Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Fortis gedupeerden.

926 Posts
Pagina: «« 1 ... 35 36 37 38 39 ... 47 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 30 april 2020 12:51
    Ik heb 14 december 2018 mijn gegevens per post opgestuurd en toch zeggen ze dat ik pas in 2019 had gestuurd.
    Eerst deden ze alsof ze mijn identiteit niet kenden.
    1469 aandelen maximaal gehad en niets ontvangen.
    Het is een volledige rotzooi en desorganisatie bij de "computerservices.ltd" Ik heb het idee dat het niet goed is geregeld. De banken hadden totalen moeten opsturen en ze moeten dan uitverdelen.
    Minder werk, bank vertrouwen onderling en direct geregeld. Wel de handtekening eventueel de machtiging van de aandeel eigenaren!

    Deze behandeling is een totale SCHANDE!

  2. [verwijderd] 30 april 2020 13:11
    Ik heb net de banken crisis totaal 60000 Euro verloren. Alle banken bij elkaar. En nu gaan de banken waarschijnlijk weer omvallen omdat de bedrijven niet meer de leningen zullen kunnen terugbetalen en de banken vol zitten met net aangekochte aandelen ook van andere bedrijven. Tenzij het CEB spelletje heel lang ga duren en de spaarders en pensioenfondsen door de staat worden geleegd om het banksysteem te steunen.
    Afgezien hiervan zullen toch veel doden gaan valken en als de virus snel muteerd op het einde iedereen!
  3. WM77 22 mei 2020 21:45
    Ik heb zojuist ook bevestiging gehad dat mijn claim is geprocessed.
    Ik had positie bij Alex en bij Rabobank.
    Nu heeft de claimadministrator mijn claim aangepast (mijn positie bij rabobank is verwijderd) op basis van het volgende.

    "Please note that we proactively corrected the details of your holdings of Fortis Shares as stated in your Claim Form, as certain claimed holdings of Fortis Shares in your Claim Form did not match the data in the control list that we received from your bank."

    Rabobank bevestigd naar mij dat ik een positie had maar blijkbaar niet naar de claim administrator. Heeft iemand anders hetzelfde gehad?
  4. forum rang 7 ffff 23 mei 2020 19:21
    WM77,

    Beetje vreemd dat jij verwacht dat de Rabobank voor jou aan de Claimadministrator gaat bevestigen dat jij bij de Rabobank een positie had..... Ze hebben bij de Rabobank echt wel wat meer te doen dan voor alle klanten bij de claimadministrator te gaan melden wat de posities van hun klanten waren.

    JIJ krijgt een opgave, een bevestiging, een document van de Rabobank en JIJ moet zelf die opgave doorsturen naar de claimadministrator….
    Als ik jou was zou ik contact opnemen met de claimadministrator of je alsnog die bevestiging van de Rabobank aangetekend kunt opsturen…

    Peter
  5. forum rang 7 hirshi 23 mei 2020 20:17
    Toch een beetje een triest verhaal om met een buy and hold strategie te blijven zitten tot het noodlot toeslaat.

    Buy and hold in zijn uiterste consequentie is een strategie voor verliezers. Ik heb dat al zo vaak betoogd en herhaal dat nog maar eens. Af en toe afscheid nemen is geboden voor een dynamisch beheer .

    Ik mag uit ervaring spreken want ik blijf nooit zitten in aandelen die gedoemd lijken tot nul waarde te zullen vervallen.

    Wel heb ik voor een habbekrats ooit een forse partij DAF convertibele obligaties op de kop kunnen tikken.
    Binck moest ik attent maken op een riante curatoruitkering en later ontving ik nog zonder een tweede verzoek een riante uitkering enkele duizenden euro's .

    Gaat een bedrijf failliet dan wil dat dus nog niet zeggen dat je je geld kwijt bent. Soms is het juist interessant bij een notering waarin geen sterveling in gelooft te kopen.
  6. WM77 23 mei 2020 22:02
    quote:

    ffff schreef op 23 mei 2020 19:21:

    WM77,

    Beetje vreemd dat jij verwacht dat de Rabobank voor jou aan de Claimadministrator gaat bevestigen dat jij bij de Rabobank een positie had..... Ze hebben bij de Rabobank echt wel wat meer te doen dan voor alle klanten bij de claimadministrator te gaan melden wat de posities van hun klanten waren.

    JIJ krijgt een opgave, een bevestiging, een document van de Rabobank en JIJ moet zelf die opgave doorsturen naar de claimadministrator….
    Als ik jou was zou ik contact opnemen met de claimadministrator of je alsnog die bevestiging van de Rabobank aangetekend kunt opsturen…

    Peter
    Peter, bedankt voor je reactie.

    Ik verwachtte eigenlijk ook niet dat ze dat zouden opsturen, maar de claim administrator zegt in de mail dat ze wat ontvangen hebben.

    "Please note that we proactivly corrected the details of your holdings of Fortis Shares as stated in your Claim Form, as certain claimed holdings of Fortis Shares in your Claim Form did not match the data in the control list that we received from your bank."

    Bij het indienen van de claim waren bank statements toegevoegd en daar stonden de juiste posities op. Dus waar ze hun gegevens vandaan halen geen idee. Misschien is het gewoon een foutje van ze.
    Ik heb ze in ieder geval gemaild en wacht op hun antwoord.
  7. forum rang 6 Plein777 24 mei 2020 14:42
    quote:

    WM77 schreef op 22 mei 2020 21:45:

    Ik heb zojuist ook bevestiging gehad dat mijn claim is geprocessed.
    Ik had positie bij Alex en bij Rabobank.
    Nu heeft de claimadministrator mijn claim aangepast (mijn positie bij rabobank is verwijderd) op basis van het volgende.

