Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,980 18 apr 2024 17:35
  • -0,205 (-3,31%) Dagrange 5,980 - 6,230
  • 668.949 Gem. (3M) 304,1K

Tomtom eerste kwartaal 2020...

1.539 Posts
Pagina: «« 1 ... 42 43 44 45 46 ... 77 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. VanillaSky 17 januari 2020 23:01
    quote:

    Dutchy Ron schreef op 17 januari 2020 20:51:

    Remco Meerstra, woordvoerder bij TomTom, zegt tegen persbureau Reuters dat de deal al een tijd geleden is gesloten, maar nog niet openbaar was gemaakt. Hij wilde niet verder ingaan op de deal.

    Dit krijgt een staartje ..... hier komen ze niet mee weg ...... laatste officiële waarschuwing is op z’n plaats
    Wat een onzin. Dit krijgt helemaal geen staartje dit soort indianenverhalen komen hier al jaren voorbij als TomTom iets niet of niet tijdig meld via een PB.
    De realiteit is dat dit regelmatig gebeurt en er geen haan naar kraait.

    Ze kiezen eventueel zelf hun moment voor een pb danwel luisteren naar de klant. Blijkbaar mag dit want het gebeurt al jaren. Heeft geen enkele zin je erover op te winden.

    Acht de kans niet groot dat er nu een pb komt, er is nu ook al gemeld dat er een contract is dat al een tijd geleden afgesloten is. Een PB voegt niks meer toe. Details worden toch niet gedeeld en het zal geen noemenswaardige bijdrage leveren in 2020.

  2. Energy 17 januari 2020 23:23
    Tuurlijk heeft een pb effect. Komt in Reuters en Bloomberg. Vaak komen daar weer reacties op waarin nogmaals genoemd wordt dat tt levert aan Apple, Microsoft en über

    Dat weten ze bij tt ook. Liever niet teveel aandacht.

    quote:

    VanillaSky schreef op 17 januari 2020 23:01:

    [...]

    Wat een onzin. Dit krijgt helemaal geen staartje dit soort indianenverhalen komen hier al jaren voorbij als TomTom iets niet of niet tijdig meld via een PB.
    De realiteit is dat dit regelmatig gebeurt en er geen haan naar kraait.

    Ze kiezen eventueel zelf hun moment voor een pb danwel luisteren naar de klant. Blijkbaar mag dit want het gebeurt al jaren. Heeft geen enkele zin je erover op te winden.

    Acht de kans niet groot dat er nu een pb komt, er is nu ook al gemeld dat er een contract is dat al een tijd geleden afgesloten is. Een PB voegt niks meer toe. Details worden toch niet gedeeld en het zal geen noemenswaardige bijdrage leveren in 2020.

  3. RVV 17 januari 2020 23:29
    quote:

    VanillaSky schreef op 17 januari 2020 23:01:

    [...]

    Wat een onzin. Dit krijgt helemaal geen staartje dit soort indianenverhalen komen hier al jaren voorbij als TomTom iets niet of niet tijdig meld via een PB.
    De realiteit is dat dit regelmatig gebeurt en er geen haan naar kraait.

    Ze kiezen eventueel zelf hun moment voor een pb danwel luisteren naar de klant. Blijkbaar mag dit want het gebeurt al jaren. Heeft geen enkele zin je erover op te winden.

    Acht de kans niet groot dat er nu een pb komt, er is nu ook al gemeld dat er een contract is dat al een tijd geleden afgesloten is. Een PB voegt niks meer toe. Details worden toch niet gedeeld en het zal geen noemenswaardige bijdrage leveren in 2020.

    Helemaal geen onzin.
    Te triest voor woorden dat je als mede eigenaar zo als oud vuil behandeld wordt.
  4. RVV 17 januari 2020 23:44
    quote:

    boem! schreef op 17 januari 2020 23:40:

    Het niet delen van info die kan leiden tot hogere FCF is NADELIG voor degenen die met afgeleide producten een long-positie hebben ingenomen maar zal VOORDELIG uitvallen voor de BAH aandeelhouder indien de gegeven tijd gebruikt wordt om het aantal aandelen te verminderen.
    Het niet delen van dit soort info met mede eigenaren mag gewoon niet.
  5. Energy 18 januari 2020 07:09

    www.reuters.com/article/us-tomtom-bai...

