Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Huidige NOW regeling is ZONDER voorwaarden. De nieuwe regeling zal wel beperkende voorwaarden kennen. Het is derhalve een FEIT, dat HG een financieel gewin weggeeft. De motivatie is ook door hem gegeven, hij wil belasting van burgers niet misbruiken door gebruik te maken van de mazen in het net als gevolg van de noodzaak tot snelle invoering van deze regeling(zoals bijv door Booking.com).
Dat is dan wel weer een positief teken van Harold. In tegenstelling tot die andere graaiers die nu hun hand op houden.
boem! schreef op 7 mei 2020 12:26: Opvallende quote van HG: Hoewel we in aanmerking komen om gebruik te maken van de NOW regeling zien we daar bewust vanaf. Als ondernemer in een vrije markteconomie vinden we het gepast om eerst hulp te zoeken bij de ondernemer zelf of zijn aandeelhouders indien er behoefte zou bestaan aan extra financiering. Minister Koolmees 8 mei in de DFT. Koolmees herhaalde verder dat er nieuwe voorwaarden komen voor bedrijven die gebruik willen maken van de NOW-regeling. Zo mogen ondernemingen geen winstuitkering aan aandeelhouders uitdelen, geen dividend uitkeren en niet meer eigen aandelen inkopen. Verder denkt Koolmees aan omscholing van werknemers. Tja: We zien er bewust vanaf, zegt Harold. Je kunt moeilijk zeggen, dat beetje geld dat we krijgen staat totaal niet in verhouding met onze vrijheid van handelen ( inkoop, dividend ) Dan maar een sneer naar de andere beursgenoteerde bedrijven, die wel van de NOW gebruik maken. Dus geen NOW om je vrijheid van handelen niet te beperken. Hoe belangrijk vindt je het om die 33 miljoen aandelen inkoop af te maken. - inkoop aandelen afmaken - strategisch belang - dividend, daarna !! Mag de koers 2021 enz los ??? Door Corona ligt Consumer op zijn gat. Maar al die data van meer dan 100 miljoen verkochte kastjes en al die patenten van sports. Misschien wil een TT koper, Consumer er wel bij ! Zonder Corona zou je in 2021 enz al positieve resultaten laten zien en al dat geld van gefactureerde omzet. Je cash klotst dan tegen de plinten, met te verrekenen verliezen van 2019 een 2020, dan moet je wel dividend gaan betalen. Mag ook, want de koers mag los. Ik denk dat Harold zijn zaakjes perfect voor elkaar heeft. Geen NOW, vrijheid van handelen heeft momenteel de prioriteit. Want behalve de omzet loopt alles op rolletjes. ""But on product development, on order intake, long-term outlook, we still believe that we can produce a good year from that perspective, and we're fully in position to pick it up in 2021, when we hope everything is back to normal."" En onthoudt, de natuur, de zee, de meren de bergen, daar kan ik meer van genieten als iemand met miljarden, die kan daar alleen van genieten met een gouden kooi om zich heen.
boem! schreef op 9 mei 2020 14:49 :
Huidige NOW regeling is ZONDER voorwaarden.
De nieuwe regeling zal wel beperkende voorwaarden kennen.
Het is derhalve een FEIT, dat HG een financieel gewin weggeeft.
De motivatie is ook door hem gegeven, hij wil belasting van burgers niet misbruiken door gebruik te maken van de mazen in het net als gevolg van de noodzaak tot snelle invoering van deze regeling(zoals bijv door Booking.com).
Bovenstaande is NIET juist. Derhalve kunnen wij concluderen dat HG voor EIGEN GEWIN afziet van de NOW regeling. Neem aan dat jij hier nu ook geen andere mogelijkheid meer voor ziet, dat verhaaltje van we kunnen zelf (als ondernemer) bijspringen is natuurlijk kolder. Dat de aandeelhouders, wanneer nood aan de man is, kunnen bijspringen daar geloof ik hem nog wel in.www.rijksoverheid.nl/binaries/rijksov...
Jij bent er zo zeker van dat ik onjuiste info verstrek dat het me voor een zinnige discusssie zinvol lijkt om dat aan te tonen. Ik stel nogmaals dat de bestaande NOW regeling GEEN beperkingen kent. Dat TT daarvan heeft afgezien hoewel zij daarvoor in aanmerking komen.
tatje schreef op 7 mei 2020 09:21 :
[...]
In Consumer, both B2B and end customers make payments for (bundled) products and services which may require TomTom to deliver map update and/or traffic service during the (estimated) remaining lifetime of a hardware product or subscription period. Payments for such products and/or services are generally received at the time the products are delivered (subject to applicable payment term for B2B customers) or when services are activated.
