Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ABN AMRO BANK N.V. AEX:ABN.NL, NL0011540547

  • 15,490 18 apr 2024 09:02
  • -0,065 (-0,42%) Dagrange 15,340 - 15,565
  • 296.846 Gem. (3M) 3,5M

NIEUWE DEALINGROOM wat zijn JULLIE ERVARING ermee ??

74 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 6 april 2020 12:48
    Onbegrijpelijk dat je een berg instructie video's en referencecards nodig hebt voor een eigenlijk simpel comp programma.
    Je hebt daar helemaal gelijk in. Ook dat ze in sneltreinvaart afraffelen. Het was niets. Het is niets. En het zal ook niets worden, tenzij ze de oude versie weer terug halen met de aanvulling van de nieuwe. == Ik krijg nog steeds niets te horen van DE BANK hierover en of de centrale Dealingroom ook met deze nieuwe versie werken ?? Ze laten zich wel kennen dat ze lak hebben aan de belegger. De grote vraag is WIE HEEFT DIT BEDACHT ??? WAAROM HEEFT NIEMAND HIER TEGEN GEGAAN !!!!
    Ik heb alvast gekeken naar = investing.com = ziet beter, maar niet overzichterlijker. Kan aan mij liggen.
  2. [verwijderd] 23 april 2020 11:57
    Het blijft stil aan de overkant. Nog niets gehoord van reacties van De Bank. Ze laten zich wel kennen. Nee, gelukkig is de IEX nog. Erg dat daar en gratis en duidelijker is dan bij De Bank waar ik moet betalen voor een slecht lopende Dealingroom. Ik zelf kijk alleen nog maar paar minuten per dag. Niet meer technische analyses, geen uitstekende overzichten zoals in de OUDE Dealingroom. Geen, laat maar al het goede is verdwenen in een slecht functionerende systeem.Als een auto merk met een slechter model zou komen dan brak er een opstand uit. Nu blijft het oorverdovend stil. Toch blijf ik mij afvragen of er niet meer mensen zijn die hun bevindingen met ons willen delen.
  3. [verwijderd] 4 mei 2020 11:25
    Zou het mogelijk zijn om De Bank aan te klagen voor vermindering en bemoeilijken van de geleverde slecht functionerende niet na gekomen verwachtingen van de nieuwe DealingRoom. == Ook valt de aantal reactie tegen. Ben ik en de bovenstaande personen de enigste die de nieuwe versie
    helemaal niets vinden. Ik hoop toch op meer reactie om zo De Bank laten inzien om liever de oude versie terug waar we onze analyses kunnen uitvoeren dan een slechte versie waar we niets meer kunnen doen omdat het slecht is uitgevoerd.
  4. [verwijderd] 5 mei 2020 12:30

