Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TT koersstijgingen wegens betrokkenheid bij het corona dashboard?
www.google.nl/amp/s/amp.ft.com/conten... China’s self-driving car projects accelerate during coronavirus Baidu heeft research in US, nu een nadeel
The car of the future is connected, autonomous, shared, and electricwww.google.nl/amp/s/www.zdnet.com/goo...
GM is working on a hands-off advanced driving system for city streetstechcrunch.com/2020/05/19/gm-is-worki... GM said it “does not have a name or anything specific to announce today, but stay tuned.”
Apollo continues to win smart transportation projects from municipalities, including Hefei (Anhui Province), Yangquan (Shanxi Province) and Chongqing, with state-of-the-art infrastructure solutions for smart transportation. Navigant Research, a well-known research firm, names Apollo as one of the four global tier-one leaders in autonomous driving, recognizing Baidu as the only top-tier autonomous driving company from China. Apollo received top ranking in the 2019 Beijing Autonomous Vehicles Road Test Report published by the Beijing Municipal Commissionstockhouse.com/news/press-releases/20...
Waarom ik wel blij ben met het afgeven van het backlog ipv de orderintake. Het afgeven van een backlog geeft nl het inzicht dat de orderintakes VEEL te conservatief zijn vastgesteld. Te beginnen met het feit, dat de orderintake vooraf werd gegaan met het woordje "exceeds". Wat houdt "exceeds 400 mio" in, is dat 401 mio of 4xx mio. Veel belangrijker is het om naar de echte waarde van die gesloten deals te kijken door ze af te zetten tegen de gefactureerde bedragen juist vanwege het aangegeven inschattingseffect van verkochte units met daarin TT inside. Er is al veel betoogd op dit forum dat met name de take-rate veel te laag ( -30%) is ingeschat door TT. Dit hele proces is makkelijk te controleren aan de hand van het afgegeven back-log ult 2019 ad 1,8 miljard. Het backlog is een blauwdruk van alle toekomende IFRS boekingen van gesloten contracten. Derhalve een tussenstand met herinschattingen van de gesloten en lopende contracten. Indien we uitgaan van de gesloten deals via het orderboek zien we dat TT daar een bedrag voor heeft opgevoerd van +1.470 mio in de Jaren 2014 t/m 2018. Indien die 1.470 mio bij benadering de werkelijke waarde zou bevatten zou het backlog op 31 dec 2018 1.470 mio minus de gefactureerde bedragen over diezelfde periode ad 935 mio uit moeten komen op ca 535 mio. Het vervolg van dit traject geeft aan, dat die 535 mio alle realiteit mist omdat: backlog 1-1 + nieuwe orders - gefactureerd = backlog 31-12-2019 aangeeft dat er in dat geval gedurende 2019 nieuwe orders zijn binnengehaald ter grootte van 1.800 mio - 535 mio + 381 mio = 1.646 mio. Zelfs indien ik de orderintake verhoog met 50% naar 2.205 mio, blijft het het aantal nieuw gesloten orders onwaarschijnlijk hoog met 910 mio ondanks de geweldige orderontvangst (incl herinschattingen) gedurende de tweede helft van het jaar 2019 ad 400 mio( 1,8 -1,6 + 200 gefact). Je kunt daarmee vaststellen dat de opgegeven orderboeken geen goed beeld hebben gegeven van de uiteindelijk waarde omdat die minimaal 50% boven die waarde zijn uitgekomen. Het 1q 2020 laat in bedekte termen zien, dat het orderboek(incl herinschattingen) van het 1q er wederom goed uitziet: Backlog 1,800 - 85 mio +nieuw backlog geeft de nieuwe orders aan. We kunnen het backlog beschouwen als een betere leidraad omdat daar herinschattingen plaatsvinden per kwartaal per contract waardoor de werkelijkheid beter wordt benaderd; laat onverlet dat het backlog voor het grootste gedeelte(buiten de reeds hierin opgenomen deferred) bestaat uit inschattingen.
