Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
mitchellmessenger.com/2019/12/09/noki... Bijzonder vreemd verhaal en niet aan de koers af te lezen.
Ik schat een shortactie naar onder de drie in als KT-scenario.
Uitermate teleurstellend weer.....t nieuws over Erikson etc nou nou nx nws, hoog volume, rest van t nws weinig waarde, shortactie tja mischien......triestheid troef.....
[quote alias=roloff id=11994001 date=201912091612] Royce Tostradamus: www.tostrams.nl/artikel-detail.aspx?I... [/dank U , er is nog altijd winst maar als een bedrijf die zelf wilt gebruiken als werkkapitaal is dat niet negatief , maar ze hadden beter moeten communiceren daarover .
Ik denk dat daar inderdaad de angel zit. Ze hebben de grote beleggers geschoffeerd door het dividend onverwachts te bevriezen. Hedgefondsen zijn erop gedoken en nu moet het vertrouwen worden teruggewonnen en dat kan alleen met goede resultaten. Tot de jaarcijfers worden gepubliceerd, is er radiostilte en staat de koers onder druk. Ik heb het al eerder gepost. Nokia kan en gaat zeker in 2020 € 0,25 per aandeel verdienen en de winst gaat in 2021 versnellen. Het zal wel goedkomen, maar vergt geduld, heel veel geduld.
ronald64 schreef op 10 december 2019 10:34 :
Ik denk dat daar inderdaad de angel zit. Ze hebben de grote beleggers geschoffeerd door het dividend onverwachts te bevriezen. Hedgefondsen zijn erop gedoken en nu moet het vertrouwen worden teruggewonnen en dat kan alleen met goede resultaten. Tot de jaarcijfers worden gepubliceerd, is er radiostilte en staat de koers onder druk. Ik heb het al eerder gepost. Nokia kan en gaat zeker in 2020 € 0,25 per aandeel verdienen en de winst gaat in 2021 versnellen. Het zal wel goedkomen, maar vergt geduld, heel veel geduld.
Ze hebben dat dividend geld echt nodig om een r&d inhaalslag te maken. Ik hoop dat die dividend stop niet te lang duurt. Weet iemand hier iets meer van? Het heeft veel aandeelhouders afgeschrikt.
Ik heb al jaren aandelen ASML (en sinds de dip van een jaar geleden) ook Besi. Beide b&h posities. ASML als topper in de ´front end´ semiconductor sector en Besi in ´back end´. Ben in 2020 van plan stap voor stap een lange termijn positie op te bouwen in Nokia en Infineon. Ik lift graag mee op Megatrends, liever gezegd tracht ze (als ´t even kan) voor te zijn. Nokia (netwerken) is uitstekend gepositioneerd inzake uitrollen 5G en Infineon (powerchips) is uitstekend gepositioneerd in de door overheden afgedwongen trend wat betreft elektrische auto´s. Suk6 allen!
Dit is ook wel een interessant artikel. Auto's gaan met elkaar praten, en daar hebben ze 5G niet voor nodig Communicerende auto's zijn veiliger, gebruiken de weg efficiënter en verbruiken minder brandstof. Maar anders dan de 5G-lobby graag zou zien, is het helemaal niet zo zeker dat auto's hier 5G voor gaan gebruiken Communicerende auto's zijn veiliger, gebruiken de weg efficiënter en verbruiken minder brandstof. Maar anders dan de 5G-lobby graag zou zien, is het helemaal niet zo zeker dat auto's hier 5G voor gaan gebruiken In het kort Auto's die met elkaar communiceren is een belangrijk onderdeel van het verkoopverhaal voor 5G.Volkswagen kiest echter voor een alternatieve technologie voor zijn populaire Golf: v2x via wifi van het Nederlandse NXP.Dat is een belangrijke tegenslag voor de 5G-lobby van bedrijven als Qualcomm en Samsung. Het is een van de bekendste beloftes van 5G, de nieuwe generatie mobiel internet: auto's die met elkaar en de weg in verbinding staan, en zelf anticiperen als bijvoorbeeld een ziekenwagen nadert of een voorganger plots remt. Communicerende auto's zijn veiliger, gebruiken de weg efficiënter en verbruiken minder brandstof. Maar anders dan de 5G-lobby graag zou zien, is het helemaal niet zo zeker dat auto's hier 5G voor gaan gebruiken. De Eindhovense chipmaker NXP en autoproducent Volkswagen kondigden twee weken geleden een belangrijke deal aan: Volkswagen bouwt vanaf nu in al zijn nieuwe Golf-modellen standaard de zogeheten V2X-chip van NXP in. Auto's met deze 'vehicle-to-everything'-technologie geven elkaar via een soort wifi-verbinding ('wifi-p') signalen door, zonder tussenkomst dus van een mobiele operator. Dat de technologie — die bij NXP in Nijmegen en Eindhoven is ontwikkeld — nu via zo'n populaire auto massaal de weg op komt, is een belangrijke doorbraak, vertelt Maurice Geraets, managing director van NXP Nederland. 