Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
analisten estimates FY20-21
Volgen
Jij ook bedankt @Benjamin G. voor het delen van jouw inzichten die verder gaan dan vandaag en gisteren.
GDP growth forecast Italia - 8.5% Germany - 3.7% France - 3.1% Eurozone - 4.5% USA - 1.0% debt worldwide @ 320% of GDP and growing Central Banks must and will keep interest low for much longer leading to financial repression Central Banks zullen zelf een gedeelte vd schuld op zich moeten nemen, met het risico van oplopende inflatie , alhoewel de lage Olieprijzen korte termijn voor deflatie zorgen de wereld is op weg naar haar grootste negatieve shock sinds WO2 thans draait alles om damage-control om produktie-capaciteit te kunnen behouden en schade zoveel mogelijk te beperken voor bedrijven en werknemers alles draait om liquiditeit en de Centrale Banken zullen quasi ongelimiteerd fondsen beschikbaar moeten maken de VIX ( volatility Index ) / fear factor deze door het dak , aandeelhouders zoeken bescherming - kijken we naar de jaren 90 vd vorige eeuw tot heden , dan staat het gemiddelde aan 20 , met een low van 9.50 ( 2017) en een high van 40 ( 2009/10) , thans aan 80 ! kijken we naar US equities en de evolutie van de S&P over de laatste jaren 2016 - low @ 1830 2020 - high @ 3385 average @ 2499 thans @ 2400 dit laat wel zien welke uitdagende tijden we ons in bevinden het vertrouwen krijgt wel steun door de enorme hoeveelheid liquiditeiten die beschikbaar gemaakt worden verder is de US$ werelds handelsmunt en FED zorgt dat er genoeg beschikbaar zal zijn voor landen die tekort komen het is nu een kwestie van overbruggen en overleven van deze zwarte periode, zodat we een herstel mogen verwachten bij 2e helft van het jaar de Spaanse griep in de vorige eeuw kwam in 3 golven en duurde anderhalf jaar, we zijn nu beter en verder voor medicatie en ontwikkeling van vaccin's , hopelijk komt er snel een oplossing. we bevelen nog steeds aan gefaseerd en gespreid kopen van kwaliteitsaandelen voor een herstel met een 2 jaar horizon en geloven dat de genomen maatregelen van de overheden het virus kunnen indammen bij de zomer - tot die tijd is het enige van belang liquiditeiten en met een mentaliteit van whatever it takes zou dit moeten lukken.
ketchup schreef op 1 april 2020 09:27 :
GDP growth forecast
Italia - 8.5%
Germany - 3.7%
France - 3.1%
Eurozone - 4.5%
USA - 1.0%
debt worldwide @ 320% of GDP and growing
Central Banks must and will keep interest low for much longer leading to financial repression
Central Banks zullen zelf een gedeelte vd schuld op zich moeten nemen, met het risico van oplopende inflatie , alhoewel de lage Olieprijzen korte termijn voor deflatie zorgen
de wereld is op weg naar haar grootste negatieve shock sinds WO2
.........
Dank Wies voor het delen. Die krimp van -1.0 t/m -8.5% valt me hard mee en zet er m'n vraagtekens bij. Het zou betekenen dat 91.5 t/m 99.0% overeind zou blijven. Bij het bijna volledig op nul terug vallen van de reis- en vliegwereld, hotels en evenementen, horeca, vele detailhandelszaken, winkels met omzetten naar bijna 0, automotive, staal en allerlei daarom heen afgeleide sectoren zoals accountancy, administratie en schoonmaak, vraag ik me af, welke sectoren zorgen dan voor die 91.5 t/m 99% ?? Wat blijft overeind of groeit ? Supermarkten redelijk, zorg groeit, overheid ? Denk dat het ergste, zeker op de beurzen nog moet komen. Tot 50% of meer vanaf de top 2019/2020. GDP worldwide -25% zou me niet verbazen. Cijfers Italie en ook de US zijn ook niet erg betrouwbaar, MOB daar valt heel erg terug want "er valt niets meer te beschermen" :-) imho
Hi Kid, denk dat de meeste analisten rekening houden met een V of U vormig herstel - geen L herstel dus bij V zou je mogen aannemen dat we in ieder geval uitgedrukt in prijs aan de Beurzen de low wel gehad hebben ( max 2 kwartalen pijn) Bij een U vormig herstel - nog niet, maar is er niet te veel meer te gaan en dan vooral uitgedrukt in tijdsfase ( wellicht 3 kwartalen pijn) bij een L vormig herstel heb je een het over pas een recuperatie ergens in 2021 en nog veel meer pijn te verwerken niet alleen in tijd, ook in prijs - dan zou je bvb naar 300 of 250 basis de AEX kunnen zakken ( even weer als voorbeeld ) Johnson en Johnson claimen en zetten daar ook groots op in a raison van 1 miljard ( en we weten hoe dat gaat met R&D omzetten naar productiviteit daar kan zo nog 50% op) - dat ze geloven dat ze echt een vaccin hebben gevonden en natuurlijk onder de gebruikelijke reserveringen en behoudendheid , maar ze gaan echt geen mega geld tegenaan gooien als ze geen sterke indicatie hebben dat dit werkt. ze zijn verder bereid dit at cost wereldwijd beschikbaar te maken, dus ze gaan echt voor volume en geen winst ( zou mij niet verbazen dat grote filantropen zoals Gates en Buffett hier mee in-chippen ) goed eerst maar eens kijken of dit het echt is het goede nieuws is wel dat iedereen een enorme effort doet om iets te vinden.
