Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

ING sluit extra vestigingen in België

Lees over dit aandeel ook

  1. 17 apr Berenberg verhoogt koersdoel ING
  2. 01 feb Misplaatste reactie op cijfers ING Groep

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 24 oktober 2019 20:21
    quote:

    ramp 2017 schreef op 24 oktober 2019 20:08:

    Wat een ramp . Als je bij ing aan de ballie komt uur wacht tijd is geen uitzondering . Das echt geeb service meer . Veel te weinig personeel .. en dan worden ze nog door de overbelasting weinig klant vriendelijk
    Als je aan de balie komt zonder afspraak.
    Je kan ook bij ING een afspraak maken neem ik aan.
    Zit zelf bij de ABN, als ik al een keer iets moet regelen waarvoor papierwerk nodig is dan gaat dat gewoon op afspraak.
    De rest is simpel online te regelen en opnemen en storten gaat via de automaat.
  2. lj;.k;lkhu8 24 oktober 2019 21:10
    quote:

    1356mo schreef op 24 oktober 2019 20:47:

    Ik vind het een goed beleid. ik doe al mijn bankzaken digitaal en heb geen behoefte aan een fysiek kantoor. De banksector moet nog vel verder saneren om rendement te halen bij die ongekend lage rentes.
    ...zou het niet zo moeten zijn dat ten eerste de KLANTEN van de bank centraal staan? (ipv de aandeelhouders)
    Die zorgen namelijk voor het bestaansrecht van de bank..
  3. forum rang 4 Doemebest 24 oktober 2019 21:19
    quote:

    lj;.k;lkhu8 schreef op 24 oktober 2019 21:10:

    [...]

    ...zou het niet zo moeten zijn dat ten eerste de KLANTEN van de bank centraal staan? (ipv de aandeelhouders)
    Die zorgen namelijk voor het bestaansrecht van de bank..

    Dan moeten die klanten wel rendabel zijn, anders heeft de bank geen bestaansrecht...
  4. forum rang 9 objectief 24 oktober 2019 21:47
    quote:

    ramp 2017 schreef op 24 oktober 2019 20:08:

    Wat een ramp . Als je bij ing aan de ballie komt uur wacht tijd is geen uitzondering . Das echt geeb service meer . Veel te weinig personeel .. en dan worden ze nog door de overbelasting weinig klant vriendelijk
    Nou, dat is niet mijn ING ervaring. Hoe kun je zoiets beweren, heb je alle ING kantoren bezocht? kortom: prietpraat.
10 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

ING Groep

15,168 18 apr
0,000 0,00%
Premium

Misplaatste reactie op cijfers ING Groep

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links