt. Vorig jaar was dat nog 29,6 miljoen euro in dezelfde periode. De nieuwe cijfers zijn aanzienlijk beter dan analisten bij het beursgenoteerde bedrijf hadden verwacht.
    De verbetering is deels te danken aan de service-activiteiten maar daarnaast drong Bilia ook de kosten verder terug en kon het bedrijf profiteren van tijdelijke ww- en andere coronaregelingen in verschillende landen. De operationele winst komt volgens voorlopige schatting uit op 28 miljoen euro terwijl een jaar eerder 27,1 miljoen euro aan winst werd gerealiseerd. Daarbij is rekening gehouden met bijna twee miljoen euro aan kosten voor het afstoten van personeel. Bilia zal de definitieve cijfers op 29 juli bekend maken.

    Grootste
    Bilia is één van de grootste dealerorganisaties in Europa met rond de 140 vestigingen in Zweden, Noorwegen, Duitsland, Luxemburg en België. Het Zweedse bedrijf voert Volvo, BMW, Toyota, Renault, Lexus, Mini, Dacia en Alpine en regelt ook de Europese autotransporten voor Renault/Dacia en voor Toyota. Vorig jaar draaide het bedrijf met 5.000 werknemers een omzet van 2,9 miljard euro. Ter vergelijking: de Nederlandse beursgenoteerde Stern Groep komt aan een omzet van rond de één miljard euro en telt 1.500 werknemers.
  5. forum rang 6 jonas 20 juli 2020 22:55

    Ach beschouwingen over zgn waardeloze Goodwill zonder kennis wat dit betekent en dan alles afkraken. Die kerel is dus weg.

    Feit is dat er maar ca 4 mln aandelen zijn en een deel daarvan in handen van de CEO die geen belang heeft bij minder waarde te scheppen. Uiteindelijk moet het ook geen zaak zijn van zo nodig
    samengaan, maar moet het alleen ook kunnen.

    Je kan veel zeggen over die Van der Kwast, maar hij heeft wel tijdig gereorganiseerd en andere dealers in Nederland zitten nu extra te slikken van wat nu te doen?

    Dat Hedin hoeft niet zo van mij niet zo, maar het is wel duidelijk dat meer body nodig is in de autobranche. Ga er maar vanuit dat de Teslins ook tegen problemen in nazorg gaan aanlopen.

    Groet, Jonas

  6. forum rang 6 jonas 21 juli 2020 11:32
    Romeo goed gezien.

    Was een tik foutje ha ha. Ik reken wel altijd voor het gemak met die 6 miljoen. Stoorde me wat aan die wel erg negatieve waarde berekening met hup die goodwill stellen we even op nul.

    Ex NICB analisten niet de minste hebben aansluiting gevonden bij andere partij las ik. Goed want anders blijft er geen analist meer over.

    Groet, Jonas
  7. forum rang 6 jonas 21 juli 2020 13:49
    Romeo

    Rekenen naar waarde is nu toch ergens een greep aangaande zeg waarde onroerend goed, voorraad etc etc.

    Ergens wel jammer dat lease eruit, maar ik ken dat contract niet. Blijft over de afgeslankte business. Kortom staat Stern nu goed in de veranderde markt?

    Laat ik het cryptisch zeggen: tegen deze idioot lage koers denk ik wel.

    Maar we zullen zien de komende maanden al denk ik.

    Groet, Jonas

  8. bambricks 23 juli 2020 10:28
    Ik heb de discussie afgelopen weken gevolgd op het Stern forum.
    Door o.a. corona zijn een aantal zaken in een versnelling duidelijk geworden.
    Schaalvergroting, digitalisering, onderhandelingspositie t.o.v. fabrikant, Cash positie,
    aantal dealer locaties.
    Opkomst van Tesla en Chinese partijen die alleen digitale verkooppunten hebben dus geen fysieke dealers!

    Als we de stappen van Stern die zijn ingezet het laatste halfjaar dan kan ik daar alleen maar blij van worden in deze omstandigheden!

