Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Confirmed: Intel is buying urban mobility platform Moovit in a $900M deal
Benjamin G. schreef op 4 mei 2020 15:04 :
meer dan twee Martin. Kan alleen voor mij zelf praten dus dat is drie.
Tatje heeft meerdere keer de uitspraken van Goddijn herhaald. Zie ook mijn post met opsomming van de webcast. Centrale boodschap in mijn ogen: zeer goed gepositioneerd en voorgesorteerd op een sterke groeimarkt.
Overigens ook eens met wat onder andere Wies en BDB hebben geschreven over de korte termijn waarde van het aandeel (tot 2022) en lange termijn waarde van het aandeel (na 2025).
4 Count me in. GuS
wat me opvalt bij de aankondiging en in de agenda aandeelhoudersvergadering 15 juni is totaal aantal aandelen nu 129.955.000 en agendapunt RvC is vervallen?
Kia streamlines Sportage trim level line-upDAB digital radio is standard and Kia’s Connected Services powered by TomTom is included, offering a wide range of driving-oriented information. www.fleetnews.co.uk/news/fleet-indust...
Ik heb mij de afgelopen jaren nooit anders opgesteld dan positief over de mogelijkheden van T2, waarbij ik in veel gevallen ook wel aangegeven heb dat er op strategisch gebied wel juiste keuzes gemaakt zijn. Ik wens uitdrukkelijk (opnieuw) te bevestigen dat het bij de wilde beesten af is hoe het management ondanks die positionering van het bedrijf, de aandeelhouders sterk te kort doet door incompetente - dan wel bewust belabberde communicatie. Dat er hier lieden zijn met een geweldig logboek van uitspraken en anderen met een ogenschijnlijk brillante puzzelvaardigheid als het gaat om het verteren en uitleggen van de cijfers, dat is mooi, soms zelfs buitengewoon interessant, maar ik blijf het management met argusogen volgen. ik hoor daarom denk ik in een ander rijtje KC
Bedankt KC voor de openhartige wijze waarop je het WANTROUWEN jegens HG verklaart. Je geeft hierbij aan de toekomstmogelijkheden voor TT positief te vinden en dat er strategische keuzes zijn gemaakt die hebben geleid tot deze goede uitgangspositie. Het valt HG te verwijten, dat hij door zijn incompetente dan wel bewust belabberde communicatie ervoor heeft gezorgd dat de aandeelhouder veel te kort is gekomen. Ik kan hieruit niets anders distilleren dan dat de communicatie rond de te volgen strategie voor jou voldoende duidelijk is neergezet met een positieve uitgangspositie tot gevolg maar dat die communicatie nog niet heeft geleid tot hogere koersen. Tot op dit punt zijn wij het volledig met elkaar eens. TT staat er strategisch geweldig goed voor maar door mistige communicatie in het cijfergedeelte van de communicatie wordt dat volstrekt onvoldoende duidelijk gemaakt waardoor de koers nog niet de richting heeft gekozen die je bij zulk een uitgangspositie mag verwachten. Ik ben in ieder geval content met de ingezette strategie wjziging door HG en zijn team, waardoor er ondanks alle tegenwind (uitfasering van PND' s) en alle torenhoge kosten verbonden aan die transitie (6 miljard) er nu meer en meer zicht komt op een succesvolle afloop. Het is of de duvel ermee speelt maar precies op het moment dat de mist rond de cijfers grotendeels oplost doordat de deferred revenue nu naast grote opbouw uit de te factureren omzet ook een substantiele bijdrage terug levert aan de omzet via de vrijval wordt de economie getroffen door Corona. TT wordt daarmee vol geraakt, het 1q laat een vermindering zien van de verwachte omzet ad 110 mio naar werkelijk 85 mio(22,5%) en q2 zal zonder twijfel een veel groter effect hebben. Indien je ervan uitgaat dat dit het einde betekent voor de auto-industrie betekent dat impliciet ook het einde van TT-Automotive dan kan je de transitie als mislukt beschouwen en vrezen voor een volledg ter ziele gaan van dit bedrijf. Indien je er zoals ik vanuit gaat dat de permanente invloed van Corona op de auto-industrie maximaal 10-15% bedraagt, verandert het toekomstperpectief van Automotive niet wel wordt de FCF hard geraakt in 2020 met een vermindering van 110 mio door het niet kunnen uitfactureren. Blijf het management met argusogen volgen want dat doe ik ook. Jij hebt zorg dat de aandeelhouder met dit management niet aan haar trekken komt terwijl ik juist het idee heb dat zij als grootaandeelhouder de meeste baat hebben bij een hoge koers.
