Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Van mij mag die hele koers in elkaar donderen bij dit over het paard getilde overheidsbedrijf. Sorry maar heb er echt geen goed woord voor over. 3,2 miljard...... nog los van de circa 700 miljoen aan aandelen die gekocht zijn. Het is ronduit belachelijk. Marktwerking..... geen vraag, geen bedrijf. Failliet laten gaan en de markt zijn werk laten doen. Piloten massaal in de WW tegen de maximale daggeldvergoeding en herscholen naar leraren, verplegers, bouwvakkers etc. Dingen waar behoefte aan is. Een stuk goedkoper dan aan een dood paard blijven trekken.
Nog los van het feit dat de meerderheid van het bedrijfsleven heeft ontdekt dat al dat vliegen helemaal niet nodig is. Je begrijpt ook niet dat Wopke dan naar Parijs vliegt..... kan gewoon met de TGV. En ook budget maatschappijen kunnen op de populaire vakantiebestemmingen vliegen daar hebben we KLM en Transavia ook niet voor nodig.
gbakl schreef op 26 juni 2020 11:38 :
KLM piloten gaan eindelijk gedwongen inleveren....waar een virus al niet goed voor is.
arrogantie ( gedrag uit de hoogte) is ze aangeboren.
ben bang dat het blijft bij 20 % inleveren en geen rekening houdend met (niet) gevlogen
uren...
dan lachen ze alsnog elke collega vlieger uit !
Denk jij nou echt dat dat gaat gebeuren? Welnee man, das voor de bühne. Waarschijnlijk wat franje van oranje in de secundaire sfeer. Dingen die al belachelijk zijn en die dan opgeteld 20% van de totale renumeratie bedragen zonder dat het echte salaris naar beneden gaat.
Geef het wat tijd, die salarissen moeten omlaag en die 20% is pas het begin. Onder druk wordt alles vloeibaar als de realiteit is ingedaald bij KLM-ers..
gbakl schreef op 25 juni 2020 09:14 :
Deutsche Lufthansa AG € 9,93
+0,97(+10,85%)
altijd leuk om de koers omhoog te jagen op dit soort nieuws
AF/KLM pakt ook nog wel een staartje mee vandaag,
oh nee..eerst moet nog even de 4 euro grens gepakt worden :o)
ik ben ook niet van gisteren... toen gestrand op 4:02 vandaag alsnog ???
Schiphol, het schaamlapje van deze hele klucht. Wie kent de feitelijke gegevens van Schiphol? Nauwelijks te vinden. De veel gebruikte opmerking dat Schiphol belangrijk is voor het bedrijfsleven is een argument dat in 1970 misschien nog opging, maar niet voor 2020. Hoeveel zakelijke reizigers passeren dagelijks de in- en uitgang van Schiphol. Relatief een beperkt deel van de dagelijkse verkeersstroom. Politiek vraag om deze gegevens! Je zult schrikken!. Schiphol is een niet langer levensvatbaar verkeersplein en zal in de nabije toekomst niet meer groeien. Overstappers; landing van Toeristen; bezoeken aan familie etc. zijn de hoofdmoot van de drukte op Schiphol. Wie ASML; DSM; of Unilever wil bezoeken voor zakelijk overleg; kan beter uitwijken naar Dusseldorf; Brussel of Rotterdam/Eindhoven. Pak gerust de AEX en de AMX erbij en bepaal zelf welk Vliegveld je zou kiezen als je de bedrijven zou willen bezoeken. Schiphol zo vreselijk belangrijk voor "nabijheid waar de handel plaats vindt", leugentje om bestwil. En hoe groot is de kans dat de Haarlemmermeerpolder onbruikbaar wordt vanwege "de rijzende zeespiegel"? Ook hier weer last van het feit, dat de horizon voor een gemiddeld persoon maar op 4,7 kilometer afstand ligt. " Een uurtje wandelen".
