Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Koers alweer groen. Zijn de shorters aan het afbouwen?
Hendrik34 schreef op 28 januari 2020 09:25 :
En zoals het behoort te zijn, rood.
Hendrik, ik vermoed dat je geen positie hebt. Als je er één hebt zal het wel een shortpositie zijn. Ik heb daar geen probleem mee, shorten is ook deel van het spel. Maar kan je eens ophouden met iedere keer weer op het forum te duiken als het eens wat minder gaat. Ik krijg de indruk dat je soms (als het eens goed gaat met de koers) dagen aan het stuk verveeld aan je scherm zit zit te wachten om dan weer op te leven als het minder gaat. Je schrijft nooit iets inhoudelijks, alleen dat het slecht gaat aflopen. Het leven buiten is ook mooi, verlaat die stoel!
Nee Hendrik zit in een park op z'n smartphone met z'n uitkering..
drooglegging1920 schreef op 28 januari 2020 14:55 :
Nee Hendrik zit in een park op z'n smartphone met z'n uitkering..
Als hij mij een tikkie stuurt stort ik €22,1, schept een band!
Slot €21,50 en iedereen tevreden.
Gisteren was een welkome correctie voor shortpartijen, het virus is flink uitgebuit, tja en voor wie rustig is gebleven en niet in paniek verkocht heeft zoals deze partijen graag zien, komen er nu een paar cover dagen de tassen zitten overvol en willen shorters wat verdienen moeten ze terugkopen ook dat hoort bij het spelletje, dus gauw instappen de trein rijdt al, je kan nu nog mee op een tussenstop daarna gaan we flink doorrijden om op tijd te arriveren op de eindbestemming zo rond 23 euro plus minus!
tjoeke tjoeke tjoeke zo we tuffen al aardig door, er is nog een lange weg te gaan, wie nog mee wil nu snel instappen!
Een grote grijns op mijn gezicht toen vanmorgen H34 weer verscheen. Diverse malen aangetoond een perfecte contra indicator te zijn. Vandaag wederom; we sluiten af op € 21,33. Verder gewoon niet op die 'meneer' reageren. Fijne avond allen!
Is Hendrik de broer van Profit Maker?
(Dankzij) de shorters kan de koers ongecontroleerd naar de €25,- indien de komende cijfers goed zijn. Informatief, zijn de voorraden redelijk weg gewerkt en de afschrijvingen reeds gedaan. AMG staat er nu tov augustus beter voor qua outlook. Krijgen de shorters gelijk dan gaat mijn waardering naar hen uit, echter is de algemene verwachting positief.
Met adviezen tussen de 30 en 38, moet 25 minimaal haalbaar zijn, eerst de eerste horde 23 plus de laatste top,
Maar ik vrees toch eerst via een lagere koers dan 21 euro.
Michielve schreef op 28 januari 2020 20:29 :
Maar ik vrees toch eerst via een lagere koers dan 21 euro.
We houden rekening met een koers van rond de € 18,-. Maar dat lijkt me niet iets om ons zorgen over te maken. Met al het geld dat op de markt zweeft en ergens een plekje zoekt lijkt me een aandeel als AMG aangewezen worden om enige veiligheid te zoeken.
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar wie in wil stappen hoopt natuurlijk op een daling vandaag, de daling hebben we maandag gehad, de tassen vol verkochte aandelen van de shortpartijen moeten worden teruggekocht anders maken deze partijen geen winst, en ja daar gaat het toch om bij de grote en kleine handelaren zoals ik zo eerlijk wil ik ook wel zijn!
