Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

AND 2019: is de bodem bereikt?

1.227 Posts
Pagina: «« 1 ... 50 51 52 53 54 ... 62 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 shaai 5 november 2019 19:25
    quote:

    maci schreef op 5 november 2019 18:50:

    [...]

    Ik werd er vorige week op gewezen door iemand die bij Rabo bankiert.
    Ik schat het in als weeffoutje bij Rabo en of Banca Akros.
    Wat moet een Italiaanse bank met AND...?
    kan ook. Of mijn verklaring.
    Als iemand met toegang tot Bloomberg bij het weinige nieuws van AND kan kijken, dan weten we het snel genoeg.
  2. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 6 november 2019 13:53
    quote:

    maci schreef op 5 november 2019 13:32:

    [...]
    Wat denk je er van die vraag ff op het TT forum te droppen?
    Dat scheelt weer een bericht voor BDW hier.
    Nee, stel je voor dat iemand hier eens iets inhoudelijks zou posten...
    Dat zou wel erg uit de toon vallen na pagina's geleuter over de dagkoers, en tientallen posts van minder dan 5 woorden. Nog erger dan chat-gebabbel of twitter.

    Ik waag het er toch maar op. Die API's van AND zijn denk ik broodnodig voor hun wankele voortbestaan, maar reken je niet rijk. Ze werken kannibaliserend op hun bestaande omzet. Tot nu toe leverde AND totaalpakketten, nu gaat de klant een deel van het werk zelf doen.
    Weg omzetgroei ...

  3. forum rang 4 shaai 6 november 2019 15:45
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 6 november 2019 13:53:

    [...]
    Nee, stel je voor dat iemand hier eens iets inhoudelijks zou posten...
    Dat zou wel erg uit de toon vallen na pagina's geleuter over de dagkoers, en tientallen posts van minder dan 5 woorden. Nog erger dan chat-gebabbel of twitter.

    Ik waag het er toch maar op. Die API's van AND zijn denk ik broodnodig voor hun wankele voortbestaan, maar reken je niet rijk. Ze werken kannibaliserend op hun bestaande omzet. Tot nu toe leverde AND totaalpakketten, nu gaat de klant een deel van het werk zelf doen.
    Weg omzetgroei ...

    dank je, heb jij dat inzicht hoe het bij TomTom is gegaan, de introductie vd API's en omzet die daaruit ontstond?

    Ik denk dat AND het moet hebben van nieuwe klanten, waarover ik wellicht wat positiever ben gestemd dan jij.
  4. forum rang 5 maci 6 november 2019 18:03
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 6 november 2019 13:53:

    [...]
    Nee, stel je voor dat iemand hier eens iets inhoudelijks zou posten...
    Dat zou wel erg uit de toon vallen na pagina's geleuter over de dagkoers, en tientallen posts van minder dan 5 woorden. Nog erger dan chat-gebabbel of twitter.

    [knip]

    Waar je vervolgens net zo hard aan meedoet door niet direct te reageren op de vraag van shaai, maar via mijn reactie om de vraag op het TT forum te stellen.
    Daar zit immers de kennis niet waar? Dus daar zullen vast kundige TT volgers zitten.

    Ik wou je wat werk besparen.

    Maar je mag je frustratie best via mijn bericht uiten hoor.
  5. Spes 6 november 2019 19:01
    SLOW DOWN! SCHOOL ZONE AHEAD
    2019 M10 30 • 14 Likes • 1 Comments
    Thierry Jaccoud
    Thierry Jaccoud
    CEO
    With the clocks going back an hour across Europe and the USA and the nights drawing in very quickly, this is the ideal time to focus on road safety. Every year, 350,000 children around the world are killed by road traffic – and for every death, there is another life-changing disability. In Europe, children under 10 years are the age group with the highest percentage of pedestrian fatalities (1). Although all children are vulnerable, it seems some are more at risk than others. For example, in the United Kingdom, twice as many boys are likely to be killed or seriously injured than girls in the same 5-11 year age group. Similarly, in the Netherlands, 64% of traffic victims under 14 years are boys (2)

    This is echoed by statistics in Germany where they have been linked to a general tendency amongst boys to take more risks. However, the overall risk is higher depending on the time of day – on the way to or from school and in the afternoon when children are outside playing. Accordingly, more accidents happen on weekdays and in particular on Fridays, when commuter traffic builds up earlier towards the weekend. Speed restrictions in urban areas significantly reduce the likelihood of accidents (3)

    School zones must be respected

    Most countries rely on speed restricted school zones to minimise accidents however, in the USA, the Transportation Research Board reported that 25,000 children are injured every year by traffic within those zones (4)

    Responses to the need to improve safety around schools are varied. For example, in Carson City, Nevada, drones are being used to capture aerial footage of pinch points and general traffic around the school during the busy arrival and departure periods.

    In Belgium, the concept of ‘school streets’ is being tested in certain parts of the country. This involves temporarily closing certain streets to traffic at key times during the school day – residents retain vehicle access but only if driving very slowly and giving priority to pedestrians and cyclists (5)

    There are also location-aware safety zone datasets available which are designed to alert drivers when approaching schools. They could be easily integrated into navigation system or mobile mapping applications.

    Aimed specifically at developers of these applications, AND High Alert Zones is a specialised dataset offering three levels of priority - from a 200 metre boundary around the school; to medium priority at 300 metres; and finally low priority at 600 metres. These are all areas where drivers are likely to encounter children crossing the road, walking along footpaths or playing nearby. School bus stops, public transport hubs and opening hours are also included in the AND dataset.

    Compared to the rest of the world, Europe and the USA may have safer road traffic records but there is clearly still room to improve. I firmly believe that bringing to the attention of developers, product managers and corporate leaders the potential to do something very worthwhile with technology and data will make a difference. This is what motivates me to push the boundaries and generate interest within this industry around an excellent cause which could affect anyone’s family at any time.

    With so much technology at our disposal, there is a lot which can be done TODAY to improve safety for the most vulnerable pedestrians..

    www.linkedin.com/pulse/slow-down-scho...
  6. forum rang 5 maci 7 november 2019 11:19
    quote:

    Spes schreef op 6 november 2019 19:01:

    SLOW DOWN! SCHOOL ZONE AHEAD
    2019 M10 30 • 14 Likes • 1 Comments
    Thierry Jaccoud
    Thierry Jaccoud
    [knip]
    Leuk stukje maar of het in de praktijk werkt heb ik grote vraagtekens bij.

    Er worden rond scholen o.a. veel borden, gekleurde wegvlakken en drempels aangebracht.
    Of een waarschuwing in navigatie apparatuur daar een positieve bijdrage aan levert... ik denk het niet.
  7. jalivia 7 november 2019 13:40
    quote:

    maci schreef op 7 november 2019 13:29:

    [...]

    Liever zie ik dat ze eerst zelf de boel aan het draaien krijgen, want als er nu een opkoper komt trekt die het voor een appel en een ei binnen.
    de tyd van 10 eur was altyd nog het beste wat ik mee gemaakt heb .
    pas weer positie ingenomen .verstandig)) weet het niet .
    maar kon het niet laten ..
  8. forum rang 5 maci 7 november 2019 17:12
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 7 november 2019 16:45:

    [...]
    Wie of wat is Banca Akros.....????
    Wie schreef er onlangs, het kan op een andere draad zijn geweest, iets in de trant van: wel eens van Goole gehoord?

    Maar zelfs zover hoef je niet eens te gaan. Scroll ff terug en je bent weer helemaal bij :-)
  9. MegaTelstar 8 november 2019 10:24
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 7 november 2019 16:45:

    [...]
    Wie of wat is Banca Akros.....????
    Help DZR dan eens op weg in plaats van inhoud-loos heen en weer geklets. Dat geneuzel altijd op die fora.
    "Banca Akros. The investment and private banking arm of Banco BPM Group, Banca Akros has been on the market for over 20 years and is today a byword for institutional, corporate and private investors in Italy. Banca Akros knows what its clients need. The complexity of modern-day finance requires strong leadership and an excellent close-knit team."

    Zo en nu maar hopen dat ze onze AND met dat koersdoel bedoelen. Op internet kom ik alvast geen andere onderneming tegen onder die afkorting.

    groet, SuperTelstar
1.227 Posts
Pagina: «« 1 ... 50 51 52 53 54 ... 62 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links