    loewieke
    4 mei 2020 12:32
    Ook ik vindt het helemaal niets en heb ABNAMRO verzocht de oude versie in de lucht te houden tot alle beloofde opties daadwerkelijk optimaal gebruikt zouden kunnen worden. Overstappen is een optie. ===
    == Maar dan nog is het een chaos. Ik weet nog steeds niet de toegevoegde waarde. Wat er nieuw is. Je hebt een boekwerk nodig om het te snappen.
    == Waarom niet de oude versie integreren in de site van De Bank, zoals nu met de nieuwe versie, maar dan met de vernieuwingen. Dat was toch veel gemakkelijker, dan nu een niet werkende slechte compleet andere versie. Ik heb sindsde nieuwe versie geen Technische Analyses meer kunnen maken. == Ja overstappen !!!! Maar bij wie ??? Is voor mij een grote vraag ????
  5. TProfit 12 mei 2020 08:33
    Nijmegen, helemaal met je eens . Ik gebruik nog steeds liever de oude versie , ook al moet ik deze met Java opstarten. Duurt iets kanger, een 10 sec, doch dan maar iets eerder opstarten. Verder heb ik ook veel opmerkingen richting de helpdesk gestuurd, o.a de bied en de laat in 1 overzicht zoals bij de oude versie . Ik vind dat veel praktischer om te bepalen waar ik inzet . Zou overgenomen worden schreven ze me ?? Ook ik prefereer de oude versie veel meer , als al dat geschakel en vergroten en verkleinen van schermen . Laten we gezamenlijk nog een keer dat mededelen bij de helpdesk dat we ,bij de oude versie te willen blijven. Laatste Opmerking van de bank was wel dat ze het Java platform weg willen hebben.
  6. [verwijderd] 12 mei 2020 10:42
    Profit heb jij dan ook Preferred Banking.!!
    Ik zal weer eens e-bericht sturen naar de helpdesk. Het is blijkbaar moeilijk om teug te keren naar een verbeterde Oude Versie die wel goed werkt én overzichtelijker is én je Technische Analyse kunt uitvoeren. Ik heb tot nu toe not steeds geen T.A. gedaan. Weet je wat ze ook zeggen is lood om oud ijzer. Ze willen recht praten wat krom is. Ik/wij praten tegen dovemans oren. ZE MOETEN EENS NAAR UNDERCOVER BOSS KIJKEN !!!! Misschien dat er dan iets verandert,
  7. [verwijderd] 15 juni 2020 13:10
    Ongeveer 3 weken terug was ik zeer verrast dat ik terug gebeld werd. Heb een 1uur met hem gesproken. Mijn grieven over de nieuwe niet werkzame nieuwe DealingRoom. == Waarom de oude niet over geplaatst naar waar nu de nieuwe staat. Met daarbij de aanvulling/uitbreiding van de nieuwe. Ik heb al tijdens de introductie diverse keren mijn mening gegeven, via telefoon en e-bericht. Hij zei: ze hebben gebruikers geraadpleegt. En ze waren tevreden. -- Ik: nou mij hebben ze niet gevraagd. Zeker klanten die af en toe er naar kijken. Het is een grote achter uitgang. Alles is alleen onduidelijker geworden. De grafieken zijn helemaal een flop en totaal onduidelijker ten opzichte van de oude duidelijke grafieken. Ook de technische analyses is een onoverzichtelijk wanorde. OPROEP AAN ABNAMRO: ZET DE OUDE DEALINGROOM OP DE PLAATS VAN DE NIEUWE !!!!!! Dan heb je substantieel een beduidende vooruit gang gemaakt. BETER TEN HALVE GEKEERD DAN HELEMAAL VERDWAALD !!!! De beste man heeft mij een gebruiksaanwijzing via E-Post gestuurd. Waarom heb ik nog steeds niet bekeken. Ik heb nog steeds geen T.A. gemaakt. Ja als ik het ga doen, dan maar uit armoede bij IEX. == Ik zit ook op NPEX. Zij gaan over op een nieuw systeem. Ben benieuwd of zij De Bank gaan verslaan met een goed systeem.
    Afijn ik weet ook dat het allemaal achter hoede gevechten zijn. Dovemans oren. EENMAAL GEKOZEN IS ER AAN VAST BLIJVEN HOUDEN!! Toegeven zou een daad van lef zijn. Waar vind je nog mensen die lef tonen en toegeven dat ze een verkeerde product introduceert hebben.
    Hoop dat er nog mensen zijn wat zij ervan vinden en of zij met mij eens zijn !!
  8. [verwijderd] 18 juni 2020 14:38
    KipKluif: Helemaal mee eens. Ik heb voornamelijk om die reden mijn portefeuille bij ABN AMRO weggehaald.
    1) Wil jij zeggen Waar ben jij naar toe gegaan.
    =======================================
    2) Volgens mij heeft ieder systeem wel voor- en nadelen. Maar niet zoveel als ABNAMRO. Zij spannen toch wel de kroon met de meest disfunctionele dealingroom.
    3) Wat heeft hun bezield om zo'n SPEELTJE TE ONTWERPEN !!!!
    Want met het gesprek met een medewerker was voor hem ook een vraag teken.
    4) Nog steeds vraag ik mij af: WAAROM DE OUDE VERSIE NIET OMGEZET NAAR DE NIEUWE VERSIE MET DE EXTRA UITBREIDING via de huidige wijze inloggen.
    5) Moest het een prestige object worden van ITers die zich moeten bewijzen.
    Liever goed gejat dan slecht bedacht.
    --------------------------
    Ik hoop dat er nog meer een reactie willen geven.
  9. miska 26 juni 2020 20:02
    nieuwe dealingroom is dramatisch slecht
    - niet intuïtief, daarom gebruikershandleiding nodig
    - geen totaal overzicht meer, zoeken naar orderboekjes,
    naar grafieken naar alles eigenlijk
    - het status vd orders scherm geeft deeluitvoeringen weer,
    met de oudste uitvoering bovenaan, dus lekker scrollen,
    ja het moet niet te makkelijk worden denkt abn

    heb veel gehandeld met de oude dealingroom
    maar met de nieuwe kan ik niet werken,
    heb rekening bij degiro aangevraagd

    tip voor abn
    het is mij een raadsel waarom ze het oude dealingroom openingsscherm
    niet in het eerste werkscherm van de nieuwe dealingroom zetten ???
    dan maak je het de gebruikers makkelijk om ook met de nieuwe dealingroom te gaan werken

  10. forum rang 4 Guus_Geluk 28 juni 2020 17:56
    Ik beleg ook al jaren en gebruik nog steeds de oude My Dealingroom. MAAR: op het beginscherm staat dat de oude My Dealingroom niet meer ondersteund gaat worden in de toekomst. De nieuwe My Dealingroom is echt helemaal niks. Je zou verwachten dat je erop vooruit zou gaan als er een compleet nieuw platform in gebruik genomen wordt. Niet dus. Maar wat bezielt ABN nu?! Nieuwe beleggers hebben overigens geen toegang tot de oude My Dealingroom. Ik ben mezelf ook aan het orienteren op een andere broker, heb het helemaal gehad met ABN. En dan heb ik het nog niet eens over alle recente storingen die urenlang duurden. Wat een ballentent is ABN geworden. Ze hebben veel aan mij verdiend maar dat zal spoedig ophouden.
  11. [verwijderd] 23 juli 2020 12:13
    NOOD GEDWONGEN kijk ik iets vaker naar de nieuwe DealingRoom. Bijna alleen gebruik ik pagina 1. Voor de rest is het behelpen. WAT MIS IK DE OUDE VERSIE: duidelijk en veel gemakkelijker in het gebruik !!!! Wat hiervoor al gezegd is WAT BEZIELD ABNAMRO OM ONS EEN SLECHTER "VERNIEUWING' ONS IN DE MAAG TE SPLITSEN. De telefonist zei toen van niet. Ik denk dat de directie ons liever kwijt dan rijk is en ons via deze wijze aan het uitroken is. LATEN ZE DAT ZEGGEN !!!! Dan ben je eerlijk naar ons toe en help ons dan naar een goede alternatieve financiële instelling waar wij van harte welkom zijn. Ook ik heb nog niet gehandeld. Nu wel een verkoop ingesteld. Ook dat is slechter overzicht. ==
    De telefonist zij dat bij testpanel ook tevreden klanten/reacties waren. WAAR ZIJN DEZE POSITIEVE BELGGERS !!! Misschien zien zij de voordelen wel die wij kritische gebruikers niet zien. Graag reacties van deze gebruikers.
74 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Waarom de nieuwe doelstellingen van ABN Amro een vleugje ambitie missen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links