het grootste gevaar de komende jaren voor de koers van TT zie ik niet vanwege TT zelf, maar vanwege de zwakke positie van Car Inc de kans dat de uiterst zwakke auto-fabrikanten naar Google overgaan is heel groot , er is ook een reden dat de Duitse auto-fabrikanten hun belang in HERE verder willen afbouwen en de enige gegadigde om het helemaal te nemen is mi Intel, maar die volgen voor deze divisie volkomen de adviezen van MBLY die hier steeds meer verantwoording voordragen het zou mij dan ook helemaal niets verbazen en het zou juist heel veel sense maken als HG Intel/MBLY zou benaderen om als partner aan te schuiven HG neemt een enorm risico dit zelfstandig te willen doen, als een PSA Groep naar Google switched staat het aandeel voor cash waarde aan de beurs Intel heeft het kapitaal en de draagkracht om Google van gezonde concurrentie te kunnen voorzien, TT heeft dit niet en kan straks als Car Inc uit pure noodzaak/armoede naar Big Tech gedreven gaat worden geen vuist maken
Volgens mij is CEO Intel nog niet klaar met overnames doen, staat niet eens tussen de regels ;-) Maar of TT past bij Intel ..... vast wel..... misschien wel het laatste puzzelstukjes. Maar ik sluit niet uit dat TT afspraken heeft met Huawei irt overname door US tech.
HiCar Die Oberfläche sieht sehr modern aus und setzt auf ein anderes Konzept als Googles Plattform. Navigation, Musik und Telefonie sind natürlich enthalten, wobei sich Huawei gerade erst die Dienste von TomTom gesichert hat, um eine starke Android Auto: Neue Alternative zu Googles Plattform soll schon bald starten – Huawei zeigt HiCar (Video) Alternative für Google Maps in das Auto bringen zu können. Über die Grenzen der Infotainment-Plattform hinaus gibt es offenbar auch eine kameragestütze Müdigkeitskontrolle sowie die Möglichkeit, dass sich das Fahrzeug anhand der im Kühlergrill untergebrachten Kamera den Parkplatz merken kannyoutu.be/1JXm2krJqL0 www.google.nl/amp/s/www.googlewatchbl...
This is the year that HiCar becomes a reality and we will find out whether it is a viable option in itself, and how it battles Google (and Apple) apps in the auto space. If Huawei gets the strategy right, it will help fill some of the international smartphone-shaped gap in its revenues, while millions of its users will stand to benefit. Aldus Forbes 120 modellen van 30 OEM’s ..... hit the road Jack .... In the six months since the HiCar chatter began, we’ve seen Chinese automaker (and GM joint venture) Baojun become the first to launch a vehicle with the tech onboard. The company says all future vehicles will get the update. The expectation is that many other manufacturers will follow this year—not just in China but overseas as well; according to Nikkei Asian Review and ChinaPEV, German giant Audi is among them . Audi has been approached for any comments on this. “Stay tuned” zei GM We’ve seen how critical navigation is to the modern-day smartphone experience. One of the critical factors in blacklisted Huawei’s loss of Google was the need to replace Google Maps. This isn’t just the app, it’s the navigation services stitched into the operating system, able to drive great swathes of the user experience. Huawei countered this by securing Here mapping technologies for its phones—both surprising and clever, this is a genuinely competitive offering to Google. And this isn’t all—the company has also secured a partnership with MapmyIndia for the huge Indian market. It’s all part of the same theme—box out full-fat Android. Bijzonder dat Forbes HERE noemt en niet TT. Zou misschien eis zijn van Audi om HERE toe te passen. www.google.nl/amp/s/www.forbes.com/c/...