    Stern brengt: focus aan om minimaal 10-20 % marktaandeel te krijgen / merk.
    digitalisering
    terug brengen aantal locaties is bijna voltooid.
    beheersing van kosten, snijden in personeel ,Cash management.
    focus op verhuur, schadeherstel
    afbouwen verlies gevende onderdelen c.q posities.
    Niet voor omzet maar voor marge kiezen.
    Stern occasion label

    Wat betreft het onroerend goed denk ik dat Stern op tijd is gaan schakelen.
    Samenwerking met 1 of een aantal grotere internationale dealers om een betere positie te verkrijgen t.o.v. de fabrikanten is alleen maar goed.Dit betekent op de langere termijn een betere positie dan de kleinere dealer die niet zo sterk kan onderhandelen.

    Verkoop Leaseportefeuille: Als alle bedrijven geraakt worden door Corana en besluiten om de lease auto langer te laten rijden of minder personeel aan te houden dus minder lease auto's dan zijn deze leaseportefeuilles minder waard geworden. Schrijf nog niet op dat er ongetwijfeld wan betalingen komen ten lasten van de lease bedrijven tgv omvallende bedrijven. Teruggave van auto's etc.

    Zijn t.o.v andere dealers de verkeerde of juiste besluiten genomen het laatste jaar?
    Dan is mijn antwoord de juiste. Stern staat er nu relatief veel sterker voor dan een zeer groot aantal concurrenten. Dan komt dat marktaandeel en resultaat op termijn weer terug.

    Wat betreft de koers: In de periode voor Hedin kalfde de koers ook af. Dit heeft te maken dat 70,5% in vaste handen zit. Er door particulieren soms is gedumpt.
    De waarde van Bovemij is nu bijna 40% van de koers. Het wagenpark veroudert snel in Nederland en als mensen niet met een dure vakantie gaan komt er op termijn ook meer geld vrij voor een nieuwe(re) auto. Die verkopen komen wel weer terug.
    De deal met ALD geeft nog enige stabiliteit in de vaste workload bij het schadebedrijf.

    Kick back zou kunnen komen dat er in de verkoopcontracten bepaalde omzet garanties zijn afgegeven die nu niet waar worden gemaakt als gevolg van Corona. Op basis van redelijkheid en billijkheid valt hier wellicht onderuit te komen. Dit virus kan Stern niet worden aangerekend.

    Dus qua koers knarsetandend blijven zitten. Aandelen nog minimaal 2 jaar vasthouden. Op slappe dagen maandelijks een paar stukjes bij kopen.




  9. forum rang 5 Gaasp 23 juli 2020 11:48
    @Bambricks

    Mooi overzicht! Ik kan mij daar wel in vinden.

    Het hoeft trouwens geen 2 jaar te duren hoor. Het bericht dat hr. Goeminne nog even aan blijft is positief en geeft de mogelijkheid om snel over te schakelen naar D'Ieteren, mochten de plannen met Hedin vast lopen. De Belgen zitten nog steeds ruim in de slappe was en Goeminne kent daar vast wel een bestuurder.
  10. forum rang 6 jonas 23 juli 2020 15:48
    Bambricks goed verwoord wat ik ook denkl.

    Stern heeft de stappen genomen die de andere dealer nog moeten maken. Alleen dat lease eruit heb ik toch wat twijfels bij. In ieder geval is marge kijken en daarop sturen beter dan botte omzet.

    Heb er maar eens een paar bijgekocht. Het is flut qua handel. Verwacht toch wel binnen een half jaar meer actie en ach je moet wat. Zo ook maar eens weer Shell , Heymans bijgekocht

    Groet, Jonas
  11. forum rang 10 voda 5 augustus 2020 09:08
    The Maga Micro Cap Fund verkleint belang in Stern

    FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS
    Stern Groep
    9,38 0,00 0,00 % Euronext Amsterdam

    (ABM FN-Dow Jones) The Maga Micro Cap Fund heeft een kleiner belang in Stern Groep gemeld. Dit bleek uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 3 augustus 2020.

    The Maga Micro Cap Fund meldde een kapitaalbelang van 2,89 procent. Het stemrecht bedroeg tevens 2,89 procent.

    Op 2 april 2019 meldde The Maga Micro Cap Fund nog een kapitaalbelang van 3,15 procent met een dito stemrecht.

    Wet op het financieel toezicht.