Hi Kid, denk dat de meeste analisten rekening houden met een V of U vormig herstel - geen L herstel dus bij V zou je mogen aannemen dat we in ieder geval uitgedrukt in prijs aan de Beurzen de low wel gehad hebben ( max 2 kwartalen pijn) Bij een U vormig herstel - nog niet, maar is er niet te veel meer te gaan en dan vooral uitgedrukt in tijdsfase ( wellicht 3 kwartalen pijn) bij een L vormig herstel heb je een het over pas een recuperatie ergens in 2021 en nog veel meer pijn te verwerken niet alleen in tijd, ook in prijs - dan zou je bvb naar 300 of 250 basis de AEX kunnen zakken ( even weer als voorbeeld ) belangrijk is wel dat we iets vinden dit virus in te dammen Johnson en Johnson claimen en zetten daar ook groots op in a raison van 1 miljard ( en we weten hoe dat gaat met R&D omzetten naar productiviteit daar kan zo nog 50% op) - dat ze geloven dat ze echt een vaccin hebben gevonden en natuurlijk onder de gebruikelijke reserveringen en behoudendheid , maar ze gaan echt geen mega geld tegenaan gooien als ze geen sterke indicatie hebben dat dit werkt. ze zijn verder bereid dit at cost wereldwijd beschikbaar te maken, dus ze gaan echt voor volume en geen winst ( zou mij niet verbazen als grote filantropen zoals Gates en Buffett hier mee in-chippen ) goed eerst maar eens kijken of dit het echt is het goede nieuws is wel dat iedereen een enorme effort doet om iets te vinden.
TomTom strong Covid-19 impact in 1Q20 - outcome: Negative TT 9% miss on revenues the weakness was in automotive, while inline on consumer and better in enterprise momentum strongly deteriorated after a strong start the company expects significant negative impact from Covid-19 on Automotive and Consumer R&D investments will continue as before and as a result the company expects FY20 FCF to be negative, while the consensus was still for a positive number FY 20 outlook: compared to the original outlook for 2020 which was withdrawn 2 weeks ago , the company expects lower revenues for both segments due to the Covid-19 impact TT now also guides for negative FCF for FY20 TomTom plans to provide an updated guidance at a later date CC at 14.00 hrs TomTom : maintaining its course, supported by a strong balance sheet - revenues significantly impacted, TT's balance sheet is strong an d continues to invest in R&D , causing FCF to turn negative this year. - weak Q1 sales, but Q2 likely to be worse TT is not providing full year guidance at this moment because of the high level of uncertainties we believe the revenue decline in Q2 will be worse than the -23% seen in Q1 we maintain a hold rating on the stock
estimate for FY2020 revenues: 571 location : 409 ( Automotive 240 & Enterprise 169 ) consumer : 162 gross result: 445 opex: 719 EBIT: - 274 Net result: - 219 highlights Q1 2020 - revenues @ 131m ( consensus 143) - net result: loss 63m ( consensus loss 24m) - eps adj: loss 0.48 ( consensus loss 0.47) Automotive: revenue 50m ( consensus 63m) revenues declined 24% yoy following deferment of revenues and lower operational revenue due to covid-19 Automotive operational revenue which includes the increase in def rev was better and decreased by only 2% to 85m Enterprise: revenue grew 10% yoy and came in at 42m, slightly above expectations growth was a result in revenue increase from existing and new customers Consumer: revenue declined yoy by 40% to 40m Profitability: Gross margin came in at 78% OPEX: was higher than expected at 180m net resulst: TT posted a net loss of 63m , significantly weaker than expected. total def revenue and cashflow: def rev at 395.4m and net cash at 432m share buyback: suspended until further notice - to date 2.4 mi shares purchased at a cost of 16.6m FY20 outlook: TT expects lower revenues and also guides for negative FCF for FY20 updated guidance set for a later date.
