Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Degiro steeds langzamer

13 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Putschrijvert 15 januari 2020 11:32
    Hallo, ik ervaar al enkele weken regelmatig en sinds gisteren continu, dat de koers en portefeuille informatie niet of slecht langzaam doorkomt op de app van Degiro. Zowel op iPhone als iPad.

    Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik heb sterk het idee dat het niet aan mij ligt, maar hoor graag anderen hierover.

    Groet, Putschrijvert
  2. Spaarvarken 15 januari 2020 14:21
    Ik heb vanaf 13-1 grote problemen om data van mijn rekening op mijn IPad(s) binnen te krijgen. Op mijn mails is niet gereageerd. Een telefoontje op 14-1 leverde niets op (we geven het door); een telefoontje op 15-1 leverde een vaag antwoord op dat er 8dd problemen waren en dat ze mij zouden helpen. Op dit moment nog steeds geen data op de IPad, op de PC wisselend (soms traag soms niets), alleen op de telefoon werkt het zij het vertraagd.
    Wat mij vooral stoort is dat elke info ontbreekt. Ik ben me al aan het oriënteren bij Flatex
  3. forum rang 7 hirshi 15 januari 2020 14:52
    Er zijn nogal wat probleempjes bij DeGiro.
    Mijn dagverschil in euro's was deels niet kloppend in het overzicht, maar dat lijkt opgelost na een klacht.
    Als ik een order royeer krijg ik de melding dat dat niet mogelijk is, maar die order wordt dan toch gewoon geroyeerd. Twee keer gebeurd vandaag.
  4. [verwijderd] 15 januari 2020 15:10
    quote:

    Eensteen schreef op 15 januari 2020 14:21:

    Ik heb vanaf 13-1 grote problemen om data van mijn rekening op mijn IPad(s) binnen te krijgen. Op mijn mails is niet gereageerd. Een telefoontje op 14-1 leverde niets op (we geven het door); een telefoontje op 15-1 leverde een vaag antwoord op dat er 8dd problemen waren en dat ze mij zouden helpen. Op dit moment nog steeds geen data op de IPad, op de PC wisselend (soms traag soms niets), alleen op de telefoon werkt het zij het vertraagd.
    Wat mij vooral stoort is dat elke info ontbreekt. Ik ben me al aan het oriënteren bij Flatex
    lekkerlevenmetminder.nl/2019/12/20/de...
  5. forum rang 4 Putschrijvert 15 januari 2020 16:51
    Bedankt voor de reacties. Het is dus niet alleen mijn probleem, wat prettig is om te weten. Op de PC werkt het bij mij trouwens wel goed, maar op iPhone en iPad dus nog steeds heel slecht.

    Zelf kijk ik naar Lynx als alternatief. Ga me daar aanmelden in elk geval, kan ik ook eens kijken wat zij verder te bieden hebben. Wat ik zo snel aan verschillen zie: Lynx heeft opties op US aandelen, Lynx heeft tot 100.000 euro geen negatieve rente, Lynx is wel langzamer qua geld inboeken (dat duurt een dag als ik het goed begrijp). Uitboeken weet ik niet, maar dat is bij Degiro ook niet heel snel.
  6. Spaarvarken 15 januari 2020 18:29
    Tot op dit moment nog steeds geen werkende site. Alleen als ik overschakel naar de oude weergave, krijg ik de mobiele site te zien. Die geeft echter geen goed inzicht. Nogmaals, ik hoop dat ze bij degiro meelezen en willen aangeven wat precies de storing is en in hoeverre we zelf daar wat aan kunnen doen. Op mijn mails is in ieder geval de respons 0,0. Ook ben ik benieuwd of er klanten zijn die op de Ipad wel een goed werkend systeem hebben (met de nieuwe configuratie).
    De afgelopen 3 dagen is mijn mening over degiro in ieder geval sterk negatief bijgesteld!!
  7. Spaarvarken 15 januari 2020 19:07
    quote:

    alexnr75 schreef op 15 januari 2020 18:47:

    Bij werkt zowel mobiel als op mijn laptop De Giro prima!!
    De vraag betreft echter het werken op de IPad. In mijn bericht van 14.21 uur heb ik geschreven dat die bij mij ook werken. Op de IPad werk je met Safari en het vermoeden bestaat dat daar het probleem zit. De vraag is dus vooral op die groep gericht.
  8. FelixPartymix 16 januari 2020 00:29
    quote:

    Eensteen schreef op 15 januari 2020 19:07:

    [...]
    De vraag betreft echter het werken op de IPad. In mijn bericht van 14.21 uur heb ik geschreven dat die bij mij ook werken. Op de IPad werk je met Safari en het vermoeden bestaat dat daar het probleem zit. De vraag is dus vooral op die groep gericht.
    Ik ervaar geen problemen in safari op mijn ipad pro. Het werkt zelfs beter dan de oude versie.
    Heb je toevallig geen vreemde adblockers actief o.i.d.?

    Mmmmm correctie, het werkt inderdaad niet goed nu. Een paar dagen geleden nog wel....
13 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 865,36 +0,00%
EUR/USD 1,0626 -0,16%
FTSE 100 7.877,05 +0,37%
Germany40^ 17.751,90 -0,48%
Gold spot 2.396,25 +0,71%
NY-Nasdaq Composite 15.601,50 -0,52%

Stijgers

VIVORY...
+11,51%
JUST E...
+5,71%
Air Fr...
+4,18%
FASTNED
+3,00%
RANDST...
+2,65%

Dalers

Pharming
-9,63%
ASMI
-6,10%
Avantium
-6,01%
PostNL
-5,84%
TomTom
-3,31%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links