AMG hoopt met Duitse lithium-fabriek Europese 'accucrisis' tegen te gaan Honderdduizenden elektrische auto’s van VW en Tesla moeten komende jaren uit de fabrieken in Duitsland rollen. Maar kunnen alle benodigde accu’s überhaupt wel worden gebouwd en geleverd? De Duitse autowereld waarschuwde vorige week bij monde van Michael Brecht van de ondernemingsraad van Daimler nog voor een dreigende ‘accucrisis’ als de massaproductie op gang komt. Volgens analisten ontstaat onvermijdelijk een tekort aan grondstoffen als lithium. Genade van China Europese autofabrikanten zijn nu nog overgeleverd aan de genade van leveranciers in China bij de overstap naar elektrische aandrijvingen. De Europese industrie speelt nu geen rol in de productie van accu’s. Daar moet een einde aan komen, willen landen als Duitsland en Frankrijk. Zij steken ruim €3 mrd in de ontwikkeling van accu's voor elektrische auto's. De Europese Commissie gaf vorige maand toestemming voor die staatssteun. Een stukje van de oplossing voor het Europese accuprobleem komt mogelijk van het in Amsterdam beursgenoteerde metaalbedrijf Advanced Metallurgical Group (AMG). Dat zegt topman Heinz Schimmelbusch in een interview met deze krant. AMG wil de eerste worden die in een Europese fabriek lithium bewerkt, zodat die grondstof op Europese bodem verder tot een accu kan worden verwerkt. De fabriek moet in het Oost-Duitse Zeitz komen. ‘Wij zijn het enige Europese bedrijf met een eigen lithiummijn. Dat is voor autofabrikanten voor de langere termijn ontzettend belangrijk', aldus de topman, die voor het eerst toelichting geeft op het in november aangekondigde bouw van de fabriek. Primeur AMG De kosten van de accu vloeien voor een groot deel voort uit de grondstoffen lithium, nikkel en kobalt. AMG wint speciale metalen als lithium uit eigen mijnen en verwerkt die deels in eigen fabrieken. Met de eigen raffinagefabriek voor verwerking van lithiumconcentraat kan AMG volgens de topman bijdragen aan het politieke doel om ‘een Europees ecosysteem’ voor accu’s op te bouwen. Het onderwerp staat hoog op de Duitse politieke agenda: deze week sprak minister Peter Altmaier van economische zaken nog met 55 Europese bedrijven over de opbouw van accuproductie. ‘Een eigen toeleveringsketen die eindigt in Duitsland is voor autofabrikanten veel minder risicovol dan een keten die loopt via China’, zegt Schimmelbusch. ‘Het is voor een afnemer contractueel beter af te dekken en het politieke risico is geringer. Het is onvergelijkbaar.’ Dat AMG dicht op de Europese eindafnemers komt zou een primeur zijn. Een Europese verwerkingsfabriek is er nu niet. Analist Stijn Demeester van ING ziet een Europese toeleveringsketen voor accu’s ontwikkelen waar AMG ‘een noot in kan spelen.’ Made in Germany Keuzevrijheid om de toeleveringsketen zelf te organiseren is er nu niet. De prijs maar ook de kwaliteit van grondstoffen gaan volgens Schimmelbusch een sleutelrol spelen in het betaalbaar en veilig maken van de e-auto’s. ‘Kwaliteit wordt steeds belangrijker voor kopers. Als toeleverancier voor de luchtvaartindustrie hebben wij veel ervaring met kwaliteit en veiligheid. Kwaliteitsborging vereist van onze kant een grotere investering in productie. Ook in de verwerking.’ Hotel Adlon Het interview met Schimmelbusch vindt plaats in het Adlon-hotel in Berlijn. De bestuursvoorzitter is in de Duitse hoofdstad om te spreken met Duitse politici en topambtenaren over subsidie voor de fabriek in Zeitz. Schimmelbusch vertrouwt erop dat geld wordt losgeweekt. ‘De mensen met wie we praten zijn erg coöperatief. Ik werk al veertig jaar in Duitsland. Het is niet mijn eerste rodeo. Ik ken de weg en weet hoe ik me hier moet gedragen’, zegt hij zonder op de hoogte van de subsidie in te gaan. Zeitz bevindt zich in een Oost-Duits kolengebied dat zichzelf economisch moet heruitvinden omdat Duitsland stopt met kolenwinning. Voor de ontwikkeling van nieuwe producten waarmee hernieuwbare energiebronnen zijn gemoeid is ruimschoots overheidssteun beschikbaar. Mijn in Brazilië Uit een eigen mijn in Brazilië wint AMG het ruwe lithium. Daarna is verwerking nodig in verschillende stappen. AMG breidt een eigen Braziliaanse fabriek uit en het is begonnen met voorbereidingen voor de lithiumhydroxide-raffinaderij in Zeitz. De totale kosten voor Zeits en een nieuw onderzoekscentrum in Frankfurt: $50 mln tot $60 mln. Het bedrag is door analisten als laag omschreven. Schimmelbusch zegt nu dat AMG bereid is veel meer geld neer te tellen. Binnenskamers blijken de plannen veel omvangrijker. Schimmelbusch zegt te hopen dat AMG de activiteiten binnen een paar jaar kan ‘vervijfvoudigen’. Vervijfvoudiging ‘We beginnen met een lithiumhydroxidefabriek met capaciteit van 20.000 ton. De capaciteit die Europa nodig heeft is een veelvoud. Maar we willen op termijn vijf keer zoveel leveren.’ Anderzijds onderstreept Schimmelbusch het tekort nooit te kunnen lossen. In 2025 ligt de vraag wereldwijd al op 750.000-1.000.000 ton, het drievoudige van de huidige productie, aldus de meeste schattingen. Enorme vraag Ook de Europese vraag naar lithium is veel meer dan de 20.000 ton die AMG wil produceren. Maar als AMG de jaarlijkse productie in de Europese fabriek kan vervijfvoudigen tot 100.000 ton, zoals Schimmelbusch nu voorspiegelt, zou het bedrijf een stevig deel van de Europese vraag kunnen gaan leveren. ‘Ongeveer een vijfde’, schat Schimmelbusch in. Aan de afzetmarkt zal het niet liggen. De Oostenrijker claimt dat een multinational in Europa hem al heeft gevraagd of ze de volledige 20.000 ton per jaar kunnen kopen. ‘Dit is een hele grote naam. Over het financiële risico voor AMG maak ik me dus weinig zorgen’, lacht hij. Hij zegt dat de nieuwe Duitse fabriek belangrijk wordt binnen AMG. De activiteiten komen met een slordige $25 mln op ongeveer 10% van het operationele resultaat (ebitda), en het vijfvoudige als de fabriek veel groter wordt. ‘Dat is een hele markante plek binnen AMG. Bron: FDfd.nl/ondernemen/1332805/amg-hoopt-me...
Onderaan het zelfde artikel: Of Heinz Schimmelbusch met zijn grootse plannen kan leveren valt nog te bezien. Het succes van AMG op de beurs werd vorig jaar flink op de proef gesteld. Door een flinke daling van de vanadiumprijs moest hij zijn ebitda-doelstelling twee keer verlagen met een koersimplosie tot gevolg. ‘De daling van de vanadiumprijs zag niemand aankomen’, zegt hij nu. Ook de prijs van lithium stortte in door het terugschroeven in China van de subsidies voor elektrische voertuigen. Op termijn is lithium is zeer begeerd, zegt Schimmelbusch. Maar hij waagt zich niet aan prognoses. ‘De volatiliteit die inherent is aan deze tak van sport is onze grootste hindernis. Maar zelfs met catastrofale grondstoffenprijzen leveren we acceptabele prestaties. Met goede prijzen zijn we zeer, zeer winstgevend.’ Ik denk overigens dat deze toevoeging weinig afdoet aan wat Zonnedaal ons doorgaf, maar wel goed is om gelezen te hebben.zonnedaal schreef op 29 januari 2020 06:45 :