'Dat V2X nu in de Golf komt, betekent dat Volkswagen aan de rest van de industrie het signaal afgeeft dat dit dé standaard wordt'. Bij NXP hopen en verwachten ze dat nu ook andere automakers snel voor deze technologie zullen kiezen. ‘Dat V2X nu in de Golf komt betekent dat Volkswagen aan de rest van de industrie het signaal afgeeft dat dit de nieuwe standaard wordt'’• Maurice Geraets, managing director van NXP Nederland En die massa is weer nodig om ook overheden aan te zetten om V2X via wifi op grote schaal in de infrastructuur (de weg, matrixborden, stoplichten, borden bij wegwerkzaamheden) in te bouwen. Geraets: 'Er is schaal nodig om dit te laten werken. Het heeft weinig zin als maar heel weinig auto's een dergelijke chip hebben.' Strijd tussen 5G en wifi voor onderlinge communicatie Al jaren is er een strijd gaande over de vraag welke technologie, 5G of V2X via wifi-p, de standaard moet worden voor onderlinge communicatie van auto's. De autoriteiten mogen zich daarbij verheugen op een drukke lobby door bedrijven uit de auto-, telecom- en chipindustrie (waaronder ook NXP). De Europese Commissie koos in het voorjaar de wifi-p-technologie, maar dat werd in de zomer teruggedraaid door de lidstaten van de Europese Unie. Een definitieve keuze is op Europees niveau nog niet gemaakt. Volkswagen lijkt te hebben ingezet op de voorkeur van de Commissie en komt nu dus in een belangrijk model auto met wifi-p. Dat is een tegenvaller voor telecombedrijven en de chipbedrijven die vol inzetten op 5G. Hoewel er nu heel veel aandacht is voor 5G zijn er nog niet veel duidelijke verdienmodellen voor bedacht: toepassingen waar echt 5G voor nodig is en waar andere technologie niet voldoet. Het met elkaar verbinden van auto's - teneinde de verkeersveiligheid te verhogen en de doorstroming van het verkeer te verbeteren - is juist een van de meest genoemde voordelen die de miljardeninvesteringen in 5G moeten rechtvaardigen. Helemaal gestreden is de strijd zeker nog niet. Andere grote autobedrijven, zoals BMW, Daimler en PSA (Peugeot) hebben zich in het 5G-kamp geschaard. Daarin zitten ook grote chipmakers als Qualcomm en Samsung, en bouwers van telecomnetwerken als Huawei en Ericsson. Het Nederlandse ministerie van Infrastructuur en Waterstaat zet met zijn 'talking traffic'-projecten ook vooral in op communicatie via telecomnetwerken (nu 3G en 4G, straks 5G). $380 Waarde van de chips die nu gemiddeld in een nieuwe auto zijn ingebouwd $700 Om een auto zelfrijdend te maken gaan de gemiddelde kosten voor chips per auto met zo'n $700 toenemen Voor NXP is een snelle doorbraak van V2X via wifi-p financieel van groot belang. De implementatie van 5G in auto's en op de weg zal nog jaren op zich laten wachten. De technische standaarden ervoor zijn nog niet bepaald en dus kunnen ook de producten ervoor nog niet worden gemaakt. Het duurt bovendien nog jaren voor de 5G-netwerken voldoende landelijke dekking hebben om auto's ermee te kunnen laten rijden. Wifi-p is al 'af' en dus kunnen de chips hiervoor -die zo groot zijn als de nagel van een duim- direct in massa-productie gaan. NXP verdient er nu al aan, waar de inkomsten met 5G als communicatiestandaard nog jaren op zich laten wachten. NXP is niet het enige bedrijf dat V2X-chips levert, maar de Eindhovenaren zijn wel wereldmarktleider in chips voor auto's. Voor het technologiebedrijf is de ontwikkeling naar zelfrijdende auto's een belangrijke groeimarkt, en auto's onderling en met de omgeving laten communiceren is daar een onderdeel van. Een gemiddelde nieuwe auto bevat nu voor ongeveer $380 aan chips, en daar komt de jaren nog zo'n $700 bovenop, is de verwachting. Om de hoek kijken Duurdere nieuwe auto's hebben vaak al 'adaptive cruise control', waarbij de auto met behulp van camera's en radars automatisch voldoende afstand houdt tot de voorganger. Wanneer auto's heel snel moeten reageren, bijvoorbeeld als er op hoge snelheid plotseling geremd wordt, werkt dat systeem echter onvoldoende. Ook kunnen die systemen niet om de hoek kijken, bijvoorbeeld of er een ambulance of politiewagen aankomt, en signaleren ze niet vroegtijdig een op afstand tegemoet komende motorrijder. Met V2X kunnen auto's juist op zulke momenten heel snel reageren, legt Geraets van NXP uit. Het bedrijf deed een experiment op de weg met vrachtwagens die dicht op elkaar in een treintje over de weg reden. Op het moment dat de voorste vrachtwagen snelheid mindert, doet de achterste dat automatisch ook. 'De achterste remde al af nog voordat de remlichten van de voorste vrachtwagen aan gingen.' Als auto's nu via wifi-p met elkaar en met de weg gaan communiceren, betekent dat niet dat auto's in de toekomst 5G helemaal niet nodig zullen hebben. Om voertuigen volkomen zelfstandig te laten rijden, moet zoveel data worden verwerkt en verzonden dat daarvoor wél een 5G-netwerk nodig is. Het duurt evenwel nog jaren voordat de technologie voor zelfrijdende auto's helemaal is uitgedokterd.
