Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,822 17 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 3,752 - 3,848
  • 943.988 Gem. (3M) 1,4M

Oktober maand van herstel

3.539 Posts
Pagina: «« 1 ... 171 172 173 174 175 ... 177 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Bob777 31 oktober 2019 00:08
    quote:

    kennis 1969 schreef op 30 oktober 2019 22:40:

    ik bied 1.60 euro
    Voor een aandeel met een intrinsieke waarde van 2,30 is dat veel te weinig dat zou inhouden dat de toekomstige verliezen nog zo’n 140 miljoen moeten worden. Ja de winst mag echt wel een stukje omhoog maar zulke grote verliezen verwacht ik nu niet. Personeel is wat makkelijker te vinden en de orderportrfuile is gevuld met projecten die een betere marge hebben dan de projecten die nu hun einde bereiken in q3 zal het nog niet helemaal zichtbaar zijn maar daarna wel
  2. [verwijderd] 31 oktober 2019 00:15
    quote:

    Bob777 schreef op 31 oktober 2019 00:08:

    [...]
    Voor een aandeel met een intrinsieke waarde van 2,30 is dat veel te weinig dat zou inhouden dat de toekomstige verliezen nog zo’n 140 miljoen moeten worden. Ja de winst mag echt wel een stukje omhoog maar zulke grote verliezen verwacht ik nu niet. Personeel is wat makkelijker te vinden en de orderportrfuile is gevuld met projecten die een betere marge hebben dan de projecten die nu hun einde bereiken in q3 zal het nog niet helemaal zichtbaar zijn maar daarna wel
    Dan is 1,60 toch een prima inkoop?
    Ik bied al enige tijd 1,92. Vermoedelijk ontstaat er een spikeje naar onder door stop loss bij 2,00.
  3. Moxxey 31 oktober 2019 07:30
    quote:

    snipper schreef op 31 oktober 2019 06:55:

    "Er waren hoge economische groeiverwachtingen voor de bouw, maar dat slaat nu om naar lichte krimp, eerste sinds 2008"

    ..tja, de bouwsector heeft hier totaal niet van geprofiteerd de afgelopen 11 jaar. zegt genoeg over deze participaties.
    5 euro voor de bammen is toch niet teveel, dat moet toch haalbaar wezen
  4. [verwijderd] 31 oktober 2019 08:11
    De Nederlandse overheid is geestelijk failliet. Het bedachte voorstel voor het oplossen van het stikstof probleem is: toevoeging van enzymen aan het het veevoer. Deze verlagen de stikstof produktie. De verkregen ruimte kan worden opgevuld door de Bouw! Producent enzymen is DSM. De kosten worden betaald door de overheid.
  5. forum rang 6 OnoMatopee 31 oktober 2019 08:18
    Wat een zeurpieten om een belachelijk laag koopje te scoren. Ga naar de Kringloop.
    Iedere keer als de koers laag staat komen er weer doemdenkers laag praters en trollen onder de steen vandaan. Wat is het nut om hier je koerswens te plaatsen anders dan stangen. Wacht gewoon de trading update af en hou je al dan niet koop/verkoopwens voor jezelf.
  6. forum rang 6 OnoMatopee 31 oktober 2019 08:33
    REGIO – DALFSEN – Gedeputeerde Staten van Overijssel hebben na een aanbestedingsprocedure van ruim een half jaar de opdracht voor het uitvoeren van de werkzaamheden aan de Vechtdalverbinding op 24 januari 2019 definitief gegund aan BAM Infra.

    Naast de maatregelen uit het verbeterpakket, die sowieso uitgevoerd moeten worden, heeft BAM Infra in hun aanbieding aangeboden alle vijftien maatregelen uit het optimalisatiepakket ook uit te voeren. Het jaar 2019 staat in het teken van het definitief maken van de ontwerpen, het aanvragen van de vergunningen en het verleggen van de kabels en leidingen. Ook worden een aantal voorbereidende onderzoeken naar de ondergrond uitgevoerd.

    Op een locatie aan de Hessenweg zijn de bouw- en directieketen geplaatst en is het werkterrein ingericht. Van hieruit worden de werkzaamheden gecoördineerd.

    Inmiddels wordt er voor een groot aantal locaties aan het ontwerp gewerkt en starten de bouwwerkzaamheden medio volgend jaar. Bam Infra begint met het knooppunt met de A28 en de bouw van het nieuwe tracé van de N340, daarna met de onderdoorgang in Balkbrug.

    Hierna volgen de werkzaamheden op de bestaande N340 en vervolgens wordt de N377 aangepakt.

    Er is goed overleg met de verenigingen van Plaatselijk belang. Afgelopen maanden zijn op verschillende locaties informatieavonden geweest die goed werden bezocht.
  7. forum rang 5 manuss 31 oktober 2019 08:36
    quote:

    snipper schreef op 31 oktober 2019 06:55:

    "Er waren hoge economische groeiverwachtingen voor de bouw, maar dat slaat nu om naar lichte krimp, eerste sinds 2008"

    ..tja, de bouwsector heeft hier totaal niet van geprofiteerd de afgelopen 11 jaar. zegt genoeg over deze participaties.


    Eerste krimp in bouw sinds 2008


    Voor het eerst sinds de economische
    crisis van 2008 krimpt de bouwproductie
    volgend jaar.Dat is het gevolg van de
    stikstofcrisis,waardoor vergunningen
    niet worden verleend en veel projecten
    stilliggen of vertraging oplopen.

    Dat laat het Economisch Instituut voor
    de Bouw (EIB) weten in Nieuwsuur.De
    hele bouwproductie valt in 2020 en 2021
    3 procent lager uit dan als er geen
    stikstofcrisis was geweest.

    Het EIB verwacht dat er de komende twee
    jaar zeker 10.000 minder voltijdbanen
    in de bouw zullen zijn.In de jaren erna
    zal er juist meer werk in de bouw zijn,
    omdat projecten worden ingehaald.
  8. [verwijderd] 31 oktober 2019 09:19
    quote:

    OnoMatopee schreef op 31 oktober 2019 09:10:

    100k dump buiten boekje
    Ja, dat krijg na dit soort berichten...

    Eerste krimp in bouw sinds 2008

    Voor het eerst sinds de economische
    crisis van 2008 krimpt de bouwproductie
    volgend jaar.Dat is het gevolg van de
    stikstofcrisis,waardoor vergunningen
    niet worden verleend en veel projecten
    stilliggen of vertraging oplopen.
3.539 Posts
Pagina: «« 1 ... 171 172 173 174 175 ... 177 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

BAM: sterk slotkwartaal opsteker voor nieuwe strategie

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links