    "Please note that we proactively corrected the details of your holdings of Fortis Shares as stated in your Claim Form, as certain claimed holdings of Fortis Shares in your Claim Form did not match the data in the control list that we received from your bank."

    Rabobank bevestigd naar mij dat ik een positie had maar blijkbaar niet naar de claim administrator. Heeft iemand anders hetzelfde gehad?
    Ik had ook een claim ingediend met een opgave van de ING Bank, die achteraf fout bleek te zijn.

    De fortisclaimadminstrator heeft toen mijn claim aangepast naar de opgave die de ING had opgestuurd naar de fortis claimadministrator,

    Elke claim die een particulier indient wordt vergeleken met de opgave die de Bank aan de administrator heeft gegeven.

    Daarbij wordt bij een verschil de opgegeven hoeveelheid van aandelen die de Bank opgeeft als de juiste aangehouden.

    Ik zou bellen met telefoonnummer in Belgie van de Fortisclaim administrator, dat heb ik ook gedaan en ze waren daar zeker behulpzaam met het vermelden wat ze nog nodig hebben om de claim toe te kennen.
  8. forum rang 7 ffff 25 mei 2020 10:14
    Plein777,

    Het is voor het eerst in twee jaar dat ik lees dat de banken OOK een opgave van hun cliënten aan de claimadministrator doorgeven. Ik heb dat nog nooit gehoord. Zoals ik hierboven al schreef: Je moet als claimer het bewijsstuk van je bank opsturen, maar dat doet de bank niet voor jou.

    Overigens lijkt het mij ook lastig voor bankiers om uit te zoeken naar welk land ze nu precies HUN opgaven moeten opsturen, want je kunt in diverse landen claimen.

    Ook ondervonden dat nu het werk vordert, ze gemakkelijker telefonisch bereikbaar zijn en van goede wil... Maar MIJN ervaring was wel dat je vrijwel al het werk zelf moet doen, nadat de banken je de benodigde opgaven hadden gegeven.

    Peter
  9. forum rang 6 Plein777 25 mei 2020 11:03
    quote:

    ffff schreef op 25 mei 2020 10:14:

    Plein777,

    Het is voor het eerst in twee jaar dat ik lees dat de banken OOK een opgave van hun cliënten aan de claimadministrator doorgeven. Ik heb dat nog nooit gehoord. Zoals ik hierboven al schreef: Je moet als claimer het bewijsstuk van je bank opsturen, maar dat doet de bank niet voor jou.

    Overigens lijkt het mij ook lastig voor bankiers om uit te zoeken naar welk land ze nu precies HUN opgaven moeten opsturen, want je kunt in diverse landen claimen.

    Ook ondervonden dat nu het werk vordert, ze gemakkelijker telefonisch bereikbaar zijn en van goede wil... Maar MIJN ervaring was wel dat je vrijwel al het werk zelf moet doen, nadat de banken je de benodigde opgaven hadden gegeven.

    Peter
    Hallo Peter,

    Bij het indienen van je claim heb je ook de Fortisclaimadminstrator toe stemming gegeven om jou opgave te controleren bij de bank van wie jij de opgave hebt ontvangen of de claim wel juist is.
    Dat doen ze dus ook bij elke claim, immers het zeer eenvoudig om een opgave te vervalsen of na te maken.
    Daarom duurt het zo lang om dit allemaal verwerken en te controleren.

    Chris
  10. WM77 3 juni 2020 16:49
    quote:

    WM77 schreef op 22 mei 2020 21:45:

    Ik heb zojuist ook bevestiging gehad dat mijn claim is geprocessed.
    Ik had positie bij Alex en bij Rabobank.
    Nu heeft de claimadministrator mijn claim aangepast (mijn positie bij rabobank is verwijderd) op basis van het volgende.

    "Please note that we proactively corrected the details of your holdings of Fortis Shares as stated in your Claim Form, as certain claimed holdings of Fortis Shares in your Claim Form did not match the data in the control list that we received from your bank."

    Rabobank bevestigd naar mij dat ik een positie had maar blijkbaar niet naar de claim administrator. Heeft iemand anders hetzelfde gehad?
    Ik heb zojuist antwoord gehad van de claim administrator en zo te zien is de claim aangepast.

    We confirm that upon receipt of your notice of disagreement, we have reviewed all associated claim documentation in order to verify that each of your Fortis holdings is supported by an official statement that comports completely with the data verified as current and accurate by your bank(s). All necessary updates to your claim have been completed accordingly, and the amendment to your compensation will be included in a forthcoming distribution.
  11. forum rang 6 Plein777 3 juni 2020 16:52
    quote:

    WM77 schreef op 3 juni 2020 16:49:

    [...]

    Ik heb zojuist antwoord gehad van de claim administrator en zo te zien is de claim aangepast.

    We confirm that upon receipt of your notice of disagreement, we have reviewed all associated claim documentation in order to verify that each of your Fortis holdings is supported by an official statement that comports completely with the data verified as current and accurate by your bank(s). All necessary updates to your claim have been completed accordingly, and the amendment to your compensation will be included in a forthcoming distribution.
    Ja mooi :-)
926 Posts
Pagina: «« 1 ... 35 36 37 38 39 ... 47 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,13%
Gold spot 2.392,50 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links