Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,675 25 apr 2024 10:58
  • -0,055 (-0,96%) Dagrange 5,640 - 5,725
  • 60.353 Gem. (3M) 321,3K

TRomTom november 2019

1.150 Posts
Pagina: «« 1 ... 45 46 47 48 49 ... 58 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 25 november 2019 15:38
    quote:

    TomTom12 schreef op 25 november 2019 11:46:

    De 9 euro komt langzaam in beeld. Ze zetten de koers gewoon ergens tussen de 7 - 9 euro zoals ik al eerder aangaf. Gebruik het als een kans om je gemiddelde verder te drukken als dat nog mogelijk is. Bij een evt. overname of beurs exit krijgen we nog 10 euro. Velen, waaronder ik, zullen eindigen met een groot verlies maar dan is dit drama ook echt afgelopen. Zoals het er nu uitziet gaat mijn porto in het rood eindigen (helaas niet kunnen compenseren voor TT drama), tja je hebt er soms een dergelijk jaar tussen zitten.
    kom er maar in Ketchup !
  2. forum rang 7 ketchup 25 november 2019 15:41
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 25 november 2019 15:35:

    Een forse daling Zonder volume
    Wat van te denken?
    er is eigenlijk voor de FFF weinig reden meer om beursgenoteerd te blijven
    ze hebben nu een overschot aan kapitaal, geen te kort
    ze zijn niet van plan acquisities te doen
    er zijn zat partners te vinden die off-exchange een belang willen
    de free-float is nog maar 65 mio aandelen, geef ze 12.50 of zelf 15 euro, heb je het over 900mio, de cash in de tent betaald straks al bijna de helft

    daarna ga je aan de slag met partners toe te laten op een multiple van X3

  3. Erik9400 25 november 2019 15:42
    Bizar, zonder nieuws en zonder aanleiding enorm omlaag (en de koers stond al niet bijzonder hoog)

    Net als na verkoop onderdeel wordt de koers enorm gedrukt...ik denk voor inkoop aandelen (zakenbanken kunnen dit natuurlijk gewoon regelen zolang je betaald)... extra goedkoop inslaan voor HG dus.

    Pakt HG toch mooi een kerstbonus mee over de rug van de kleine aandeelhouder

    Blijf wel zitten want straks blijft dat er voor een stijging (positief bericht) de koers voorbewerkt is zodat de stijging uiteindelijk tegenvalt
  4. [verwijderd] 25 november 2019 15:59
    quote:

    benbelegger schreef op 25 november 2019 15:49:

    Dit aandeel is de grootste schande van de beurs. En het fotootje van "TOMTOM: REALITY CHECK" kan ik niet meer voor mijn ogen verdragen. Wat doen ze daar toch: lachen ze me TOE of lachen ze me UIT ? Het is vandaag in ieder geval om te kotsen.

    HELEMAAL WAAR
    Wat een afgang deze koers
    Er is er maar 1 verantwoordelijk voor de CEO
    En welke k...s durft jou een nok te geven
  5. forum rang 4 Kuiken 25 november 2019 16:24
    DIT?????? bericht is wel vijf uur oud....bron FD

    Uber krijgt geen nieuwe vergunning in Londen

    Zolang een beroep van Uber nog loopt, kunnen passagiers nog gebruik maken van de taxidienst.
    Zolang een beroep van Uber nog loopt, kunnen passagiers nog gebruik maken van de taxidienst.Foto: Reuters
    In het kort

    Vervoersautoriteit Londen geeft Uber geen nieuwe vergunning.Taxidienst zou passagiers in gevaar hebben gebracht door ongeregistreerde chauffeurs de mogelijkheid te geven in een Uber te rijden.Uber gaat in beroep.
    Transport for London (TfL), de vervoersautoriteit van Londen, geeft Uber geen nieuwe vergunning. Omdat de huidige vergunning zondag afliep, betekent dat dat de taxidienst niet meer in de Britse hoofdstad mag rijden. Uber kondigde direct aan in beroep te gaan.[b]
    Zolang dat loopt, wat maanden kan duren, kunnen de auto's van het bedrijf in Londen blijven rijden.
    'We zullen als normaal blijven opereren en alles doen om deze situatie samen met TfL op te lossen', aldus Uber.[/b]
    Reden voor de maatregel is dat Uber passagiers in gevaar zou hebben gebracht. Door een verandering in het systeem konden niet-geregistreerde chauffeurs hun foto uploaden op het account van een andere chauffeur. Zo konden zij passagiers oppikken die dachten te maken te hebben met een geregistreerde chauffeur. Dat zou bij ten minste 14.000 ritten zijn gebeurd.
    Proefperiode
    TfL trok Ubers licentie in september 2017 in omdat het bedrijf veiligheidsvoorschriften niet goed zou naleven, zijn chauffeurs onvoldoende zou screenen en software zou gebruiken die toezicht bemoeilijkte. In juni 2018 kreeg het bedrijf zijn vergunning terug voor een proefperiode van vijftien maanden. Daarop volgde een verlenging van twee maanden die zondag afliep.
    'Het is onacceptabel dat Uber heeft toegestaan dat passagiers in auto's stapten met chauffeurs die mogelijk ongeregistreerd en onverzekerd waren', aldus TfL over de nieuwe afwijzing.
    De vervoerswaakhond erkent wel dat Uber sinds 2017 verbeteringen heeft doorgevoerd. Desondanks vertrouwt TfL er niet op dat 'soortgelijke problemen in de toekomst niet opnieuw zullen plaatsvinden.'
    Uber gaat in beroep
    Ceo Dara Khosrowshahi zegt dat Uber in de afgelopen twee jaar stappen heeft genomen om aan de bezwaren van TfL tegemoet te komen en noemt de beslissing van de autoriteit 'gewoon fout'. Volgens hoofd van Uber in Noord- en Oost-Europa Jamie Heywood heeft het bedrijf 'in de afgelopen twee maanden iedere chauffeur in Londen gecontroleerd'.
    Daarnaast heeft Uber 'robuuste systemen om de identiteit van onze chauffeurs te waarborgen' en introduceert het bedrijf binnenkort 'een gezichtsherkenningsproces waarvan wij geloven dat het het eerste in de Londense taxiwereld is', zegt Heywood.
    Burgemeester staat achter TfL
    Burgemeester van Londen Sadiq Khan steunt de beslissing van TfL. In een reactie schrijft hij: 'Ik weet dat deze beslissing wellicht onpopulair is bij Ubergebruikers, maar hun veiligheid is de voornaamste zorg.'
    In Londen rijden 45.000 Uber chauffeurs rond. Als het zover komt dat de vergunning definitief niet wordt toegewezen, verliezen zij hun baan. Mogelijk kunnen zij en hun passagiers dan terecht bij een van de soortgelijke bedrijven die in Londen rondrijden.
    Zo kreeg het Indiase Ola in juli een vergunning voor vijftien maanden. De licentie van ViaVan werd onlangs drie jaar verlengd. Het oorspronkelijk Estse Bolt biedt zijn diensten sinds juni in Londen aan.

  6. [verwijderd] 25 november 2019 16:25
    Waar zijn alle positivos nou?
    Als ik het Management bekritiseer krijg ik alle shit over me heen
    Maar waar zijn die mensen nu allemaal??
    Slechtste Management van alle bedrijven op de beurs want ze creeeren niks richting aandeelhouder
    Goddijn maakt niks waar en verrijkt alleen de Founders pot
1.150 Posts
Pagina: «« 1 ... 45 46 47 48 49 ... 58 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links