Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
2e kwartaal 2020 Heijmans
Volgen
salud schreef op 3 juni 2020 10:31 :
@Salat: Nou, dat is dan ook wel weer fijn dat wij dat weten. Oh ja, juichen wordt geschreven met "ch". .
Is goed meester..
HAL lijft van Wijnen in, morgen gaan we vast een sprongetje maken.
Japio_ schreef op 3 juni 2020 22:40 :
HAL lijft van Wijnen in, morgen gaan we vast een sprongetje maken.
mja naar beneden kan ook he....er komt immers een kapitaal krachtige concurrent bij :') Maar ik hoop met jou op het semi onlogische tegensgestelde effect
Overnamefantasie doet ook Heijmans glanzen. Helaas wordt de overnamesom niet met ons gedeeld.
Glanzen ziet er anders uit.Is er synergie met van Wijnen?Wie kan daar wat over zeggen.
Heijmans en van Wijnen werken op regelmatige basis samen.
Zo werken ze bijvoorbeeld samen in dit project:www.heijmans.nl/nl/nieuws/ketensamenw...
In principe een mooi hapklare brok. Maar dan wel voor een fatsoenlijke prijs. €12,50 minimaal.
www.vanwijnen.nl/actueel/jaarcijfers-... In 2019 hebben de 24 ondernemingen van Van Wijnen gezamenlijk een netto-omzet van 954 miljoen euro gerealiseerd. Van Wijnen Groep realiseerde daarnaast een winst voor belastingen van 28,1 miljoen euro. Vooruitblik 2020 De economische gevolgen van de maatregelen rond het coronavirus laten zich op dit moment uiteraard niet voorspellen. Tot op heden wordt er, mede dank zij de inzet van gemotiveerde medewerkers en samenwerkingspartners, onder uitdagende omstandigheden doorgewerkt. De verwachting is dat de breed gedragen bouwopgave – 1 miljoen woningen de komende 10 jaar – in combinatie met de uit de klimaatmaatregelen volgende verduurzamingsslag, ook de komende jaren tot verdere groei van zowel omzet als resultaten zullen leiden. ------ Het geeft natuurlijk wel te denken dat de grote jongens (HAL & Reggeborgh/VolkerWessels) nú volledige belangen nemen. Die zien er een goede boterham in, welk ze niet wensen te delen met suffe aandeelhouders die dergelijke toko's toch niet op waarde weten te schatten.
tradersonly schreef op 4 juni 2020 19:41 :
------
Het geeft natuurlijk wel te denken dat de grote jongens (HAL & Reggeborgh/VolkerWessels) nú volledige belangen nemen. Die zien er een goede boterham in, welk ze niet wensen te delen met suffe aandeelhouders die dergelijke toko's toch niet op waarde weten te schatten.
Van Puijenbroek heeft Batenburg vorig jaar nog van de beurs gehaald. Het rekensommetje is niet zo heel erg lastig want steeds meer diensten worden als service afgenomen en zorgen voor een langdurige en dus ook voorspelbare bron van inkomsten.