Niet alleen de grootaandeelhouders, maar ook al het kleine beleggersgrut wat (nog) gelooft in de toekomst van TT onder dit management. Helaas is de totale markt die door het kleine beleggersgrut wordt gevormd een andere mening toebedeeld. Grote vraag is: waarom?boem! schreef op 5 mei 2020 02:12 :
Citaat uit bovenstaande reactie:
" terwijl ik juist het idee heb dat zij als grootaandeelhouder de meeste baat hebben bij een hoge koers. "
Tja. Je moet er toch niet aandenken. But on product development, on order intake, long-term outlook, we still believe that we can produce a good year from that perspective. Je long term outlook kun je in deze tijden toch alleen maar volhouden, als je goede producten maakt en dat weer wordt bevestigd door je order intake. Je ligt op koers, zullen we maar zeggen. Dus product development en order intake moeten wel heel goed zijn, anders kun je niet bij je long term outlook blijven en dat doet Harold :-) 2030 je ambitie is tussen de 1,5 en 2 miljard en daar blijf ik bij, zegt Harold hier boven. We nemen de conservatieve koers winst verhouding voor tech van 15 van Ketchup. Nu reken we terug. We willen in 2030 een koers van 100. 100:15= 6,666 euro wpa. 130 miljoen aandelen met 6,666 WPA maakt een winst van 866 miljoen. Opex zet ik niet op 500 maar 600. 866 plus 600 is 90% ( gross margin ) van de omzet. 1,466 miljard is 90% vd omzet, omzet is 1,628 miljard. 1,466 miljard is 85% vd omzet, omzet is 1,717 miljard 1466 miljard is 80% vd omzet, omzet is 1,832 miljard. Komt er geen dirty, dan kunnen we blij zijn met de founders. Die kunnen ook rekenen. Zeg ik bv tegen partijen de omzet automotive is in 2019 265,6 de geboekte omzet of zeg ik we hebben een omzet ( de operationele ) van 380 , tenslotte zijn die centen al binnen.
Blacky wil je even morningstar plaatsen. Hij zal het je lonen :-)
tatje schreef op 5 mei 2020 12:15 :
Blacky wil je even morningstar plaatsen.
Hij zal het je lonen :-)
www.morningstar.com/stocks/xams/tom2/...
Ik mag hopen als in 2008 3 miljard neerlegt voor een kaartenbak dat er ergens een business case op de tekentafel ligt voor een opbrengst van minimaal 10 miljard. Hoelang gaat dit circus nog duren ?
Blacky bedankt :-) Moningstar ownership Tom Tom. top 20. 1 feb 13,10% 1 maart 13,49% 1 april 16,42% 1 mei 17,10% Tja !
Tja, beleggers die er serieus geld in hebben zitten zoals de 4 founders en JdM aangevuld met de top 20 van Morningstar geven nog geen krimp.(inmiddels zit +65% in vaste handen) Ipv afbouwen zie je een opbouw van posities, Ik heb meer vertrouwen in de mening van beleggers met volume dan in die van daghandelaren.
Vertrouwen heb ik ook maar die opzichtige handrem mag er nu wel weer af!!
Beste boem! Het lijkt me meer dan logisch dat u in demening van beleggers met volume meer vertrouwen heeft dan in die van daghandelaren en/of klein beleggersgrut. Maar ik heb wel een vraag: ziet u werkelijk een verdere opbouw van posities bij de grote spelers in TT? Afgezien van wat de afgelopen maanden via het opkoopprogramma binnen is gehaald. In drie maanden tijd, 4% erbij als ik naar het lijstje van Tatje kijk. Is dat veel?
tatje schreef op 5 mei 2020 15:08 :
Blacky bedankt :-)
Moningstar ownership Tom Tom. top 20.