Moet nog wennen aan al het "" nieuwe ""
Bovenstaande is absoluut niet 'nieuw'. Het slaat op all-in pnd's en PRO-terminals, en teksten als deze staan al vele jaren in de jaarverslagen.
tatje schreef op 10 mei 2020 10:01 :
boem! schreef op 7 mei 2020 12:26:
Opvallende quote van HG:
Hoewel we in aanmerking komen om gebruik te maken van de NOW regeling zien we daar bewust vanaf.
Als ondernemer in een vrije markteconomie vinden we het gepast om eerst hulp te zoeken bij de ondernemer zelf of zijn aandeelhouders indien er behoefte zou bestaan aan extra financiering.
Minister Koolmees 8 mei in de DFT.
Koolmees herhaalde verder dat er nieuwe voorwaarden komen voor bedrijven die gebruik willen maken van de NOW-regeling. Zo mogen ondernemingen geen winstuitkering aan aandeelhouders uitdelen, geen dividend uitkeren en niet meer eigen aandelen inkopen. Verder denkt Koolmees aan omscholing van werknemers.
Mijn quote heeft betrekking op de huidige ongeconditioneerde NOW-regeling waar TT vrijwillig vanaf ziet. Dat minister Koolmees aan de nieuwe NOW-regeling extra voorwaarden verbindt is helaas noodzakelijk doordat andere bedrijven vanuit zelfverrijking(Booking.com) een slaatje willen slaan door de mazen in het net op te zoeken die een snelle invoering nu eenmaal met zich meebrengt.
Follow the money is algemeen geaccepteert als indicator waar je het beste in kan investeren. Beleggingsgeld is nl altiid op zoek naar rendement. Veranderde omstandigheden geven nieuwe kansen maar scheppen ook nieuwe bedreigingen voor dat rendement. De gidsen in de zoektocht naar rendement voor de toekomst zijn de grootbanken. Zij hebben de kennis en het financieel economisch analytisch vermogen toekomstige behoeften van de burgers(de markt) terug te vertalen naar bedrijven die daarin voor- dan wel achterop lopen. Voor zover is er nog niets aan de hand, groot-banken delen hun kennis met de beleggingswereld en in een vrije liberale economie komen de winnaars en verliezers vanzelf bovendrijven. De regisseurrol in het aanwijzen van de winnaars en verliezers is bij de grootbanken neergelegd door Centrale banken en Overheden na de financiele crisis. Nu blijkt dat zij in die regisseur rol ernstig zijn tekort geschoten door de bedrijven uit te hollen met onverantwoorde aandeelhoudersuitkeringen en ze geen vet op de botten over te laten kan ik me niet voorstellen dat Centrale Banken en Overheden die regie weer in handen leggen van de bancaire sector. Het is opvallend, dat er zo weinig zelfreflectie aanwezig is bij aandeelhouders. Hoe komt het dat veel bedrijven niet klaar zijn voor de toekomst en zich overladen hebben met schulden.
Follow the money is een voortreffelijk advies indien je het vertaald in: Zet je geld in op bedrijven die bewezen hebben geld te kunnen verdienen en een product/service aanbieden waar behoefte aan blijkt te bestaan. Tom2 is zo'n bedrijf, ze hebben bewezen jaar in jaar uit winsten te kunnen opschrijven waardoor men een schuld van 450 mio heeft omgebogen in een positieve kaspositie van 450 mio. Dat men gedurende die periode een zeer kostbare transitie van HW- naar C&S-bedrijf heeft doorgemaakt maakt het des te opmerkelijker. Vanuit het niets staat er nu een C&S bedrijf met een huidige omzet van 600 mio en een CAGR van 15% welke tijdelijk wordt gekweld door de pandemie die mogelijk 100 mio zal doen verdampen in 2020. De uitgangspositie die het bedrijf zich heeft verworven in termen van orderportefeuille en weerstandsvermogen zijn uitmuntend te noemen. De rust en het vertrouwen die HG uitstraalt in deze barre tijden indien hij het heeft over het toekomstperspectief blijft niet enkel beperkt tot mooie woorden. Terwijl andere CEO's niet wisten hoe snel zij zich konden melden bij het loket van de NOW-regeling ziet hij daar bewust vanaf. Door sommige aandeelhouders werd deze daad weer in het licht geplaatsd van de vermeende zelfverrijking door HG. Hoe je door af te zien van een bedrag ad 10 mio jezelf kan verrijken is mij ontgaan evenals de toegepaste zelfverrijking door HG in het verleden. HG heeft per saldo 140 mio geinvesteerd in het bedrijf sinds de oprichting, in die tussentijd nog niet 1 cent dividend ontvangen, slechts een belonging van ca 1 mio per jaar was zijn deel als grootaandeelhouder en kapitein van het schip. Dit door hem behaalde resultaat van minder dan 1% per jaar zal hem ook weerhouden om nu de oogstperiode aanbreekt van zijn gedane inspanningen en gelopen risico het bedrijf voor een appel en een ei te verkopen. HG gaat ervan uit dat TT uiteindelijk succesvol zal zijn en omdat hij kan rekenen zal hij daaraan een forfaitair rendement van minimaal 10% toekennen aan zijn investering waardoor zijn minimale verkoopprijs op 6,7x die 140 mio zal liggen. 950 mio voor 11% zou een marketcap betekenen van 8,5 miljard met een koers van 65 euro per aandeel. Dit komt aardig overeen met de waarden die horen bij het afgegeven vergezicht. De huidige onrust op de markten maakt HG niet nerveus, hij is met TT volledig financieel onafhankelijk en vaart gestaag voort op de aangegeven koers. HG laat zich niet beetnemen door welke finaciele instelling dan ook en is ook niet afhankelijk van 1 van de Big-Tech- of Big-Carcompanies want hij heeft zij bijna allemaal al als klant.