www.rijkswaterstaat.nl/nieuws/2020/06... INTERVIEW Samenwerken aan een verbrede A1 Gepubliceerd op: 04 juni 2020 Bij de verbreding van de snelweg A1 tussen aansluiting Twello en knooppunt Azelo zijn veel verschillende partijen betrokken. Omgevingsmanagers Tonny Arissen van Rijkswaterstaat en Aede van der Weij van bouwbedrijf Heijmans vertellen hoe het project vordert, wat er op stapel staat en wat erbij komt kijken om contact te houden met al die partijen. Tonny Arissen en Aede van der Weij zijn allebei omgevingsmanager bij het project Uitbreiding A1 Twello – Azelo. Arissen namens opdrachtgever Rijkswaterstaat en Van der Weij namens opdrachtnemer Heijmans. Zij zijn verantwoordelijk voor het contact met alle betrokken partijen. Rijkswaterstaat regelt de algemene en bestuurlijke zaken; Heijmans alles wat met de uitvoering van het project te maken heeft. Beiden hebben een brede taak. ‘Wij vragen vergunningen aan, leiden het verkeer in goede banen, communiceren met belanghebbenden en houden rekening met de natuur in de omgeving’, legt Van der Weij uit. ‘Dat doen we dan ook niet alleen. We werken allebei met een omgevingsteam van zo’n 10 adviseurs.’ Gezamenlijk belang ‘Als opdrachtgever en opdrachtnemer hebben we een gezamenlijk belang’, vult Arissen aan. ‘We willen de weg zo snel mogelijk weer openstellen voor verkeer. Daarom stemmen we onderling veel af. Als omgevingsmanagers bellen we elkaar bijna dagelijks om te bespreken wat er speelt. Wat gaat goed en wat juist niet? Dat werkt goed: we zijn op veel stukken tegelijk bezig, maar tot nu toe kan het verkeer over het algemeen goed door blijven rijden.’ De 2 partijen vinden het belangrijk om bewoners, weggebruikers en bedrijven goed te informeren. Daarom hebben ze bijvoorbeeld gekozen voor een gezamenlijke projectwebsite. Arissen: ‘Daar vind je zowel de algemene projectinformatie van Rijkswaterstaat als hinderinformatie, filmpjes en foto’s over de uitvoering van Heijmans en achtergrondinformatie over het project.’ Uitvoering in volle gang De uitvoering is in 2020 in volle gang. Van der Weij: ‘We zijn trots dat we ondanks bijvoorbeeld corona op schema liggen om de doorstroming van de snelweg A1 te verbeteren. We zijn nu bezig met het stuk tussen Twello en Deventer-Oost. Daar gaan we ook tijdens de bouwvak mee door. Na de zomer volgen de aansluiting Lochem, het groot onderhoud N332 en de aanpassingen aan de N348. Vanaf de herfst gaan we bezig met het stuk tussen Rijssen en Azelo. Al met al zijn we nog wel een jaar bezig.’ Het traject dat nu aan de beurt is, Twello – Deventer Oost, zorgt voor veel uitdaging. Van der Weij: ‘Dit is het drukste stuk met diverse op- en afritten. Bovendien gaat de weg hier over de IJssel(brug) bij Deventer. En er zijn weinig lokale wegen parallel aan de snelweg. We doen er dan ook alles aan om te zorgen dat verkeer toch zoveel mogelijk door kan rijden, terwijl wij veilig kunnen werken. Om de hinder te beperken, voeren we de werkzaamheden die de meeste verkeershinder opleveren, bewust in de zomervakantie uit, als er minder verkeer is.’ Veel overleg Om alles op tijd af te krijgen, is veel overleg met andere partijen nodig. Van der Weij: ‘Wij moeten bij Rijkswaterstaat toestemming aanvragen om een deel van de A1 voor een bepaalde tijd deels af te mogen zetten. Daarnaast is afstemming nodig met gemeenten en provincies over de aansluitende lokale wegen. En we moeten bijvoorbeeld met politie, brandweer en ambulancediensten afspreken hoe zij erlangs kunnen als er echt iets aan de hand is. In dit geval zorgen we dan dat zij gebruik kunnen maken van ons werkterrein. We maken afspraken over het verleggen van kabels en leidingen die ons in de weg liggen. En over de manier waarop we rekening houden met de natuur. Zo hebben we onze planning aangepast vanwege de vleermuizen in de brug over het Twentekanaal. We overleggen met bedrijven in de omgeving, bijvoorbeeld hoe we kunnen zorgen dat zij bereikbaar blijven voor hun leveranciers. En we zorgen dat direct omwonenden en omliggende bedrijven op tijd weten wat er precies gaat gebeuren.’ Grond aankopen Rijkswaterstaat moet bijvoorbeeld regelen dat de benodigde grond voor de uitbreiding in hun bezit is. Arissen: ‘Dat heeft bij dit project lang geduurd, omdat we niet met alle grondeigenaren snel overeenstemming konden bereiken. Dat proces liep zelfs door tot tijdens de uitvoering. Inmiddels kunnen we gelukkig overal aan het werk. En ik kijk ernaar uit dat we dit najaar op grote delen van de A1 de extra rijstrook kunnen openstellen, ook al duurt het nog tot en met volgende zomer voor het project helemaal klaar is.’
