Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Opvallend hoog volume. What’s going on?
Er zijn tijdens de jaarvergadering door een aantal partijen vragen gesteld. Helaas staat er niets van op de site van Kendrion. Blijkbaar worden de antwoorden positief uitgelegd. Anders kan ik de stijging vandaag met het hoge volume niet verklaren. Zelf stevig long.
De subsidieregeling voor particulieren die een volledig elektrische auto willen aanschaffen kan op veel belangstelling rekenen. Een dag na de officiële invoering is al 44 procent van het beschikbare bedrag in de subsidiepot verbruikt, zo valt te lezen op de website van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Het per 1 juli beschikbaar gestelde bedrag voor de aanschaf van een nieuwe volledig elektrische auto stond op 10 miljoen euro, waar op woensdag aan het einde van de middag nog 5,58 miljoen euro van over was. Dat betekent echter niet dat er in een dag talloze auto's gekocht zijn. Particulieren die een elektrische auto's aanschaffen of privé leasen komen sinds 4 juni in aanmerking voor 4.000 euro subsidie, aangezien de regeling met terugwerkende kracht is aan te vragen. Ondanks dat de verkoop van tweedehands auto's in juni naar recordhoogte is gestegen, kunnen gebruikte elektrische modellen op minder belangstelling rekenen. Van de beschikbare 7,2 miljoen euro was woensdag 572.000 euro aangevraagd. Het subsidiebedrag voor een tweedehands elektrische auto is 2.000 euro. Voor 2021 wordt de subsidiepot weer aangevuld, maar dan met 27,9 miljoen euro. Aanvragen die dit jaar binnenkomen nadat het jaarbudget verbruikt is, worden doorgeschoven naar het volgende kalenderjaar.
Het stukje in het FD van gisteren heeft blijkbaar effect. Van Beurden verwacht een langzaam herstel met een V shape recovery in China en een U shape recovery in de EU.
HANS NAUTA, REDACTIE ECONOMIE Volkswagen, BMW en Daimler hebben veel productielijnen opgestart, en ook in andere Duitse fabrieken wordt weer gewerkt. In de maand mei zijn de fabrieksorders namelijk flink toegenomen. Door de coronacrisis waren de industriële bestellingen volledig ingezakt, maar het Duitse federale statistiekbureau kwam maandag met positieve cijfers. Op de slechtste maand ooit volgde de beste maand ooit. In april waren de bestellingen nog met 26 procent gedaald vergeleken met een maand eerder. Dat was de grootste krimp sinds het begin van de metingen in 1991. In mei zorgt het herstel voor weer een record: niet eerder was de groei zo groot, namelijk ruim 10 procent meer dan in april. Te danken aan de versoepeling van de coronamaatregelen. In een grafiek zou je zowaar het begin van een V-vormig herstel kunnen zien. De dramatische lijn naar beneden krijgt een staartje dat omhoog wijst. Maar die weg omhoog is nog lang. Vergeleken met februari, de maand voordat Duitsland maatregelen nam tegen corona, liggen de bestellingen nog altijd 31 procent lager. Vanwege de grote industrie werd Duitsland hard geraakt door de fabriekssluitingen, de verstoorde productieketens en de wereldwijde vraaguitval. De grootste economie van Europa belandde in het eerste kwartaal in een recessie, die de afgelopen maanden verergerde. "De nieuwe gegevens suggereren dat de industriële recessie haar dieptepunt voorbij is", schrijft het Duitse ministerie van economische zaken. "Maar ook lijkt het erop dat het inhaalproces tijd zal kosten. Gezien de kleine toename van bestellingen uit niet-Europese landen, heeft de wereldeconomie het nog moeilijk." De vraag uit de eurozone groeit namelijk veel harder dan die uit de rest van de wereld: 20 versus 2 procent. "Duitslands beste maand ooit is niet goed genoeg", schrijft ING. "Het beëindigen van de lockdown zorgt voor een V-vormige toename van activiteiten. Maar de terugkeer naar het niveau van voor de crisis zal niet eenvoudig zijn." Ook omdat de Duitse orderboeken al langer onder druk stonden. De economie had aan het begin van deze crisis een zwakkere conditie dan bij de vorige crisis, in 2008. Toen duurde het herstel achttien maanden. Ook nu is de dramatische neergang niet zomaar te compenseren. Neem de auto-industrie: de bestellingen namen in mei toe met 44 procent. Toch liggen ze nog 47 procent onder het niveau van februari. De productie daalt dit jaar met een kwart, voorspelt de Duitse autoindustrie. De detailhandel bloeide op in mei. Net als in Nederland, Oostenrijk en Finland lagen de verkopen in Duitsland zelfs boven het niveau van februari. Waarschijnlijk is dat te danken aan de overheidssteun: inkomens bleven op peil en consumenten konden aankopen doen die ze hadden uitgesteld. Het is de vraag of dat zo blijft, want de werkloosheid kan de komende maanden oplopen. Wat helpt is dat Duitsland de BTW heeft verlaagd voor een periode van zes maanden. Deze maatregel ging vorige week in, als onderdeel van het stimuleringspakket van de Duitse overheid ter waarde van 130 miljard euro
Komen mooie tijden aan voor autoverkopers - Inhaalslag van verkopen die door corona zijn uitgesteld - Vermijden van OV zal zorgen voor toename. Net als bij scooters en fietsen - En de vele subsidies e.d. op elektrische auto's wat aantrekkelijke momenten biedt om over te stappen op een nieuwe auto Q3 wordt groen groener groenst!