Boem. Bijna iedereen blijft in TT, dus zijn er nu 1maal veel partijen die in TT zitten om de boot niet te missen. Een blinde ziet de potentie van hetgeen jij 11 mei 2.52 uur als toekomstige mogelijkheden plaatst. Ze halen toch wel de krenten uit berichten en denken na. Net zo goed als ik de krenten uit jouw verslagen haal en uit de verslagen op off - topic van Ketchup en Sniklaas. Ik leer van veel forumleden, niet van alle :-) Ik probeer bijna niet meer te happen, meestal lukt dat. Voor mij was Harold bij RTLZ weer een bevestiging van de strategie. De te volgen strategie blijft heilig, daarom ook geen NOW, want de nieuwe NOW kan gevolgen hebben voor de te volgen strategie.
@Tatje om geen gebruik te maken van de NOW regeling was een principiele kwestie, dat men GEEN gebruik zal maken van de nieuwe regeling is vanuit het laten lopen van het ongeconditioneerd te behalen voordeel bij de1st tranche onvermijdelijk. NB het omzetverlies zal ook vele malen minder zijn de komende drie maanden.
www.google.nl/amp/s/www.teslarati.com... Speed limit update Tesla na klachten users .....
boem! schreef op 11 mei 2020 09:48 :
@Tatje om geen gebruik te maken van de NOW regeling was een principiele kwestie, dat men GEEN gebruik zal maken van de nieuwe regeling is vanuit het laten lopen van het ongeconditioneerd te behalen voordeel bij de1st tranche onvermijdelijk.
NB het omzetverlies zal ook vele malen minder zijn de komende drie maanden.
Kijk, daar ben ik het dus niet eens met jou. Tom Tom wist denk ik via via dat een eventuele 2e NOW regeling met voorwaarden verbonden zou worden. Je hebt een bepaalde strategie je weet al voor de eerste NOW regeling dat de 2e NOW regeling voorwaarden zal hebben. Die eerste moest heel snel de markt in, maar de tweede daar kon men langer over nadenken. Mijn mening : TT wist al voor de eerste regeling dat de tweede regeling met voorwaarden zou worden gebracht. Die voorwaarden zou tegen de strategie indruisen van TT, dus geen 1 maar ook geen 2. Voor mij is het geen principiele beslissing. Harold wil het wel zo laten overkomen, maar ik denk er dus anders over. ""Nieuwe gesprekken met klanten lopen goed, zei Harold bij RTLZ""
Het is mij best, dat wij in mening verschillen waarom HG GEEN gebruik heeft gemaakt van de 1st NOW regeling. Ik geef je op een briefje dat @Booking.com GEEN gebruik zal maken van de tweede regeling maar de subsidie uit de eerste regeling gewoon incasseert. Dat was ook een mogelijkheid geweest voor HG : 10 mio incasseren bij de ongeconditioneerde 1st regeling en afzien van een verzoek voor de tweede regeling vanwege de beperkingen die daarbij opgelegd gaan worden.
Gisteren stond er op Bloomberg een met onderzoeken onderbouwd verhaal, dat het autogebruik zich veel sneller hervat dan gebruik van OV. Daar waar mensen weer gaan reizen, wordt de auto als veiliger gezien vanwege corona dan het OV. Ook verwachten onderzoekers dat er veel meer dan voorheen gebruik gemaakt gaat worden van de auto dan voorC tijdens komende vakanties.