Prima, nog net even de batterij stoplosses van de 4,008 turbo’s laten ploffen en dan vanaf maandag zeker weer up. Alhoewel daylow sowieso geen goed teken is . K.u.t. Aandeel
KLM blijft zeer lange tijd een yunk-aandeel. Zal me niet verbazen als de koers binnen een jaar daalt naar 1 euro . Die vele mijarden staatsteun moeten wel uitgesmeerd terugbetaald gaan worden . Dus tja er is niet veel wijsheid voor nodig om te begrijpen dat het aandeel KLM zeer lange tijd zeer laag blijft Pffft. Ik heb KLM zelf ooit gekocht voor 7,50 en verkocht op 11 omdat ik het toen al niet vertrouwde wegens teveel concurrentie van prijsvechters als Ryanair , die laten zich heus niet zomaar uit het veld slaan. Kan best zijn dat Ierland als land straks ook een flinke duit extra in de zak van Ryanair doet want als Duitsland , Nederland en Frankrijk e.d staatssteun mogen geven , mag Ierland dat natuurlijk ook voor Rainair
robin200 schreef op 26 juni 2020 19:01 :
Prima, nog net even de batterij stoplosses van de 4,008 turbo’s laten ploffen en dan vanaf maandag zeker weer up. Alhoewel daylow sowieso geen goed teken is . K.u.t. Aandeel
vrijwel niemand houdt er rekening mee dat alles geregisseerd is hier. gisteren werd de koers op 4.02 gestopt en ze weten dat er nog een dag komt met onverwacht wat hogere koersen om die opluchtingsrally te laten uitrazen. heel welkom want er stappen weer extra mensen in de long turbos met hoge hefboom. het kost ze vervolgens geen enkele moeite om de koers alsnog naar de 4 euro te dirigeren. zodat maandag bij de opening al die turbos rond 4 euro stoploss om zeep gaan. als ze dat al willen staat maandag de koers later weer net zo gemakkelijk op 4:40 of 3:40 en het heeft niks meer met bedrijfscijfers of vooruitzichten te maken. de koers is een rollercoaster en probeer dat maar eens bij te houden.
impact van shortsellers op AF/KLM neemt heel licht af (-0.13 %) en bij Lufthansa overduidelijk toe: Deutsche Lufthansa 11,15% plus 1,06%. en totaal netto bij beide een heel dikke 20%...shortsell.eu/short/DeutscheLufthansa/... .
is ook helemaal te verklaren, niet alleen de verwatering speelt een rol bij Lufthansa maar ook het staatsbelang van inmiddels een deel vd aandelen waardoor er procentueel NOG minder aandelen dagelijks verhandeld worden en die impact van ruim 20% dermate dominant is dat het hele koersbeeld van opening tot nabeurs onder controle is.
Airfrance KLM is belangrijk voor de Nederlandse economie, Europa is toch 1, er zal toch meer samengewerkt moeten worden met omliggende landen, dit is belastinggeld in een bodemloze put gooien, tegenwoordig ook zeer snelle TGV treinen, de infrastructuur flink vernieuwen met dat geld lijkt mij een beter plan, denk bv aan tube transport
Belastingbetaler redt KLM, ‘de markt’ ziet er geen brood in KLM krijgt eindelijk zijn langverwachte steunpakket. De ministers Hoekstra en Van Nieuwenhuizen doen alsof vooral 'de markt' de redding op zich neemt, maar dat klopt niet. Bovendien bevat het pakket geen serieuze voorwaarden waarmee klimaat- en milieudoelen dichterbij worden gehaald. De maatschappijen waarvan KLM haar vliegtuigen least, kunnen opgelucht adem halen: van hen wordt geen bijdrage verwacht. Vanmorgen presenteerde het kabinet zijn langverwachte steunpakket aan KLM. De belangrijkste uitkomst van de maandenlange onderhandelingen is dat de luchtvaartmaatschappij de beschikking krijgt over een noodkrediet van 3,4 miljard euro. Een deel daarvan, 1 miljard om precies te zijn, komt rechtstreeks van de overheid. 