Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Luchtvaart heeft ook deze winter nog steun nodig'

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 16 juni 2020 17:19
    KLM is nog steeds "in onderhandeling", hoe langer het duurt, hoe beter, voor beide partijen(Den Haag/KLM)

    Elke dag is er verandering gaande, SPL krijgt steeds meer doorloop, zeer duidelijk zichtbaar, die 1,5 meter is er al aan eigenlijk.

    Maar dat 3000 medewerkers meer dan de premier mee naar huis nemen is niet meer te verkopen, die andere 3000(totaal 6000 cockpit crew dus) zullen ook moeten aanpassen, vakbond of geen vakbond! het Nieuwe normaal.

    Sinds Pieter Bouw is het geen enkele CEO gelukt om dit luxe probleem te tackelen , nu doet een neus-virus het stilzwijgend, wie had dat ooit kunnen bedenken?

    Gaarne wetgeving net als in Zwitserland: minimale ticketprijs 60 euro.
  2. [verwijderd] 16 juni 2020 17:43
    Hier een stuk (2018) over piloot salarissen bij KLM.
    Op het moment dat de overheid eigenaar wordt, is er de Balkenende norm.... of al eerder.
    Met de steun die de Nederlandse overheid geeft moet het gedaan zijn met die gekkigheid, liefst met terugwerkende kracht

    www.consultancy.nl/nieuws/19533/klm-p...

  3. [verwijderd] 16 juni 2020 17:45
    Het uitfaseren van de stoommachine is ook langere tijd ontkent, vertraagd, genegeerd, uiteindelijk werd alles veel beter, SPL/KLM moet dus niet ten koste van alles worden gered.

    Het wordt een geforceerde stap naar een betere wereld, dat betekent dus dat er niet meer in twee rijtjes geland gaat worden, elke 34 seconde een touch down gaat nooit meer gebeuren.

    4x per jaar naar een zuidelijke vakantie bestemming voor iedere Nederlander is absurd en niet goed te praten hoe ik het iedereen ook gun!

    Een 747 doet meer dan 100 kuub sap in 8 uur vliegen, zet maar 4 brandslangen 8 uur open in de achtertuin en zie wat zo n kist verstookt.

    Alleen het taxien naar de polderbaan doet al 2000 liter verbranding voor een wide-body.

    Ik verwacht de komende weken incidenten met roofvogels, gewoon inde polder he! een slechtvalk die een aanval doet op de cockpitramen om de piloten wakker te schudden....
  4. forum rang 4 Mijn Vriend 16 juni 2020 21:09
    Na drie weken geen corona heeft Nieuw Zealand weer twee nieuwe gevallen, en we kunnen allemaal raden met welk transport ze daar gekomen zijn.: www.pulselive.co.ke/bi/politics/trave...

    Zonder vaccin of instant genezing methode gaat de luchtvaart nog veel langer aan het infuus, en aangezien het onderdeel is van de economische pyramide, gaan er nog een aantal steunpaketten volgen. SNS Reaal was in dit AF KLM stadium al lang genationaliseerd.....



9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,934 23 apr
-0,151 -1,50%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links