AMG hoopt met Duitse lithium-fabriek Europese 'accucrisis' tegen te gaan Honderdduizenden elektrische auto’s van VW en Tesla moeten komende jaren uit de fabrieken in Duitsland rollen. Maar kunnen alle benodigde accu’s überhaupt wel worden gebouwd en geleverd? De Duitse autowereld waarschuwde vorige week bij monde van Michael Brecht van de ondernemingsraad van Daimler nog voor een dreigende ‘accucrisis’ als de massaproductie op gang komt. Volgens analisten ontstaat onvermijdelijk een tekort aan grondstoffen als lithium. Genade van China Europese autofabrikanten zijn nu nog overgeleverd aan de genade van leveranciers in China bij de overstap naar elektrische aandrijvingen. De Europese industrie speelt nu geen rol in de productie van accu’s. Daar moet een einde aan komen, willen landen als Duitsland en Frankrijk. Zij steken ruim €3 mrd in de ontwikkeling van accu's voor elektrische auto's. De Europese Commissie gaf vorige maand toestemming voor die staatssteun. Een stukje van de oplossing voor het Europese accuprobleem komt mogelijk van het in Amsterdam beursgenoteerde metaalbedrijf Advanced Metallurgical Group (AMG). Dat zegt topman Heinz Schimmelbusch in een interview met deze krant. AMG wil de eerste worden die in een Europese fabriek lithium bewerkt, zodat die grondstof op Europese bodem verder tot een accu kan worden verwerkt. De fabriek moet in het Oost-Duitse Zeitz komen. ‘Wij zijn het enige Europese bedrijf met een eigen lithiummijn. Dat is voor autofabrikanten voor de langere termijn ontzettend belangrijk', aldus de topman, die voor het eerst toelichting geeft op het in november aangekondigde bouw van de fabriek. Primeur AMG De kosten van de accu vloeien voor een groot deel voort uit de grondstoffen lithium, nikkel en kobalt. AMG wint speciale metalen als lithium uit eigen mijnen en verwerkt die deels in eigen fabrieken. Met de eigen raffinagefabriek voor verwerking van lithiumconcentraat kan AMG volgens de topman bijdragen aan het politieke doel om ‘een Europees ecosysteem’ voor accu’s op te bouwen. Het onderwerp staat hoog op de Duitse politieke agenda: deze week sprak minister Peter Altmaier van economische zaken nog met 55 Europese bedrijven over de opbouw van accuproductie. ‘Een eigen toeleveringsketen die eindigt in Duitsland is voor autofabrikanten veel minder risicovol dan een keten die loopt via China’, zegt Schimmelbusch. ‘Het is voor een afnemer contractueel beter af te dekken en het politieke risico is geringer. Het is onvergelijkbaar.’ Dat AMG dicht op de Europese eindafnemers komt zou een primeur zijn. Een Europese verwerkingsfabriek is er nu niet. Analist Stijn Demeester van ING ziet een Europese toeleveringsketen voor accu’s ontwikkelen waar AMG ‘een noot in kan spelen.’ Made in Germany Keuzevrijheid om de toeleveringsketen zelf te organiseren is er nu niet. De prijs maar ook de kwaliteit van grondstoffen gaan volgens Schimmelbusch een sleutelrol spelen in het betaalbaar en veilig maken van de e-auto’s. ‘Kwaliteit wordt steeds belangrijker voor kopers. Als toeleverancier voor de luchtvaartindustrie hebben wij veel ervaring met kwaliteit en veiligheid. Kwaliteitsborging vereist van onze kant een grotere investering in productie. Ook in de verwerking.’ Hotel Adlon Het interview met Schimmelbusch vindt plaats in het Adlon-hotel in Berlijn. De bestuursvoorzitter is in de Duitse hoofdstad om te spreken met Duitse politici en topambtenaren over subsidie voor de fabriek in Zeitz. Schimmelbusch vertrouwt erop dat geld wordt losgeweekt. ‘De mensen met wie we praten zijn erg coöperatief. Ik werk al veertig jaar in Duitsland. Het is niet mijn eerste rodeo. Ik ken de weg en weet hoe ik me hier moet gedragen’, zegt hij zonder op de hoogte van de subsidie in te gaan. Zeitz bevindt zich in een Oost-Duits