2,4 miljard is een lening van in totaal elf banken. In een Kamerbrief schrijven de Wopke Hoekstra (Financiën) en Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur en Waterstaat): 'Het kabinet heeft voor deze vorm gekozen, zodat ook de banken een deel van het risico dragen. De financiering wordt dus zo veel mogelijk door de markt gefaciliteerd en de Nederlandse staat neemt enkel de risico’s op zich daar waar deze niet in de markt kunnen worden ondergebracht.' Verderop in hun brief blijkt dat de banken helemaal niet bereid waren om risico te dragen. De belastingbetaler staat namelijk garant voor een groot deel van het krediet dat de banken verstrekken. Mocht KLM de lening niet kunnen terugbetalen, dan verhalen de banken de schuld op de overheid. 'De garantieregeling beslaat de totale omvang van de private kredietverlening van € 2,4 miljard en garandeert maximaal 90% over dit bedrag.' Met andere woorden: het risico dat KLM 1 miljard euro niet kan terugbetalen ligt volledig bij de belastingbetaler, én het risico dat KLM 2,4 miljard euro niet kan terugbetalen ligt voor 90 procent bij de belastingbetaler. In totaal kon dus maar 7,2 procent van de financiering die nodig is om KLM voor nu op de been te houden, 'ondergebracht worden' in de markt. Bovendien is de lening van 1 miljard euro, rechtstreeks van de overheid, een ‘achtergestelde’ lening. Dat betekent dat de staat helemaal achteraan staat als KLM alsnog omvalt. Eerst worden de banken terugbetaald, dan de belastingbetaler. Nóg een geldstroom Voordat de coronacrisis uitbrak hing KLM al scheef van de schulden: 87 procent van het balanstotaal van de Nederlandse luchtvaartmaatschappij is gefinancierd met vreemd vermogen. Nu er nog eens miljarden in de vorm van leningen richting het bedrijf stromen, wordt die verhouding nóg schever. Hoekstra en Van Nieuwenhuizen beseffen dit ook, en spreken daarom nu al de verwachting uit dat KLM binnenkort nog meer geld nodig heeft: 'Het is mogelijk dat de kapitaalpositie (...) op termijn verbeterd moet worden. Een kapitaalinjectie van de aandeelhouders lijkt daarbij de meest logische oplossing.' De ministers schrijven dat ze pas later bepalen of de staat daaraan zal deelnemen, maar duidelijk is dat hier een voorschot wordt genomen op nóg een geldstroom van de belastingbetaler naar KLM. . De Tweede Kamer heeft bij de discussies over staatssteun aan KLM meermaals betoogd dat ook andere partijen aan de redding moeten meebetalen. Daaraan wordt slechts ten dele gehoor gegeven. Werknemers die meer dan 109.000 euro per jaar verdienen, moeten 20 procent inleveren op 'hun arbeidsvoorwaarden'. Dit kan betekenen dat zij minder loon ontvangen, maar KLM-piloten genieten ook riante pensioenvoorwaarden en werken relatief weinig, dus ook daar kan (een deel) van deze bezuiniging gerealiseerd worden. De bonussen van het bestuur en de topmanagementlaag worden 'opgeschort'. Er was de afgelopen weken veel te doen over leasebedrijven en oliehandelaren, naar aanleiding van dit onderzoek van Follow the Money waarin geconstateerd wordt dat een groot deel van de steun aan KLM bij belastingparadijzen in Ierland en op de Kaaimaneilanden zal terechtkomen. De Tweede Kamer nam daarop een motie aan, waarin de regering wordt opgeroepen om onder meer leasebedrijven te laten meebetalen aan de redding van KLM, ‘teneinde te voorkomen dat de pijn van financiële risico's alleen op de belastingbetaler wordt afgewenteld’. Aan die oproep bewijzen de ministers slechts lippendienst. In de Kamerbrief schrijven zij alleen dat er 'ook gekeken [wordt] naar de rol die de ketenpartners van KLM kunnen spelen’. Een concrete uitwerking, bijvoorbeeld over de hoogte van de bijdrage die leasebedrijven moeten leveren en op welke termijn, ontbreekt. De bezuiniging die geldt als voorwaarde aan de redding moet worden bereikt door te besparen op arbeidskosten De bezuiniging die geldt als voorwaarde