www.bndestem.nl/oosterhout/metamorfos... Metamorfose bij Oosterhout: nieuwe aansluiting bijna klaar Nieuwe rotondes, een nieuw fietspad en een nieuw viaduct. Tussen Oosteind en Oosterhout vond afgelopen jaar een aardverschuiving aan wegen plaats. Het werk aan het eerste deel van de N629 nadert de climax. De nieuwe borden staan al klaar. Richting Utrecht, richting Breda. Wie over de A27 rijdt, zag de laatste maanden bijna dagelijks het landschap veranderen. Een metamorfose. Nog steeds rijden graafmachines af en aan. Door de langdurige droogte waaien soms stofwolken op. Opstoppingen Het ingrijpende wegenproject moet een eind moet maken aan de verkeersopstoppingen tussen Oosterhout en Dongen. Hard nodig, meent provinciebestuurder Christophe van der Maat (VVD). ,,Zeker als je al het verkeer ziet in de spits en op zaterdagmiddag richting AVRI. Dit is goed voor de leefbaarheid van Dongen en veiligheid. Hetzelfde geldt voor de bereikbaarheid van een nieuw bedrijventerrein als Everdenberg-Oost.” Ik had zelfs in de bouwvak willen doorgaan, omdat het niet handig is als je drie weken de kruising afsluit en niet aan het werk bent. En bovendien, de vakantiedagen moeten ook worden opgenomen Peter Benschop, projectmanager Heijmans Commandocentrum is een leegstaand huis in Oosteind. Buiten wapperen gebroederlijk de vlaggen van aannemer Heijmans en de provincie, terwijl intussen de koffievoorraad wordt aangevuld. ,,In de piekperiode waren hier tachtig tot honderd mensen aan het werk, nu zijn dat er nog dertig”, vertelt projectmanager Peter Benschop van Heijmans. De aanleg van de nieuwe aansluiting bij de A27 zit in zijn laatste weken. Al had Heijmans graag vóór de bouwvak alles afgerond. ,,We hebben wat langer moeten wacht op zand, waardoor het allerlaatste werk - de kruising bij Oosteind - pas na de zomer plaatsvindt. Ik had zelfs in de bouwvak willen doorgaan, omdat het niet handig is als je drie weken de kruising afsluit en niet aan het werk bent. En bovendien, de vakantiedagen moeten ook worden opgenomen.” Deel twee N629 onder de rechter De N629 tussen Oosterhout en Dongen wordt in twee fases aangepakt. Het eerste deel betreft het stuk Oosterhout-Oosteind. Het gaat hier met name om een betere aansluiting op de A27. Hier komen een kluifrotonde, een nieuw fietspad en verbrede aansluitingen. Het werk begon in september 2019 en zou eigenlijk eind juli klaar moeten zijn. Door lichte vertraging is de verwachting de klus waarschijnlijk in september is afgerond. De uiterlijke openstelling was oorspronkelijk bedacht voor eind 2020. Aannemer Heijmans verzorgt het werk, in opdracht van de provincie. Brabant heeft 12 miljoen euro vrijgemaakt voor de eerste fase. Het tweede deel gaat van Oosteind naar Dongen. ,,Een veel langer traject waar ook gronden moeten worden verworven”, zegt Wim van Oijen namens de provincie. ,,Daarom zijn hier de kosten hoger. Hiervoor is zo’n 30 miljoen euro vrijgemaakt.” Wanneer de tweede fase begint, is onduidelijk. Dit deel van de N629 stuit op veel verzet, vanwege het verdwijnen van natuur. Volgende week behandelt de Raad van State de bezwaren. Pas na de rechterlijke uitspraak zet de provincie de aanbesteding in gang. Kluifrotonde Aan de muur hangen tekeningen van de nieuwe wegen. Het grootste deel is zo goed als klaar. Zoals de kluifrotonde, de viaducten en het fietspad tussen Dongen en Oosterhout. De provincie ging eerst uit van een ovonde, een langgerekte rotonde. ,,Maar wij leverden een ontwerp in met een turbo-kluifrotonde”, verklaart de projectmanager. ,,Daardoor hoeft een van de viaducten niet zo breed te zijn, wat weer in de kosten scheelt. Bovendien heeft een turborotonde een grotere capaciteit dan een gewone rotonde.” De rotonde is van beton. ,,Beton is duurzamer. Het maakt iets meer geluid bij hoge snelheden maar het kan meer hebben dan asfalt. Het is meer slijtvast. Zeker op een plek als hier, waar veel vrachtwagens een langzame draai maken om de rotonde.” Rode loper Wie vanuit Dongen naar Oosterhout en vice versa rijdt, krijgt op dit gedeelte twee luxe tweebaanswegen voorgeschoteld. Daar waar eerst aan beide kanten één baan lag, met lange rijen als gevolg. Ook naar de snelweg is de rode loper uitgerold met nieuwe aansluitingen. 80 km per uur is de toegestane snelheid, in de bochten 60. Alleen ter hoogte van Oosteind komen verkeerslichten. De carpoolplaats is verplaatst naar de oostkant en heeft ongeveer hetzelfde aantal parkeerplekken. ,,Maar mocht de behoefte groter blijken, is er de mogelijkheid om uit te breiden.” Het oude viaduct over de A27 blijft intact, al zijn de voegen en de belijning wel vernieuwd. Ernaast ligt een spiksplinternieuw viaduct. Benschop: ,,Die kent minder steunpunten. Dat maakt een verbreding van de A27 makkelijker. Mocht men ooit de snelweg aanpakken, dan hoeft niet dit hele viaduct vervangen te worden.”
