Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
In juni blijft TT in de afwachtingsstand
Volgen
Het ontbreken van App Connect betekent dat Apple CarPlay en Android Auto niet werken. Dat is een probleem voor alle ID.3-modellen. De afstandsfunctie in het head-up display heeft te maken met het Augmented Reality Head-up Display waar alleen de Volkswagen ID.3 1st Max over beschikt (de duurste uitvoering). Daarbij worden de instructies van het navigatiesysteem op de voorruit geprojecteerd. Maar dat komt dus later. De oplossing komt begin 2021. Dan breng je de auto terug naar de dealer voor een software-update. Om het goed te maken, krijg je een lidmaatschap voor de ID.3 1st Mover Club. Hiermee heb je “direct contact met Volkswagen”, wat klinkt als je eigen persoonlijke klantenservice. HUB in mn vorige artikel moet zijn HUD
Des te meer respect voor Elon Musk en Tesla ..... die hebben the software OTA beter voor elkaar. Nog geen core business voor Microsoft V2X. Early adapter VW heeft hier last van ..... en zal minder betalen aan MSFT dan de volgende die aansluit.
In der Einstiegsvariante soll der Wagen nach bisherigen Planungen unter 30 000 Euro kosten. Damit will man das Problem angehen, dass reine Elektrofahrzeuge mit größerer Reichweite bisher für viele Verbraucher zu teuer waren. „Das Auto unterstreicht unseren Anspruch, alltagstaugliche und bezahlbare emissionsfreie Mobilität für alle anzubieten“, sagte VW-Kernmarken-Geschäftsführer Ralf Brandstätter. „Wir haben uns in den letzten Tagen mit dem ID.3-Team da noch mal intensiv die Karten gelegt. Wir können sagen: Der Fahrplan steht.“ Revolutie net als destijds de VW Kever, betaalbare EV met hoge actieradius.
Im Falle des ID.3 ist das Auto mit der Microsoft-Azure-Cloud verbunden. Über die Cloud laufen diverse Dienste für den Kunden, beispielsweise kann er darüber auf seinem Smartphone den Batteriestand des ID.3 abfragen oder eine Ladesäulensuche starten oder die Batterie im Winter vorheizen lassen. Auch Car-Sharing-Dienste sind via Azure-Cloud möglich. Und natürlich kann VW Software-Updates über die Cloud-Anbindung an die ID.3s ausliefern oder auch neue Funktionen via Update im Auto freischalten. MSFT is er alles aan gedaan om van Azure, MVCP en VW ID3 een succes te maken. Die VW ID3gaat gretig aftrek vinden als alles straks goed functioneert. Nog eens extra 4K subsidie erover heen en je rijdt goedkoop een topmodel.
"TomTom provides an incredible offer with the freshest maps and traffic information," Sam George, director of Azure IoT at Microsoft, told Business Insider. "It really helps accelerate all of our businesses that we partner with that are adopting Microsoft and intelligent edge platforms."
MCVP: Digital Chassis for the modern ecosystem Slide #4 So that gets me to the second part of why Azure Maps was created and that was to power a direct vertical integration into the automotive space for the Microsoft connected vehicle platform. And, last week, two weeks ago, ten days ago… We announced that TomTom’s native integration with their navigation kit would be part of the Microsoft connected vehicle platform. This is a significant move. Significant prominent, het zijn niet mijn woorden :-) We zullen zien.
www.prnewswire.com/news-releases/deep... DeepMap Named a "Cool Vendor" in the May 2020 Cool Vendors in Autonomous Vehicle Systems Report by Gartner Rapportjes van Gartner doen er toe over het algemeen weet ik uit ervaring.
Uber's autonomous driving system claims to be able to predict the path of pedestrians, cyclists, or carswww.google.nl/amp/s/intallaght.ie/ube... As they explain, MultNet collects high-definition information from the vehicle's LiDAR sensor to calculate where and how the object is moving (cyclists, pedestrians, cars …). Then he consults his database and analyzes what is the most likely path he will follow. as well as other possible ones. For this, it takes into account different factors, such as the map of the place where it is located or how other objects have previously reacted in similar situations.
Bedankt @Dutchy Ron Dit artikel geeft exact aan voor welke uitdaging men staat om tot Automated Driving te komen. Het gaat erom te "weten" wat de intentie is van ieder apart object in de directe omgeving en dat alles in real-time om met enige geruststelling het stuur af te kunnen geven. TT beperkt zich tot het aanbieden van het makkelijkste onderdeel te weten de statische situatie. De omvang van deze database is zo groot dat het zeer complex is om een dergelijke HD-map voor de globale omgeving te maken en een wereldomvattende HD-map lijkt nog steeds een van de basisvoorwaarden te zijn voor OEM's om tot AD over te gaan . Er dient een oplossing gezocht te worden voor de aanwezige rekenkracht, de snelheid in het vergaren en de juiste interpretatie van de informatie om die nieuw verworven info vervolgens in real-time terug te sturen naar het verbonden object. Het is duidelijk dat de bestaande rekenkracht onvoldoende is om aan die nieuwe eisen te voldoen. Tesla en Apple hebben de weg gekozen om voor de rekenkracht niet meer afhankelijk te zijn van de Intell's van deze wereld en trachten dat in eigen beheer op te lossen. Vwb de verbindingssnelheid is de uitrol van 5G essentieel. Daartussenin zit het proces van vergaren van data met betrekking tot de bestaande situatie, het herkennen van mobiele en statische objecten daarin waarna voor de mobiele objecten een beslissing genomen moet worden in welke richting en met welke snelheid dit object zal gaan bewegen waarna het huidige beeld inclusief het te verwachten toekomstplaatje in real-time teruggestuurd moet worden. Om relevant te zijn in die ontwikkeling behoort TT zijn data-base en het verwerkingsproces van de mutaties in die data-base wereldwijd op orde te hebben. Dat daarbij AI een belangrijke rol speelt zal iedereen duidelijk zijn. Indien TT een acquisitie voor ogen heeft op dat terrein lijkt de uitbraak van het virus een "voordeel" en kan mede een verklaring zijn voor de terughoudendheid om de aanwezige overtollige kas aan te houden.
Als je dit leest, weet je waarom Tom Tom bepaalde partners kiest en bepaalde partners kiezen Tom Tom.www.techzine.be/blogs/infrastructure/... Microsoft azure ( IOT edge computing ) - Huawei 5G - Verizon ( telecomoperatoren ).
Edge computing Dat is waar de edge op het toneel verschijnt. Bij edge computing wordt (een deel van) de dataverwerking zo dicht mogelijk bij de bron van de gegevens uitgevoerd, soms zelfs op het apparaat zelf, in plaats van de data eerst kilometers ver naar een datacenter in de cloud te sturen. Omdat applicaties minder terugkoppelen naar de cloud, resulteert edge computing in verdere kostenbesparing, minder bandbreedteverbruik, verbeterde veiligheid en een lagere latency of responstijd Dit zei Chris Pendleton hoofd van Azure maps, vertikaal in MCVP over edge computing op de CMD. And, last week, two weeks ago, ten days ago… We announced that TomTom’s native integration with their navigation kit would be part of the Microsoft connected vehicle platform. This is a significant move. The connected vehicle platform brings edge computing into the vehicle. Edge computing means it runs in the car. It can actually run AI in the vehicle. It can make decisions in the car and it’s trained by cloud computing. You get data, you put it in the cloud, you train it, you install modules in the car, and now things are happening in the car. We call it the automotive edge.
Leading Hybrid Cloud Service System Traditional cloud services lack unified standards and need to be developed and deployed separately. Furthermore, existing private and public clouds each follow their own standards, making resource sharing difficult. The Huawei-Microsoft Azure Stack Hybrid Cloud Solution addresses these issues by using a unified system, application architecture, service model, deployment profile, and O&M. The solution enables a hybrid cloud service system with high levels of elasticity, agility, dynamic deployment, and cost-effectiveness. The solution provides a unified development and test system and enables customers to elastically configure and deploy applications and services on the cloud. Lees ik dat nu goed ? The Huawei-Microsoft Azure Stack Hybrid Cloud Solution
Spannend.www.zdnet.com/article/microsoft-to-en... AWS ( Amazon ) main partner with its 5G cloud connectivity strategy is Verizon. De wereld wordt steeds kleiner :-) Prettige zondag en tot maandag, de dag van de virtuele AV.
tatje schreef op 14 juni 2020 10:45 :
Spannend.
...... tot maandag, de dag van de virtuele AV.
Geen kans dus om vrienden in het eggie te ontmoeten. Morgen praatjes voor de vaak ? Over een maand weten we wat meer concreets. maandag 15 juni 2020 15-06 Algemene Aandeelhoudersvergadering woensdag 15 juli 2020 15-07 Resultaten 2e kwartaal 2020
Zou HG's inspirerende peptalk waar de vonken vanaf springen, zonder haperen en stotteren, in vloeiend Engels, het "nieuwe normaal" worden ?
We zullen rekening moeten gaan houden met 6 euro. Verbetering > (weer) lange termijn...Pfff
Zelden stijgen maar zeker vandaag weer minimaal evenredig mee ! De stomme film van HG zet voort !
De IFRS regels.executivefinance.nl/2018/01/tomtom-vo... Is het volgende een uitvloeisel van de IFRS 15 16 regels of van de Tom Tom regels :-) Geboekte omzet + netto movement deferred en unbilled = operationele omzet cq gefactureerde omzet. Hoeveel procent is de netto movement van de operationele gefactureerde omzet. 2018 automotive Q1 49,7 + 28,0 = 77,7 28,0 is 36% van de operationele gefactureerde omzet. Q2 62,6 + 8,4 = 71,0 is 11% Q3 59,4 + 12,4 = 71,8 is 17% Q4 73,4 + 23,5 = 96,9 is 24% 2019 automotive Q1 65,1 + 21,1 = 86,7 is 24% Q2 75,9 + 13,7 = 89,6 is 15% Q3 55,4 + 33,0 = 88,4 is 37% Q4 69,6 + 46,8 = 116,4 is 40% 2020 automotive Q1 49,8 + 35,6 = 85,4 is 42% 11 17 24 24 15 37 40 42% over de laatste 8 kwartalen. Voor mij weer een bewijs, dat men er alles aan deed om in 2019 rond de 700 miljoen omzet te komen. En dat men momenteel met de lage koers happy is. We zijn nog bezig met het optimaliseren van de balans en we moeten nog een stukje aandelen inkoop. Zullen vanmiddag zeker vragen komen, wanneer de aandelen inkoop wordt hervat. Q1 2019 gefactureerde omzet automotive 86,7 Q1 2020 gefactureerde omzet automotive 85,4 Als je kijkt naar de europese autoverkopen bij SA dan zie je, zonder corona zou de gefactureerde omzet in Q1 2020 een 20% hoger zijn geweest dan in Q1 2019. De koers is de koers.
Laatste keer was HG zeer positief, deze lijn moet doorgetrokken kunnen worden,
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)