estimate for FY2020 revenues: 571 location : 409 ( Automotive 240 & Enterprise 169 ) consumer : 162 gross result: 445 opex: 719 EBIT: - 274 Net result: - 219 Ik zie hierin wel een ebitda van plus 16. Maar de vraag wordt, halen we wel 571 miljoen aan omzet. Geen corona middel dit jaar en we kunnen er nog wel 100 miljoen aftrekken. Las dat een discotheek die normaal 300 mensen kan binnen hebben, er nu nog 50 kan hebben, de 1,5 meter economie ! Horeca moet hopen op een vaccin, anders blijft het heel moeilijk.
Short-term outlook is extremely uncertain with automotive production standing still We now model for a deeper decline in 2020 while we expect that TT will come out stronger from this crisis two paths - Automotive: TT continues to win share from HERE - Enterprise: TT is the alternative supplier for clients that do not want to use Google a deeper decline in 2020: IHS Markit expects a 25% decline in car sales in 2020 and typically this implies that car production well be even lower , TT gets paid based on production TT's automotive biz shud do better than car production as - take-rates of inbuild navigation will continue upward - gaining market share as this is a lump-sum biz it sees little impact from Covid-19 Consumer biz will decrease sharply , much less ( holiday) drive trips will push down an already strong declining biz. as from 2021 stimulus plans for the sector appear to be in the making and seem to be geared towards environmental measures/electric vehicles this typically increases in-dash penetration net cash at the end of 2019 of 437m approximately 45% of TT's market cap we estimate TT to generate over 200m of cash in 2020-23 F this implies that very little value is attached to the long-term opportunity for the company TT's long-term outlook is uncertain, the potential for strategic action, provide signficant upside risk, in our view. ( overname kandidaat ) estimates 2020 - 2021 - 2022 revenues: 542 - 639 - 723 Adj EBITDA: (30) - 13 - 36 Adj net profit: (101) - (54) - (19) Adj EPS: ( 0.76) - (0.41) - (0.15) gross profit: 435 - 525 - 621 OPEX: (755) - (592) - (646) EBIT: ( 320) - (67) - (24) Net profit: ( 256 ) - (54) - (19) FCF: ( 30) - 78 - 87 Net Cash: 392 - 455 - 527 risk to the investment case OPEX, in recent years the cost increases have surprised negatively ( accounting changes ) Loss of clients: TT's stock price was negatively impacted when it partly lost its Renault contract to Google In the future we could see TT lose other important contracts -------------------- nu aan een beurswaarde van 1 miljard euro met bijna de helft in cash , blijft dit aandeel met een onzekere outlook voor cijfers ( P/L basis EPS) , maar met een veelbelovende cash aanwas naar 500m plus een target voor zowel een vijandige benadering als vriendelijke exit hopelijk kan het aandeel naar 10 euro op eigen kracht voordat iemand een move maakt.
Wederom een tenenkrommend stukje frobelwerk.
Flikker alles maar in het model. Ben je klaar, dan kijkt je meerdere ernaar. Enkele aanpassingen. Daarna kijkt de grote tovenaar nog eens naar alle gegevens. En dan gaat het naar de klanten. En zo maakt pietje er honderden per jaar, want de kachel moet toch branden. opex 2020 755 min D en A 290 is 465 2021 592 min D en A 80 is 512 2022 646 min D en A 80 is 566 programma laat de OPEX zonder D en A jaarlijks stijgen met 10% gross margin in 2022 85,89% dus consumer zal heel klein zijn. Tja, moet nu weg, zal er nog eens naar kijken. Potentie. We now model for a deeper decline in 2020 while we expect that TT will come out stronger from this crisis. STRONGER !!! two paths - Automotive: TT continues to win share from HERE - Enterprise: TT is the alternative supplier for clients that do not want to use Google Harold zegt ook nog bij managementscope welke fouten de analisten maken. Het is nu nog erg moeilijk om ons marktpotentieel concreet te vertalen naar cashflow en marktaandeel, maar dat is wel wat analisten en aandeelhouders willen horen. Afijn, dat hoort er nou eenmaal bij als je beursgenoteerd bent, voor dat leven hebben we zelf gekozen.’