@Japio: -"steeds meer diensten worden als service afgenomen en zorgen voor een langdurige en dus ook voorspelbare bron van inkomsten."- Dat is inderdaad zo. Mijn vraag daarbij is.... hoe komt zo´n service contract op de balans terecht? Wordt dit bedrag aan de omzet / winst ineens opgevoerd op het moment van afsluiten of gaat dit verdeeld over de looptijd. Kortom... hoe moet je, als er meer van dit soort contracten komen... de waarde ervan berekenen als je iets wilt weten over de winstgevendheid van een bedrijf op jaarbasis en naar de toekomst.
op 8,24 speel ik pas quitte, dus graag nog even door s.v.p.
www.heijmans.nl/nl/nieuws/onderhoud-p... Onderhoud wegen Midden-Nederland Zuid gegund aan Heijmans Prestatiecontract binnen pilot voor een vitale infrasector 5 JUNI 2020 Rijkswaterstaat heeft het Prestatiecontract Midden Nederland district Zuid definitief aan Heijmans gegund. De opdracht heeft een minimale contractwaarde van ongeveer 13 miljoen euro. Heijmans zal de komende vijf jaar, met optie tot drie jaar verlenging, het onderhoud aan de Rijkswegen in de provincie Utrecht uitvoeren. Op dagelijkse basis is Heijmans vanaf 1 november 2020 verantwoordelijk voor het onderhoud aan onder andere de wegen, het groen, de openbare verlichting en het schoon houden van de verzorgingsplaatsen. Daarnaast pakt Heijmans het incidentmanagement op en door middel van raamactiviteiten voert het bedrijf ook het variabel (levensverlengende) onderhoud in het areaal uit. Best Value Aanpak Heijmans heeft de opdracht definitief gegund gekregen na het doorlopen van de onderbouwingsfase op basis van de Best Value-aanpak. Deze aanpak gaat uit van de meeste waarde voor de beste prijs. Van de zes inschrijvingen blonk Heijmans uit in kwaliteit op de volgende punten: 1. Minimaliseren van de verkeershinder en de hinderbeleving van de weggebruiker; 2. Bijdragen aan toonaangevend assetmanagement; 3. Behouden en waar mogelijk vergroten van het draagvlak voor het werk, tevredenheid en positieve beleving in de brede omgeving. 4. Bijdragen aan een duurzamere leefomgeving.