aan de redding van KLM, moet dus worden bereikt door te besparen op de arbeidskosten. De haute finance van de lease-industrie blijft buiten schot. Op milieu- en klimaatgebied worden er nauwelijks extra voorwaarden aan de staatssteun verbonden. Vrijwel alle genoemde maatregelen – bijvoorbeeld een verlaging van de uitstoot per passagier per kilometer en de bijmenging van biokerosine – staan ook al in de onlangs gepresenteerde Luchtvaartnota en gelden daarmee voor alle luchtvaartmaatschappijen die in Nederland actief zijn, niet alleen voor KLM. Rust inleveren Wel wordt het aantal nachtvluchten op Schiphol iets teruggeschroefd, van 32.000 naar 29.000 en wellicht later naar 25.000. Opnieuw zullen alle luchtvaartmaatschappijen daaraan moeten meedoen, want KLM levert slechts 'een evenredige bijdrage'. Bovendien koppelen de ministers de afname van nachtvluchten aan de opening van Lelystad Airport. Oftewel: als de omwonenden van Schiphol wat meer rust willen, dan moeten de omwonenden van Lelystad een deel van hun rust inleveren. Ten slotte valt op dat KLM zich bij het verstandshuwelijk met Air France verder ingraaft. Er wordt een 'government state agent' aangesteld die ervoor moet zorgen dat er geen enkele Nederlandse euro naar Air France vloeit. Deze state agent heeft 'direct toegang tot informatie en mag aanwezig zijn tijdens relevante vergaderingen.' Dat wordt nog gezellig. Het risico van de redding van KLM ligt dus vrijwel volledig bij de belastingbetaler; 'de markt' blijkt simpelweg niet geïnteresseerd in financiering van de luchtvaartonderneming. Bovendien is mede vanwege het extra krediet binnenkort een nieuwe kapitaalinjectie nodig – van de belastingbetaler. In de arbeidskosten wordt gesneden, maar de leasesector en andere financiële dienstverleners ontspringen de dans. Extra klimaat- en milieuvoorwaarden zijn er niet, op een kleine reductie van nachtvluchten na, maar daarvoor krijgen de omwonenden van Lelystad de rekening gepresenteerd. TRIEST
Maandag openen onder de 4 en nooit meer terug. Mijn koersdoel in ieder geval pennystock.
@iPlof schreef op 27 juni 2020 17:58 :
Maandag openen onder de 4 en nooit meer terug.
Mijn koersdoel in ieder geval pennystock.
uit eindelijk betaal je er ook aan mee Ook al bezit je geen aandelen.
boeroptrekker schreef op 27 juni 2020 18:24 :
[...]uit eindelijk betaal je er ook aan mee Ook al bezit je geen aandelen.
Daar houd ik idd ook rekening mee. Steunpakket nu is gebaseerd op paar maanden steun en dan business as usual. Lijkt mij een vooral een wensdenk scenario en niet realistisch. Hulppakket 2 komt eraan, zeg na de zomer, maar ook dat zal niet bevordelijk zijn voor het aandeel. Koersdoel blijft penny.
Slap geouwehoer over pennystock Alleen de vliegtuigenvloot is al meer dan 2 miljard waard ze bezitten 548 vliegtuigen
De vliegtuigvloot is net zoveel waard als eventuele kopers voor een vliegtuig willen betalen. Alle maatschappijen leggende oude/verouderde types op en er is voorlopig geen vraag naar nieuwe/2e hands vliegtuigen. Veel vliegtuigen zijn trouwens geleased en geen eigendom. En het afkopen van een leasecontract kost ook veel geld.
Het steunpakket van de overheid aan KLM is een sigaar uit eigen doos.
moneymaker_BX schreef op 27 juni 2020 20:06 :
Slap geouwehoer over pennystock
Alleen de vliegtuigenvloot is al meer dan 2 miljard waard ze bezitten 548 vliegtuigen
Bezittingen Incl de eigen vloot en de schulden staan gewoon op de balans. Eigen vermogen was al flinterdun einde Q1 en zal inmiddels zwaar negatief zijn. Intrinsieke waarde is dus 0. Verliezen houden aan en vooruitzichten slecht. Koersdoel: Pennynl.investing.com/equities/air-france-...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)