Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Air France-KLM Koersdoelen
Volgen
koersdoelen ? wat moet je ermee ??? een paar banken onder de 9,50 en die zaten er gisteren HEEL even dichtbij. een enkele VEEL te hoog: Kepler 14,00 32,89%ernaast 31-10-2019. sinds gisteren alle turbo's tussen 09.50 en 11.10 om zeep...short en long. er komen wel weer nieuwe, maar met een verkoopactie van honderdduizenden stuks de 9.50 raken en dan mag de koers weer naar groene cijfers a 10.89 ? vandaag een wat betere dag voor de shortkant, wat m.i. na de cijfers van gisteren de realistische kant is, maar met dit aandeel volgt de koers lang niet altijd de bedrijfsresultaten. logica weg, timing lastig, maar als je na een paar jaar dit aandeel volgen wel wat gewend bent dan is het ook wel weer leuk speelgoed.
www.deaandeelhouder.nl/nieuws/2019/11... moeizame poging lees je hier om de koersvorming sinds 31 oktober uit te leggen. 5 november wordt verteld wat de lange termijn visie is en daar zou iedereen op wachten. alsof het praatje van 5 november zal gaan beloven dat het zeer winstgevende jaren gaan worden...niet dus. wel weer een dag dat de koers echt kan gaan bewegen al lijkt het alsof het bijna niemand interesseert wat die koers doet en waarom :)
lage opening op een bijzondere dag met een vage belofte over dividend in de toekomst. er zal ook nog wel wat kritiek loskomen. en de koers kan alle kanten op...leuk voor de daghandel.
nog wat logica in dit smijten met honderd duizenden stuks tegelijk ?
Credit Suisse verlaagt advies Air France-KLM van Neutraal naar Underperform 06:43 *Credit Suisse verlaagt koersdoel Air France-KLM van 9,37 naar 8,85 euro Bron Binck
Beursblik: Credit Suisse zet Air France-KLM op verkopen FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS Air France - KLM 10,71 -0,19 -1,74 % Euronext Paris Air France-KLM nominatif adm 10,71 -0,19 -1,74 % Euronext Paris Deutsche Lufthansa AG 17,23 0,065 0,38 % Frankfurter Wertpapierbörse (Xetra) (ABM FN-Dow Jones) Credit Suisse heeft het advies voor Air France-KLM verlaagd van Neutraal naar Underperform, terwijl het advies voor concurrent Lufthansa werd verhoogd van Neutraal naar Outperform. Dit bleek uit een sectorrapport van de Zwitserse bank. Het koersdoel voor Air France-KLM werd verlaagd van 9,37 naar 8,85 euro. Voor Lufthansa werd het koersdoel met 25 procent verhoogd naar 20,25 euro. Volgens de analisten van Credit Suisse is Air France-KLM de enige luchtvaartmaatschappij met serieuze neerwaartse risico's ten opzichte van de marktverwachting. De zakenbank zit dan ook 11 tot 16 procent onder de consensus voor 2019 en 2020. Daarbij zullen hoge investeringen de vrije kasstroom onder nul drukken, vrezen de analisten. Lufthansa is dit jaar vooralsnog het slechtst presterende luchtvaartaandeel in Europa. Maar juist de belangrijkste markten waarin Lufthansa opereert zullen volgens Credit Suisse aanzienlijk aantrekken. De analisten verhoogden dan ook hun taxaties met 6 tot 7 procent voor dit jaar en volgend jaar. Met de maatregelen die Lufthansa neemt zullen de marges vermoedelijk structureel verbeteren. Het aandeel Air France-KLM daalde vrijdag 1,7 procent naar 10,72 euro, terwijl Lufthansa 0,3 procent steeg naar 17,23 euro. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
*UBS handhaaft advies Air France-KLM op Neutraal 10:08 *UBS verlaagt koersdoel Air France-KLM van 10,70 naar 10,15 euro bron Binck
Beursblik: UBS verlaagt koersdoel Air France-KLM FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS Air France - KLM 9,792 0,352 3,73 % Euronext Paris Air France-KLM nominatif adm 9,792 0,352 3,73 % Euronext Paris (ABM FN-Dow Jones) UBS heeft donderdag het koersdoel voor Air France-KLM verlaagd van 10,70 naar 10,15 euro bij handhaving van het Neutraal advies. In een sectorrapport sprak UBS de verwachting uit dat de risico's en rendementen voor luchtvaartaandelen dit jaar meer in balans zullen zijn. In januari 2019 namen de risico's juist flink toe, nadat beleggers een financiële crisissituatie voor luchtvaartmaatschappijen leken in te prijzen. Een crisis bleef uit in 2019 en enkele Europese luchtvaartaandelen stegen, zo merkte UBS op. Met de koersdoelaanpassing voor Air France-KLM houdt UBS er nu rekening mee dat de risico's en rendementen meer in balans komen. Ook zal volgens Credit Suisse economische groei in combinatie met een strenge discipline op het vlak van capaciteit de luchtvaartsector in de kaart spelen. Hogere brandstofkosten en een negatieve impact van de handelsoorlog kunnen juist voor neerwaartse druk zorgen. De cijfers over het vierde kwartaal zullen vermoedelijk een belangrijke aanjager zijn voor de Europese luchtvaartsector, aldus UBS. Voor 2020 mikken de analisten op een omzetgroei voor Air France-KLM van 4 procent. De winst per aandeel zal zelfs met 59 procent stijgen. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