Mijn simpel verstand zou zeggen dat 5g toch wel de standaard gaat worden. Deze komt er toch wel voor o.a. de mobiele technologie.
ronald64 schreef op 10 december 2019 11:00 :
$380
Waarde van de chips die nu gemiddeld in een nieuwe auto zijn ingebouwd
$700
Om een auto zelfrijdend te maken gaan de gemiddelde kosten voor chips per auto met zo'n $700 toenemen
Voor NXP is een snelle doorbraak van V2X via wifi-p financieel van groot belang ...
@ronald64, NXP is niet meer marktleider wat betreft power chips voor electrische auto´s, dat is (sinds de mega overname van Cypress Semiconductor) Infineon. www.fool.com/investing/2019/06/03/why... Infineon is specialist op dit gebied (NXP doet het er bij). Zie ook mijn post hierboven.
Bedankt Roloff. Dan weten we dat ook weer.
Business Huawei Wins Telefonica Contract to Help Build German 5G Network Stefan Nicola ,Bloomberg•December 11, 2019 (Bloomberg) -- China’s Huawei Technologies Co. just won a major seal of approval from one of Germany’s biggest telecom companies. Telefonica SA’s German unit picked Huawei and Finland’s Nokia Oyj to supply its fifth-generation mobile phone network upgrade, the company said Wednesday. The announcement is a boon to Huawei after Deutsche Telekom AG said last week it has stopped ordering new 5G equipment because of political uncertainty over Chinese suppliers. Huawei has repeatedly denied allegations its equipment could be used for espionage. The German government is currently drawing up security guidelines for the country’s 5G network expansion, in a move that’s expected to require certification of equipment such as antennas and base stations. Huawei and Nokia will supply the radio access network in equal parts because they’re “proven strategic partners,” Telefonica Deutschland Holding AG said in a statement on its website. The cooperation with both firms “will be subject to the successful safety certification of the technology and the companies,” the company said. “Telefonica Deutschland is taking into account the ongoing political process of establishing these security guidelines without delaying the start of the 5G expansion.” The company’s shares fell 3.8% at 9:09 a.m. in Frankfurt after the company said in a separate statement that it would cut its 2019 dividend to 17 euro cents a share from 27 euro cents. To contact the reporter on this story: Stefan Nicola in Berlin at snicola2@bloomberg.net To contact the editors responsible for this story: Rebecca Penty at rpenty@bloomberg.net , Jennifer Ryan For more articles like this, please visit us at bloomberg.com
de tuinman schreef op 10 december 2019 10:54 :
[...]
Ze hebben dat dividend geld echt nodig om een r&d inhaalslag te maken. Ik hoop dat die dividend stop niet te lang duurt. Weet iemand hier iets meer van?
Het heeft veel aandeelhouders afgeschrikt.
Met uitkeren van 0,25 cent per kwartaal, hadden ze veel grote partijen aan board gehouden, en de shorters niet teveel de ruimte gegeven om de koers te drukken. Biedt wel een koopkans van jewelste. Op het schrappen van het dividend wil men m.i. radicaal de boel opschonen, opdat men met een schone (bedrijfs)-lei verder kan.
Was het maar waar per kwartaal..! Overigens; dank voor bovenstaande artikel ronald64
Erg chebbi schreef op 11 december 2019 15:17 :
Was het maar waar per kwartaal..!
Overigens; dank voor bovenstaande artikel ronald64
Goed lezen: een kwart cent!
Huawei en Nokia gaan samen het 5G netwerk voor Telefonica Germany bouwen blijkbaar. De helft voor Nokia. Volgens mij super nieuws. www.bloomberg.com/news/articles/2019-...
(ABM FN-Dow Jones) Nokia heeft een aanbesteding gewonnen van Deutsche Bahn om het eerste autonome 5G-systeem voor op het spoor rondom het Duitse Hamburg te testen en te leveren. Dit maakte het Finse bedrijf donderdagochtend bekend, zonder financiële details te noemen. Een zogeheten proof-of-concept moet uitwijzen of de 5G-technologie volwassen genoeg is om gebruikt te kunnen worden voor het digitaliseren van de activiteiten rond het spoor. In 2021 wil Deutsche Bahn zelfrijdende treinen op de S-Bahn hebben rond Hamburg.
Is dit dan eindelijk de uitbraak naar boven of toch weer een false-move.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Premium
Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!
Word abonnee