ketchup schreef op 20 mei 2020 07:18 :
het grootste gevaar de komende jaren voor de koers van TT zie ik niet vanwege TT zelf, maar vanwege de zwakke positie van Car Inc
de kans dat de uiterst zwakke auto-fabrikanten naar Google overgaan is heel groot , er is ook een reden dat de Duitse auto-fabrikanten hun belang in HERE verder willen afbouwen en de enige gegadigde om het helemaal te nemen is mi Intel, maar die volgen voor deze divisie volkomen de adviezen van MBLY die hier steeds meer verantwoording voordragen
het zou mij dan ook helemaal niets verbazen en het zou juist heel veel sense maken als HG Intel/MBLY zou benaderen om als partner aan te schuiven
HG neemt een enorm risico dit zelfstandig te willen doen, als een PSA Groep naar Google switched staat het aandeel voor cash waarde aan de beurs
Intel heeft het kapitaal en de draagkracht om Google van gezonde concurrentie te kunnen voorzien, TT heeft dit niet en kan straks als Car Inc uit pure noodzaak/armoede naar Big Tech gedreven gaat worden geen vuist maken
Met respect, maar mijn mening is anders. Intel en Microsoft zijn heel goede vrienden, al tig jaren. "" "This collaboration builds upon a long history "" Microsoft en Intel bouwen voort op langer bestaande inspanningen voor co-engineering om gedifferentieerde services binnen Azure mogelijk te maken. We leveren een intelligente cloud voor iedereen door innovatieve software te combineren met geavanceerde hardware Intel en Microsoft leveren samen geavanceerde technologieën en zakelijke oplossingen voor SAP, high-performance computing (HPC), confidential computing, hybride cloud, Microsoft SQL Server, AI, analyses en meer. "This collaboration builds upon a long history of innovation to create a strong foundation for delivering best-in-class cloud services for customers and businesses across the enterprise. We continue to work closely together to maximize technology and business opportunities for our customers." Jason Grebe, Vice President and General Manager, Cloud Platform and Technologies Group, Intel - 4 jan 2017 intel neemt belang in Here. - 13 maart 2017 Intel koopt Mobileye voor 15 miljard dollar - visje : Location Based Services on @Azure powered by @tomtom go from (free) Preview to General Available and changes name: Azure Maps t.co/522hOkaGL5 Dit is echt bijzonder goednieuws, zie ook twitter Jelle Brinkhuis. denk dat de meesten het nieuws onderschatten - jan 2019 Tom Tom op het Bing platform. - sept 2019 Tom Tom in Microsoft connected vehicle platform - 5 mei 2020 intel koopt moovit, die samenwerken met Tom Tom en Microsoft in azure maps. Mijn logica 2017 dacht microsoft nog dat het Here was. Gezien alle veranderingen, heeft Microsoft Here ingeruild voor Tom Tom. Ik denk dat Microsoft de grootste afnemer is bij Intel. Intel koopt mobileye en Moovit, misschien ook Tom Tom, maar ik denk eerder aan Microsoft zelf. Wat een samenwerking in de cloud van Microsoft, intel, mobileye, moovit en Tom Tom en voor china Baidu. Kunnen het hele pakket aanbieden aan de oems.
Misschien doet Nvidia ook een beetje mee. NVIDIA is een bekende producent van computerhardware, voornamelijk op het gebied van grafische kaarten en chipsets voor moederborden voor AMD- en Intel-processors en voor mobiele apparaten. Ook levert het bedrijf de grafische chips van de Microsoft Xbox en de Sony PlayStation 3 en is het toeleverancier aan veel grote computerfabrikanten. NVIDIA heeft een speciale GPGPU-technologie ontwikkeld, genaamd Compute Unified Device Architecture (CUDA), die softwareontwikkelaars in staat stelt om in de programmeertaal C geschreven algoritmes uit te voeren op de GPU. Het bedrijf is opgericht in 1993 door Jen-Hsun Huang, Chris Malachowsky en Curtis Priem, en is gevestigd in Santa Clara, Californië, in de Verenigde Staten. Concurrenten van NVIDIA zijn onder andere AMD en Intel. De wereld is groot, de wereld is klein ;-)
Tatje, ik weet haast zeker dat TomTom binnen 2 jaar vanaf nu of overgenomen is of zelfstandig sky high gaat. TomTom is het meest onderschatte aandeel en dit is mede het werk van HG en zijn vrienden die bewust TT in de schaduw hebben gezet tot het moment rijp is! Dat moment komt steeds dichterbij dus nu kopen gaat je zeker vette winsten opleveren.