1 feb 13,10%
1 maart 13,49%
1 april 16,42%
1 mei 17,10%
Tja !
Nog even aanvulling, snap jij het snap ik het en de koers van 31 dec 9,42 naar 30 april 7,20 en ook nog aandelen inkoop en DNB Asset man 1 jan 7.131.006 aandelen 1 mei 9.234.014 "
bron FD: 7+ Mijn nieuws Laatste nieuws Krant Beurs Service & Contact Meer AEX 509,83 +2,72%DOWJ 23.883,09 +0,56%S&P Future 2.859,75 +1,17%EUR/USD 1,0843 -0,54% 7 uur Gerben van der Marel AUTO Duitse autofabrikanten krijgen hulp van de Duitse overheid Nieuwe Mercedes-Benz autos staan klaar voor transport bij de heropende Mercedes-Benz fabriekl in Sindelfingen, Duitsland. Nieuwe Mercedes-Benz autos staan klaar voor transport bij de heropende Mercedes-Benz fabriekl in Sindelfingen, Duitsland.Foto: Michaela Handrek-Rehle/Bloomberg In het kort Kanselier Merkel staat na topoverleg met de autosector welwillend tegenover steun.De ingestorte verkopen worden mogelijk aangejaagd met een aankoopsubsidie.Actievoerders vrezen schade voor het milieu en een toename van auto's op de weg. De Duitse automobielsector wordt te hulp geschoten door de Bondsregering om de ingestorte vraag naar auto’s weer te doen opleven. Maar de sector en autokopers moeten geduld hebben. Pas komende maand worden details bekend. De verwachte aankooppremies kunnen deel gaan uitmaken van een uitgebreid economisch stimuleringsprogramma van de Bondsregering. Autotop Dat is de uitkomst van de ‘autotop’ die de Duitse regering dinsdag had met de autosector. Bondskanselier Angela Merkel en verschillende ministers spraken in een conferencecall met de topmannen van VW, Daimler, BMW en vertegenwoordigers van autolobby VDA en vakbond IG Metall. Terwijl Merkel wees op het bijzondere belang van de auto-industrie voor de waardecreatie en de werkgelegenheid in Duitsland, protesteerden actievoerders in Berlijn en Wolfsburg tegen de mogelijke subsidies voor de aankoop van nieuwe personenauto’s. Ze vinden dat overheidsinvesteringen in de mobiliteit iedereen ten goede moeten komen en niet alleen de sectoren met een sterke lobby. Ze vrezen bovendien extra schade aan het milieu. SUV's Duitsland heeft een recordaantal auto’s op de weg na de recordverkopen in 2019. Vooral de relatief sterk vervuilende SUV is zeer goed verkocht. De laatste twee maanden zijn de verkopen echter ingestort door de coronacrisis. Mercedes-Benz emblemen staan klaar in de Mercedes-Benz fabriek in Sindelfingen, Duitsland. Mercedes-Benz emblemen staan klaar in de Mercedes-Benz fabriek in Sindelfingen, Duitsland.Foto: Michaela Handrek-Rehle/Bloomberg Om de vraag van consumenten naar nieuwe auto’s aan te jagen heeft de sector de afgelopen weken fel campagne gevoerd voor een nieuwe ronde van slooppremies waarmee autoverkopen ook in 2009 zijn gestimuleerd. Destijds kregen autokopers €2500 aan subsidie bij het inruilen van hun oude auto voor de sloop. Lobby deelstaten In de aanloop naar de bijeenkomst zeiden de minister-presidenten van de deelstaten Beieren, Baden-Württemberg en Nedersaksen voorstander te zijn van de introductie van aankoopsubsidies. De Duitse automobielindustrie is sterk aanwezig in deze deelstaten. Een nieuwe editie van de oude sloopregeling mag het niet worden, zei milieuminister Svenja Schulze na de top. ‘Als er behoefte is aan fiscale stimuleringsmaatregelen, moeten deze economisch verantwoord zijn en schone voertuigen zoals elektrische auto's bevorderen.’ Aankooppremies voor elektrische voertuigen waren er al voor de coronacrisis. De automobielreuzen willen dat die subsidies worden verhoogd. Verder hebben ze de Duitse overheid gevraagd ook de aankoop van nieuwe benzine- en dieselauto’s te gaan stimuleren. Verwoestende sloopregeling Actievoerders eisten van Merkel dat ze de coronacrisis aangrijpt om een extra impuls te geven aan klimaatvriendelijke herstructurering van de auto-industrie. Een witte SUV reed in Berlijn symbolisch over een stapel fietsen. ‘Meer auto's financieren is niet verenigbaar met onze klimaatdoelstellingen’, verklaarde de klimaatbeweging Fridays for Future. ‘Een nieuwe sloopregeling zou verwoestend zijn.’ Nog meer indirecte staatssteun voor de machtige autobedrijven ligt gevoelig. Voor hun werknemers maken automakers volop gebruik van Kurzarbeit, de loonsubsidies waarmee een ontslaggolf wordt voorkomen. Slechte ervaring Duitsland heeft net als Nederland, de Verenigde Staten en Frankrijk ervaring met het aankoopsubsidies voor auto’s. Om de kredietcrisis te lijf te gaan, verdeelde Duitsland miljarden euro’s aan belastinggeld om autokopers, autoverkopers en de fabrikanten te steunen. Twee miljoen Duitsers maakten gebruik van de regeling. Het kostte de Duitse overheid €5 mrd maar de resultaten vielen tegen. Veel mensen kochten eerder een auto waardoor de verkopen in de jaren erna alsnog kelderden.
Het is logisch dat overheden tijdelijk hulp bieden aan bedrijven die in de problemen zijn gekomen door het Coronavirus zeker indien daarbij veel werkgelegenheid in het geding is. Loonsubsudies zijn niet in alle gevallen voldoende waardoor er in speciale gevallen iets extra's gedaan wordt om de economie aan de praat te houden. Het succes van de in het verleden toegepaste methode tot het verstrekken van aankoopsubsidies moet dan ook in dat licht worden bezien. Heeft deze tijdelijke steun de bedrijven toen geholpen om de werkgelenheid te behouden en bood dat tevens steun aan het terugdringen van de vervuiling? Ik denk dat men goed naar deze uitgangspunten moet kijken om tot een juiste beslissing te komen . Het domweg afdoen door te wijzen op de afname van de verkopen in het jaar erop is mij veel te kort door de bocht. De aanschaf van een auto is namelijk juist geen dagelijks consumptiemiddel.
Eigenlijk nog erger de koers van 31 jan(1 febr) 9,82 naar 30 april 7,20 dat is 26,68% eraf Terwijl de Morningstar top20 posities vergroten Elke belegger, wel of niet goed ingevoerd bij TT, wel of niet een daghandelaartje moet over dit gegeven nadenken lijkt mij.Johan8 schreef op 5 mei 2020 19:02 :
[...]
Nog even aanvulling, snap jij het snap ik het
en de koers van 31 dec 9,42 naar 30 april 7,20
en ook nog aandelen inkoop
en DNB Asset man
1 jan 7.131.006 aandelen
1 mei 9.234.014 "
[/quote]
quote:
tatje schreef op 5 mei 2020 15:08:
Blacky bedankt :-)
Moningstar ownership Tom Tom. top 20.
1 feb 13,10%
1 maart 13,49%
1 april 16,42%
1 mei 17,10%
Tja !
Zielig, die strepen, lijkt wel een brug te ver. Als je meerdere aliassen hebt, moet je dan niet optellen. Lijkt wel een rondootje. De koers laat ik vandaag de koers, het is veel te mooi weer. Het is gewoon wachten op een vaccin. De rest is gewoon pappen en nathouden. Terrassen, ik ga wel ergens veraf op een bankje zitten en neem zelf wel lekkere dingen mee. Zit je op het terras en moet je plassen, even wachten er is nu iemand op het toilet en daarna gaan we eerst het hele toilet ontsmetten. Een bankje en een boom, meer heb ik niet nodig in de zon :-)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)