    Lijkt logisch dat tt (in) direct aan tesla levert.

    quote:

    PWaWa schreef op 18 januari 2020 05:27:

    "
    Therefore, Tesla will take care of its customers in China by connecting its cars to the Chinese Baidu Maps."

    www.tesmanian.com/blogs/tesmanian-blo...
  6. Energy 18 januari 2020 07:17
    Ook dit is koersgevoelige informatie, maar ik kan mij voorstellen dat tt dit niet mag en hoeft te delen. Bovendien kan Je op basis van het door tt gepubliceerde pb bepalen dat tt indirect levert aan tesla.

    Als tesla uniforme technolgie wil hebben voor haar maps kunnen ze alleen bij tt terecht.

    Als de naam tesla officieel genoemd wordt door tt dan verwacht ik een koerssprong van 20%.

    quote:

    Was here schreef op 18 januari 2020 07:09:

    www.reuters.com/article/us-tomtom-bai...

    Lijkt logisch dat tt (in) direct aan tesla levert.

    [...]
  7. forum rang 4 xof 18 januari 2020 09:17
    Omzet Enterprise wordt zeker geholpen door android google verbod op Huawei.

    Vergeet ook niet dat Google maps allang niet meer gratis zijn voor de app ontwikkelaars. De tariefsverhogingen van Google maps zijn echt stevig en jagen sommige klanten de deur uit naar bijv TT. De TT API, wordt meer gebruikt. Via Azure, maar ook rechtstreeks.

    Ik verwacht meer groei aan de Enterprise kant. Het is onverteerbaar dar TT met FF ons geen inzicht geeft in nieuwe deals. Ik hoop toch echt dat AFM de druk verhoogt op TT.

  8. RESEARCH 18 januari 2020 09:24
    quote:

    RVV schreef op 17 januari 2020 23:44:

    [...]

    Het niet delen van dit soort info met mede eigenaren mag gewoon niet.

    Volgens mij hebben we dit al eerder meegemaakt ik dacht bij de deal met Volkswagen. Kans is groot dat je voorlopig niets meer hoort. Bij TT is het vaak buy on the rumours, sell on the news. Wel bijzonder dat er vrijdag ineens zoveel aandelen worden verhandeld en de stijging beperkt is. Je zou bij de lagere free fload een sterkere stijging verwachten. De governance deugt gewoon niet bij TT. Hoewel ik natuurlijk wel hoop dat we nog meer nieuws horen dit weekend.
  9. [verwijderd] 18 januari 2020 09:30
    quote:

    Jan Peter Balkenellende schreef op 18 januari 2020 08:49:

    [...]

    Die reacties zijn echt ongelofelijk. Zijn er zo veel achterlijke met aandelen TomTom.
    De reacties op twitter bedoel je neem ik aan. Ja ben ik met je eens. Social Media is ook absoluut niet social.
    Maar het feit dat iemand van TT daar doodvrolijk zijn verhaal doet, terwijl er geen (tijdig) fatsoenlijk bericht naar buiten wordt gebracht, is ook zeker niet 'social'.
  10. forum rang 4 marathon 11 18 januari 2020 09:42
    quote:

    xof schreef op 18 januari 2020 09:25:

    Hoe stel je je dat voor?
    Daar zul je een draadje voor moeten openen en daar ideeën met elkaar spuien
    Dan ergens een meeting plannen en de zaak verder uitwerken.
    Zo heb ik meerdere keren mede aandeelhouders ontmoet en zaken mee besproken.
  11. [verwijderd] 18 januari 2020 11:29
    quote:

    tatje schreef op 18 januari 2020 10:15:

    www.telegraaf.nl/financieel/364476218...

    Lijkt me ook goed nieuws.
    Nou goed voor het algemene belang zal ik het niet perse willen noemen. Oorlog is al lang niet meer op de grond, maar is verschoven naar technologie en software.

    Op dit moment gaat 90% van het internet langs technologie dat is ontwikkeld en wordt beheerd door de Amerikaanse overheid en/of bedrijven. Daarbij zitten ze ook nog vaak fysiek op Amerikaanse bodem. Een China en Rusland hebben daar natuurlijk een bezwaar tegen (omdat Amerika op elk moment iedereen kan uitsluiten) en proberen met alternatieven te komen (Great Firewall bijvoorbeeld). Wij delen de normen en waarden van Amerika en zijn bondgenoten, dus voor oorlogvoering hoeven wij niet zo bang te zijn (behalve grove privacy schendingen: Snowden onthullingen).

    Alleen wat als wij die afhankelijkheid van China hebben? Dat zij op elk moment ons 5G-netwerk plat kunnen leggen? Wat als straks alle ziekenhuizen/supermarkten/energienet afhankelijk zijn van Chinese technologie?
1.539 Posts
Pagina: «« 1 ... 42 43 44 45 46 ... 77 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links