Kendrion – Algemene Vergadering van Aandeelhouders Op woensdag 24 juni werd de uitgestelde Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AvA) van elektromagnetenproducent Kendrion gehouden. Tijdens deze AvA gaf CEO Joep van Beurden een korte presentatie van het ‘nieuwe’ Kendrion, dat is ontstaan na de acquisitie van remmenspecialist INTORQ in december vorig jaar. Van Beurden introduceerde het Kendrion Strategic House met als speerpunten (1) Automotive met de vier ‘ACES’ – Autonomous, Connected, Electrified & Shared – en de vier Lighthouse Platforms: Smart Actuation, het AVAS sound system voor elektrische auto’s, een aandrijfsysteem voor hybride voertuigen en het Active Damping Actuation Platform (veersystemen); (2) de remsystemen van Kendrion en INTORQ gericht op de markt van industriële robots en (3) Industrial Actuators and Controls met als voornaamste afzetmarkten: machinebouw, transport, energiedistributie en vloeistofcontrolesystemen. Daarenboven is de Chinese markt voor Kendrion de gefavoriseerde groeimarkt, waar de komende jaren een explosieve groei dient te worden gerealiseerd. Dat Kendrion feitelijk heel succesvol is met haar technologische innovaties moge blijken uit de book-to-bill ratio van 1,25 voor wat betreft het aantal binnengehaalde nominaties in het Automotive segment, dat een omzetaandeel van 55% van de groepsomzet realiseert. Met een nominatie wordt een opdracht van een deelproductie van een afnemer van Kendrion bedoeld, die gemiddeld over een periode van zeven jaar wordt uitgeleverd. Van Beurden ging nader in op de strategische rationale van de overname van INTORQ. ? Sterke strategische samenhang die leidt tot een substantiële versterking van Kendrion’s positie op de markt van remsystemen. ? Een significant synergiepotentieel. Integratie van productiecentra en geoptimaliseerde operationele efficiency zullen tot aanzienlijke synergievoordelen leiden. ? Waardecreatie. Vanaf het lopende boekjaar zal er een double-digit bijdrage aan de winst per aandeel van Kendrion zijn. De progressie in China ligt op koers ondanks de covid-19 uitbraak van begin dit jaar. Jaar-op-jaar bedraagt de groei 29%, weliswaar van een nog lage aanvangsbasis. Omdat de zogenaamde Lifetime Nominations (gemiddelde productieduur 7 jaar) significant hoger liggen dan de huidige omvang van de omzet, is de verwachting gewettigd dat op een termijn van 3-4 jaar de Chinese markt geleidelijk kan doorgroeien naar een omzetaandeel van 20-30%. Tot die tijd wordt er jaarlijks fors geïnvesteerd in de kwaliteit en kwantiteit van de lokale organisatie, de lokale supply chain en op het gebied van kwaliteitscontrole. Op korte termijn legt het management het accent zeer sterk op kostenbeheersing teneinde de covid-19 crisis met zo min mogelijk kleerscheuren door te komen. De volgende actiepunten werden genoemd: ? Arbeidstijdverkorting voor de eigen werknemers en de flexibele schil ? Vrijwillige salarisverlaging van 15% door het hogere management ? Alleen de hoogst noodzakelijke capex-uitgaven ? Geen gebruik van consultants en/of overige externe diensten ? Sterke nadruk op de beheersing van het werkkapitaal ? Gebruik maken van overheidssteun, waaronder uitstel belastingbetaling ? Geen dividenduitkering Conclusie: De propositie die Kendrion biedt aan haar afnemers lijkt aan kracht te winnen. Op een termijn van drie à vier jaar kan een substantiële omzet- en winsttoename tegemoet worden gezien als Kendrion erin slaagt de ingeslagen weg van hoge nominaties bij eindklanten vast te houden. Op korte termijn heeft Kendrion te maken met de onvoorspelbare gevolgen van de covid-19 uitbraak. Het management heeft de organisatie de afgelopen vier jaar lean and mean gemaakt en met de nu afgekondigde actiepunten achten wij Kendrion in staat zonder al te veel kleerscheuren de huidige uitdagende marktomstandigheden het hoofd te bieden. Op donderdag 10 september a.s. organiseert Kendrion een Capital Markets Day gedurende welke het management nieuwe operationele en financiële doelstellingen van het ‘nieuwe’ Kendrion zal aankondigen. Tegen de huidige beurskoers van € 11,40 wordt ruim 20x de verwachte winst voor het lopende boekjaar voor de aandelen Kendrion betaald. Echter, zodra de eindmarkten van Kendrion zich herstellen van de huidige crisis, is naar onze mening een winst per aandeel van tenminste € 1,75 alleszins haalbaar. Kendrion boekte een dergelijk resultaat over boekjaar 2017.
Jammer dat je vergat? te vermelden dat bovenstaand stuk uit het maandelijkse bericht van Addvalue komt. Broninfo is belangrijk.
STUTTGART (AFN/REUTERS) - Daimler, het moederbedrijf van Mercedes-Benz, heeft afgelopen kwartaal een flink verlies in de boeken gezet als gevolg van de coronacrisis. Maar de autobouwer heeft toch ook de indruk dat de markt sneller herstelt dan verwacht. Een en ander komt naar voren uit voorlopige cijfers van Daimler. Het concern gaat vooralsnog uit van een operationeel kwartaalverlies (ebit) van 1,7 miljard euro. Daimler komt volgende week met definitieve kwartaalcijfers naar buiten. De autobranche ging afgelopen periode gebukt onder massale gedwongen sluitingen van showrooms. In veel landen kwamen de autoverkopen hierdoor tijdelijk stil te liggen. Maar in juni trokken de verkopen volgens Daimler toch weer aardig aan. De onderneming heeft donderdag ook aangekondigd dat het gaat stoppen met het bouwen van sedans in de Verenigde Staten en Mexico. Die stap is onderdeel van bredere kostenbesparende maatregelen om de productie te stroomlijnen.
Cijfers bandenfabrikant Continental: 20 Second Quarter of 2020: Results Exceed Capital Market Expectations Consolidated sales of €6.620 billion / Adjusted EBIT margin of -9.6 percent Free cash flow before acquisitions and carve-out effects: -€1.782 billion ???????(Q2 2019: -€29 million) Continental is currently still refraining from providing an outlook for the 2020 business year Hanover, July 20, 2020. Continental announced today, in a mandatory disclosure, its key figures for the second quarter of fiscal 2020 based on preliminary data. The results are above current average estimates of analysts. Accordingly, consolidated sales in the second quarter of the current fiscal year amounted to €6.620 billion and the adjusted EBIT margin was -9.6 percent. Year-on-year organic growth (adjusted for changes in the scope of consolidation and exchange-rate effects) was -39.8 percent. Sales in the Automotive Technologies group sector were €2.560 billion and the adjusted EBIT margin was -18.1 percent. Organic sales growth came to -45.6 percent. The Rubber Technologies group sector achieved sales of €2.962 billion and an adjusted EBIT margin of 1.2 percent. Organic sales growth came to -33.1 percent. In the Powertrain Technologies group sector, sales were €1.131 billion and the adjusted EBIT margin was -16.3 percent. Organic sales growth came to -40.8 percent. After the second quarter of 2020, free cash flow before acquisitions and carve-out effects amounted to -€1.782 billion (Q2 2019: -€29 million). The decline is primarily due to the lower EBIT figure versus the prior year period as well as negative working-capital effects. The latter are the result of sales volatility in the past weeks and are expected to neutralize again if the business trend continues. As at June 30, 2020, Continental’s liquidity reserves totaled more than €10.1 billion, consisting of cash and cash equivalents of about €2.5 billion and committed unused credit lines of around €7.7 billion. At the end of the first quarter of 2020, liquidity reserves totaled €6.8 billion. The company had thus secured additional liquidity in the second quarter. In May and June, Continental placed three bonds with a total volume of more than €2.1 billion and also expanded its credit facility with its core banks by €3 billion. Though the business situation improved substantially over the course of the second quarter, the environment continues to be characterized by considerable uncertainty due to the ongoing coronavirus pandemic. It thus remains difficult to gauge possible further adverse consequences on production, the supply chain and demand. For this reason, Continental is currently still refraining from providing an outlook for the 2020 business year. Continental will report its interim report for the first half of 2020 on August 5, 2020.
WOLFSBURG (AFN) - Autoconcern Volkswagen heeft in de eerste zes maanden van het jaar een operationeel verlies van 800 miljoen euro geleden door de coronacrisis. Zowel fabrieken als showrooms in veel belangrijke markten gingen in die periode een tijd dicht. Toch denkt het Duitse bedrijf, waar behalve VW ook merken als Audi, Seat, Skoda, Bentley en Lamborghini onder vallen, in heel dit jaar winstgevend te kunnen zijn. Door de coronacrisis daalde de omzet met een kwart tot 96,1 miljard euro. Volkswagen hield vast aan zijn in april uitgesproken verwachting dat de jaaromzet "aanzienlijk" onder het niveau van vorig jaar uitkomt. Het operationele verlies stak ook schril af bij de cijfers van vorig jaar. Toen was er nog een operationele winst van 10 miljard euro. VW denkt dat het ingezette herstel in de tweede jaarhelft doorzet en toch nog tot een jaarwinst leidt.
PEKING (AFN) - De bedrijvigheid in de omvangrijke Chinese industrie is in juli gestegen. Dat komt naar voren uit cijfers van de Chinese federatie voor logistiek en inkoop. De zogeheten inkoopmanagersindex voor de Chinese industrie steeg naar een stand van 51,1, tegenover 50,9 in juni. Economen hadden een minder sterke groei verwacht. Ze rekenden in doorsnee op een stand van 50,8. Een indexniveau onder de 50 betekent krimp, daarboven groei. De productie van de Japanse industrie is in mei met 2,7 procent gestegen ten opzichte van de voorgaande maand. Dat meldde de Jibun Bank op basis van voorlopige cijfers. In de voorgaande maanden kromp de industrie van Japan juist sterk, door de klappen van de coronapandemie voor de exportafhankelijke sector. Ten opzichte dezelfde maand een jaar eerder was er ook in juni sprake van 17,7 procent krimp.
Kleine omzet, wel mooie stijging. Ben benieuwd. Zal een tijd worden dat er een koerssprong naar de 12 - 14 euro komt
Bijna geen verkooporders tot 12 euro.
Melexis ziet bodem automotive en verwacht 10% stijging omzet Q3.
Hoop het , heb een Kleine positie, maar geloof om dit bedrijf
Wat positief is dat we met zeer kleine volumes zo goed stijgen.
NEUBIBERG (AFN/RTR) - Chipmaker Infineon heeft in het derde kwartaal van zijn boekjaar een verlies in de boeken gezet. De onderneming voelt de gevolgen van de coronacrisis en zwakkere vraag op zijn eindmarkten. Wel ziet het concern "concrete tekenen van herstel" op de belangrijke automarkt, die de afgelopen tijd juist uitzonderlijk hard werd geraakt door het virus. Infineon zette een negatief resultaat in de boeken van 128 miljoen euro, bij een winst van 224 miljoen euro een jaar eerder. De opbrengsten dikten aan tot bijna 2,2 miljard euro. Het concern reken voor het lopende vierde kwartaal op opbrengsten in een bandbreedte van 2,3 miljard euro en 2,6 miljard euro.
MÜNCHEN (AFN/BLOOMBERG) - De Duitse automaker BMW heeft afgelopen kwartaal voor het eerst sinds 2009 een operationeel kwartaalverlies in de boeken gezet. De onderneming werd opnieuw hard geraakt door de coronacrisis die de verkopen van auto's wereldwijd dwarszit. Vooral in Europa is de vraag naar auto's minder geworden door tijdelijk gesloten fabrieken en showrooms. BMW sloot het tweede kwartaal af met een 22,3 procent lagere omzet van 19,9 miljard euro. Daarbij schreef de automaker een operationeel verlies (ebit) van 666 miljoen euro. Een jaar terug was nog sprake van een operationele winst van 2,2 miljard euro. Onder de streep kwam BMW dit keer 212 miljoen euro tekort, waar een jaar terug een nettowinst van 1,5 miljard euro werd geboekt. De autoverkopen van BMW, een belangrijke maatstaf die door marktkenners nauwlettend in de gaten wordt gehouden, daalden het afgelopen half jaar met bijna een kwart naar 962,575. In Europa, Duitsland en de Verenigde Staten kelderde de vraag het hardst, rond de 30 procent. In China, waar in het eerste kwartaal juist de grootste daling in verkopen plaatsvond, verbeterde de vraag vanaf april aanzienlijk. Uiteindelijk daalde daar de autoverkoop met 'slechts' 6 procent in het eerste half jaar. BMW houdt ondanks het verlies vast aan de verwachting van een brutowinstmarge tussen 0 en 3 procent voor de Automotive-tak in het volledige jaar. Ook wil het bedrijf blijven investeren in innovatie en ontwikkeling en legt daar tot 2025 meer dan 30 miljard euro voor neer.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)