@Wies, dank voor het delen. Mijn eerste vraag ging inderdaad uit naar de stijgende opex daar waar TomTom aangeeft dat die daalt. @Tatje dank voor het beantwoorden en inzichtelijk maken van het antwoord. Helder. Strekking voor mij is dat dit met name qua FCF dit een base scenario is. Op basis van het feit dat ik verwacht dat OPEX lager uitkomt. Wat verder opvalt is het verschil tussen winst/verlies en FCF. Blijft voor mij overeind staan dat winst een keuze is, die zonder andere motieven alleen fiscaal gemotiveerd is (blijkens TomTom versus Philips en KPN in verleden). Als de FCF zo sterk is en de net cash blijft toenemen, dan hebben we hier 'gewoon' met een aandeel te maken dat tussen de 15 en 30 euro mag noteren. Het ontsluiten van die waarde is een keuze van de Founders. Kan dus ook via dividend. De keuze om van de beurs te gaan lijkt mij simpel te motiveren. Als Founders willen verkopen dan zal de waarde van het aandeel dicht bij de waarde van het bedrijf moet liggen. Wat die waarde is, is afhankelijk van de Founders. Als de beursnotering die waarde niet ontsluit dan heeft die notering geen toegevoegde waarde. Nogmaals Founders kunnen dus ook via dividend de waarde van het aandeel doen laten stijgen. Een 50 cent dividend tegen 5% dividend rendement zou een waarde van 10 euro per aandeel moeten opleveren. Op basis van groei aandeel en upside risk kan daar een paar euro bij op. Voor mij is niet uit te sluiten dat Founders op twee gedachten hinken. Enerzijds innemen van alle uitstaande aandelen. Anderzijds continu inkomsten voor hun zelf en nageslacht op basis van dividend. Vraag is dan waarom hebben we nog niet gezien dat Founders alle uitstaande aandelen willen innemen? Dit zou immers in alle scenario's het meest passend zijn om te doen.
Tja. Eerst de aandelen inkoop afmaken op een lage koers. Daarna eventueel een strategische alliantie en dan, dan, dan kan het niet anders de koers gaat omhoog. Ketchup bedankt voor het delen. 2022. gross margin van 85.89%, dan moet Consumer heel klein. Het model laat de Opex zonder D en A stijgen met 10% per jaar. 2020 465 2021 512 2022 566 Gezien de gross margin in 2022 van 85,89% zal Consumer heel klein zijn. Maar 2019 Omzet consumer 274,8 We nemen cost of sales van 52% 142,8 gross profit is dan 132, zeg 48% Als de ebitda 72,1 Dan is de Opex consumer zonder D en A 60 Ebitda 72,1 D en A 1,8 ebit 70,3 blz 3 Q4 2019. Dus hij laat de Opex zonder D en A in 2021 en 2022 telkens toenemen met 10%. Maar gezien de gross margin van 85% plus zal consumer heel klein zijn. Maar de 60 miljoen consumer opex in de Opex laat hij niet dalen. Dat krijg je als je alles in een model flikkert. Boem zei het al: een tenenkrommend stukje fröbelwerk :-) En die 60 miljoen consumer opex kosten zijn echte knaken, geen D en A :-)
het is vooral consumer dat sterk daalt Automotive is voor FY20 minder @ 226 , Enterprise wat beter @ 179 voor 2021 herpakt Automotive @ 305 zich goed en blijft Enterprise stijgen @ 197 voor 2022 zet Automotive verder door @ 397 en Enterprise ook @ 217 consumer lazert in elkaar 137 -> 100 Gross Margin 82 -> 85 OPEX gaat van 755 -> 592 -> 646 deze heeft dit niet zelf verzonnen, dit is één vd huisanalisten maar vooral de strategisch mogelijke zet heeft mijn interesse nu eerst maar eens op eigen kracht naar 10 euro, hopelijk lukt dat
Volstrekt helder Wies. Automotive keurig gebaseerd op Backlog en voorhanden informatie. Enterprise zou uit moeten komen in de bandbreedte 165 - 180. Zij kiezen dus bovenkant. Ik zie dit echt als basisscenario. Enterprise en automotive zijn dus voorspelbaar. Mogelijk is optimisme van Goddijn uit Q1 nog niet verwerkt, geeft ook een buffer op tegenvallende mogelijkheden (winnen van contracten) in Q2 en Q3. Blijft over Consumer. Ben benieuwd hoe ver dat wegzakt. Vliegvakantie liggen niet voor de hand. Europa gaat steeds verder open. Opleving van tweedehands auto, zeker ook buiten Europa. Kortom hoop dat dit onderkant is en dat alle ellende voor Consumer is ingeprijst. Wat overblijft is dan de voorspelling van Opex. Die verrast mij. Mogelijk hebben Martin en Tatje gelijk dat ze Opex moeten aanpassen (alleen al) op basis van dalende omzet Consumer = sterker dalende Opex. Verder heldere onderbouwing. Geeft voldoende aanleiding om TomTom te zien als een tien euro aandeel. Vanaf hier meer upside dan downside, maar dat is in mijn ogen en meer upside dan downside hebben we vaker benoemd. Verder zie ik vooral dat Corona een effect heeft op versnellen van transitie in Automotive. Richting elektrificatie. Dat is door de analist ook keurig benoemd en in lijn met zichtbare actie van in ieder geval Franse overheid. Die versnelling zou gunstig moeten zijn voor TomTom. En omdat TomTom zowel indash als in de cloud goed voorgesorteerd staat, ben ik positief en blijf ik positief. Maar goed mijn horizon is lange termijn en risicomijdend.
de mijne ook ik zit er ook in voor de LT - maar ik blijf denken die cash aanwas met nog immer lagere omzetten en negatieve P/L basis EPS is echt gefundenes fressen voor een private equity company, die zijn niet achterlijk en kunnen rekenen als de beste als die een deal weten te doen met de FFF is het kat in t bakkie en gaat het bij een 7.50 euro voor 12 vd beurs.
@Benjamin G Motors en campers worden naar verwachting nog wel verkocht, de meeste kopen er een gps bij, en de TT gps voor motors en campers schijnt goed te zijn
Naar mijn indruk is financiering of verkrijgen van de middelen geen probleem. Het gaat om 30 à 40 miljoen stuks aandelen? Laat het een keer 500 à 600 miljoen euro zijn. TomTom heeft zelf 300 - 400 miljoen netto in cash, een positieve cashflow, groeimarkt, Founders en Friends hebben ook nog wel wat. Voor Goddijn is het volgen van de uitgestippelde routekaart en daar zelf regie / controle / stuur op kunnen zetten het meest belangrijk. Ik zie niet in wat een PE partij daar aan toevoegd. Een exit zou kunnen, dat kan al bijna vijf jaar, en is tot op heden nog niet gebeurd. Vraag me af wat er dan veranderd is waar door dat nu wel aan de orde is. Ik sluit het niet uit en laat me er graag door verrassen. Een andere optie is die van een alliantie. Die optie was heel lastig en is nog steeds lastig. Het speelveld is te breed met teveel spelers. Kies je voor de één dan sluit je de ander uit. Kies voor je de ander dan verlies je onderhandelingspositie ten opzichte van de één. Overigens is vice versa misschien iets minder waar. Een technologiepartij die haar portfolio wil verbreden en HD Maps / machinefabriek ziet als cruciaal om een stevigere positie te krijgen. Ik vraag me af of de waarde die gevangen kan worden met HD Maps dan substantieel genoeg is. Naar mijn indruk wordt de meeste waarde gevangen door een niche speler die aan alle partijen levert (en van al die partijen brokjes informatie terug krijgt.) Een derde optie is zelfstandig doorgaan. Het minst spannende en minst fantasierijke scenario. Dit scenario is voor mij de base line. Als die lijn leidt tot groei en groei in marktaandeel, dan zijn alle andere opties de upside risk. De base line blijft er langjarig goed uitzien. Als de visie is dat voor alle partijen de niche speler het meest interessant is dan is de kans dat er nieuwe concurrenten ontstaan niet zo heel groot. Alle partijen zullen dan in een keer moeten overstappen naar een concurrent. Vermoed dat in dit scenario er een duopoly ontstaat. Wat voor mij belangrijk is dat er geen mist meer is hoe het zelfstandige scenario eruit ziet. Geen sport, afbouwende consumer en geen telematics. Het is puur en alleen Automotive met een duidelijke backlog en enterprise dat gestaag groeit. Het is nu puur een tempo vraagstuk en geen technologisch vraagstuk ook geen marktintroductie vraagstuk ook niet welke waarden te verzilveren zijn. Tempo wordt bepaald door transitie van autoindustrie. Die houden nog steeds grootste deel van de markt vast. Het is afwachten wat de Duitsers doen als zij hun automotive industrie versnelt gaan transformeren dan volgens de Jappanners. Als dat niet gebeurt dan is het uitsmeren over 10 jaar. Dan geloof ik een omzet van 1,5 à 2 miljard wel. De beurswaarde kan ik niet verklaren. Mr Market doet zoals het hem pleziert en de lokale Mr Market is kwetsbaarder en minder aantrekkelijk dan de grote Mr Market met blue chips aandelen.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)