Vandaag 20% verkocht. Had een stoploss gezet op 6,80 naar mijn idee is de kans groot dat de koers even niet veel hoger komt dan 6,5 tot 7,5. De stoploss heb ik elke dag iets omhoog opgeschoven. Fundamenteel denk ik dat Heijmans nog steeds 9,5 tot 10 euro waard is, maar tennet zorgt nog steeds voor een onzekerheidsdiscount van 10 tot 20%. Daaroverheen komt een Corona discount. Die is momenteel ca 10%. De Aex staat immers op ca 90% van voor corona. De AEX is naar mijn mening / gevoel te hard gestegen en zal - zo schat ik in- de komende maanden eerst weer een stuk naar beneden gaan. Hoe ver is koffiedik kijken. Maar ik heb in elk geval op bijna al mijn posities 20% van posities afgedekt met een stoploss. Stijgt de AEX toch nog door naar niveau voor Corona, gaat er nog eens een ronde van 20% op een stoploss. Mocht de AEX de komende maanden doen wat ik verwacht, dan gaat Heijmans - zo verwacht ik- weer terug naar een koers in de bandbreedte van 5,50 tot 5,75
Bij de presentatie van het advies vanmiddag zei Remkes dat de bouw zwaar geleden heeft onder de stikstofbeperkingen die sinds de uitspraak van de Raad van State van kracht zijn. Volgens brancheorganisatie Bouwend Nederland heeft het kabinet tot nu toe weinig gedaan om het verlenen van vergunningen voor bouwprojecten weer op gang te brengen. Het advies van het college is om een drempelwaarde voor de stikstofuitstoot in te stellen; alle bouwprojecten die daaronder zitten zouden een vergunning moeten krijgen. "We hebben een jaar op dit advies gewacht en we zijn er erg blij mee", zegt voorman Maxime Verhagen. "Minister Schouten heeft geen enkel excuus meer om niet zo snel mogelijk een drempelwaarde in te stellen." Bron nos
Bouwend Nederland reageert opgetogen op de voorstellen die het Adviescollege Stikstofproblematiek doet aan het kabinet. In het rapport erkent de commissie onder leiding van Johan Remkes dat de bouw zware klappen heeft gekregen doordat de vergunningverlening stilviel, terwijl de sector maar weinig bijdraagt aan de stikstofuitstoot. Bouwprojecten moeten ruimte krijgen en met een investeringsfonds moet de sector vooruit worden geholpen, adviseert de commissie. Voorzitter Maxime Verhagen van Bouwend Nederland is "heel tevreden met de heldere boodschap". "Er is nu geen enkel excuus meer om niet zo snel als mogelijk een drempelwaarde voor de bouw in te voeren. Dit moet bovenaan de prioriteitenlijst van de minister komen", reageert hij. Met zo'n drempelwaarde zou tijdelijke stikstofuitstoot van voertuigen en bouwmachines geoorloofd zijn. Wat de brancheorganisatie betreft blijkt uit het rapport dat het "uiterst noodzakelijk is" om het stikstofbeleid aan te scherpen, zodat ruimte ontstaat voor de bouw. Verhagen omschrijft de sector als "een locomotief die de hele Nederlandse economische trein weer kan laten rijden". Ook de aannemers en afbouwers verenigd in AFNL-NOA roepen op tot het invoeren van een drempelwaarde. De sector wordt door de huidige stikstofcrisis namelijk wel degelijk gehinderd, stelt de brancheorganisatie. AFNL-NOA ziet bovendien voor de bouw een "glansrol" weggelegd bij het weer op gang brengen van de economie. "Mkb-aannemers in bouw, afbouw en infra zijn nu eenmaal de motor en aanjager van economische activiteit, zowel regionaal als landelijk."
www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20200608... Treinen denderen over kersverse tunnelbak VOORHOUT Alsof er niets gebeurd is, denderen de treinen door de grote bocht die het spoor even voorbij station Voorhout maakt. Maar schijn bedriegt: vorige week ’schoof’ aannemer Heijmans de tunnelbak onder de spoorlijn door in een imposante operatie. De tunnelbak is een belangrijk onderdeel van de Noordelijke Randweg die zoveel verlichting moet gaan brengen voor de verkeersproblemen in met name de Herenstraat. Een groot deel van het doorgaande verkeer kan dan worden geweerd omdat er een prima alternatieve route is. Helemaal volgens planning gaat het overigens allemaal niet: de aanleg van de Noordelijke Randweg gaat een jaar langer duren en wordt bovendien miljoenen duurder. Afgelopen donderdag stemde de raad met vijf miljoen extra voor de weg, die daarmee alles bij elkaar op 31,5 miljoen euro uit komt. Of het daarbij blijft, is overigens nog niet helemaal zeker. Volgens de nieuwe planning is de weg, waar ook een fietspad langs komt te liggen, niet halverwege volgend jaar klaar, maar pas halverwege 2022. De fietsbrug over de Haarlemmertrekvaart en de bypass van de Van Berckelweg (N444) langs tuincentrum Xtra naar de Leidsevaart worden daarna nog aangelegd. -- onduidelijk waarom dit weer duurder uitvalt en wie er voor opdraait ... hoe kan dat toch steeds? --
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)