kolengebied dat zichzelf economisch moet heruitvinden omdat Duitsland stopt met kolenwinning. Voor de ontwikkeling van nieuwe producten waarmee hernieuwbare energiebronnen zijn gemoeid is ruimschoots overheidssteun beschikbaar. Mijn in Brazilië Uit een eigen mijn in Brazilië wint AMG het ruwe lithium. Daarna is verwerking nodig in verschillende stappen. AMG breidt een eigen Braziliaanse fabriek uit en het is begonnen met voorbereidingen voor de lithiumhydroxide-raffinaderij in Zeitz. De totale kosten voor Zeits en een nieuw onderzoekscentrum in Frankfurt: $50 mln tot $60 mln. Het bedrag is door analisten als laag omschreven. Schimmelbusch zegt nu dat AMG bereid is veel meer geld neer te tellen. Binnenskamers blijken de plannen veel omvangrijker. Schimmelbusch zegt te hopen dat AMG de activiteiten binnen een paar jaar kan ‘vervijfvoudigen’. Vervijfvoudiging ‘We beginnen met een lithiumhydroxidefabriek met capaciteit van 20.000 ton. De capaciteit die Europa nodig heeft is een veelvoud. Maar we willen op termijn vijf keer zoveel leveren.’ Anderzijds onderstreept Schimmelbusch het tekort nooit te kunnen lossen. In 2025 ligt de vraag wereldwijd al op 750.000-1.000.000 ton, het drievoudige van de huidige productie, aldus de meeste schattingen. Enorme vraag Ook de Europese vraag naar lithium is veel meer dan de 20.000 ton die AMG wil produceren. Maar als AMG de jaarlijkse productie in de Europese fabriek kan vervijfvoudigen tot 100.000 ton, zoals Schimmelbusch nu voorspiegelt, zou het bedrijf een stevig deel van de Europese vraag kunnen gaan leveren. ‘Ongeveer een vijfde’, schat Schimmelbusch in. Aan de afzetmarkt zal het niet liggen. De Oostenrijker claimt dat een multinational in Europa hem al heeft gevraagd of ze de volledige 20.000 ton per jaar kunnen kopen. ‘Dit is een hele grote naam. Over het financiële risico voor AMG maak ik me dus weinig zorgen’, lacht hij. Hij zegt dat de nieuwe Duitse fabriek belangrijk wordt binnen AMG. De activiteiten komen met een slordige $25 mln op ongeveer 10% van het operationele resultaat (ebitda), en het vijfvoudige als de fabriek veel groter wordt. ‘Dat is een hele markante plek binnen AMG. Bron: FD
fd.nl/ondernemen/1332805/amg-hoopt-me...
Mooi artikel; geeft de potentie weer van het bedrijf. Dit kan een positieve impuls geven aan de koers vandaag (op een hopelijk positieve beursdag).
Wolff in schaapskleren schreef op 29 januari 2020 07:08 :
Mooi artikel; geeft de potentie weer van het bedrijf. Dit kan een positieve impuls geven aan de koers vandaag (op een hopelijk positieve beursdag).
Dat hoop ik ook. Maar ook als er niet de reactie komt die wij hopen blijven de feiten hetzelfde: Voor de duurzaamheidsslag heeft Europa deze grondstoffen nodig en is het om handelstechnische en politieke redenen niet fijn om daarvoor afhankelijk te zijn van China.
Wat ze vaak doen op positief nieuws met het algoritme: - Ze laten de ene shorter flink inkopen aan het begin - Vervolgens gaat een andere shorter extra short Hierdoor durven beleggers daarna minder goed in te stappen. Ik volg posities van shorters, kijk naar orderlijsten en op basis daarvan maak ik deze aanname. Mijn gevoel zegt ook dat er mogelijk onderlinge verhoudingen zitten tussen shorters. Ik hoop dat het AFM er een keer inhoudelijk naar kijkt.
Ps: het AFM is er niet op tegen dat eerst de ene partij een grotere shortpositie neemt en dan de andere partij. De onderlinge verhouding lijken mij een vorm van kartel als deze bestaat. De vraag is dan ook of in Nederland kartelvorming gewenst is.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)