Ik snap niet dat positivo's als jij en Tatje nog steeds het overname/deelname scenario serieus benoemen. HG geeft bij iedere hint in die richting aan, dat hij TT zelfstandig tot ontplooiing wil brengen en dat dat enkel doorkruist kan worden met een bod dat niet te weigeren is.
Ja Vive tu vida positivamente Sept 2021 moeten alle oems hun HD keuze hebben gemaakt, aldus Willem Strijbosch, dus dan wordt het spannend. Wordt je winnaar in HD, dan wordt de ook winnaar in ADAS en ook in DS. Kan me dus voorstellen, je kiest TT voor HD, dan kies je TT ook voor ADAS en SD. DIFFERENT MAPS FOR DIFFERENT NEEDS SD MAPS FOR HUMANS Used in infotainment systems for search, routing and visualization. Features road geometry POIs, addresses, speed limits, speed cameras, vertical clearance. Heights for bridges, sign trusses and pedestrian overpasses. Built using mobile mapping vans, field surveys and probe data. Data accuracy ±0 to 20 meters ADAS MAPS FOR MACHINES Used in advanced driver assistance systems for increased safety, comfort and fuel efficiency. Features road curvature, gradient, lane information, traffic signs and speed limits. Built using vehicle sensor data, mobile mapping vans and field surveys. Data accuracy ±0 to 20 meters. HD MAPS FOR MACHINES Used in autonomous driving for precise localization, smoother path planning and improved sensor perception. Features lane marking and composition, road edges and barriers and road and traffic signs. Built using vehicle sensor data and mobile mapping vans. Data accuracy: centimeter-level accuracy. De koers is de koers. Maand geleden schreef ik, koers zonder vaccin tussen 7,50 en 6,50. Benieuwd wanneer TT de aandelen inkoop gaat hervatten. Durven ze op 7 of toch 8 plus :-)
Ja Boem. Na afronden aandelen inkoop, eventueel strategisch belang en alle oems die hun HD keuze hebben gemaakt, gaat de koers omhoog. En dan, dan komt er een bod dat Harold niet kan weigeren. Microsoft : eerst zien en dan geloven. Microsoft : eerst zien en dan het niet te weigeren bod. Prettige dag verder, want ga weer in de afwachtstand :-) In 2017 voor het eerst op de ava en of een strategisch alliantie 2017 voor het eerst in JV change of control
Iedereen die mij serieus neemt, weet dat ik graag tegengestelde meningen lees om te proberen te ontsnappen aan de confirmationbias die ons allen eigen is. Of het nu gaat om Trump of Musk ik probeer serieus te beoordelen of de door deze personen geuite opmerkingen hout snijden of niet. Met het gevaar of om in deze omgeving waarbij het neo-liberalisme bijna tot geloof is verheven hevig te worden verketterd, adviseer ik toch eens kennis te nemen wat een ultra-lefty denkt van datzelfde neo-liberalisme . Het betreft een bijdrage van Rutger Bregman in de Correspondent waarin hij het einde van het neo-liberalisme aankondigt met daarbij welk system dat zou moeten vervangen. Alleen voor degenen met een sterke maag want alles komt voorbij: van hogere belastingen, belasting op kapitaal tot vrij basisinkomen voor iedereen.
Ben ik een muggenzifter. Op blz 69 bij de cijfertjes, dus rechts JV 2019. Location Technology 441,415 External Customers 425,982 Inter-segment 15,433 Consumer 274,777 Eliminations -15,433 Total revenue by segment 700,759 Intersegment 15,433 opex kosten consumer 15,433 aan omzet Enterprise 15,433 Is dat de prijs die Consumer moet betalen voor de maps van Enterprise !!! The EBITDA of each segment is as follows: Location Technology -3,367 Consumer 72,101 Total segment EBITDA -68,734 Volgens mij moet de - hier een plus zijn, staat zo slordig in een JV :-)
Zoals haast iedere dag, controle, controle, controle. Maar in de middag mag de koers ook meestal weer los dus gas erop. We staan momenteel omgerekend ver onder de koers van een jaar geleden ( waren toen meer aandelen in de markt), is absurd maar eens komt de glorietijd.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)