Dat er veel zal veranderen door Corona is bijna zeker, naast het door jou aangehaalde autogebruik ten faveure van het OV wordt in veel publicaties gewezen op een verwachte toename in het thuiswerken waardoor er op minder woon-werkverkeer wordt gerekend.
Geen NOW, gewoon je strategie volgen. Boem schreef al de operationele omzet automotive, dus de centen die binnen komen. 2018 317 2019 380 20% meer zonder Corona 2020 456 2021 547 Hoeveel centen komen binnen in 2021 Automotive 547 Enterprise 180 Consumer 100 Logisch dat ik voor minder cash 2020 ( tussen 50 en 100 miljoen ) mijn strategie niet aanpas.
Tesla CEO Elon Musk fielded several requests to address Autopilot’s ability to determine speed limit signs accurately, and the accuracy of its map data. Amid reports that Autopilot users are still experiencing inaccuracies with the software’s ability to accurately read speed limit signs, Musk reassured users over Twitter that improvements are of utmost priority and an update is coming soon. De oplossing ligt binnen handbereik ..... Elon wil het alleen nog niet erkennen
Dutchy Ron schreef op 11 mei 2020 11:38 :
Tesla CEO Elon Musk fielded several requests to address Autopilot’s ability to determine speed limit signs accurately, and the accuracy of its map data.
Amid reports that Autopilot users are still experiencing inaccuracies with the software’s ability to accurately read speed limit signs, Musk reassured users over Twitter that improvements are of utmost priority and an update is coming soon.
De oplossing ligt binnen handbereik ..... Elon wil het alleen nog niet erkennen
Tja, bekend maken dat je met TT werkt, zal Tesla beter maken. Maar als 70% van de oems ook met TT werkt voor HD, dan is Musk zijn voorsprong kwijt. Lekker blijven zeggen dat je zelf in alles de beste bent, geeft voorsprong. Hele volksstammen geloven Musk.
Bron FD ( he precies het verhaal dat ik eerder las..........) 7 min Erwin Wijman OPINIE Iedereen in eigen auto leidt straks tot nieuwe lockdown Erwin Wijman is schrijver en journalist In de supermarkt moet iedereen per se een wagentje pakken. Alleen dan houden mensen de gedwongen anderhalve meter afstand, is de redenering. En ook op straat zijn mensen gaan geloven in die anderhalve meter als in een godsgebod. Zo kun je er donder op zeggen dat als de economie straks weer een béétje gaat draaien en de lockdown losser wordt, iedereen ook zijn eigen wagentje pakt. Naar kantoor, naar familie, naar het strand of bos, al die ritjes zullen mensen nóg liever per eigen auto gaan doen. Foto: Olaf Kraak/HH De voordelen van een eigen auto zijn al talrijk: je zit droog en warm (of juist koel) en je reist snel van A naar B via C en D. Je auto is pakezel, cocon en verlengstuk van thuis. Door corona wordt de auto helemaal een toevluchtsoord van veiligheid, zekerheid en hygiëne. De auto wordt mondkapje en beschermend pak inéén. Bus, trein, tram en metro voelen precies als het omgekeerde. Besmettingsvrees houdt mensen massaal uit het ov. Bovendien blijft de capaciteit van het ov voorlopig beperkt tot maximaal 40% en is het onhandig dat je in het ov verplicht een mondkapje moet dragen. Het personenautobezit in Nederland rees de laatste jaren al de pan uit. Sinds 2014 groeide het aantal personenauto’s van 8 mln naar bijna 9 mln. Die groei zal nu versnellen. Uit onderzoek van Auto Trader in het Verenigd Koninkrijk blijkt dat door de coronadreiging meer dan de helft van de ondervraagde Britten met een rijbewijs maar zonder auto, de aankoop van een auto overweegt. Bijna de helft van de ov-gebruikers pakt geen bus, trein of metro meer zodra de lockdownbeperkingen zijn opgeheven. Iedereen wil straks met de auto. Autobezit én autogebruik zullen dus enorm toenemen, ook in Nederland. Dat leidt niet alleen tot enorme files en opstoppingen maar ook tot extra uitstoot van schadelijke stoffen. In politiek Den Haag lijkt niemand zich dit te realiseren. Het Kennisinstituut voor Mobiliteitsbeleid stelt in berichten op de website dat de coronacrisis de groei van het wegverkeer tot 2025 ‘aanzienlijk remt’ en dat veel mensen in de toekomst zullen thuiswerken. Laat de overheid zich in vredesnaam voorbereiden. Er dreigt anders een nieuwe lockdown, dit keer veroorzaakt door files. Want iedereen moet per se met het eigen karretje. Erwin Wijman is schrijver en journalist en publiceerde het boek De geluksmachine.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)