Bank of America handhaaft koopadvies op Air France-KLM 11:43 *Bank of America verlaagt koersdoel Air France-KLM van 13,00 naar 12,50 euro bron Binck
Beursblik: Bank of America verlaagt koersdoel Air France-KLM FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS Air France - KLM 9,988 0,168 1,71 % Euronext Paris Air France-KLM nominatif adm 9,988 0,168 1,71 % Euronext Paris (ABM FN-Dow Jones) Bank of America heeft vrijdag het koersdoel voor Air France-KLM verlaagd van 13,00 naar 12,50 euro vanwege de hogere olieprijs, maar handhaafde het koopadvies. Nadat Air France-KLM op 5 november "eindelijk" de nieuwe strategie presenteerde, is het nu zaak dat de maatschappij deze ook goed weet uit te voeren. "Dit zal de marge aanjagen en een herwaardering van het aandeel tot gevolg hebben", aldus de analisten van Bank of America. De Amerikaanse bank wijst erop dat CEO Benjamin Smith een goede ‘track record’ had bij zijn vorige werkgever Air Canada. Wat Smith tot op heden heeft gedaan, oogt goed, voegde de bank toe. Belangrijk noemt de Amerikaanse bank dat na een ontmoeting met de voorzitter van de pilotenbond van Air France, het lijkt erop dat die de strategie van Smith ondersteunt. Bank of America voorziet voor 2020 een capaciteitsgroei van 2,3 procent en een omzetgroei per stoel van 1,7 procent. De kosten exclusief brandstof zullen vermoedelijk dalen. Het aandeel Air France-KLM steeg vrijdag 1,9 procent naar 10,01 euro. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
Air France-KLM: naar €11,50 van €11,20 - Bernsteinwww.iex.nl/Column/491798/BeursVandaag...
Beursblik: Davy haalt Air France-KLM van kooplijst FONDS KOERS VERSCHIL VERSCHIL % BEURS Air France - KLM 9,496 -0,40 -4,04 % Euronext Paris Air France-KLM nominatif adm 9,496 -0,40 -4,04 % Euronext Paris (ABM FN-Dow Jones) Davy Research heeft maandag het advies voor Air France-KLM verlaagd van Overwogen naar Neutraal. Het strategische plan dat de luchtvaarder in november uit de doeken deed, zal in 2020 een positief effect sorteren, zo voorzien de analisten. Desondanks zijn er momenteel nog weinig zaken die tot optimisme stemmen, aldus Davy. "We verwachten dat de kosten per unit omlaag gaan, maar wel in een lager tempo dan de doelstelling van een procent", aldus de marktvorsers. Het aandeel Air France-KLM koerste maandagochtend 3,0 procent lager op 9,60 euro. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
Oef virus in China vliegtuigmaatschappijen dalen dan flink weet ik nog toen ebola virus uitbrak.
Of vanwege dit bericht, combinatiewww.iex.nl/Nieuws/ANP-210120-184/Beri... Aandeel is al een aantal dagen bezig met een duikvlucht.
Ik koop pas onder de 9 wat
Buy on the dips.....dat had Wopke ook beter kunnen doen van onze belastingcenten.
luuk4 schreef op 21 januari 2020 14:08 :
Ik koop pas onder de 9 wat
Dat is erg gul, maar misschien cash over. Ik denk dat onder 8 en lager meer de juiste waarde reflecteert, maar misschien komt er voor die tijd wat interventie van NL of F, want eigenlijk heeft AF-KLM weinig toekomst: - Luchtvaart heeft vooralsnog weinig ruimte om groen te gaan, of tegen enorme kosten. - Met veel vraag, ook vaak stijgende (kerosine) kosten, terwijl in andere takken van sport gaat veel vraag juist samen met dalende kosten. - Het is een log apparaat. - Stakingen - Concurrentie van luchtvaartmaatschappijen waar staken bekant onmogelijk is en welke ook (zowat) staatssteun krijgen. - Prijs/kwaliteit verhouding nogal zoek. - Vreemde ticket stuctuur. Alleen wanneer de EU reizigers verplicht om met AF-KLM te vliegen zit er meer upside in.
Weer een flinke dreun voor dit aandeel. Van ruim 9,22 naar DL.
Knap gedaan NL ! Grootste daler was Air France-KLM met vier procent op 8,57 euro. Minder dan een jaar geleden breidde de Nederlandse Staat nog zijn belang in de luchtvaartmaatschappij uit. Het aandeel piekte toen op 12,73 euro.
Heerlijk dagje bodemvissen :)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --