Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Luchtvaartsector nog harder geraakt door crisis'

Lees over dit aandeel ook

  1. 24 apr Nieuwe commissarissen en CFO voor KLM
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

12 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 StoplossBurner 18 juni 2020 14:20
    quote:

    drooglegging schreef op 18 juni 2020 14:03:

    Beduidend minder kisten in de weilanden bij de Haarlemmermeer geparkeerd, steeds meer in operatie, ze blijven dagelijks opschalen.

    Als ze dit tempo volhouden zitten we voor december "op volume van voorheen", een gevalletje van veerkracht of opportunisme?
    bezettingsgraad is zeker zo belangrijk als je winstgevend wil zijn.
  2. @iPlof 18 juni 2020 14:23
    Het is gewoon over en uit in grootste delen van de de luchtvaartsector. Niemand van ons gaat ooit nog meemaken dat men dit te boven komt. Groei gebaseerd op schuld en subsidie en bij een paar weken, laat staan maanden vraaguitval volledig bankroet.
    KLM hoort bij de zwakste broeders, de ryanair en easyjet bij relatief de sterkste.
    Vergelijk het met V&D en Action..
    AF-KLM is helemaal naar de klote, stuiptrekkingen zullen zijn emissie, nationalisatie, noodhulp, maar daarna gewoon fors afbouwen en sluiten op termijn.
  3. forum rang 4 No-nonsense 18 juni 2020 15:35
    Ik heb al eens uitgerekend hoeveel medewerkers de KLM per vliegtuig in dienst heeft en hoeveel dat er bij Ryanair zijn. Daarbij kwam ik bij KLM op iets van 250 (bij Air France nog beroerder) bij Ryanair op 57. KLM gaat het alleen maar redden als er nog meer subsidie heen gaat. En niet alleen tijdens deze crisis, zolang dit inefficiënte vakbondsbolwerk nog bestaat. Dat die medewerkers zelf niet begrijpen dat dit niet zo door kan gaan? Er zal toch wel een keer een regering komen die het infuus er uit trekt en realistisch wordt. Of moeten we op Thierry wachten?
  4. @iPlof 18 juni 2020 16:33
    quote:

    No-nonsense schreef op 18 juni 2020 15:35:

    Ik heb al eens uitgerekend hoeveel medewerkers de KLM per vliegtuig in dienst heeft en hoeveel dat er bij Ryanair zijn. Daarbij kwam ik bij KLM op iets van 250 (bij Air France nog beroerder) bij Ryanair op 57. KLM gaat het alleen maar redden als er nog meer subsidie heen gaat. En niet alleen tijdens deze crisis, zolang dit inefficiënte vakbondsbolwerk nog bestaat. Dat die medewerkers zelf niet begrijpen dat dit niet zo door kan gaan? Er zal toch wel een keer een regering komen die het infuus er uit trekt en realistisch wordt. Of moeten we op Thierry wachten?
    Inderdaad, ook een keer ingezien.
    Als men een personeelsfeestje houdt past maar net de hele personeelclub in de eigen vliegtuigen..

    Dit bedrijf is zo bizar slecht en kansloos en daar moeten wij Nederland trots op zijn en miljarden aan verspillen..

    Uiteraard is Baudet net zo'n sukkel als CDA-ers en VVD-ers, grote vrindjes met KLM en andere kansloze bedrijven en doet niets liever dan daar ons geld heen brengen voor die rechtse hobby.
    wel een beetje fitten op de Fransen, maar dat was en blijft gewoon een huwelijk tussen 2 undateables..

    Men komt straks wel weer een tax of bezuiniging voor de burger die het allemaal weer moet dokken.
12 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,690 17:38
-0,274 -2,75%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links