Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,964 24 apr 2024 17:35
  • +0,030 (+0,30%) Dagrange 9,850 - 10,110
  • 1.139.888 Gem. (3M) 1,8M

Air France 2020

3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 21 22 23 24 25 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Hamvraag 19 maart 2020 09:52
    U verwacht een daling in proportie met de rest van de sector.
    Ik probeer uw verwachting te begrijpen op basis van gegevens nu beschikbaar.
    Lufthansa is gedaald de laatste maand van 16 naar 8 euro dus -50%.
    Delta is gedaald de laatste maand van 58 naar 24 dollar, - 60%,
    KLM van 10 Euro naar 4,5, dus 55%.
    Wat is er niet in verhouding?
    En dan denk ik dat de Amerikaanse aandelen veel verder zullen zakken omdat er zoals gewoonlijk veel meer lucht in de koersen zit. De Europese beurs staat al jaren relatief laat t.o.v. de Amerikaanse.
  2. @iPlof 19 maart 2020 10:27
    quote:

    Hamvraag schreef op 19 maart 2020 09:52:

    En dan denk ik dat de Amerikaanse aandelen veel verder zullen zakken omdat er zoals gewoonlijk veel meer lucht in de koersen zit. De Europese beurs staat al jaren relatief laat t.o.v. de Amerikaanse.
    Dat kan zijn maar de US en EU aandelen in de luchtvaart gaan allemaal naar 90-100% eraf.De buffers zijn er niet, het is opgegaan aan aandeleninkoop, winstdeling en investeringen voor groei. Eigen vermogen is minimaal, de schulden torenhoog.

    Men heeft in beste geval een buffer van enkele weken, hooguit een keer twee maanden. Dit is net begonnen en never-nooit opgelost voor die tijd.

    Bij nationalisatie krijgt men niks, een claimemissie kan nog wat betekenen. Daarna kijken of dit aanhoudt of zich eventueel herstelt. Ik vrees het ergste.
  3. [verwijderd] 19 maart 2020 12:13
    quote:

    Hamvraag schreef op 19 maart 2020 09:52:

    U verwacht een daling in proportie met de rest van de sector.
    Ik probeer uw verwachting te begrijpen op basis van gegevens nu beschikbaar.
    Lufthansa is gedaald de laatste maand van 16 naar 8 euro dus -50%.
    Delta is gedaald de laatste maand van 58 naar 24 dollar, - 60%,
    KLM van 10 Euro naar 4,5, dus 55%.
    Wat is er niet in verhouding?
    En dan denk ik dat de Amerikaanse aandelen veel verder zullen zakken omdat er zoals gewoonlijk veel meer lucht in de koersen zit. De Europese beurs staat al jaren relatief laat t.o.v. de Amerikaanse.
    Als de amerikaanse aandelen gaan zakken gaan we hier gezellig meezakken.
    Misschien een paar procentjes minder maar mee zakken zullen we
  4. BLOK-E 19 maart 2020 13:59
    Ondernemers die nu in de problemen komen worden een uitgestelde aflossing voor gesteld en/of een nieuwe lening!
    Zij gaan steeds dieper in de schulden en moeten alles terug betalen.
    Hier zit 90% thuis en krijgt een giga salaris (tot 90%) en heeft geen schulden opbouw en hoeft niets terug te betalen!
    Beetje krom, het zou zo moeten zijn wanneer KLM weer winst maakt in 2026 ze deze uitkeringen terug moeten betalen.
3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 21 22 23 24 25 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links