Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Kabinet wil rem op vakantievluchten Schiphol'

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

10 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 16 oktober 2019 07:24
    Met de minister win je geen oorlog mee. Ook het slachtoffer van klimaatdrammers. Bang voor haar reputatie. Selecte omwonenden hebben last van vlieg verkeer en de rest leeft mee en groeit mede dankzij de inkomsten uit Schiphol.

    Nederland kijkt naar kleine problemen en maakt er een gigantisch probleem van.
    Broeikast probleem, stikstofkwestie, klimaat verandering.. het krijgt een eigen leven en niemand die serieus onderzoekt wat de gevolgen zijn.
    Tegen geluiden worden meer gehoord dan als rest van omwonenden er geen last van hebben.

    Schiphol is drijvende motor van NL economie alleen NL doet er lacherig over omdat ze niet willen dat burgers dit gaan beseffen.

    Andere luchthaven breiden uit en NL stopt vanwege broeikas. We worden het slachtoffer van onze eigen bekrompenheid en hypocrisie en andere landen profiteren door gewoon te groeien.
    NL bijdrage is maar 0,0000001% met een lullige oppervlakte op wereld kaart en wij denken door de braafste uit de klas wel even de wereld kunnen veranderen.

    NL is over een decennia, de grootste islam land en lopen wij achter in groei, ontwikkeling, welvaart, zorg, technologie vanwege het feit dat we druk maken over kleine problemen en ons zelf de beperkingen opleggen.

  2. Terechter 16 oktober 2019 07:59
    Ook met minder vliegbewegingen kan Schiphol een gezonde bijdrage leveren aan de economie. Dat er meer vliegbewegingen in de toekomst worden toegestaan is vreemd omdat tegelijkertijd de huizenbouw ernstig belemmerd wordt en boerenbedrijven sterk in aantal terug moeten. Wie slim is gaat nu eerst eens goed nadenken of eeuwigdurende groei een goed idee is. Mijns inziens is het voor de toekomst van de mens gezonder de huidige welvaart te behouden en eerlijker te verdelen. Wie blijft bij het idee van steeds meer, zal uiteindelijk ontdekken dat dit een illusie is. Ik ben benieuwd wanneer algemeen beseft wordt dat steeds meer mensen en meer welvaart een onmogelijkheid is.
  3. taurus86 16 oktober 2019 08:03
    Feit: De grote 'hubs' verplaatsen zich naar het Oosten.
    Schiphol zal ondanks dit ministerieel cadeautje een luchthaven worden, van feitelijk regionale betekenis. Men wil via deze nota het toeristenverkeer naar Lelystad verplaatsen. Maar zonder toeristenverkeer zal Schiphol alleen maar sneller aan betekenis verliezen. Want als straks Aziaten als toerist op Schiphol mogen landen, maar Dhr. Jansen uit Abbenes naar Lelystad moet, dan zullen de geluidshinderklachten snel sterker worden. Van Nieuwenhuizen gaat dezelfde trekjes vertonen als haar voorgangers. Bang voor KLM/Schiphol.
  4. Debo 16 oktober 2019 16:34
    Ik vraag me af of er eigenlijk nog iets is wat de werkende Nederlander nog wel wordt gegund. Let wel, de werkende Nederlander dus niet het linkse volk dat uitkeringsverslaafd is, die vind het allemaal prachtig als er niet meer kan worden gevlogen omdat ze zelf de poen er niet voor hebben.
    Nou ja, vertrekken we toch gewoon uit Duitsland of België?
10 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,398 17:35
+0,184 +2,00%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links