    De melding valt onder de Wet melding zeggenschap, die sinds 1 januari 2007 onder de overkoepelende Wet op het financieel toezicht valt. Volgens deze wet moeten aandeelhouders met een belang groter dan 3 procent elke wijziging in hun belang melden bij het overschrijden van de volgende drempelwaarden: 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 75 en 95 procent. Dit geldt zowel bij het opbouwen als het afbouwen van een belang.

    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
  12. [verwijderd] 5 augustus 2020 10:37
    quote:

    voda schreef op 5 augustus 2020 09:08:

    The Maga Micro Cap Fund verkleint belang in Stern

    FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS
    Stern Groep
    9,38 0,00 0,00 % Euronext Amsterdam

    (ABM FN-Dow Jones) The Maga Micro Cap Fund heeft een kleiner belang in Stern Groep gemeld. Dit bleek uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 3 augustus 2020.

    The Maga Micro Cap Fund meldde een kapitaalbelang van 2,89 procent. Het stemrecht bedroeg tevens 2,89 procent.

    Op 2 april 2019 meldde The Maga Micro Cap Fund nog een kapitaalbelang van 3,15 procent met een dito stemrecht.

    Wet op het financieel toezicht.

    De melding valt onder de Wet melding zeggenschap, die sinds 1 januari 2007 onder de overkoepelende Wet op het financieel toezicht valt. Volgens deze wet moeten aandeelhouders met een belang groter dan 3 procent elke wijziging in hun belang melden bij het overschrijden van de volgende drempelwaarden: 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 75 en 95 procent. Dit geldt zowel bij het opbouwen als het afbouwen van een belang.

    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
    Dit heeft dit fonds al een keer eerder gedaan, van boven de 3% naar net onder de 3% en toch weer naar erboven en nu dus er weer onder.

    Of ze nu ook de rest gaan verkopen is natuurlijk niet te zeggen tot we evt weer een melding van 3+% krijgen.

    Maar waarom zou je als fund en geen actieve handelaren als Norges of Blackrock en dergelijke nu ineens wel gaan afbouwen.

    Ook voor Stern is het ergste achter de rug (mits geen 2de lockdown) maar gezien de balans en de potentie van een samengaan met Hedin om welke manier dan ook zie ik geen reden om te verkopen. En insider buying wat plaats heeft gevonden rond de 8.50 ondersteund dit alleen maar.

    De vorige keer dat Maga onder de 3% ging was 18 jul 2016 en 2 apr 2019 kwam pas weer de melding dat ze er boven zaten dus even verwachten dat ze er binnenkort wel weer boven melden kan ook ijdele hoop zijn.
  13. forum rang 6 jonas 10 augustus 2020 18:16

    Het is weer niets vandaag met de handel. Te veel in handen van grootaandeelhouders die vaag zijn. We worden getergd zodat we voor een happekrats gaan verkopen. Wederom kleine aandeelhouders uitgeknijpen is de natte droom van die [patsers.

    Nou trap er niet in. Bambricks ziet hjet redelijk goed alleen die 2 jaar aan het einde zou ook 1 jaar kunnen worden afhankelijke van Corona en autoverkopen enzo.

    "Wat betreft de koers: In de periode voor Hedin kalfde de koers ook af. Dit heeft te maken dat 70,5% in vaste handen zit. Er door particulieren soms is gedumpt.
    De waarde van Bovemij is nu bijna 40% van de koers. Het wagenpark veroudert snel in Nederland en als mensen niet met een dure vakantie gaan komt er op termijn ook meer geld vrij voor een nieuwe(re) auto. Die verkopen komen wel weer terug.
    De deal met ALD geeft nog enige stabiliteit in de vaste workload bij het schadebedrijf.

    Kick back zou kunnen komen dat er in de verkoopcontracten bepaalde omzet garanties zijn afgegeven die nu niet waar worden gemaakt als gevolg van Corona. Op basis van redelijkheid en billijkheid valt hier wellicht onderuit te komen. Dit virus kan Stern niet worden aangerekend.

    Dus qua koers knarsetandend blijven zitten. Aandelen nog minimaal 2 jaar vasthouden. Op slappe dagen maandelijks een paar stukjes bij kopen."

    Groet, Jonas

496 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 25 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links